Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePoloviční RS? Škoda nabízí Scalu v limitované verzi Edition S s vyšším výkonem a sportovním vzhledem
30 komentářů
zaplosak
úplně na prd, drahé jako chro chro, tady to nebude a i kdyby - blázen by si to koupil za ty love, za další - zvýšit výkon vlastně načipováním...?
To si vezmu u kia nebo hyundai 1.6 tgdi s 206 poctivými koníky - teda ten kdo má pocit že to potřebuje...
Třeba kiu ceeda 1.4 vyjde chip na cca7 tisíc a má to samé co tady ta srágora co by stála o bratru o čtvrtmega víc a nemá na ceeda nárok v ničem... 😲
To si vezmu u kia nebo hyundai 1.6 tgdi s 206 poctivými koníky - teda ten kdo má pocit že to potřebuje...
Třeba kiu ceeda 1.4 vyjde chip na cca7 tisíc a má to samé co tady ta srágora co by stála o bratru o čtvrtmega víc a nemá na ceeda nárok v ničem... 😲
Oktávky nejsou hatchbacky, Fabie 1 RS jezdila na naftu a Fabie 2 RS byla jen s DSG 😁
Jen ta cena je prazvláštní, když atakuje trochu jiné HH jako třeba Fokus ST, Megane RS a tak...
Ako myšlienka super, len všetko stojí a padá na cene a dať za 190k Scalu také peniaze ako za 280k Focus ST, to nedá nikto súdny.
Kdo chce jen ten výkon bez o***k okolo, může si treba za 800e koupit jednotku od BSR.
A cena, i když je optikou česka vysoká, tak v kontextu německé ceny RS, které začíná na 39k Eur, je ok.
Ale aby som len nekritizoval, vo výbave Monte Carlo vyzerá k svetu a tiež oceňujem, že je Scala 1,5 aj s manuálom (pokiaľ si pamätám zo začiatku bola len s DSG).
Jakkoliv chápu, že tuningové firmy chtějí vydělat, pořád mi přijde, že koupit si scalu s tímhle motorem, nějaký solidní čip a podvozek od bilsteinu za pár tisíc, by byl pro někoho, kdo chce scalu "rs" asi jednodušší a výrazně levnější postup.
Inak to Tvoje tvrdeníe, že Ford je v Nemecku autom pre tých, ktorí nemajú na VW, k tomu máš aký zdroj? Lebo ak to máš z rozhovoru s jedným- dvoma Nemcami, tak ja tak isto mám pohľad pár Nemcov, že VW je auto pre gastarbeiterov. Takže to je bez výpovednej hodnoty takéto tvrdenia.