Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyTom
Fajn, dekuji za test 👍
WinDiesel
Autor článku se trochu zautocenzuroval, protože ty vady jsou závažné a je to max. na 3 a 1/2 hvězdy.
Ada je zase tady
Bez dieselu to nepůjde!
lamal
ten playstation so 145tis priplatkom 😄 ... ma to ideal elektroniku pre pozérov a ano aj ten system jazdnej dynamiky k nej patrí
edit: Kolko displayov ma VW na skladoch ? Zaujimalo by ma kolko robitych displayov uz automobilka riesila
edit: Kolko displayov ma VW na skladoch ? Zaujimalo by ma kolko robitych displayov uz automobilka riesila
_Teddy_
Prekvapuje ma, ze institucie ako EuroNCAP alebo prislusna komisia EU sa nevenuju tomu nesvaru ktorym je presuvanie ovladania (skoro) vsetkeho na dotykovy displej. Kolko ludi sa musi najprv zabit, aby sa nad tym niekto konecne zamyslel?
EuroNCAP radsej buzeruje Fiat s 0 hviezdami v testoch kvoli asistencnym systemom...
Zrovna jsem si to také říkal, je to holt VAG a na ten se nesahá .... :no:
Vzhledem k tomu, že sposta jiných modelů do těch dotykáčů nenastoupila, nebude to mít dlouhého trvání a tlačítka se částečně vrátí.
Němci si ovšem musí projít očistou a pádem prodejů.
Proto se prodávají jiné modely, protože tam to není tak dramatické a tabletářů-mlaďochů není jako kupců dostatek. 😁
Starším lidem to poleze těžce na nervy.
Vzhledem k tomu, že sposta jiných modelů do těch dotykáčů nenastoupila, nebude to mít dlouhého trvání a tlačítka se částečně vrátí.
Němci si ovšem musí projít očistou a pádem prodejů.
Proto se prodávají jiné modely, protože tam to není tak dramatické a tabletářů-mlaďochů není jako kupců dostatek. 😁
Starším lidem to poleze těžce na nervy.
Tak mě je 29, ještě bych řekl, že patřím do té mladší části řidičů, ale ty tablety a dotykové plošky lezou na nervy i mě 😁 tak jako na tlačítkových telefonech šlo psát poslepu, na dotykovém to kolikrát i nedám ani tak 😁 a co se týče Golfu, tak v nižší výbavě nemá ani tu lištu na teplotu a je vše opravdu jen v displeji..
Dobrá poznámka, ten celodotykový infotainment nielen vyžaduje zvyk a štve (ak nefunguje ako má), ale hlavne na dlho odpútava pozornosť od premávky a riadenia a to je sakra nebezpečné. Ruku na srdce, kto z nás občas nesiahne na telefón za jazdy, ako to dokáže odpútať pozornosť. Ale to človek nemá robiť (je to priestupok), kdežto to ovládanie auta robiť musí. A v Golfe je to v podstate ako ovládanie mobilu za jazdy.
A kolik je kde těch zabitých? Kde je máš? Prokazatelně spojených s dotykovým ovládáním auta, ne s nějakou domněnkou. Hm?
No asi este nikto, tak prave preto sa pytam ze kolko ludi musi zomriet, aby sa tym niekto zacal konecne zaoberat? Mimochodom, nehody koli ovladaniu dotykoveho displeja tu uz mame. Akurat ze sa to zatial riesi tym najjednoduchsiim sposobom: vodicovi sa da pokuta a basta! Ze ten vodic dako musi ovladat veci v aute (v nizsie uvedenom clanku islo o cyklovac stieracov), to zatial nikoho netrapi...
https😐/echo24.cz/…t-displej-v-aute
https😐/echo24.cz/…t-displej-v-aute
Takže zatím nikdo neumřel... No vidíš, tím pádem to asi tak nebezpečné nebude, že?
Dlouhodobě má ovládání všeho v displeji jen Peugeot, ale novější modely mají navíc spoustu tlačítek. Golf se prodává rok. Takže kde chceš vzít takovou statistiku a jak její absence dokazuje, že se to neděje/nestane?
Dotykové infosystémy jsou v autech už deset let, takže prostor pro statistiku je více než dostatečný. Kdyby to byla skutečně tak častá příčina, už z toho budou soudní procesy, velké problémy, bude to řešit EK nebo jiný regulační orgán.
A ono pořád nic a pořád nic, co?
A ono pořád nic a pořád nic, co?
Jediný, kdo používal téměř plně dotykový infotainment, je Tesla. Soudní proces z toho byl, ale vina výrobce se dokazuje těžko, když splnil homologaci, a EK je banda kreténů.
Řidič má řídit, a ne se během řízení hrabat v displayi. Napiš mi jednu věc, která je v podmenu a kterou musí řidič udělat bezodkladně. Dík. A to je přesně to, proč to automobilkám prochází. A pokud dojde k nehodě kvůli hrabání se v menu, je to jako nevěnování se řízení. Jinak to, že je to všechno špatně, o tom žádná.
Othello
Těch 1800 kW výkonu v technických datech vypadá fakt slibně :yes: 😄
rohYpnol
Skoro to vypadá, že Golf 8 byl vyvíjen právě jako GTI a všechny ostatní verze vznikaly ořezáním verze GTI... GTI vypadá zkrátka proporčně skvěle. Právě na těchto kolech. Jenže už jen profil kol 35 spolu s estetickou kvalitou vypovídá i o praktické použitelnosti.
A tak je to bohužel i s infotainmentem a ovládáním. Golf GTI může být jakkoliv mechanicky sladěný a vytříbený, ale jestliže ovládání vozu jako celku je založeno na dotykovém omylu, tak se celá stavba svatostánku GTI rozpadá v prach :-!
Golf 8 je bohužel naleštěná bída. A na té se stavět zkrátka nedá. Navíc celkově nehorázný cenový skok nahoru ve spojitosti právě se zoufalstvím ovládání znamená jediné - Golf 8 se vyplatí vynechat. Je to nejvíc zmrskaný vůz, který měl na to být geniální :-!
A tak je to bohužel i s infotainmentem a ovládáním. Golf GTI může být jakkoliv mechanicky sladěný a vytříbený, ale jestliže ovládání vozu jako celku je založeno na dotykovém omylu, tak se celá stavba svatostánku GTI rozpadá v prach :-!
Golf 8 je bohužel naleštěná bída. A na té se stavět zkrátka nedá. Navíc celkově nehorázný cenový skok nahoru ve spojitosti právě se zoufalstvím ovládání znamená jediné - Golf 8 se vyplatí vynechat. Je to nejvíc zmrskaný vůz, který měl na to být geniální :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
miromen
Z dnešniho C segmentu bych volil pravě buďto GTI nebo Focus ST a to samozřejmě s manualnim řazenim. Bohužel obě tyto varianty maji pro mě sice jedinou za to podstatnějši stopku. ST nemam vlastně co vytknout, ale bohužel je podvozkově až moc nizke a to je pro nejen me využiti značnějši problem. No u GTI by to bylo v pohodě až na interier. To dotykove ovladani mi prostě neni po chuti. Snad bych si na něj i zvykl, ale ty SW chyby jsou hodně na považenou. Sice majitele piši, že s poslednim SW je to evidentně lepši, ale stale ne bez chyb a problemu. Takže jedině jit do rizika a doufat.
Tak trochu vyběr panna nebo orel.
Tak trochu vyběr panna nebo orel.
ceed gt...?
Hm taky muže byt a vlastně jsem tak trochu na něj zapoměl. Ale u něj bych asi vyžadoval osobni zkoušku vic než v připadě těch 2 a v dnešni době je to opravdu docela složite, i když kdo vi jak to ma kia.
U nás sú Proceedy GT pomaly v každom salóne, neviem ako Ceed GT, ale rozdiely by mali byť minimálne. Dynamicky som nemal problém, tých 200k tam je, ale samozrejme je to o ligu nižšie ako čisté HH. Najviac mi vadil strašne fejkový zvuk najmä v športovom režime, to mi išlo tak na nervy, že kvôli tomu samotnému by som to auto nekúpil. Inak celkom spokojnosť, prekvapivo kvalitný interiér, istý podvozok a celkovo dobrý pocit.
Za mna proceed gt ma uzranu 1.6ku, vykon nic moc, tupe riadenie, hrackarske pedale, v sport mode otravny zvuk motora, focus st je vo vsetkom lepsi, gti som neskusal
Co se řizeni tyče tak co mam od jistych kluku ohlasy tak je to prej opravdu slabota a jeden z duvodu proč bych si musel GT projet. Třeba spotřeba mě nezajima ta by mi nevadila.
No to nevím... kdybych mohl mít i30N, tak bych se po Ceedu GT ani nepodíval, to je jinej level.
Jinak TypeR Cupra ST... GR... je z čeho vybírat. Mě by nejvíc zajímalo to GR, pokud je tedy zadání auto čistě pro zábavu. Jinak ST kombi.
Jinak TypeR Cupra ST... GR... je z čeho vybírat. Mě by nejvíc zajímalo to GR, pokud je tedy zadání auto čistě pro zábavu. Jinak ST kombi.
Z tých dvoch by som mal jasno: Focus. Vyšší výkon a lepšia dynamika, klasický interiér a ergonómia bez výhrad a naviac lacnejší.
Viac by som to zvažoval v prípade Clubsportu, tam je zase výkonová a dynamická prevaha Golfu, väčšie brzdy a celkovo viac úprav smerom k ostrejšej jazde, aj ten exteriér Clubsportu je o niečo krajší ako základného GTI. Výhrady k interiéru ale zostávajú, plus tam je povinný automat.
Viac by som to zvažoval v prípade Clubsportu, tam je zase výkonová a dynamická prevaha Golfu, väčšie brzdy a celkovo viac úprav smerom k ostrejšej jazde, aj ten exteriér Clubsportu je o niečo krajší ako základného GTI. Výhrady k interiéru ale zostávajú, plus tam je povinný automat.
To už jsem ti psal, že dynamika v tomhle připadě vubec nehraje roli, rozdil určitě nepovažuji za zasadni. A ano u ST je vic věci, ktere se mi zamlouvaji. Třeba to, že na předokolku velice dobře funguje za zhoršenych adheznich podminek, ale GTI na tom udajně teď taky neni špatně. Zde je prej hodně slabe i30N. Ale prostě ta světla vyška nepusti. Ja jsem to probiral i s moji druhou polovičkou, protože sam si s tim da se řict nevim rady a zasekl se na tom. No a když jsem ji ukazal dostupny material tak jen prohlasila...hm to neni dobre. Prostě vychazime z osobni zkušenosti a nějakych limitu co jsme pravě diky nižšimu podvozku již zažili. A ono to vypada, že GTI je realně stejně ne li vyšši než klasicky Focus. Na druhou starnu je tu ta ergonomie což jak piši bych snad i dal, ale ty SW bugy...kdy to mini u VW pořešit toť otazka.
A co se ceny tyče tak to už jsem ti taky psal. Realně ST vyjde o něco draž, ale to neřešim. Vicemeně u ST se na 800tkč nedostaneš, což u GTI neni až takovy problem. A to je v zakladu GTI u nas už hodně naložene, třeba vic než je v německu nebo u anglanu.
A co se ceny tyče tak to už jsem ti taky psal. Realně ST vyjde o něco draž, ale to neřešim. Vicemeně u ST se na 800tkč nedostaneš, což u GTI neni až takovy problem. A to je v zakladu GTI u nas už hodně naložene, třeba vic než je v německu nebo u anglanu.
Videl som test za mokra, kde mala i30ka naozaj problem s trakciou, ale vraj to bolo obutim
https😐/youtu.be/VIWCAsM4Drc
https😐/youtu.be/VIWCAsM4Drc
Nevim no k i30N jsem četl dost kritiky od lidi co si ji po kladnych recenzich chtěli pořidit i diky nizke ceně a po zkušenosti se těm reckam podivovali. A třeba ty pneu se zmiňuji nejen zde, že jsou zřejmě hlavni přičinou a to nejnen horšiho fungovani na mokru, ale i za sucha na horšich cestach.
Vyšší výkon možná, lepší dynamika?
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ano dynamika.
Ja si pod dynamikou rozhodne nepredstavuju akceleraci na rovine, ale pesne naopak jak se to bude chovat na silnicich, v zatackach, tam, kde si jdes auto uzit.
A tam samozrejme jezdi lip Focus ST a jeste jsem nevidel nikoho, kdo se v obou projel a pochyboval o tom, ze podvozek, rizeni i motor ma lepsi Focus.
A vzhledem k tomu, ze Golf 8 je takovy eeeeh tak rozhodne ST co me se tyka.
Ja si pod dynamikou rozhodne nepredstavuju akceleraci na rovine, ale pesne naopak jak se to bude chovat na silnicich, v zatackach, tam, kde si jdes auto uzit.
A tam samozrejme jezdi lip Focus ST a jeste jsem nevidel nikoho, kdo se v obou projel a pochyboval o tom, ze podvozek, rizeni i motor ma lepsi Focus.
A vzhledem k tomu, ze Golf 8 je takovy eeeeh tak rozhodne ST co me se tyka.
Tohle jsou automaty a v tom je ten hlavni rozdil.
Nejen nějake klasicke testy, ale co jsem četl od uživatelu tak někteři z nich nejen majitele 7 generace jsou z 8 generace GTI až nadšeni a pišou že zpět do 7 generace by se už nevratili. Zmiňuji hlavně pravě jasne zlepšeni po jizdni strance a navic se k tomu přidala i ta zabavna stranka plus par dalšich věci co se jim libi oproti předchudcum. Dokonce jsem viděl i nějake porovnani s předchozim TCR, jedno je na YT, kde přimo majitel tvrdi, že nove GTI nejen, že lepe funguje, ale že se s nim dokonce vic bavi než s tim TCR byť ma větši dynamiku. Jo o rychlosti v přimce to prostě neni.
Ono to GTI nebude ani na okruhu pomale něco už na netu je a sice za tim ST zaostava, ale to neni něco podle čeho bych se řidil.
Ale taky je fakt, že i když se GTI posunulo tak zazniva, že je to pořad vuči konkurenci stejne co se tyče nějake interakce, zpětne vazby, chuliganstvi atp. Prostě GTI včetně CS je pořad takova bačkora a vstupenka mezi HH a pokud jde čistě o tu zabavnost tak zde konkurence nabidne vic.
Nejen nějake klasicke testy, ale co jsem četl od uživatelu tak někteři z nich nejen majitele 7 generace jsou z 8 generace GTI až nadšeni a pišou že zpět do 7 generace by se už nevratili. Zmiňuji hlavně pravě jasne zlepšeni po jizdni strance a navic se k tomu přidala i ta zabavna stranka plus par dalšich věci co se jim libi oproti předchudcum. Dokonce jsem viděl i nějake porovnani s předchozim TCR, jedno je na YT, kde přimo majitel tvrdi, že nove GTI nejen, že lepe funguje, ale že se s nim dokonce vic bavi než s tim TCR byť ma větši dynamiku. Jo o rychlosti v přimce to prostě neni.
Ono to GTI nebude ani na okruhu pomale něco už na netu je a sice za tim ST zaostava, ale to neni něco podle čeho bych se řidil.
Ale taky je fakt, že i když se GTI posunulo tak zazniva, že je to pořad vuči konkurenci stejne co se tyče nějake interakce, zpětne vazby, chuliganstvi atp. Prostě GTI včetně CS je pořad takova bačkora a vstupenka mezi HH a pokud jde čistě o tu zabavnost tak zde konkurence nabidne vic.
Jj, nové GTI chvália za jazdné vlastnosti, vraj tam je posun oproti 7ke. Ale zase je to stále len základné GTI, univerzál, na nejaké väčšie zameranie na jazdu je tu Clubsport. Tu si myslím že ST bude mať navrch oproti základnému GTI.
Aj v tomto porovnávacom teste GTI s BMW 128ti zaznelo, že BMW jazdí zábavnejšie, GTI je stále predovšetkým univerzál: https😐/www.autoe😜ress.co.uk/car-group-tests/354383/bmw-128ti-vs-volkswagen-golf-gti
Aj v tomto porovnávacom teste GTI s BMW 128ti zaznelo, že BMW jazdí zábavnejšie, GTI je stále predovšetkým univerzál: https😐/www.autoe😜ress.co.uk/car-group-tests/354383/bmw-128ti-vs-volkswagen-golf-gti
Ja jsem o tom nasal informaci opravdu hodně a ten pohled na to jak to zřejmě realně bude mam prostě jiny. VW se zřejmě rozhhodlo sice přiostřit a ne jen vylepšit takže i to zakladni GTI se prostě řidičsky evidentně posunulo po strance te interakce, ale stale je to to same co v předchozich generacich. Prostě konkurence zde ma prostě větši "divochy" ktere je potřeba mit vic v rukou a vic pobavi než HH od VW a to včetně CS. Už jsou vlastně i nějake recenze na to CS a i u něj jsou spiš rozpaky nad tou zabavnosti a vtahnuti do děje, evidentně se čekalo vic. Jasně oproti zakladnimu GTI tam bude vic te interakce, ale asi nic extra navic.
A dalši věci je to, že CS nemuže mit manualni převodvku což je velke minius a je to jeden z prvku, ktery spojuje řidiče s autem a tam ti to nějaky větši vykon, brzdy či ještě upravenějši podvozek nevynahradi.
Už teď třeba k te nove edici 45 zaznivaji ohlasy typu ať si ty nalepky a nějaky upravenějši vzhled VW strči za klobouk. Kdyby raději přidali trochu vykonu a dopřali mu manualni řazeni, ktere by auto i trochu odlechčilo. A k těmhle nazorum ja se rozhodně připojuji.
A dalši věci je to, že CS nemuže mit manualni převodvku což je velke minius a je to jeden z prvku, ktery spojuje řidiče s autem a tam ti to nějaky větši vykon, brzdy či ještě upravenějši podvozek nevynahradi.
Už teď třeba k te nove edici 45 zaznivaji ohlasy typu ať si ty nalepky a nějaky upravenějši vzhled VW strči za klobouk. Kdyby raději přidali trochu vykonu a dopřali mu manualni řazeni, ktere by auto i trochu odlechčilo. A k těmhle nazorum ja se rozhodně připojuji.
To súhlasím, aj ja by som vymenil celý paket 45 (aj s Akrapovičom, svetlami a nálepkami) za manuál. Ale žiaľ doba je taká, je jednoduchšie dať autu výfuk a výbavu, kdežto vymeniť automat za manuál znamená ďalšiu homologizáciu (a tiež horšie hodnoty emisií, ergo pokuty).
Holt to maji dnes automobilky těžke respektive maji ty mantinely nastavene tak, že nam co si radi zakvedleni zrovna vstřic nevychazeji. Takže jsem rad i za to co dnes trh nabizy a jsem ochoten přijmout i nějake kompromisy.
Sorry ale pod pojmem dynamika začít psát o jízdních vlastnostech v zatáčkách, to chce velkou představivost. Prostě ten motor Fordu je ***, když při vyšším výkonu o 35koní jede hůř než mnohem větší a těžší Octavia, Golf ani nemluvím.
Navíc dle všech testů nového GTi je podvozek nalědný fantsticky, takže to tvrzení, že Ford jezdí líp bych teda jako 100% neviděl. Možná bude zábavnější, ale netroufl bych si říct, že rychlejší.
Navíc dle všech testů nového GTi je podvozek nalědný fantsticky, takže to tvrzení, že Ford jezdí líp bych teda jako 100% neviděl. Možná bude zábavnější, ale netroufl bych si říct, že rychlejší.
K porovnaniu jazdných vlastností pozri túto porovnávačku😒br />https😐/www.topgear.com/…vs-ford-focus-st
Z testu vyplýva, že Focus je najživší a najagilnejší podvozkovo. A tiež k Tvojim pochybnostiam o motore, píšu o ňom ako o najsilnejšom z trojice, nielen papierovo, ale aj pocitovo😒br /> it’s undoubtedly the rambunctious one in this group. Perhaps it’s the placebo effect of its swift shifting manual gearstick, or maybe the relative rawness of its revvy 2.3-litre turbo, but it’s the athlete here, make no mistake. While it’s the easiest ST to live with yet – and the one resplendent in the nicest interior trim – it’ll still drag you into misbehaving, and with greater frequency than its studious German rivals. Though given its burlier torque figure (and slightly smaller suite of electronic assists) it puts its power down nearly as well as the obedient BMW, while still feeling the most muscular of the group. No replacement for displacement, and all that.
Z testu vyplýva, že Focus je najživší a najagilnejší podvozkovo. A tiež k Tvojim pochybnostiam o motore, píšu o ňom ako o najsilnejšom z trojice, nielen papierovo, ale aj pocitovo😒br /> it’s undoubtedly the rambunctious one in this group. Perhaps it’s the placebo effect of its swift shifting manual gearstick, or maybe the relative rawness of its revvy 2.3-litre turbo, but it’s the athlete here, make no mistake. While it’s the easiest ST to live with yet – and the one resplendent in the nicest interior trim – it’ll still drag you into misbehaving, and with greater frequency than its studious German rivals. Though given its burlier torque figure (and slightly smaller suite of electronic assists) it puts its power down nearly as well as the obedient BMW, while still feeling the most muscular of the group. No replacement for displacement, and all that.
Jj, carwow sledujem a tento drag race som videl. A problém je v tom, že ten Focus má automat, pričom je to síce komfortný, ale pomalý klasický HDM automat. Zo všetkých testov Focusu ST s automatom vyplýva, že ten automat nie je moc rýchly a Focus s ním je pomalší, ako s manuálom, presný opak GTI, kde dvojspojka radí rýchlejšie ako manuál. Takže s automatmi môže byť aj slabšie GTI rýchlejšie ako Focus, nie kvôli motoru, ale kvôli prevodovke.
Automat je v ST samozřejmě rychlejší než manuál. Tady je to detailně proměřené.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Pokud by v dnešní době měl být automat pomalejší než manuál tak by to byl totální šmejd.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Pokud by v dnešní době měl být automat pomalejší než manuál tak by to byl totální šmejd.
Holanďania (AutoTopNL) namerali automatu horšie cifry (6,3s vs 5,9s). A vo viacerých testoch som zaregistroval, že proste to nie je to pravé orechové čo sa rýchlosti týka, na dvojspojku nemá šancu. Ak FocuST, tak jedine s manuálom (notabene keď tých manuálnych hothečov je už len pár).
Klidně sem dej odkazy na ty viaceré testy, kde naměřili automatu víc než manuálu.
Tu namerali automatu stovku za 6,32s (v druhom meraní 6,8s): https😐/www.youtube.com/watch?…
a tu manuálu za 5,9s: https😐/www.youtube.com/watch?… (a tam mal kameramana vedľa, teda záťaž navyše).
Rozdiel 0-200 bol ešte väčší.
a tu manuálu za 5,9s: https😐/www.youtube.com/watch?… (a tam mal kameramana vedľa, teda záťaž navyše).
Rozdiel 0-200 bol ešte väčší.
Na You Tube na portáli CARWOW robili Drak Race medzi GTI,Focus ST a Octaviou RS a prekvapujúco bolo GTI najrýchlejšie aj napriek menšiemu výkonu ako ST takže s tou dynamikou to až taká pravda nebude.Golf GTI 245 k, 370 Nm vs RS 280 k,420 Nm. Podľa testu je GTI po konštrukčnej stránke špička ale problém je hlavne v tom infotainmente.Zaujimavé že keď to ide s klasickými ovladačmi pri novej Audi A 3 prečo to nejde pri Golfe,Leone alebo Octávii.Asi treba počkať dva roky na facelift.Mne sa G VIII nepáči spredu a ani prístrojovka a keď už tak skôr Clubsport ako GTI.Momentálne z koncernovej trojice sa mi najviac páči Leon/Cupra/.Ináč pri poslednom teste na ACZ G VII GTI dostalo 5 hviezdičiek takže niekde pri novom modeli urobili
"soudruzi" chybu.Hádam to časom doladia lebo s tým núdzovím brzdením je to fakt problém.
"soudruzi" chybu.Hádam to časom doladia lebo s tým núdzovím brzdením je to fakt problém.
Viď môj príspevok vyššie, je to záležitosť prevodovky, rýchla DSG vs pomalý HDM. Fakt ale neviem, kto by si kupoval Focus s HDM automatom, tam jedine manuál.
Machýrek
..jak autor píše, zvyknout se na to dá. Mám pochopení pro každýho, co si to koupí.
Na co bych si ale nezvykl nikdy, jsou látkou potažený přední sedačky i zezadu. U auta za 800k je to fail. Měl jsem chvíli Golfa 7 ve firmě, fajn auto, ale jak si někdo sednul dozadu ve špatnym počasí, ty sedačky vypadaly.. no prostě je to špatný řešení.
Na co bych si ale nezvykl nikdy, jsou látkou potažený přední sedačky i zezadu. U auta za 800k je to fail. Měl jsem chvíli Golfa 7 ve firmě, fajn auto, ale jak si někdo sednul dozadu ve špatnym počasí, ty sedačky vypadaly.. no prostě je to špatný řešení.
keby mam auto, ktore mi po vsetkych strankach vyhovuje a tento detajl mi tak vadi, tak si tie zadne sedacky necham precalunit zo zadu za 2-3000kč a je to
Lubo
Pekné auto so sympatickým výkonom, určite by sa dalo zvyknúť. :yes:
- Škoda tej prílišnej digitalizácie.
- Som zvedavý na živo, na fotkách je ten spodný nárazník divný. Ale môže byť, že naživo to bude fajn.
- Škoda tej prílišnej digitalizácie.
- Som zvedavý na živo, na fotkách je ten spodný nárazník divný. Ale môže byť, že naživo to bude fajn.
traveldrive
Živý motor. OK
Zodpovedajúci podvozok, zábava za volantom super.
Pohodlie, auto na každú príležitosť - ešte lepšie.
Hluk, dunenie v kabíne - no, to už veľmi nepoteší.
Infoteinment - prispatý, s nemožným ovládaním, ktorý ma bude permanentne nasierať pri každom usadnutí za volant - to by so neprial ani hadovi. Zabíja tým všetky klady a prednosti, ktoré to auto má.
"Ráno jsem se přesouval z domova do kanceláře v centru Prahy a v jednom úseku jsem po široké silnici vedle kolejí jel bok po boku s tramvají. Volkswagen však tuhle situaci vyhodnotil jako nebezpečnou a na fleku bez výstrahy zabrzdil." - Ak toto nejde vypnúť, do tohto auta by som sa už asi bál sadnúť. A tým pádom GTI - neGTI, ako celok stojí za hovwno. K čomu také auto? Vytlačiť do škarpy a nechať tam. A nie cvaknúť zaň takú pálku...
Zodpovedajúci podvozok, zábava za volantom super.
Pohodlie, auto na každú príležitosť - ešte lepšie.
Hluk, dunenie v kabíne - no, to už veľmi nepoteší.
Infoteinment - prispatý, s nemožným ovládaním, ktorý ma bude permanentne nasierať pri každom usadnutí za volant - to by so neprial ani hadovi. Zabíja tým všetky klady a prednosti, ktoré to auto má.
"Ráno jsem se přesouval z domova do kanceláře v centru Prahy a v jednom úseku jsem po široké silnici vedle kolejí jel bok po boku s tramvají. Volkswagen však tuhle situaci vyhodnotil jako nebezpečnou a na fleku bez výstrahy zabrzdil." - Ak toto nejde vypnúť, do tohto auta by som sa už asi bál sadnúť. A tým pádom GTI - neGTI, ako celok stojí za hovwno. K čomu také auto? Vytlačiť do škarpy a nechať tam. A nie cvaknúť zaň takú pálku...
Těžko pochopit, jak se tohle může stát - jak tramvaj jedoucí vedle mě může spustit brzdy. To je extrémní a neomluvitelný kiks. Zajímalo by mě, jestli by se to dalo v případě zavinění havárky vyhledat v nějaké paměti řídící jednotky, abys nebyl za viníka.
mně to překvapuje, takových situací vedle tramvaje jsem zažil nespočet a nikdy to ani nezapípalo. Takže nejen infotainment není odladěnej?
Předpokládám, že v paměti to lze dohledat. U Toyoty mi vytáhli 3 měsíce zpětně a nevím, jestli to byl limit, nebo prostě víc už nechtěli.
Předpokládám, že v paměti to lze dohledat. U Toyoty mi vytáhli 3 měsíce zpětně a nevím, jestli to byl limit, nebo prostě víc už nechtěli.
Tak mě třeba Peugeot při jízdě na obchvatu opakovaně bezdůvodně řval ať zabrzdím, ale naštěstí sám nezabrzdil. Chvíli na to se celý systém restartoval a já jel po dálnici asi 5 km s černými displayi. V servise se klasicky neukázalo nic. Po cca týdnu. Na to bych teda asi nespoléhal.
Na Škode Superb sa mi náhle bezdôvodné brzdenie cez FrontAssist stalo viackrát. Vždy na diaľnici pri obiehaní kamiónu. Pritom som nebol na ten kamión vôbec natlačený a predo mnou ďaleko nikto. Prvýkrát to bolo dosť strašidelné kým som to pretlačil plynom. Lebo za mnou išlo iné auto, našťastie to ubrzdil.
Servis a infolinka Škody nezistili nič, na môj email k nebezpečnosti nereagovali pre istotu vôbec.
Neskôr som si dával pozor, plynom som to pretlačil. Bol to Superb r.v. 12/20215.
Servis a infolinka Škody nezistili nič, na môj email k nebezpečnosti nereagovali pre istotu vôbec.
Neskôr som si dával pozor, plynom som to pretlačil. Bol to Superb r.v. 12/20215.
U Superbu mi parkrát zasvítila ta ikona přes celej maxidot co vypadá že auto vybuchuje.
U první předváděčky Insignie mi auto samo zabrzdilo v koloně, kdy se před náma motal nějakej skůtr... ale v zásadě stejnou rychlostí jako já (a prodejce se dušoval že jsem musel dupnout na brzdu). Pak se mi to ale už nikdy nestalo, maximálně červený blikání... to mám při předjíždění každou chvíli.
U první předváděčky Insignie mi auto samo zabrzdilo v koloně, kdy se před náma motal nějakej skůtr... ale v zásadě stejnou rychlostí jako já (a prodejce se dušoval že jsem musel dupnout na brzdu). Pak se mi to ale už nikdy nestalo, maximálně červený blikání... to mám při předjíždění každou chvíli.
Jo červené bliknuti a pipani se obcas ozve, kdzy si dám trochu načas při předjíždění s vybocenim. A pak taky když se vyhýbám díře a stocim volant směrem k zaparkovanym autům u krajnice. V provozu mi to nezabrzdilo nikdy, u parkovani už několikrát, kdy prostě nenechá dojet na milimetry, nebo když se blíží zezadu auto a nenechá mne ani pomalu vycouvavat.
"Mě každopádně tahle zkušenost přiměla k vypnutí systému nouzového brzdění." Stačilo dočíst o větu dál.
Který se ti při dalším nastartování spolu s Lane Assist opět zapne? 😉
Ja to nechápu. Zkoušeli jsme to v Highlanderu, tedy nové homologovanem aute pro Evropu a nic se po nastartovani nezapina a zůstává jak bylo nastaveno. Jde vše vypnout. Jaký je tedy důvod k tomu, že se to znovu samo zapíná?
Myslel jsem si, že je to jen zlovůle VW, ale prý k tomu jsou automobilky nějak vážně tlačený. I BMW to donedávna dovolovalo vypnout a teď už ne. Doufám, že nekecám.
Každopádně VW si dává záležet na tom jakoukoliv deaktivaci ztížit. U mýho auta v minulé generaci nebyl problém v řídící jednotce třeba deaktivovat SS, a dnes to neumí ani "hackeři", co se tímhle živí.
Každopádně VW si dává záležet na tom jakoukoliv deaktivaci ztížit. U mýho auta v minulé generaci nebyl problém v řídící jednotce třeba deaktivovat SS, a dnes to neumí ani "hackeři", co se tímhle živí.
A čo je to platné? Keď pri ďalšom sadnutí do auta musíš o to viac matlať po displeji a vypínať ďalšiu chujovinu navyše... Raz to zabudneš a zrovna sa ti to vypomstí.
Ale vypnout to jde. Ale chápu, důvod nadávat se vždycky najde.
Momentálne mám Citroena, pred každou jazdou vypínam stop-štart (systém je schopný vypnúť studený motor na prvej križovatke) a systém na udržiavanie smeru jazdy v pruhoch (ktorý ťahá za volant, aj keď obchádzam jamu na ceste alebo je krížom cez pruh stará čiara). Nadávam v kuse, lebo je to fakt na palicu a človeka, ktorý vymyslel, že po každom naštartovaní auta to musí byť zapnuté, by som zavesil dolu hlavou do prievanu.
Podle mě je jediné adekvátní řešení stažení vozu s tímto nrdodelkem z provozu než výrobce poskytne funkcni opravu.
mp390
... nemůžu si pomoci, ale celý ten popis toho systému je v recenzi dost divný... Rozeberu to postupně😒br />
"Řídící jednotky stabilizačního systému, samosvorného diferenciálu, adaptivních tlumičů (jsou za příplatek) a řízení spolu neustále komunikují a přizpůsobují chování aktuální jízdě."
-> Tohle už se děje u minulé generace aut na MQB a nevěřím tomu, že je nějak poznat to, že to je nově "proaktivní".
"Pokud třeba řidič zatočí volantem, auto už ví, které kolo přibrzdit, nestane se tak až po jeho prokluzu. "
-> to je věc, kterou už dělá 😁S+ v minulé generaci MQB aut... Jelikož mi vzadu zahřáté brzdy umí zapískat, tak v zatáčkách slyším jak auto brzdí zadní vnitřní kolo a stáčí se tím do vnitřku zatáčky.
"Pohyby volantu ovšem upravují také tuhost tlumičů, aby byly připraveny na případnou náhlou změnu směru."
-> opět by měla umět i minulá generace, tedy nic nového... A nějak jsem si nevšiml, že by to bylo zrovna moc znát. Ale je mi jasné, že u velkého SUV typu Kodiaq RS to bude znát více, než u malého a lehkého hatchbacku.
"Při rychlém uvolnění plynového pedálu zase Golf umí přibrzdit motorem, díky čemuž se hmotnost přesune na předek, zatíží se přední kola, a zvýší se tak přilnavost přední nápravy."
-> v téhle části jsem opravdu nevěřil tomu, co čtu. Snad každé auto přeci po ubrání plynu začne brzdit motorem, nebo mi něco uniká? Chtěl snad autor říci, že to Golf dělá víc něž jiná auta? Nesahá tedy opět stabilizace do brzd?
"Parádní je řízení, je citlivé, rychlé a strmé a díky okamžitým reakcím na každý pohyb volantu auto působí mimořádně hbitě."
-> zde musím souhlasit, koncernové progresivní řízení v MQB platformě je mimořádně povedené, jsem z něho nadšený každou cestu. Mám srovnání třeba s normálním řízením v 330xd F31 po faceliftu a proti MQB progresivnímu řízení je to v BMW vyloženě tragické - hlavně ta vůle kolem středové polohy.
"Výhrady nemám ani k brzdám."
-> docela by mě zajímala výdrž a odolnost proti vadnutí při aktivním ježdění. Tady jsou pravděpodobně 340/310mm vnitřně chlazené brzdy, které určitě pomůžou. Mám na autě 312/272mm kotouče, vnitřní chlazení jen vpředu a kotouče to pitomé 😁S+ umí rozpálit i do kopce. S omezením stabilizace do režimu Sport se to zlepší, ale ne o moc. A u nového GTI má 😁S+ fungovat i s vyplou stabilizací?!?! Tedy stabilizace za mě nejde vypnout, protože pořád do řízení bude sahat.
Celkově mi přijde vyznění testu až přiliš nadšené😒br /> "V praxi tak GTI můžete do zatáček posílat v až absurdních rychlostech, Golf poslechne a razantně, bez náznaku odmlouvání se díky „lepivé“ přední nápravě stočí, kam chcete. A přitom působí tak nějak přirozeně, nenuceně. Způsob, jakým nejnovější „gé-té-í“ drtí zakroucené silnice, je vážně fenomenální."
Takže z toho VW udělal ještě větší playstation než dříve... Hothatch by přeci měl být relativně levná vstupenka k zábavě za volantem, nebo se pletu?
Nové GTI bude rychlé, to nepopírám, ale zdá se býti nudné a potřeba opravdu řídit tam s tou armádou asistentů fakt není.
A levná vstupenka k zábavě za volantem to díky mezigeneračnímu zdražení taky není. Aby GTI stálo milion, Leon Cupra 1.3 a Golf R 1.5 milionu?
Ještě jedna věc k zamyšlení. Nové GTI s manuálem dle výrobce váží 1429kg. Bez EU řidiče je to tedy 1354 kg. Můj Leon 1.8 TSI váží dle techničáku 1310kg, bez EU řidiče je to tedy 1235kg. Kde je těch 120 kg rozdílu??
"Řídící jednotky stabilizačního systému, samosvorného diferenciálu, adaptivních tlumičů (jsou za příplatek) a řízení spolu neustále komunikují a přizpůsobují chování aktuální jízdě."
-> Tohle už se děje u minulé generace aut na MQB a nevěřím tomu, že je nějak poznat to, že to je nově "proaktivní".
"Pokud třeba řidič zatočí volantem, auto už ví, které kolo přibrzdit, nestane se tak až po jeho prokluzu. "
-> to je věc, kterou už dělá 😁S+ v minulé generaci MQB aut... Jelikož mi vzadu zahřáté brzdy umí zapískat, tak v zatáčkách slyším jak auto brzdí zadní vnitřní kolo a stáčí se tím do vnitřku zatáčky.
"Pohyby volantu ovšem upravují také tuhost tlumičů, aby byly připraveny na případnou náhlou změnu směru."
-> opět by měla umět i minulá generace, tedy nic nového... A nějak jsem si nevšiml, že by to bylo zrovna moc znát. Ale je mi jasné, že u velkého SUV typu Kodiaq RS to bude znát více, než u malého a lehkého hatchbacku.
"Při rychlém uvolnění plynového pedálu zase Golf umí přibrzdit motorem, díky čemuž se hmotnost přesune na předek, zatíží se přední kola, a zvýší se tak přilnavost přední nápravy."
-> v téhle části jsem opravdu nevěřil tomu, co čtu. Snad každé auto přeci po ubrání plynu začne brzdit motorem, nebo mi něco uniká? Chtěl snad autor říci, že to Golf dělá víc něž jiná auta? Nesahá tedy opět stabilizace do brzd?
"Parádní je řízení, je citlivé, rychlé a strmé a díky okamžitým reakcím na každý pohyb volantu auto působí mimořádně hbitě."
-> zde musím souhlasit, koncernové progresivní řízení v MQB platformě je mimořádně povedené, jsem z něho nadšený každou cestu. Mám srovnání třeba s normálním řízením v 330xd F31 po faceliftu a proti MQB progresivnímu řízení je to v BMW vyloženě tragické - hlavně ta vůle kolem středové polohy.
"Výhrady nemám ani k brzdám."
-> docela by mě zajímala výdrž a odolnost proti vadnutí při aktivním ježdění. Tady jsou pravděpodobně 340/310mm vnitřně chlazené brzdy, které určitě pomůžou. Mám na autě 312/272mm kotouče, vnitřní chlazení jen vpředu a kotouče to pitomé 😁S+ umí rozpálit i do kopce. S omezením stabilizace do režimu Sport se to zlepší, ale ne o moc. A u nového GTI má 😁S+ fungovat i s vyplou stabilizací?!?! Tedy stabilizace za mě nejde vypnout, protože pořád do řízení bude sahat.
Celkově mi přijde vyznění testu až přiliš nadšené😒br /> "V praxi tak GTI můžete do zatáček posílat v až absurdních rychlostech, Golf poslechne a razantně, bez náznaku odmlouvání se díky „lepivé“ přední nápravě stočí, kam chcete. A přitom působí tak nějak přirozeně, nenuceně. Způsob, jakým nejnovější „gé-té-í“ drtí zakroucené silnice, je vážně fenomenální."
Takže z toho VW udělal ještě větší playstation než dříve... Hothatch by přeci měl být relativně levná vstupenka k zábavě za volantem, nebo se pletu?
Nové GTI bude rychlé, to nepopírám, ale zdá se býti nudné a potřeba opravdu řídit tam s tou armádou asistentů fakt není.
A levná vstupenka k zábavě za volantem to díky mezigeneračnímu zdražení taky není. Aby GTI stálo milion, Leon Cupra 1.3 a Golf R 1.5 milionu?
Ještě jedna věc k zamyšlení. Nové GTI s manuálem dle výrobce váží 1429kg. Bez EU řidiče je to tedy 1354 kg. Můj Leon 1.8 TSI váží dle techničáku 1310kg, bez EU řidiče je to tedy 1235kg. Kde je těch 120 kg rozdílu??
k první poznámce, ano autor evidentně píše nesmysly. "Řídící jednotky stabilizačního systému, samosvorného diferenciálu, adaptivních tlumičů (jsou za příplatek) a řízení spolu neustále komunikují a přizpůsobují chování aktuální jízdě." to platilo v 7 generaci. V 8 generaci všechny tyto separátní jednotky odpadly a v autě NEJSOU. Vše totiž řídí jediná jednotka a celý proces je daleko rychlejší a provázanější právě díky tomu, že zmizelo hejno řídících jednotek, které spolu musely složitě komunikovat a ztrácel se tak čas odezvy. Tady to (správně vysvětluje Rejlek), viz čas 5:20 a dále a stejné popisy v němčině nebo angličtině lze najít i v německých a britských testech. Autor zdejšího testu evidentně nepochopil zcela základní věc.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Machýrek
To mi dělala Q7 taky, vždycky jsem u toho o kousek vyrostl. Se moc nezměnilo v koncernu.
A to dunění vzadu, nevíte jestli tady je zvuk přirozený, nebo to nějak přikrášlujou?
A to dunění vzadu, nevíte jestli tady je zvuk přirozený, nebo to nějak přikrášlujou?
Zaplať##### za ty jízdní vlastnosti.
P.S. Už je oficiálne vonku Edition 45, ten sa mi dizajnovo páči zo všetkých súčasných Golfov najviac: https😐/media.autoe😜ress.co.uk/image/private/s--yOgQsibS--/f_auto,t_content-image-full-desktop@2/v1614352216/autoe😜ress/2021/02/VW%20Golf%20GTI%20Clubsport%2045-4.jpg
A už je vidět i na grafice českého konfigurátoru.