Elektromobily
Zpět na článek
Audi e-tron GT odhaleno před premiérou. Elektrické gran turismo se podobá Porsche Taycan
49 komentářů
Dinar
4
Pro mě po nějaké době zase audi, které se mi líbí, a velmi. Vypadá to moderně, sportovně, promyšleně, fakt dobrý, a dokonce i vnitřek, není to ve stylu souč. audi modelů, tj. displejového černoskla všude, takže bude-li to za podobný peníz jako tesla S, pak v prodejích sázím na e-tron. :yes: :yes:
Přejít do diskuze
LORASI
tesla S proti tomuto nema najmensiu sancu ... minimalne v EU ... zvysok sveta nedokazem posudit
Anonym
Já jsem u nás na dvorku taky velikým pánem a špičkovým hráčem. Takže co přesně má znamenat toto sdělení? Kwa musím se přelogovat, zase jsem moc kousavej pod tímto účtem.
Arese
...teď ještě mu dát smysluplný pohon (tedy spalovací motor) a bude to cajk! 😄 :yes:
ProchyTom
To je pekny auto, libi se mi jak o sobe nerika jezdim na elektrinu. Rozcapnuty, sportovni 👍
LORASI
kde si prosim prisiel na to, ze je Tesla S o dve triedy vacsie auto ako toto ? 😄 Je to presne ta ista trieda.fakt som zvedavy na Tvoju odpoved
Dinar
Nerozumím, esko 4,98m, e-tron gt 4,96m, mně to přijde jako stejná třída. Může být, že kvůli té placatosti, sportovnějšímu designu, bude v etronu míň místa, ale určitě ta auta od sebe nejsou o dvě třídy a naopak cílovku budou mít shodnou.
iudex
Presne tak, celý svet je jedno veľké spiknutie proti tebe. Ešte že si tých konšpirátorov takto odhalil. 😉
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
speedfred
Snáď prvé EV ktoré by som chcel či z pohľadu exterieru aj interieru. Kľudne oželiem ICE až to bude mať "iba" tých 300kW na obyč. jazdenie.
LORASI
tak toto vyzera fakt super. krasne audi ako exterier, tak aj interier. sa budete smiat, ale sedacky potiahnute takouto latkou su za mna jednoznacne top. parada
iudex
Tak v takejto podobe, t.j. od 300 do 560 kW (409 až 760k !) by ma elektrina neurazila. To nie je Prius. 😉
Emel
Jo, je vidět, že se nebraly moc ohledy na to, aby v tom bylo dost místa... a vypadá to podle toho hodně dobře. Ta bíločerná Startrooper kombinace trošku míň, ta hnědá trošku líp... a nějaká modrá metla by mohla být super.
Emel
Jako... eSko je o dvě třídy větší auto, asi je to trošku jiná cílvoka. A je možný, že hnací řetězec bude lepší (dojezd atd.). Tohle je zase prémiovka se vším všudy.
Mig_35
Tesla se prodává ve verzích s velkým výkonem, i s velkým dojezdem. Stejně tak napr BMW 5 se prodává s nízkou spotřebou a velkým dojezdem nebo jako úplně zbytečná verze pro 99,99% - M5, s úplně zbytečným zrychlením pod tři sekundy a omezeným dojezdem okolo 400 km. Posledně ses tady nad ní rozplýval :yes:
Mig_35
Zato je potvora 😒]
https😐/www.pravopisne.cz/…09/za-to-x-zat👋
Ale vůbec si to neber osobně, krom toho, jen me to trklo, vysvětlení jsem neznal 😊
https😐/www.pravopisne.cz/…09/za-to-x-zat👋
Ale vůbec si to neber osobně, krom toho, jen me to trklo, vysvětlení jsem neznal 😊
Mig_35
Ano Emel se s tou velikosti seknul. Nicméně na to příkladu Rapide je vidět, ze ty třídy jsou někdy naprosto nevypovidajici...
Mig_35
Já jsem reagoval na Karla. Když si prectes jeho příspěvek a následně můj, pochopíš souvislost. Kopřivko 😉
webpaja
Základ PORSCHE, Audi bude levnější. Je opravdu pohledné, o podvozku není potřeba pochybovat. Hlavně to vypadá jako auto, ne nutně odlišně. Má to obličej, nesnaží se jen o hladké plochy. :yes:
Dinar
Ano, sám říkáš, stejná třída, tedy nikdo netvrdí, že sklasse a rapide jsou auta jiných tříd. A to právě Emel tvrdil v případě eska a etronu gt, a jen na to jsem reagoval. Díky za potvrzení jiným příkladem.
Dinar
Kde říkám, že mají superb a céčko stejnou cílovku? Nikde! Ten příklad slouží čistě k tomu, aby demonstroval, že auta řazená do stejné třídy můžou mít uvmitř velmi různě místa, tedy, že tvrdit z jednoho obrázku vnitřku, že etron gt a tesla s jsou auta z jiných tříd, doslova “esko o dvě třídy větší auto”, je mimo. Nic víc jsem tím neříkal a taky se nedočkal žádného argumentu, kterým bys nějak podpořil své tvrzení, že jsou to auta z jimých tříd.
Co se cílovky týká, na to je třeba se ptát jinak, než po rozdílu pár cm vzadu nebo v kufru. Je tesla S kupována jako rodinné auto nebo limo převážející své majitele vzadu? Nemyslim, alespoň v Evropě, navíc sama tesla, i přes relat málo sportovně (oproti etronu, taycanu) pojatému designu, zdůrazňuje neustále rychlost eska, “el supersport” atp., prostě sama hraje na notu moderních, rychlých, progresivních, sportovních... E-tron gt odpovídá, podobně jako taycan, přesně na stejnou poptávku, a protože k tomu PR obrazu vytvořeném teslou přidává (tesla s je už přece jen staré auto) i více odpovidajíci design, ještě modernější a sportovnější, mám zato, že tesle S zákazníky odláká, tím spíš, bude-li dobře trefen cenově.
Co se cílovky týká, na to je třeba se ptát jinak, než po rozdílu pár cm vzadu nebo v kufru. Je tesla S kupována jako rodinné auto nebo limo převážející své majitele vzadu? Nemyslim, alespoň v Evropě, navíc sama tesla, i přes relat málo sportovně (oproti etronu, taycanu) pojatému designu, zdůrazňuje neustále rychlost eska, “el supersport” atp., prostě sama hraje na notu moderních, rychlých, progresivních, sportovních... E-tron gt odpovídá, podobně jako taycan, přesně na stejnou poptávku, a protože k tomu PR obrazu vytvořeném teslou přidává (tesla s je už přece jen staré auto) i více odpovidajíci design, ještě modernější a sportovnější, mám zato, že tesle S zákazníky odláká, tím spíš, bude-li dobře trefen cenově.
LORASI
to je prave ten problem svedkov elonovych, ze nechapu priority vacsiny vodicov o auta. zrychlenie pod 5-6s je v 99,99 % pripadov uplne nepotrebne, co je ale potrebne je prave slusny dojazd bez toho, aby som musel ist po dialnici 100 km/h za kamionom, kvalitne auto a slusny servis. e-tron vyzera super, ale zrychlenie pod 3s na ukor dojazdu nema vobec zmysel u vacsiny zaujemcov.
rohor
Já ti rozumím. Dokonce i upřímně souhlasím s tím, že bych někdy měl počítat (můžeme diskutovat o tom do kolilka), než něco napíšu. Nicméně zrovna tady se domnívám, že jsem reagoval celkem pokojně a slušně. Neměl by však být Petroheadům bližší Prius, jakožto v podstatě benzínové spalovací auto? Protože jestli je Petroheadovi bližší EV, tak nejde už moc o ten petrol, ale spíše o ten power. Takže ten Petrohead nesedí.
webpaja
"Tak v takejto podobe, t.j. od 300 do 560 kW (409 až 760k !) by ma elektrina neurazila. To nie je Prius."
Neříkej, že brňák potřebuje na překlad těchto dvou vět slovník 😉 Tam o zábavě není nic, spíš o tom, že takhle už by to v nějakých případech šlo.
Neříkej, že brňák potřebuje na překlad těchto dvou vět slovník 😉 Tam o zábavě není nic, spíš o tom, že takhle už by to v nějakých případech šlo.
Mig_35
Takže pro petrolheady jsou výkonné elektromobily zábavné? Zajímavé, většinou tu čtu jen negativní reakce 😉
Mig_35
Aston Martin Rapide je stejně velký jako S-class, ale vzadu jezdit nechceš. Stejná třída ale úplně jiné auto
Emel
Však počkejme, až ta auta budou někde vedle sebe... podle mě to bude jako Panamera vedle S-Klasse.
LORASI
namiesto toho, aby si normalne napisal, ze si sa zmylil ... tak tu chrlis dalsie "perly" ? 😄 omg ... Tesla S a Audi e-tron GT su presne ta ista trieda
Emel
Ano, přiznávám, rozměry jsem zatím nestudoval a jen se díval na fotky.
Superb a MB-C... no to přece taky je jiná cílovka. Pokud by tohle měl být stejný případ, tak se potvrzuje to co píšu nahoře.
Superb a MB-C... no to přece taky je jiná cílovka. Pokud by tohle měl být stejný případ, tak se potvrzuje to co píšu nahoře.
Dinar
Ale no tak, takový zkušený diskutér, přece když mluvíš o třídách, tak to přece není žádný vágní pojem. Podle mého obě tahle auta jsou ve stejné třídě, pokud ne, podle tebe, dej nějaký argument.
Místo vzadu, a ještě jen podle fotky, argumentem není, viz. rozdíly ve vnitřním prostoru mezi modely růz značek ve stejné třídě, takový superb by musel být oproti MB-C, např., už ve třídě s MB-S.
Místo vzadu, a ještě jen podle fotky, argumentem není, viz. rozdíly ve vnitřním prostoru mezi modely růz značek ve stejné třídě, takový superb by musel být oproti MB-C, např., už ve třídě s MB-S.
Emel
Viděl jsi tohle?
https😐/t.cncenter.cz/…igin-5504871.jpg?…
eSko umí být 5+2... tohle skoro vypadá na 2+2 😉
https😐/t.cncenter.cz/…igin-5504871.jpg?…
eSko umí být 5+2... tohle skoro vypadá na 2+2 😉
kesumb
Cena základního Taycanu je tuším 83 tis. euro. K tomu cca 5 tis za větší baterii a 800e za tepelné čerpadlo. Ve výsledku na Porsche dost zajímavá nabídka. Jsem docela zvědavý, kde začne Audi. Každopádně to chtějí (nebo musí) prodávat. S ohledem na to, jak koncern poslední dobu jebe spalováky jak to jen jde by byla ostuda, kdyby tohle nebyla úplná pecka za konkurenční peníze...
speedfred
Tak som zatial iba BYkupec a až sa zo mňa stane skutočný kupec tak už budú na trhu aj tie menšie modely.
Andurit
Prva recenze sice este maskovaneho modelu bola uz 3 mesiace vzad (https😐/petrolhat.net/vide👋4785) takze ono to zas az take prekvapenie neni.
kuk
Doufejme že se todle Audi parametrama aspoň trochu přiblíží Taycau a Tesle. 😉 :yes:
_Karel_
Pokusím se ti to vysvětlit. Nesouviselo to s tebou. Vůbec. Prius coby symbol eko auta, které je ale nudné, nic pro petrolheady.
Zkus vždycky počítat do desíti, než něco napíšeš. Nebo radši do 10.000.
Zkus vždycky počítat do desíti, než něco napíšeš. Nebo radši do 10.000.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohor
Ale vůbec ne, jen poukazuju na to, že po jiných vyžaduješ tvrdě se držet kontextu a faktů, ale sám se tím (někdy) příliš neřídíš. Díky za optání, Prius je výjimečné a skvělé auto, ale sem to opravdu nepatří. Pojďme přesto zasrat tuto diskusi Priusem.
rohor
Smajlík tě nezachrání. Hodinky nebo holinky, hybrid nebo EV, všechno jedno hlavně násilně oslí můstek k Priusu viď?
iudex
Pridávam sa, výzor super, toto je štýl Audi, ktorý mám rád a ktorému sa nedá v podstate nič vytýkať. Čisto dizajnovo skvelá práca (to inak platí aj pre Taycan).
kuk
Čím lepší elektriky dinosauři vyroběj tím rychlejc skončej saplováky. Už se těšíte? 😉