Novinky
Zpět na článek
Uniklé fotografie prozrazují podobu speciální edice VW Golf GTI 45 Edition
15 komentářů
Arese
To by ale znamenalo hafol odlišných bočních raznic, a ty jsou sakra drahé. A mimo GTI by o 3dv. byl takřka nulový zájem... Takže v tomto VW plně chápu...
white label
Moje řeč... :yes:
Je to samé dveře, zboku to nemá koule, opticky prostě jen splašený rodinný hb, jako každý 5dv. hh. :no:
Je to samé dveře, zboku to nemá koule, opticky prostě jen splašený rodinný hb, jako každý 5dv. hh. :no:
Jaros71
Za mne je to pořád nepovedený nový Golf , se strašným dotykovým interierem :no:
Kde je pověstná ergonomie VW??
V pr..eli !! 😢
Kde je pověstná ergonomie VW??
V pr..eli !! 😢
pradeda777
Třídveřák nemá problém při homologaci s emisemi. Zato manuál hej.... 😉
Londonbridge
:-! Zostarol som na cielovku pre Golf ja radsej vacsie hupave kludne auta 😄
white label
Ano, tak jako se to u manuálů nepáči nejen tobě, ale především právě Aresemu.
Je dobře vidět, že pro konec třídveřových hh má mnohem větší pochopení, než pro výrazný útlum manuálů a konec klasických ruček/rukávů. 😉
Je dobře vidět, že pro konec třídveřových hh má mnohem větší pochopení, než pro výrazný útlum manuálů a konec klasických ruček/rukávů. 😉
iudex
Presne, to nie je o nejakej extra nákladnosti výroby, ale o nákladnosti homologizácie, keď sa (úplne nezmyselne) musí samostatne homologovať trojdverák aj päťdverák (čo nielen stojí peniaze, ale aj trvá a brzdí to uvádzanie modelu na trh). Takže logicky potom odpískajú verziu, o ktorú je malý záujem. Tak, ako sa to mne nepáči pri manuáloch, Tebe sa to nepáči pri trojdverákoch, ale veľa s tým nespravíme.
white label
Sedm generací to nebyl problém vyrobit/nabízet a najednou by to byl nesmysl?.
Poslední hřebík do rakve 3dv. Golfu přišel už na konci 7G, kdy všechny ty "boční raznice" ještě měli k dispozici. Jenže přišla nutnost samostatné nákladné homologace (pro třídveřové verze) a bylo vymalováno.
A není to jen GTI, jde taky o GTD. GTE a hlavně taky o eRko.
Poslední hřebík do rakve 3dv. Golfu přišel už na konci 7G, kdy všechny ty "boční raznice" ještě měli k dispozici. Jenže přišla nutnost samostatné nákladné homologace (pro třídveřové verze) a bylo vymalováno.
A není to jen GTI, jde taky o GTD. GTE a hlavně taky o eRko.
iudex
Si cieľová skupina? Nie si. Tak nefrfli. 😁 Automobilky sa neriadia podľa želaní ľudí, ktorí to aj tak nekúpia. 😉
Londonbridge
Aj Ratlik je pes maly prudky a traslavy tak ako vsetky male auta :-!
iudex
Ako už zistil white label, toto žiaľ nebude žiadny osobitný model, iba bežný príplatkový paket k Clubsportu, ktorý je už v českom konfigurátore (zaujímavé, že iba tam, nie napr. v DE).
Volá sa GTI Clubsport 45 let sport paket a obsahuje😒br /> - omezovač maximální rychlosti navýšen na 270 km/h
- progresivní řízení pro 19" kola
- sportovní výfukový systém Akrapovič
- kulaté titanové koncovky výfukové soustavy vpravo a vlevo
- 19" kola z lehké slitiny Scottsdale, pneumatiky 235/35 R19
- zajištění proti krádeži
- kryty zpětných zrcátek v lesklé černé barvě - černě lakovaná střecha - číslo "45" na nástupích prazích vozu
- IQ.LIGHT LED Matrix
- dynamické ovládání dosahu světlometů
- dynamické přisvětlování zatáček
- highway light - speciální svícení pro jízdu na dálnici
- svícení pro jízdu ve špatném počasí
- LED denní svícení
- LED zadní světlomety s dynamickým ukazatelem změny směru jízdy
- Light Assist - automatické přepínání mezi dálkovými a potkávacími světlomety dle provozu v protisměru.
A to za ľudových 128500 Kč. A za 142200 Kč je vyššie uvedené doplnené o semislicky.
Volá sa GTI Clubsport 45 let sport paket a obsahuje😒br /> - omezovač maximální rychlosti navýšen na 270 km/h
- progresivní řízení pro 19" kola
- sportovní výfukový systém Akrapovič
- kulaté titanové koncovky výfukové soustavy vpravo a vlevo
- 19" kola z lehké slitiny Scottsdale, pneumatiky 235/35 R19
- zajištění proti krádeži
- kryty zpětných zrcátek v lesklé černé barvě - černě lakovaná střecha - číslo "45" na nástupích prazích vozu
- IQ.LIGHT LED Matrix
- dynamické ovládání dosahu světlometů
- dynamické přisvětlování zatáček
- highway light - speciální svícení pro jízdu na dálnici
- svícení pro jízdu ve špatném počasí
- LED denní svícení
- LED zadní světlomety s dynamickým ukazatelem změny směru jízdy
- Light Assist - automatické přepínání mezi dálkovými a potkávacími světlomety dle provozu v protisměru.
A to za ľudových 128500 Kč. A za 142200 Kč je vyššie uvedené doplnené o semislicky.
Nikoli, představila jej už v r. 1975, konkrétně v září na IAA ve Frankfurtu... a na trh pak přišel až v červnu v r. 1976 za 13.850,- DM. Prvotním plánem bylo vyrobit 5.000 kusů, nakonec se vyrobilo 461.960 kusů GGTI první g.
Jinak u fotek interiéru máte špatný popis, není to CS, ale běžná verze GTI.
A to na těch fotkách (začátek galerie) je jen příplatkový "sport paket 45 let" pro Clubsport, nikoli další nová verze G8GTI. Takže co je pod kapotou je jasné.