Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
karel999
Ať se dívám jak se dívám, někde mi uniká ten sportovní vzhled. Vypadá to pořád jako obyčejná, hnusná oktávka. A nazvat něco "Sportline" a dát tomu diesel nebo maximální výkon 140kW, tomu říkám třešnička na dort.
A CO BYS ASI TAK CHTĚL? Prase na létajícím koberci?
BMW či MB ti dá M-paket nebo AMG paket k čemukoliv. Ale do škodovky se budeme navážet, co? :no:
BMW či MB ti dá M-paket nebo AMG paket k čemukoliv. Ale do škodovky se budeme navážet, co? :no:
Prase na létajícím koberci by nebylo špatný, hned bych si z něj udělal kotletu a koberec si nechal, jen nevím, co to má společného s autem.
BMW dá M packet k čemukoliv, to je pravda, ale taky to pak nějak vypadá a dá se do toho dát motor, o kterém se pak i dá říct, že je sportovní. Tahle obludnost viděla sport leda tak na té miniobrazovce uvnitř, když si tam někdo pustil video.
BMW dá M packet k čemukoliv, to je pravda, ale taky to pak nějak vypadá a dá se do toho dát motor, o kterém se pak i dá říct, že je sportovní. Tahle obludnost viděla sport leda tak na té miniobrazovce uvnitř, když si tam někdo pustil video.
No nemáš pravdu. Do Octavie Sportline sa nedáva najslabší motor s 81 kW, dá sa 1,5ka so 110 kW a dvojlitrové turbo so 140 kW.
Pre porovnanie (v rovnakej triede) BMW 1er alebo 2er majú M paket aj pre úplný základ (116i s 80 kW) a najviac je M paket pre 131 kW dvojliter (120i).
Teda z tohto pohľadu poriadnejšie motory pre športový paket ponúka Škoda. 😉
Pre porovnanie (v rovnakej triede) BMW 1er alebo 2er majú M paket aj pre úplný základ (116i s 80 kW) a najviac je M paket pre 131 kW dvojliter (120i).
Teda z tohto pohľadu poriadnejšie motory pre športový paket ponúka Škoda. 😉
Ano, ale do jedničky nebo do dvoky se dávají i 225kW motory, takže je pořád možnost mít lepší.
Ale to už sú športové modely, nie bežné autá s M paketom. To má aj Octavia s RS. Ty ale vytýkaš Škode Sportline ako športový optipaket pre bežné motorizácie a ja som Ti dokázal, že presne to isté drobí aj to BMW, dokonca pre autá s menším výkonom.
No právě ten 225kW motor má model s M packetem.
Ty nebudeš zrovna mentální gigant, iudex ti jasně píše, že ty plasty navíc, které se u škodovky jmenují sportline, se u bmw jmenují m-paket, a že ten m-paket ti bmw dá na kterýkoliv model s jakýmkoliv motorem i tím nejslabším.
Jinými slovy, že ty tvé nářky nad škodovkou jsou celou dobu zcela mimo mísu.
Jinými slovy, že ty tvé nářky nad škodovkou jsou celou dobu zcela mimo mísu.
Zato ty asi budeš prudce inteligentní, když jsi z konverzace nepochopil, že se bavíme o maximálním výkonu motoru.
Takže Octavia Sportline so 140 kW je obludnosť, ale 120i M Sport so 131 kW je aspoň poriadny motor... A M paket nie je M Performance model, ale to už je asi pod rozlišovaciu schopnosť.
Asi je to márne, dinar má pravdu.
Asi je to márne, dinar má pravdu.
Nedávno tu někdo taky nedokázal pochopit rozdil u Toyoty GR a GR Sport.
Asi tech lidi je vic.
Prostě je to optipaket a ať to klidně dají na šlapací autíčko, kdyz to někdo koupí a líbí se to.
Asi tech lidi je vic.
Prostě je to optipaket a ať to klidně dají na šlapací autíčko, kdyz to někdo koupí a líbí se to.
Tak koukám, že je vás tu víc. Bavíme se pořád o M packetu. M performance model BMW u jedničky nedělá.
M135i má m-paket standardně, ke kterékoliv jiné motorizaci jedničky si ho můžeš pořídit jako připlatkovou výbavu. Stejně jako u té octavie si přikoupíš k nějaké motorizaci sportline. Jediný široko daleko stále nechápeš, že tyhle pakety nesouvisí s motorizací, původně jsi chtěl jen kopnout škodovky, jenže ses spíš sám odkopal, jouda neználek.
Ten prepadlej predek vypada jak kdyz to auto chce vorat drzkou v zemi. Jedina slusna oktavka byla dvojka, akorat ty puchy co se za oktavkama and company linou jsou dost nesnesitelny. Jak je v aute smrad, je to z avie nebo okravky
Určitě vypadá líp "prepadlej predek" Octavie než vypíčenej předek Enyaqu a nové Fabie. Jinak smrad je ve městě cca z každého dieselu staršího deseti let. Koncern není o nic horší než Ford, Opel a spol. Spíš lepší, ale smrdutý hnůj je to všechno.
A my v benziňácích ten hnůj ještě "dotujeme" z naší vysoké spotřební daně.
A my v benziňácích ten hnůj ještě "dotujeme" z naší vysoké spotřební daně.
Vy to u vás na Marsu nemáte? Tady na Zemi je to docela běžná věc, dělá to naprostá většina výrobců aut, pár plastů, náznak difuzoru, větší kola, název sport-něco, nebo nějaká písmenková zkratka, prostě paket, který zvýší cenu a trochu zatraktivní design, jedno jaký to má motor, pane třešničko. 😉
Anonym
správnější je Sportovní Sportovně Užitkové Sportovní Vozidlo v provedení Sportovní Sport-Line v limitované Sportovní edici.
AntiSkoda
Zkráceně nic nového, pořád je to stejný hnuj a jen si řeknou o víc peněz už za tak předražené auto..
Takže s motorom 2,0TSI by ten Sportline celkom ladil. V tejto súvislosti je zaujímavé, že u nás 2,0TSI stále nie je v ponuke https😐/webapps.skoda-auto.sk/…tavia_cennik.pdf?…
Otázna je ale cena, teda či TSI 140 kW Sportline nebude príliš blízko plnotučnému RS.
Mohlo by mít vyšší světlou výšku... asi to Škodovka vidí tak, že pokud chceš auto mimo silnici, tak jsou tu SUVka.
Jasně, je to nějakej kompromis mezi (převažující) jízdou po silnici a (občasnými) výlety mimo... a beru, že pro někoho je to kompromis blbej a chtěl by tu světlou výšku větší, třeba jako u starších generací.
Říkalo se tady, že je Scout jen optipaket + paket pro špatné cesty... to ale asi úplně pravda není, běžná Octa má světlou výšku 142mm, Scout 4x4 má 163mm FWD a 161mm AWD... a paket je +15mm.
Octavia 4x4 a následně první Scout taky byly auta, které se terénu úplně nezalekly. ale to co je dnes? To je fakt jen plastová naleštěná bída, naštěstí aspoń stále s možností AWD.
Ta spekulace byla, že Scout je jen Octavia s paketem pro špatné cesty... to by ale vycházelo na 15,7... takže zřejmě bude ten podvozek u Scouta přece jen trošku jiný.
Design - jo, kupodivu... jak černá s modrou není moje oblíbená kombinace a u ORS si nejsem tou černou maskou jistej, tak na těhle malůvkách to vypadá hezky.