Design
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
slovo zazitok je novodoby povrchny, slizky marketingovy dríst, vazne mi to lezie na nervy...
Logo v style Vauxhall s oramovanim Lamborghini, nevis... nie je to uplne zle, k novodobemu dizajnu by to sedelo, ako celok mi logo originalne moc nepride, zalezi asi od velkosti aku budu pouzivat...
Logo v style Vauxhall s oramovanim Lamborghini, nevis... nie je to uplne zle, k novodobemu dizajnu by to sedelo, ako celok mi logo originalne moc nepride, zalezi asi od velkosti aku budu pouzivat...
"Hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, má vyjadřovat univerzální a multikulturní formy identity." 😒] 😒] 😒]
K tomu mě napadá snad jen reakce Josefa Sudka na recenzi jedné jeho výstavy
"To se pak člověk diví, co všechno chtěl tou fotkou říct." 😁
K tomu mě napadá snad jen reakce Josefa Sudka na recenzi jedné jeho výstavy
"To se pak člověk diví, co všechno chtěl tou fotkou říct." 😁
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Blue Sun
sice teoreticky symbolizuje začátek nejslavnější éry Peugeotu, kdy vznikaly modely "čtyřkové" generace, ale když se pak podívám na tyhle vozy, na mřížkách všude stejně vidím stylizovaného lva, a ne hlavu. Volba hlavy je tedy přinejmenším zvláštní.
Nicméně, když už ji použili, aspoň to udělali hezky a moderně. Byť si nemyslím, že tak drahá operace je v dnešní době zrovna nutná. Změna image a pozice značky jde udělat i bez toho.
Nicméně, když už ji použili, aspoň to udělali hezky a moderně. Byť si nemyslím, že tak drahá operace je v dnešní době zrovna nutná. Změna image a pozice značky jde udělat i bez toho.
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
no tohle je velmi hloupý názor. Ukaž mi na kvalitní logo, které se nikdy nezměnilo, a má alespoň 20 letou historii - aby cílilo na více generací.
každé logo je totiž poplatné své době, upravuje se tak, aby oslovovalo, aby šlo s dobou. To co zůstává a nemění se je motiv. Ten z podstaty patří ke značce, a musí si to s ním spojit každý, ať už mu je 60 nebo 20... a ten tu zůstal stejný, tedy lev...
každé logo je totiž poplatné své době, upravuje se tak, aby oslovovalo, aby šlo s dobou. To co zůstává a nemění se je motiv. Ten z podstaty patří ke značce, a musí si to s ním spojit každý, ať už mu je 60 nebo 20... a ten tu zůstal stejný, tedy lev...
Porsche. Z těch neautomobilových mě napadá IBM.
IBM - první logo ještě v 19 století, ikonické modré 1946 - v roce 2018 předěláno na bílá písmena na černém podkladě, předtím to modré se také upravovalo několikrát - ano motiv zůstal ale logo není bez úprav.
Porsche - ano, to si drží současné logo od 60 tých let, ale předtím proběhlo také několik úprav, a to i celkem zásadních, tedy nedá se říci, že by se nikdy nezměnilo... I když uznávám, že zrovna Porsche je jedno z těch opravdu stálých :yes:
Porsche - ano, to si drží současné logo od 60 tých let, ale předtím proběhlo také několik úprav, a to i celkem zásadních, tedy nedá se říci, že by se nikdy nezměnilo... I když uznávám, že zrovna Porsche je jedno z těch opravdu stálých :yes:
Tak barevnost u toho IBM jsem nesledoval. Mě přišlo, že je pořád modré (+BW varianta). Každopádně bych řekl, že typografii má aspoň těch 20 let nezměněnou. Osobně ale nepovažuju změnu z "3D" na "ne3D", jak to občas dělá Mercedes nebo Toyota, za redesign. To je takový lehký styling. Za redesign mám to, co občas se svým logem udělá Microsoft nebo třeba teď Peugeot. Ale to je jen můj pohled.
Tak peugeot se jen vrátil k už používanému. A hlavně, myslím, že tady jsme ve shodě - já reagoval na to, že dobré logo se nikdy nemění - podle mě mění, jen motiv zůstává stejný - to je asi to co ty myslíš ti "redesignem" - i Toyota o které píšeš k současnému logu přišla relativně nedávno - podle většiny zdrojů se ten současný symbol používá od roku 1989, a značka funguje, jestli se nepletu od 30 let...tedy zatím stále kratší dobu se znakem, než bez symbolu...
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
no když oni právě nejsou beze změn. Někteří prodělali větší, někteří menší změny, ale nikdo z nich nemá stejné logo! Motiv zůstává stejný, stejně jako například teď u Peugeotu.
Taky nerozumím té neustálé potřebě, samozřejmě i u ostatních automobilek. Jestli něco změní vnímání značky, pak její výrobky, event. chování k zákazníkům. Určitě ne logo. Nejvíc mě baví VW, který písmenka napíše jiným fontem, a hned se tím vlastně změnilo jeho zaměření na mladší klientelu a značka je vnímána dobrodružněji a jánevímjak.
ono samozřejmě musíš brát ohled na to, že ty, který značku znáš, vnímáš ji 10, 20 nebo 30 a více let, tak samozřejmě se změnou loga nezměníš názor, ale každým dnem je na planetě několik nových desítek, možná stovek tisíc řidičů, kteří si na značky teprve názor budují. Kdo zaspí a neudělá změny, neosloví mladou generaci, která se rozhoduje, může na to doplatit (samozřejmě to neplatí pro etalony typu MB, Ferrari, které zná celý svět a jsou všeobecně považováni za to nejlepší). Tohle moc dobře chápal Steve Jobs - ten z průměrné techniky udělal magnet, pozérství, značku, která udala směr a stala se leadrem převážně díky marketingu (o kvalitě řešení nemá cenu vést diskuze na webu o autech, pravda je, že technicky to není a ani nebylo nikdy výrazně tak lepší, o kolik víc to stálo)
A ty si vážně myslíš, že změnou loga oslovíš mladou generaci? 😁
Nejprodávanější značka aut na světě - Toyota, má zcela primitivní logo. Koho to zajímá? Znáš někoho, kdo si auto vybral podle loga? Vážně? Já teda ne. Steve Jobs nebo Musk "udělali" značku, bez debat. A má to souvislost s logem? Ne. Mít Apple nebo Tesla jiný logo, mělo by míň zákazníků?
Nejprodávanější značka aut na světě - Toyota, má zcela primitivní logo. Koho to zajímá? Znáš někoho, kdo si auto vybral podle loga? Vážně? Já teda ne. Steve Jobs nebo Musk "udělali" značku, bez debat. A má to souvislost s logem? Ne. Mít Apple nebo Tesla jiný logo, mělo by míň zákazníků?
logo je jen součást celkový marketuingový komunikace se zákazníkem. Obecně platí, že se musí líbit. Věř mi, že spousta mladých kluků a holek kouká na auta, jejich design a pokud se jim líbí logo, lepí si ho na noťas, na dveře a podobně... a pokud tím designem, marketingem a logem zasáhneš v této době, ti lidé si opravdu vytváří vztah k dané značce. Samozřejmě, že ty jako blázen do aut, procházející toto a jiná fóra budeš nad jejich počínáním kroutit hlavou, ale oni se nerozhodují podle techniky, nerozhodují se racionálně, rozhodují se srdcem, emocemi.. a tam přesně to logo, design a celkově marketing funguje velmi dobře. Například dnes Apple nemá technická řešení lepší než konkurence - ale mladí lidé ho chtějí, protože tam je to jabko - nálepku s jabvlíčkem co dostanou v balení si hned někam vylepí, šíří to sami dál... Peugeot pochopil, že jeho současné logo tohle neumí, sáhl ke změně - tohle logo se bude výborně reprodukovat dál na merchi, pokud tě nedonutí si auto koupit, minimálně bude více oslovovat lidi, bude líbivější... a víš co je nejhorší? fakt to funguje, třeba ne na tebe, protože jseš autař, a asi ani na nikoho na tomto webu, ale na běžného spotřebitele jo... proč myslíš, že se říká, že ženská vybírá auto podle barvy? to vlastně není nic jiného, jsou to ty emoce... takže ano, myslím si, že změnou loga, desginem a marketingem oslovím mladou generaci. lidé jsou totiž neuvěřitelně povrchní
Pro manželku byla u auta nejdůležitější barva. Červená od Mazdy. Pro holku zas byly nejdůležitější smajlíci a font Applu.
Avantime
Ak sa chce Peugeot niekam posúvať, je logické, že siaha po novom logu. A po skúsenosti s 508 si myslím, že si to aj zaslúži. Pri mainstreamových značkách nejde o nič výnimočné.
Celkom ma tu prekvapilo frflanie na adresu nového loga, pretože podľa mňa je veľmi podarené, v podstate ho už mal koncept e-Legend pár rokov dozadu. Súhlasím, že pri detailoch ako čiapočka ventilu je takéto logo horšie rozpoznateľné, ale určite pôsobí luxusnejšie ako doteraz.
Za mňa teda parádna zmena a teším sa na novú 308, kde sa toto logo prvýkrát objaví. :yes:
Celkom ma tu prekvapilo frflanie na adresu nového loga, pretože podľa mňa je veľmi podarené, v podstate ho už mal koncept e-Legend pár rokov dozadu. Súhlasím, že pri detailoch ako čiapočka ventilu je takéto logo horšie rozpoznateľné, ale určite pôsobí luxusnejšie ako doteraz.
Za mňa teda parádna zmena a teším sa na novú 308, kde sa toto logo prvýkrát objaví. :yes:
Jak píšu výše, logo samotné je povedené a hezky udělané. Jen nějak nechápu, proč použili hlavu, která se na autech nikdy moc neobjevovala. Na lva jsme všichni zvyklí a vnímáme ho jako součást identity Peugeotu.
Logo musi byt nie len pekne, ale aj dostatocne jednoznacne, a zapamatatelne. Povedz ziakovi zakladnej skoly, aby ti nakreslil Audi alebo Mercedes: Nakresli auticko, kde na prednej kapote budu styri kruhy alebo trojcipa hviezda.
A teraz sa ty este raz pozri na toto nove logo Peugeotu, potom zavri clanok, a nakresli ho po pamati! Ako sa ti podarilo?
A teraz sa ty este raz pozri na toto nove logo Peugeotu, potom zavri clanok, a nakresli ho po pamati! Ako sa ti podarilo?
Je to stejná kategorie jako Hiunday, KIA, Ford, Toyota nebo Fiat. Chybí jednoznačný rozpoznávací znak. Je jich auto mohou být dle designu čímkoliv.
Stejsn
je teda nejstrašnější logo z roku 1968. Tohle nové... nemám na něj názor a je mi tak nějak jedno. PS: jezdím peugeotem.
Mně přijde nejhorší to z 1975 od kterého se odvíjí všichni ti bubáci až do současnosti.
Edit: Dokonce vím přesně proč to musí být jednoduché a proč se manuály už dnes nepíšou textově ale za pomoci hieroglyfů. Ale nemůžu to sem napsat, autocenzura.
Edit2: Taky tam mám celého lva a ne zmoklou slepičí hlavu.
https😐/www.idnes.cz/…531_ekonomika_jn