Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi SQ7 4.0 V8 TFSI – Znamenité přezbrojení

36 komentářů

Avatar - Emel
Emel
"Ukažte mi jediného člověka, kterého přezbrojení z osmiválcových dieselů na shodně velký a objemný benziňák mrzí".

No to asi nebude tak těžké. Já jsem sice obecně pro benzín, ale zrovna ve velkém SUVčku... jsme teď v kuriózní situaci, kdy S6 je nafta a SQ7 benzín, mělo by to být spíš naopak.
Avatar - speedfred
speedfred
Presne to isté ma napadalo, a zaujímal by ma racionálny dôvod toto spravit.
Fakt som občas z toho zmätený čo sa tu vymýšla za ch.ujoviny.
ryccardo
Buďme rádi, že alespoň AUDI ještě nabízí normální motory s adekvátním počtem válců.
Jeden z důvodů proč se toto děje může být třeba fakt, že pomatení Němci zakazují novým emisně čistým autům vjezd do center viz takový Stuttgart, kde se zjevně vedení města zbláznilo.

https😐/www.autoforum.cz/…uriozni-vyjimku/
Avatar - Emel
Emel
Jeden argument může být, že nad S6 je RS6, ale nad SQ7 nic není.
Nebo se za chvíli dozvíme, že S6 jde zpátky k benzínu.
x12345678
No uvidíme, kdy se i osmiválce vrátí k naftě nebo je v duchu ingolstadtdských zmatků zruší zcela. Prodeje benzínových SQ7/SQ8 se napříč Evropou pohybují pod 30% prodejů původních naftových verzí a zájem o pluginhybridní Q7/Q8 TFSIe je víceméně nulový. Takže výsledek je ten, že Audi nemine pokuta za překročení limitů CO2, což je výsledek přezbrojování z nafty na benzín. E-trony sice jdou na odbyt, ale samy to nezachrání.
Avatar - Emel
Emel
Tak ono ani naftové SQ7 zřejmě k plnění emisních limitů nepřispívá, že 😉 ?
x12345678
Pořád lepší do fleetu 190g než 280g
VII
Žádnou pokutu platit nebudou, rozpočítává se to na celý koncern a ten už má letos elektro a pluginů dost.
x12345678
za 2020 je to ranec a letos se taky nevejdou
Avatar - Emel
Emel
Moc nevím o čem mluvíš. Podle zpráv VW i Audi překonaly své cíle (VW je na 92 při limitu 97, Audi nevím). Celý koncern je v průměru na 99,8g CO2 na km, "zásluhou" Porsche + Seat + Škoda... což je o 0,5g/km přes limit (Bentley a Lambo jsou zvlášť, zřejmě mají výjimku jako malosériovka). Takže za jedno prodané auto v roce 2020 se v průměru zaplatilo 47,5€ pokuty... fakt tragédie 😉
https😐/www.best-selling-cars.com/…missions-target/
x12345678
140 000 000€
Avatar - Emel
Emel
No však... 3M prodaných aut, 47€ na auto, 140M€ pokuta.
Zisk VW za 2020 je 10.000.000.000€, tržby jsou 222.880.000.000€... takže ta pokuta je 1,4% zisku a 0,06% tržeb.

Plus navíc - píšeš, že Audi nemine pokuta, ale Audi samotné ten limit plní.
Freddka
:yes:
A to nemluvime o tom, ze si mohou odkoupit od jine automobilky, ktera ma prebytek napr. od Tesly takze to pak je jeste levnejsi.
VII
Jsi mimo. Na rozdíl od tebe vím přesně, kolik se kterého modelu VW koncernu letos prodalo a kolik se jich vyrobí a prodá do konce roku a věř mi, že to vyjde dokonce s dost velkou rezervou.
Mig_35
Já vím naprosto přesně 😁 😁 😁
Avatar - white label
white label
Nad SQ7 je RS Q8... 😁
Lubo
Stačí sa porozprávať s tými čo na poslednú chvíľu kupovali V8 TDI, lebo už nebudú.
Len v mojom okolí ho kúpili dvaja. A keď som bol s jedným z nich v Audi, tak tam bolo zopár rezervovaných, že sa rýchlo pomíňali.
Avatar - iudex
iudex
Jj, vnímam to podobne, S4/S5, stále relatívne malé autá strednej triedy musia mať naftu, ale do dveapoltonového mastodonta dajú benzín?!!! Malo to byť presne naopak, S4 s 3,0TFSI a SQ7 s 4,0 TDI.
Tu by som - v rozpore so svojou všeobecnou náklonnosťou k benzínu - volil radšej V8 TDI. Ako najviac, kde by som v rámci SUV bral benzín, je veľkostná trieda Q5/X3/GLC, aj tam by som ale zvažoval šesťvalcovú naftu (ak teda ešte je, tuším GLC už nemá).
Avatar - Emel
Emel
+PHEV je v téhle třídě zajímavá možnost, X5 45e funguje hezky...
kesumb
dostat sq7 2,9tsi+phev z panamery (550hp), baterie pod sedadla jako ma x5 a aktivni stabilizatory, byla by to nakonec mnohem prodejnejsi verze (v eu) nez tahle v8. Coz ostatne x4 45e, kterejch se u nas prodalo podobne jako touaregu v8 dokazuje.
Avatar - white label
white label
Máš pravdu. Bral bych do S6 klidně i V6 2.9 TFSI (než diesel), a do SQ7 naopak raději V8 TDI.
Avatar - Anonym
Anonym
a nezapomeň na panoramatickou střechu!
Edit: neminusuj, blbe, neznáš mapu. Ledaže jsi Rolf ale to pochybuju.
Avatar - Loptos
Loptos
Zaujimave je, ze audi ma singleframe daleko vacsi ako BMW ledvinky, ale i tak to ludom vobec nevadi a velke ledviny ano a este zaujimavejsie je, ze to vlastne stale vyzera lepsie ako "prasaci rypak" na novej 4ke coupe alebo X7. 😄
webpaja
Ono to sice není nijak dvakrát pohledné, ale horní hrana single frame stále končí pod horní linií světel a ne nad nimi.
Avatar - Emel
Emel
Moc se mi nelíbí ten black packet... ještě k tomu i s černým logem, to vypadá, že ho někdo ukradl.
Jinak jsem si asi docela zvykl... jak se mi ze začátku úplně nezdála A5, tak teď mi přijde v pohodě.
webpaja
Mě se blackpack líbí, jen vyjma loga. Mám to radši než chrom 😉
Avatar - Emel
Emel
Mno... já si na chrom taky moc nepotrpím... když vidím třeba chromovaný kliky dveří, tak utíkám 😄 . Ale:
1) velká maska vypadá v černé ještě větší (viz třeba i Octavia RS) a
2) moc to nesedí k tmavým barvám, zejm. modré.
Lubo
Kamarát mal na SQ7 lišty a prednú masku v chróme a nechal prerobiť na black packet 😊. Každý máme iný vkus.
Avatar - iudex
iudex
Ako som priaznivcom čiernych doplnkov, tak pri Audi začínam mať pocit, že je to už príliš a začína sa mi to prejedať. Notabene tie čierne kruhy, ktoré sa úplne strácajú v čiernej maske, proste je tej čiernej už veľa. A tak nejak cítim, že móda "all black" už nebude trvať dlho (už to má hocijaká lowcost nižšia stredná) a prémia onedlho vyrukuje s novým trendom v štýle "orange is the new black".
Lubo
:yes:
Avatar - iHoven
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Šimpanz
Problém ledvinek není velikost, ale umístění, jsou prostě moc vysoko a evokují ten zvednutý prasečí rypák. Posuň si je ve photoshopu o 5-7 cm níže a klidně je ještě zvětši, bude to vypadat daleko lépe. Stejně tak si zvedni single frame o 5-7 cm nahoru nad horní hranu světel a bude to vypadat také otřesně.
webpaja
Přesně.
Avatar - iudex
iudex
Vidím to úplne rovnako. Už od začiatku to tvrdím najmä pri 1er, ale platí to pre väčšinu veľkoobličkových BMW.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ani jeden z nich nehodlá auto prodat a jít do benzínu.
Freddka
Takze to bude plugin? :-!