Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
si nějak neumím představit, jak parta designérů BMW stojí po dokončení toho auta před ním, dívají se na něj a říkají si, "tak jo, hotovo, tohle se nám povedlo". 😢
Ale pokud by o přesčasech opravili celý čumák od přední osy, tak to taková hrůza zase není, bohužel to je skoro 50% výrazu celého auta. No, asi kontrastní čárku na C sloupku si mohli odpustit také.
Jestliže znělo zadání "Udělejte hranaté prase, které nemá absolutně žádnou vazbu na historii automobilky a bylo by žádoucí, aby mu naše konkurence neuměla postavit nic, co by mu umožnilo býti přijatelným", pak si dozajista mohli říci, jak se jim to povedlo. 😉
Nechápu proč hranaté prase musí být tak ohavné. 😄 A proč musí mít bobří zuby.
Upřímně nechápu design BMW u některých modelů vůbec.
1er/X1/X2 se mi líbí, drobné výhrady, ale nic zásadního
2er je jako RWD coupé, FWD GC je nevyvážené
3er celkově pěkné, nesmyslné detaily kazí zbytečně dojem
4er nová, těžký bok, zbytečný bobr
5er není co dodat, silný koncentrát pěkného mnichovského sedanu
6er se mi líbí
7er až na zbytečně nahoru vytažené ledviny pěkné
8er paráda
X3 základní linie OK, maska a nárazník sedí až u X3M
X4 nebyla pěkná ani dřív, natož teď
X5 podobně jako u X3, překomplikovaná přední část hlavně nárazníku
X6 předek lepší než X5, zadní lampy špatně
X7 chybí základní linie, divné detaily
Z4 škoda chybějících detailů studie, zezadu i boku paráda
i3 nadčasové, pěkné
i4 parádní tvar, nevadí ani bobr
i8 UFO, ale pěkné
iX nemá s BMW vyjma znaku nic společného
1er/X1/X2 se mi líbí, drobné výhrady, ale nic zásadního
2er je jako RWD coupé, FWD GC je nevyvážené
3er celkově pěkné, nesmyslné detaily kazí zbytečně dojem
4er nová, těžký bok, zbytečný bobr
5er není co dodat, silný koncentrát pěkného mnichovského sedanu
6er se mi líbí
7er až na zbytečně nahoru vytažené ledviny pěkné
8er paráda
X3 základní linie OK, maska a nárazník sedí až u X3M
X4 nebyla pěkná ani dřív, natož teď
X5 podobně jako u X3, překomplikovaná přední část hlavně nárazníku
X6 předek lepší než X5, zadní lampy špatně
X7 chybí základní linie, divné detaily
Z4 škoda chybějících detailů studie, zezadu i boku paráda
i3 nadčasové, pěkné
i4 parádní tvar, nevadí ani bobr
i8 UFO, ale pěkné
iX nemá s BMW vyjma znaku nic společného
Vcelku souhlas.
K 7er, X7 a k i4 bych byl kritictejsi.
K iX - jak nekde psali, to nejsou ledvinky, to jsou plice. 😁
To auto i-next mela byt bomba.
Nakonec je to propadak, jak designove (subjektivne), tak parametrove (objektivne).
Problem automobilek, co neurci prioritu smerovani.
To kazdopadne poskozuje EV od BMW.
SSB je asi jedina nadeje...
K 7er, X7 a k i4 bych byl kritictejsi.
K iX - jak nekde psali, to nejsou ledvinky, to jsou plice. 😁
To auto i-next mela byt bomba.
Nakonec je to propadak, jak designove (subjektivne), tak parametrove (objektivne).
Problem automobilek, co neurci prioritu smerovani.
To kazdopadne poskozuje EV od BMW.
SSB je asi jedina nadeje...
ljube
Dle obrázků to vypadá na čínskou nezdařenou kopii, takovouhle věc by BMW nevypustilo. Co je zajímavé - v podivně tvarované zužující se kastli nad zadním kolem vidím odkaz na první generaci leafu 😒]
Arese
...zřejmě navrhli speciálně pro účast v soutěži o nejodpornější EV na trhu, jinak to snad ani není možné! 😲 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
DonVito
Nio ohlasuje SSB (to je ta spravna zkratka pro Solid State Battery...) na Q4 pristi rok.
Realne tedy pravdepodobne 2023.
Asi tak k te blizke budoucnosti a deseti letum. 😄
A bude mit 150kWh. :yes:
No hlavni rozdil ale je, ze cinsky auto bude o dost hezci.
😁
https😐/thedriven.i👋2021/01/12/nio-announces-et7-electric-autonomous-sedan-with-150kwh-solid-state-battery/
Jak jsem psal, BMW utrpelo odchodem Diesse.
A ted jen muze sledovat cinskou konkurenci zezadu. Doufam, ze ty jejich SSB clanky budou lepsi, nez jejich prehistoricky motory...
VW je na tom lip. A VW drzim palce s QuantumScape SSB.
Kdy uz konecne zdejsi odpurci EV pochopi, ze kroky EU smeruji spravnym smerem??
Aby nam Cina neukazala zada nadobro - tim ze je to early adopter s obrovskym trhem... A konkurovat cinskym produktum bude obtizne.
Viz Nio.
A ze krach evropskeho autoprumyslu realne hrozi v pripade pomale adaptace a ne v pripade rychleho prechodu.
S SSB prestanou spalovaci auta v podstate davat smysl.
A rok 2025 je v tomto ohledu casto sklonovan.
Treba se perspektiva elektromobility stane pochopitelnejsi se zajmem o modely jako EV6, Mustang E, Model Y nebo ID.4 (svetove auto roku).
A co teprve Taycan? :yes😒br />https😐/fdrive.cz/…-byl-taycan-6927
A na druhe strane cena Dacie Spring s dotacemi je absolutne uzasna.
A kdyby dotace nebyly, jsem presvedcen, ze by byla cena uz dnes tak o 100.000Kc niz a tudiz navratnost v pomerne dohledne budoucnosti.
Realne tedy pravdepodobne 2023.
Asi tak k te blizke budoucnosti a deseti letum. 😄
A bude mit 150kWh. :yes:
No hlavni rozdil ale je, ze cinsky auto bude o dost hezci.
😁
https😐/thedriven.i👋2021/01/12/nio-announces-et7-electric-autonomous-sedan-with-150kwh-solid-state-battery/
Jak jsem psal, BMW utrpelo odchodem Diesse.
A ted jen muze sledovat cinskou konkurenci zezadu. Doufam, ze ty jejich SSB clanky budou lepsi, nez jejich prehistoricky motory...
VW je na tom lip. A VW drzim palce s QuantumScape SSB.
Kdy uz konecne zdejsi odpurci EV pochopi, ze kroky EU smeruji spravnym smerem??
Aby nam Cina neukazala zada nadobro - tim ze je to early adopter s obrovskym trhem... A konkurovat cinskym produktum bude obtizne.
Viz Nio.
A ze krach evropskeho autoprumyslu realne hrozi v pripade pomale adaptace a ne v pripade rychleho prechodu.
S SSB prestanou spalovaci auta v podstate davat smysl.
A rok 2025 je v tomto ohledu casto sklonovan.
Treba se perspektiva elektromobility stane pochopitelnejsi se zajmem o modely jako EV6, Mustang E, Model Y nebo ID.4 (svetove auto roku).
A co teprve Taycan? :yes😒br />https😐/fdrive.cz/…-byl-taycan-6927
A na druhe strane cena Dacie Spring s dotacemi je absolutne uzasna.
A kdyby dotace nebyly, jsem presvedcen, ze by byla cena uz dnes tak o 100.000Kc niz a tudiz navratnost v pomerne dohledne budoucnosti.
A kdy ty konečně pochopíš, že hranaté kolo zůstane hranatým kolem bez ohledu na to, co blábolí média, politici, nebo fanklub hranatých kol?
Prej hranaty kola 😁
Studuj kamo, studuj. Tva neznalost tve blaboleni neomlouva. 😉
At vis jaky druh pohonu bude od jakyho roku metaforou pro hranaty kolo.
😄
https😐/en.m.wikipedia.org/…il_fuel_vehicles
Countries with proposed bans or implementing 100% sales of zero-emissions vehicles include China, Japan, the UK, South Korea, Iceland, Denmark, Sweden, Norway, Slovenia, Germany, France, the Netherlands, Spain, Portugal, Canada, the 12 U.S. states that adhered to California's Zero-Emission Vehicle (ZEV) Program, Sri Lanka, Cabo Verde, and Costa Rica.[1]
Studuj kamo, studuj. Tva neznalost tve blaboleni neomlouva. 😉
At vis jaky druh pohonu bude od jakyho roku metaforou pro hranaty kolo.
😄
https😐/en.m.wikipedia.org/…il_fuel_vehicles
Countries with proposed bans or implementing 100% sales of zero-emissions vehicles include China, Japan, the UK, South Korea, Iceland, Denmark, Sweden, Norway, Slovenia, Germany, France, the Netherlands, Spain, Portugal, Canada, the 12 U.S. states that adhered to California's Zero-Emission Vehicle (ZEV) Program, Sri Lanka, Cabo Verde, and Costa Rica.[1]
Solidy se do aut nehodí. Prozatím je to ve srovnání s Li-Ion výrazně nižší množství cyklů, vyšší vnitřní odpor (a tím i vyšší ztráty při vysokých výkonech a nemožnost rychlého nabíjení) a špatná odolnost nízkým teplotám. Naproti tomu jde fakt, že ve srovnání s Li-Ion baterie mohou obsahovat dvakrát tolik energie ve stejné velikosti a to je dělá kandidátem na číslo jedna bateriové budoucnosti.
Vychazis ze state of art.
To co pises nemusi platit pro pristi generaci. 😉
Ale i kdyby, pri dojezdu 1.000km uz nebude doba tankovani tak kriticka.
To auto da vic nez clovek.
:yes:
To co pises nemusi platit pro pristi generaci. 😉
Ale i kdyby, pri dojezdu 1.000km uz nebude doba tankovani tak kriticka.
To auto da vic nez clovek.
:yes:
Kvalitar
Ano, chlapci z BMW asi skusaju navrhnut co najskaredsie auto na trhu. iNext je nepochopitelny paskvil. To je naozaj pre fanusika znacky- kam patrim, nestravitelna hrst hrdzavych klincov na veceru.
H. Dies nepochybne spravil dobre ked odisiel z BMW do VW, kde moze naplno realizovat svoje elektro vizie.
Neviem, co sa musi stat aby ti geniovia v Mnichove sa prebrali, ci su sfetovani ci co. Ale asi to fakt musela byt sila, ked aj J. Kaban si v BMW vylamal zuby a radsej odisiel.
Je mi jedno, ci auto bude mat Solid State baterie, ktore aj tak o 5-7 rokov zacnu byt standard, taketo hnusne auto ako iNext by som nekupil ani nahodou. iNext je sklamanie desatrocia od BMW.
H. Dies nepochybne spravil dobre ked odisiel z BMW do VW, kde moze naplno realizovat svoje elektro vizie.
Neviem, co sa musi stat aby ti geniovia v Mnichove sa prebrali, ci su sfetovani ci co. Ale asi to fakt musela byt sila, ked aj J. Kaban si v BMW vylamal zuby a radsej odisiel.
Je mi jedno, ci auto bude mat Solid State baterie, ktore aj tak o 5-7 rokov zacnu byt standard, taketo hnusne auto ako iNext by som nekupil ani nahodou. iNext je sklamanie desatrocia od BMW.
bejvavalo.
Dnes su to sroty co maju akurat tak vydrzat zaruku, podobne ako Apple.
Bayerische Müll Wagen 😁
Dnes su to sroty co maju akurat tak vydrzat zaruku, podobne ako Apple.
Bayerische Müll Wagen 😁
Jj taky mam BMW rad.
Spravna hnana naprava, sportovni jizdni vlastnosti...
A kdyz nastoupil Kaban, potom co predvedl ve Skodovce (Skodovky naopak fanda nejsem, ale musim uznat, ze kdyz Kaban odchazel, exteriery skodovek snad nemely chybu...) , cekal jsem prudky rust BMW.
Jenze vsechno je jinak.
Kaban je pryc a Diess taky...
Bohuzel pro BMW.
Spravna hnana naprava, sportovni jizdni vlastnosti...
A kdyz nastoupil Kaban, potom co predvedl ve Skodovce (Skodovky naopak fanda nejsem, ale musim uznat, ze kdyz Kaban odchazel, exteriery skodovek snad nemely chybu...) , cekal jsem prudky rust BMW.
Jenze vsechno je jinak.
Kaban je pryc a Diess taky...
Bohuzel pro BMW.
BMW asi dostane Nobelovku, když překonáme teorie pravděpodobnosti.
A nyní od překlepu vážně. Tak v roce 2025 ty solid state baterie budou moci koupit všechny automobilky od svých dodavatelů, stejně jako BWV.
Ono s tema solid state batekama je to uz hodne dlouha pohadka. Chce je vyrabet kazdy, ale co jsem slysel, zatim k tomu maji realnou sanci jen japonci a QuantumScape do ktereho investoval VW. Ostatni jsou udajne o 5-10 let pozadu.
Dalsi vec je, ze to, ze to bude konecne v produkci jeste neznamena, ze to bude levne. Spis naopak, ze zacatku bude velky problem cenove konkurovat.
Nechame se prekvapit. Snad nemcum SS vyjde :-!