Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLand Rover znovu nabídne klasický Defender. S osmiválcem a cenou od 5,7 milionu korun
13 komentářů
Arese
...sice moderního, širšího, ergonomičtějšího a bezpečnějšího, ale i nadále s podvozkovým rámem a designem maximálně navazujícím na kultovního předchůdce, nečelili by dnes masivní kritice příznivců klasického Defíku a neklepali by se příchodu Grendieru. Že to takový postup i v dnešní době krásně možný, dokázal Mercedes u nového Géčka! :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak LR čelí masivní kritice příznivců klasického defíku a nové Géčko ukazuje správný přístup? Hm, to asi proto se loni nového géčka prodalo za rok stejně, co nového defendera jen za druhou půlku roku. Jj, to dává smysl.
Tady se podívej na test někoho, kdo tomu rozumí. https😐/www.youtube.com/watch?…
Tady se podívej na test někoho, kdo tomu rozumí. https😐/www.youtube.com/watch?…
abych se nedočkal psychologického rozboru své osoby, napíšu jen😒br />
nový Defender je rozhodně povedené SUV :yes:
Je mi jedno, jak se to nazve, ale trvá-li někdo na označení suv s ohledem na samonosnou karoserii, proč ne.
Jde o tu cestu, která je správná? Opravdu dává do dnešního světa plného silnic (těžko čekat, že by dnes na Zemi někdo našel místa, která ještě nikdo před ním neprojel, viz. cesta kolem světa s LR v padesátých letech) auto postavené čistě na offroad? Možná ano, do nevadského kaňonu, nebo arabské pouště, ale proč by to měl být zrovna LR jehož přirozeným prostředím je anglický (potažmo evropský) venkov? Mmch. nikdy jsem neviděl defika jako nástroj arabského zbohatlíka pro řádění v dunách. Já mám Harryho rád, jeho názory jsou mi blízké, a shodnu se s ním i tentokrát, to video stojí za shlédnutí. Mmch., jak má ten defík v této verzi udělaný vnitřek, plast, guma, vystříkat hadicí, to je přesně to, co mi dává smysl, užitkové auto na farmu, oproti tomu "industriální" exterier G-Klasse neodpovídá vnitřku, standardně v kůži a s koberci, tam je to naopak pokus o luxus. Podle MB se prodá přes 70% všech G-Klasse ve verzi AMG, těžko si představit větší rozpor, více pozérské auto pro fotbalisty a ruské mafiány. To samo nijak nesnižuje kvality géčka, o těch terénních nemluvě, jen nás to vrací zpět k otázce, skutečně to udělal LR s novým defenderem špatně? Já si to nemyslím.
Jde o tu cestu, která je správná? Opravdu dává do dnešního světa plného silnic (těžko čekat, že by dnes na Zemi někdo našel místa, která ještě nikdo před ním neprojel, viz. cesta kolem světa s LR v padesátých letech) auto postavené čistě na offroad? Možná ano, do nevadského kaňonu, nebo arabské pouště, ale proč by to měl být zrovna LR jehož přirozeným prostředím je anglický (potažmo evropský) venkov? Mmch. nikdy jsem neviděl defika jako nástroj arabského zbohatlíka pro řádění v dunách. Já mám Harryho rád, jeho názory jsou mi blízké, a shodnu se s ním i tentokrát, to video stojí za shlédnutí. Mmch., jak má ten defík v této verzi udělaný vnitřek, plast, guma, vystříkat hadicí, to je přesně to, co mi dává smysl, užitkové auto na farmu, oproti tomu "industriální" exterier G-Klasse neodpovídá vnitřku, standardně v kůži a s koberci, tam je to naopak pokus o luxus. Podle MB se prodá přes 70% všech G-Klasse ve verzi AMG, těžko si představit větší rozpor, více pozérské auto pro fotbalisty a ruské mafiány. To samo nijak nesnižuje kvality géčka, o těch terénních nemluvě, jen nás to vrací zpět k otázce, skutečně to udělal LR s novým defenderem špatně? Já si to nemyslím.
To snad nejdůležitější je, že Land Rover má takových SUV plnou zadnici.
Tady je článek, který celkem slušně osvětluje, jakou mají důvěru v nový Defender např. v armádě. Počítám, že podobný názor sdílejí u EONu, lesáci atd.
https😐/www.czdefence.cz/…-pouziva-pickupy
Odcházející Defendery za ty nové nikdo vyměnit nemíní, to je asi dostatečný argument.
Stará dobrá osvědčená koncepce elektronikou nahradit nelze.
Géčko stejně jako Land Cruiser nebo Wrangler prostě zůstaly u léty prověřené koncepce, Defender ne a pro určitou sortu zákazníků už prostě není.
Jinak příčina je nejspíš hlavně v tom, že Defender žral i s dieselovým chcíplým motorem jako kráva... a že takové auto už bohužel v Evropě prodávat nelze.
Tady je článek, který celkem slušně osvětluje, jakou mají důvěru v nový Defender např. v armádě. Počítám, že podobný názor sdílejí u EONu, lesáci atd.
https😐/www.czdefence.cz/…-pouziva-pickupy
Odcházející Defendery za ty nové nikdo vyměnit nemíní, to je asi dostatečný argument.
Stará dobrá osvědčená koncepce elektronikou nahradit nelze.
Géčko stejně jako Land Cruiser nebo Wrangler prostě zůstaly u léty prověřené koncepce, Defender ne a pro určitou sortu zákazníků už prostě není.
Jinak příčina je nejspíš hlavně v tom, že Defender žral i s dieselovým chcíplým motorem jako kráva... a že takové auto už bohužel v Evropě prodávat nelze.
Běž na stránky mercedesu a podívej se, kde v přehledu modelů najdeš G-Klasse. Pod SUV, jsou to ale hlupáci.
"Stará dobrá osvědčená koncepce elektronikou nahradit nelze."
Přesně tak, proto se géčko startuje klikou a není v něm za mák elektroniky. Nebo ne? Ejhle, redukce, uzávěrky diferáků, všechno, stejně jako u nového defiku, řízeno elektronicky, plus adaptivní tlumiče (el. řízené) v případě pružin, nebo dokonce vzduchový (el. řízený) podvozek. No, to je úplný etalon osvědčené koncepce bez elektroniky. 😒]
Každopádně má LR smůlu, lesáci a EON teď půjdou k mercedesu, akorát se budou muset rozhodnout, jestli do toho svého pracovního auta chtějí nappa leder v červenočené nebo bílohnědé.
"Stará dobrá osvědčená koncepce elektronikou nahradit nelze."
Přesně tak, proto se géčko startuje klikou a není v něm za mák elektroniky. Nebo ne? Ejhle, redukce, uzávěrky diferáků, všechno, stejně jako u nového defiku, řízeno elektronicky, plus adaptivní tlumiče (el. řízené) v případě pružin, nebo dokonce vzduchový (el. řízený) podvozek. No, to je úplný etalon osvědčené koncepce bez elektroniky. 😒]
Každopádně má LR smůlu, lesáci a EON teď půjdou k mercedesu, akorát se budou muset rozhodnout, jestli do toho svého pracovního auta chtějí nappa leder v červenočené nebo bílohnědé.
Toyota má na stránkách pod SUV taky Land Cruiser, tak to je jasný důkaz, že Land Cruiser je SUV.
Proto se v té armádě snaží dostat do tendru pick-upy, protože mají tradiční rámovou konstrukci a jsou cenově jinde.
Jestli má G-class aktuální pracovní verzi netuším, v roce 2018 vidím několik testů na G350D professional.
Lesáci budou pravděpodobně kupovat pick-upy nebo jednoduché Nivy apod.
Proto se v té armádě snaží dostat do tendru pick-upy, protože mají tradiční rámovou konstrukci a jsou cenově jinde.
Jestli má G-class aktuální pracovní verzi netuším, v roce 2018 vidím několik testů na G350D professional.
Lesáci budou pravděpodobně kupovat pick-upy nebo jednoduché Nivy apod.
Ať si lesáci kupují, co chtějí, ale vsadím se, že géčko to nebude. Nevím, jestli nejsi schopen udržet moč, ale téma neudržíš určitě. Faktem je, že géčko není oproti defenderu o nic z toho, číms argumentoval, pracovnější auto. Zbytek je už jen tvoje "Stará dobrá osvědčená koncepce" oplkávání.
a jen doplním, géčko má pořád svoji pracovní verzi...
https😐/www.mercedes-benz.com/…di-professional/
https😐/www.mercedes-benz.com/…di-professional/
Nemá, to jen ještě stále bouchají i starou generaci, pro prodej v Austrálii a na Blízkém východě.
Tohle zjevně LR pojal jinak, udělal limitku po šesti milionech za kus.
Tohle zjevně LR pojal jinak, udělal limitku po šesti milionech za kus.
To je dost rozdíl.