Novinky
Zpět na článek
Toyota GR 86 je oficiálně tady! Nad svým dvojčetem má zásadní výhodu už teď
75 komentářů
twistedTSD
9
Nic mi letos neudělalo takovou radost, jako tohle. :yes:
Přejít do diskuze
speedfred
Áno máš pravdu, kupéčko sa kupuje hlavne kvôli veľkému kufru a pohodlnému nastupovaniu dozadu.
PS: a ani tie kosti z obeda nie sú zbytočné, tie schrústa ešte pes. 😒]
PS: a ani tie kosti z obeda nie sú zbytočné, tie schrústa ešte pes. 😒]
_Karel_
Tak tak. Měli bychom každé nepraktické kupé ztrhat, je to auto na h0vn0, protože se bude málo prodávat.
A přitom Toyota určitě očekává, že všichni dají rodinná auta do šrotu a místo oktávek budou naše silnice brázdit kupátka.
Ale tak aspoň ses vyblil.
A přitom Toyota určitě očekává, že všichni dají rodinná auta do šrotu a místo oktávek budou naše silnice brázdit kupátka.
Ale tak aspoň ses vyblil.
Corkybell
Sa budu z auta vytesovat ako by povedal ex diskuter Fostek.
Ale to je tak vsetko.
Dizajnovo nezaujimave a neprakticke auto.
Petrolheadi vymreli a mladu generaciu zaujimaju nanajvys tak kolko ma obrazoviek v kabine a motor ani nevedia co je.
Auto co si zas vsetci budu kupovat ustami,ale v reale bude jeho predaj slaby v dnesnych casoch.
Zbytocne auto jak kosti z obeda.
Ale to je tak vsetko.
Dizajnovo nezaujimave a neprakticke auto.
Petrolheadi vymreli a mladu generaciu zaujimaju nanajvys tak kolko ma obrazoviek v kabine a motor ani nevedia co je.
Auto co si zas vsetci budu kupovat ustami,ale v reale bude jeho predaj slaby v dnesnych casoch.
Zbytocne auto jak kosti z obeda.
planetta
To je taká hovadina čo si napísal. Toyota určite v tom má jasno že o auto bude záujem inak by neinvestovala do ďalšieho vývoja. A svet áut sa netočí okolo česko-slovenského rybníčka
tesnav
Dole Xylo vypsal ty registrace. Za dekádu 300 ks ...ano, to mluví možná o silné fanouškovske základně, ale ty reálné prodeje v ČR rozhodně nejsou nic zásadního za dobu, co se tu prodalo přes 2M nových aut celkem.
Spolu s Kia Stinger jednoznačný favorit všech BYkupců minulé dekády. A v kontextu prodejních čísel v ČR, kdy počet testu a článku ve všech médiích možná kopíruje ten celkový prodány objem, mi upřímně uniká neustale opakovaný argument, že víc jak čtvrtinu z Final Edition má zrovna Česko kvůli dobrým prodejům.
Protože tohle auto se prodávalo jakž takz dobře pouze v Japonsku, Austrálii, USA a UK. Jinde to byla totální okrajovka, kdy třeba celá Evropa reprezentovala v průměru 40 ks měsíčně.
Spolu s Kia Stinger jednoznačný favorit všech BYkupců minulé dekády. A v kontextu prodejních čísel v ČR, kdy počet testu a článku ve všech médiích možná kopíruje ten celkový prodány objem, mi upřímně uniká neustale opakovaný argument, že víc jak čtvrtinu z Final Edition má zrovna Česko kvůli dobrým prodejům.
Protože tohle auto se prodávalo jakž takz dobře pouze v Japonsku, Austrálii, USA a UK. Jinde to byla totální okrajovka, kdy třeba celá Evropa reprezentovala v průměru 40 ks měsíčně.
Arese
Pokud se nové GR86 dostane do Evropy, místní petrolheadi budou jistě nadšeni. Zato Subaristé asi zamáčknou slzu, ale co, však se stejně jedná o prakticky shodná auta! 😄 :yes: :yes: :yes:
P.S. Ta možnost příplatkové automatu je fakt úsměvná. 😄 Fakt by mě zajímalo, kolik magorů si ho pořídilo u předchozí generace. Zřejmě verze pro sportovně založené invalidy s nefunkční či chybějící levou nohou, takže vlastně nakonec dobře, že v nabídce zůstává i pro nástupce. 😄 Jinak jak už to u Toyota bývá, vnější design rozhodně není žádná hitparáda a zadek je vysloveně podivný. Palubka ale vypadá lépe než u předchůdce. 😄
P.S. Ta možnost příplatkové automatu je fakt úsměvná. 😄 Fakt by mě zajímalo, kolik magorů si ho pořídilo u předchozí generace. Zřejmě verze pro sportovně založené invalidy s nefunkční či chybějící levou nohou, takže vlastně nakonec dobře, že v nabídce zůstává i pro nástupce. 😄 Jinak jak už to u Toyota bývá, vnější design rozhodně není žádná hitparáda a zadek je vysloveně podivný. Palubka ale vypadá lépe než u předchůdce. 😄
rohYpnol
Tohle už je vážně druh na vyhynutí. Skvělé že ještě exituje! Mezi těmi nesmyslnými zkratomobily je tohle skutečný balzám na duši :yes: :-!
Arese
Přesně tak, což ovšem různé závistivé české neználky neodrazuje od toho, tyto skvělé stroje pomlouvat! 😲
3_diamanty
skutocne podarene suhlas... jak kasna tak kabina... nema to 1000 koni nevazi to 2 tony ani sa to nehra na nieco co nie je... vidim tu konecne normalne bytelne kupatko ... nevytunene nepreplacane... neznicene prehnanymi upravami... kupatko ktore by snad mohlo byt pouzitelne aj na denno denne vozenie sa :yes:
twistedTSD
To, že se z toho auta vytěšujeme, evidentně dokazuje, že petrolheadi nevymřeli.
Arese
Sorry, ale meleš naprosté nesmysly, předchozí BRZ naopak mělo v ČR velmi solidní fanouškovskou základu skutečných kupců a majitelů. Však také z přídělu těchto aut z finální omezené edice pro Evropu dostal český trh 3. nejvyšší počet aut - tuším že cca 35 kousků. Na to, jak malá jsme zemička, zde BRZ dosáhlo velmi pěkných prodejů! 😄 :yes: :yes: :yes:
Arese
A ta mohutná mechanická ručka těsně u ruky řidiče! :😉 :😉 :😉 :yes: :yes: :yes:
3_diamanty
pekny nepreplacany exterier aj interier.... voci nadopovanej supre ci vytunenom pekaci yarisu gr za melon... konecne normalne a uplne prirodzene elegantne a zdravo sa tvariace kupatko... tak toto uz hej .. GR86 :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kesumb
hlavne tyhle auta jsou realne vemi blizko k variante na tema “ojeta ikona”...
Vem si za kolik koupis neco jako e46 330i poface a co do toho narves behem prvniho roku. Za to realne mas tohle novy..
Vem si za kolik koupis neco jako e46 330i poface a co do toho narves behem prvniho roku. Za to realne mas tohle novy..
Xylo
2012 - Toyota GT 86 20 kusů
2013 - Subaru BRZ 11 kusů a Toyota 17 kusů
2014 - Subaru 15 a Toyota 12
2015 - Subaru 20 a Toyota 4
2016 - Subaru 20 a Toyota 1
2017 - Subaru 47 a Toyota 2
2018 - Subaru 34 a Toyota 8
2019 - Subaru 50 a Toyota 3
2020 - Subaru 43 a Toyota 1
2021 (leden a únor) - Subaru 3 kusy
2013 - Subaru BRZ 11 kusů a Toyota 17 kusů
2014 - Subaru 15 a Toyota 12
2015 - Subaru 20 a Toyota 4
2016 - Subaru 20 a Toyota 1
2017 - Subaru 47 a Toyota 2
2018 - Subaru 34 a Toyota 8
2019 - Subaru 50 a Toyota 3
2020 - Subaru 43 a Toyota 1
2021 (leden a únor) - Subaru 3 kusy
woody-alien
Jen taková drobná poznámka ze života. Tohle není Exige a třídvéřové uspořádání i u relativně hodně nízkých aut často nabízí pohodlnější nastupování a vystupování než konvenční pětidvířko nebo kombi.
Arese
No, však o tomto výše mluvím, BRZ + GT 86 - v ČR celkem prodáno přes 300 kousků! 😄
speedfred
Ako prepáč kámo, ani sám asi nevieš aké blbosti píšeš. Tooper is back.
..a znova iba teoretizovanie.
..a znova iba teoretizovanie.
Dzakobo
Očekával jsem, že se dostane na / pod 6s, ale i tak dobrý.
Kdybych byl zájemce o takové auto, předchozí 2.0 (205 Nm a to ještě jen úplně nahoře), byť s krátkými převody, by mi nestačil. Ale 2.4 už vypadá docela solidně. Jestli stále půjde o "nerozbitnou" Toyotu, tak to bude kopec zábavy za rozumné peníze :yes:
Kdybych byl zájemce o takové auto, předchozí 2.0 (205 Nm a to ještě jen úplně nahoře), byť s krátkými převody, by mi nestačil. Ale 2.4 už vypadá docela solidně. Jestli stále půjde o "nerozbitnou" Toyotu, tak to bude kopec zábavy za rozumné peníze :yes:
3_diamanty
je to pekne suhlas... mne sa celkovo paci ten plocho kolmo posadeny kokpit ... ma to take minimalisticke crty a la porsche... normalne kebyze dame iny volant.. ale ok jasne... som svina to sa predsa nerobi ... ako fakt pekna kabina ... cele auto na mna posobi velmi sikovne ... presne tento typ kupatka mam rad a nie 500 konove hatche ci 2 tonove AMG kupatka a pod .. takto ma vyzerat normalne pouzitelne a zdrave kupe... GR86 :yes:
Arese
O.K., jenom moc nechápu, jak souvisí volba automatické převodovky u BRZ s bolavými zády! 😄 A blbě se do takového nízounkého sporťáčku leze tak jako tak, ani tomu automatická převodovka nijak nepomůže! 😒]
Xylo
Vím o čem píšeš, měl jsem Opla Speedstera 😉 . Zrovna do GT 86 nastupování (pro mě) není zrovna pohodlné, ale jízda je OK. Nicméně si stojím za tím, že většina lidí kteří hodlají uvalit skoro meloun za "zábavné" auto, je spíše ve věku 50+ a pokud jejich preference jsou trochu více zaměřené na sport, pak jejich volba většinově je něco "peřinkového" ala SLK nebo spíše SL .
wakantanka
Akurát potom by to bolo také všelijaké, hlavne preradenie zo 4 na 5 by bolo zaujímavé.
palix
V dobe 4 rýchlostí nedosahovali zrýchlenie 0-100 km/h okolo 6s ani Ferrari :-!. Kto chce silnejšie auto má na výber. Ak niekto potrebuje zábavné auto aj v legálnych rýchlostiach GT 86 je tu pre neho.
white label
Ale těch 6 kvaltů není zas tak málo, dřív byly jen 4 + slabší motory a taky s tím vyšli. 😉
Ozzman
Tuhle argumentaci si nech doma pro manželku, až si to budeš obhajovat v garáži 😒]
A86GT
opat to nie je ten dizajn, co by bol cool 🤷♂️ a naozaj by ocaril, avsak oproti GT86 je aspon bez zadneho kridla, ktore som nemal na tom aute rad ked som ho mal. Bolo vsak uasne, verim ze si najde este viac kupcov, po zvyseni vykonu. Este k tomu 4 miestnemu...je to 2+1, mam 177cm a nie je realne mozne aby si za mna bolo sadlo i len dieta.
Aktualne v GRku paradoxne sa to da, 8r dcera v pohode. Kazdopadne, na GT mam len tie najlepsie spomienky 💯
Aktualne v GRku paradoxne sa to da, 8r dcera v pohode. Kazdopadne, na GT mam len tie najlepsie spomienky 💯
Mino 1
Vobec to nemusi byt mucenie. Staci dat prve 3-4 kvalty kratsie a 5-6 dlhsie.
pradeda777
Tož, 2.5 l atmosféra pod 6s asi těžko. To by musela mít "ultra krátké" kvalty, což by potom bylo na "mučení" na dálnici. Jo, kdyby měli nějakou trik 7 kvaltovou převodovku, tak to by potom šlo. Ale nemají a dík této ekofašistické době ani v budoucnosti mít nebudou.... 😒
poterienko
Původní Toybaru bylo takové na pohled hezké, sportovní auto se štíhlými liniemi. Prostě takové židoFerrari. Ale tohle je takové divně obtloustlé. Vlastně vypadá jako nalíčená tlustá holka. Obličej hezkej, ale okolo něj je metrák špeků.
pradeda777
...schrústá je pes...ale ne ten Covidový (PES), ten už prý zdechl..... 😁 😒]
Xylo
Samozřejmě že to nesouvisí. Jsou to dvě separátní sdělení😒br />
A, pán s nickem medvedi má BRZ s automatem a i to komentuje proč (má zřejmě obě nohy)
B, spoťáčky ala BRZ nebo GT 86 si (dnes) zřejmě kupují opravdoví závodníci, kteří to po úpravách honí po okruzích (a těch zase tolik není)
B, spoťáčky ala BRZ nebo GT 86 si (dnes) zřejmě kupují opravdoví závodníci, kteří to po úpravách honí po okruzích (a těch zase tolik není)
IPace
je zajimave jak autonovinari neumej predpovidat budoucnost, nedavno se na autowebech dokonce sirila informace ze nastupce Toyobaru se v Eu nedockame, a hle najednou se ceka na Evropske specifikace 😁 a normalne to dostane vetsi motor nez ma soucasna generace a porad atmosferu, asi zacnu vsezet primoi proti tomu co pisi autonovinari, zatim se to jevi jako lepsi kauf nez Bitcoin 😁
Markus1
Yaris gr ,,nadupany pekac za milion,, a ,, precenovana nadopovana supra,, kamarat ty si iny odbornik.... keby sa v jednom z tych aut prevezies tak tu netvrdis take bludy.....a naj perla ,,interier ala porsche,,..... toyobaru je sympaticke kupe ake tu uz nie su a urcite si najde kupcov.... ale tvrdit tu ze supra a yaris gr su precenovane pekace bez toho aby si v nich vobec sedel.....
kesumb
jenze vis jak to je, pokud budes mit hezkou e46, nechces s ni udelat prusvih. Neco jako je tohle jde resit relativne snadno...
jurozizo
Podarene ano. V podstate to na europskom trhu nebude mat ziadneho realneho konkurenta. Exterier je otazkou vkusu, neurazi, ale mohlo by to byt aj lepsie. Interier v porovnani s predchodcom sa mi zda dizajnovo lepsi. A hlavne odstranili hlavny nedostatok predchodcu - slabsi motor. Ak to bude jazdit tak, ako predchodca, alebo mierne lepsie - ako pisu v oficialnych spravach - tak pre potencialnych zaujemcov to bude jasna volba. Ja by som rad zakupil sportove a vyborne ovladatelne auto za rozumne peniaze a po Yarise GR, s ktorym som jazdil a ktory sa uz asi nebude dat zohnat, je toto asi najvacsi favorit.
woody-alien
Mně to tak nepřipadá. Nevidím tam nějakou dramatickou změnu profilu nebo prosklení, která by ze štíhlého auta najednou udělala tlustou Bertu. Vlastně je to hodně podobné předchozí generaci s tím rozdílem, že předek se mi líbí víc než dřív. Nikdy jsem si úplně nezvykl na tvar předních světel. No a zadek je takovej divočejší (i když zase podle mě hezčí světla než dosud), ale pořád zlatej oproti aeropacku, blahé paměti.
https😐/woody-alien.rajce.idnes.cz/SSS/1482631129
https😐/woody-alien.rajce.idnes.cz/SSS/1482631129
adamzprahy
Souhlas a taky kvituji interiér, který už konečně nevypadá jak z devadesátek 😊 :yes:
zlysoused
Musíš na to politicky, "Miláčku, ty budeš jezdit s dětma vlakem, protože je to bezpečnější"
pradeda777
Tj vyšli, ale my se tu bavíme o specifickém motoru, který by měl dělat 0-100 pod 6s s 6 kvalty a být také použitelný i na dálnici.... :-!
Arese
Jasně, ale fakt je ten, že e46 poface je naprostá designová ikona a taky nabízí 4 použitelná místa a v ideálním případě i šestiválec... 😄
white label
"...mne sa celkovo paci ten plocho kolmo posadeny kokpit..."
Zase si to dneska s tou buďačkou přehnal.
Zase si to dneska s tou buďačkou přehnal.
pradeda777
Máš k dispozici jen 6 kvaltů, x koní a x Nm krouťáku. Jestli chceš aby motor zůstával při přeřazení v power band, tak s převodama nic nenačaruješ.... 😒
Ozzman
" Miláčku, to, že děti budeme vozit v kufru je vlastně lepší a bezpečnější, než kdybychom měli i zadní sedačky !" 😁 Jdu to taky zkusit... 😁
Xylo
Jeden ze dvou Subaru BRZ na mojeauto má automat a pán to tam docela obšírně komentuje (v novinkách). Problém sporťáčků v současnosti je ten, že v tom většinou jezdí chlapci, kteří už mládí mají poněkud v čudu a tak sice přivítají mladistvý a sportovní vzhled svého přibližovadla, ale rozhodně nestojí o to, aby se do toho nedalo vlést nebo po krátké vyjížďce bylo nutné navštívit chiropraktika, aby dal záda zase dohromady :-!
white label
To, že tehdy auta "běžně" nedosahovala zrychlení okolo 6s, určitě nebylo primárně proto, že by měly málo rychlostí u manuálu. 😉
A86GT
Ahoj, to v GTcku to nebolo mozne pre mna nijak, mam 177cm a nesedim nalepeny pred volantom, ale ani nelezim daleko od neho. To je podla mna NO GO.
Yaris GR v pohode, malu mam vzadu aj so sedackou (nie podsedakom) do kriza a za mnou na podsedaku isto OK.
Kazdopadne su to 2 rozdielne auta aj charakterom, tak aj to treba zvazit. GR mam z Nemecka, tu maju kvoty a nechcel som cakat, plus sa myslim naozaj po nejakom mnozstve uz vyrabat asi nebudu. Takze u mna osobne jednoznacne Yaris GR, vsetky tie chvaly naozaj su opodstatnene. 🚀
Yaris GR v pohode, malu mam vzadu aj so sedackou (nie podsedakom) do kriza a za mnou na podsedaku isto OK.
Kazdopadne su to 2 rozdielne auta aj charakterom, tak aj to treba zvazit. GR mam z Nemecka, tu maju kvoty a nechcel som cakat, plus sa myslim naozaj po nejakom mnozstve uz vyrabat asi nebudu. Takze u mna osobne jednoznacne Yaris GR, vsetky tie chvaly naozaj su opodstatnene. 🚀
jurozizo
S tou využiteľnosťou 2+1 je to to pre mňa zaujímavá informácia. Zvažujem totiž športové malé auto, v ktorom budem jazdiť sám, ale bol by som rád, keby som núdzovo mohol zobrať 3 deti. A táto GR86 (prípadne Yaris GR) mi príde asi najvhodnejšia. To zadné sedadlo za vodičom sa nedá využiť ani keď sa vodič uskromní a posunie sa viac vpred? Ja mám 183cm. V Yarise GR som sa viezol a keď som pozrel dozadu, tak s posunutím vodičovho sedadla vpred by to bolo použiteľné. Okrem toho Yaris mi vŕta v hlave, lebo mi predajca pred Veľkou nocou povedal, že ešte 2ks sa dajú objednať a potom nebude.
Emel
No u tý stovky je otázka, jestli ji auto dá na dvojku nebo na trojku... pokud na trojku, no tak můžeš kvalty zkracovat, ale zase máš o řazení navíc.
Emel
Jo, souhlas... ten předek je lepší, zadek asi kontroverznější, ale celkově ok. Nissaní Zetko vypadá z malůvek líp... právě kvůli tomu zadku. Inu, ono otřepané... méně je někdy více
https😐/www.japan-cars.cz/…z-proto-17-1.jpg
Otazník je cenovka... s končící generací na milionu a Suprou na 1,25... zůstává poměrně úzkej prostor, ve kterým to bude dávat smysl... i když já bych možná radši GT-86, přece jen - manuál a 2+2...
https😐/www.japan-cars.cz/…z-proto-17-1.jpg
Otazník je cenovka... s končící generací na milionu a Suprou na 1,25... zůstává poměrně úzkej prostor, ve kterým to bude dávat smysl... i když já bych možná radši GT-86, přece jen - manuál a 2+2...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Mě to tedy upřímně řečeno vzhledově taky moc neoslovuje... Škoda, že na design Toyota nenajala nějakého evropského stylistu... 😒
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mino 1
Neber to doslovne. Da sa s tym pohrat rozne, nemusia to byt obrovske skoky z velmi kratkych na dlhe 😉.