Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
rohor
Teprve před 15 roky? Vždyť to má můj Peugeot z roku 1997 (a měl to už r. v. 1996). Takže kvalita článku je opět jaká?
ProchyTom
Lidi jsou jelita, ktery vi vsechno a radi kecaji a reagujou na vsechny a na vsechno, viz tady v komentech. Jelito, kdyz te nebavi muj prispevek, tak nereaguj, taky ti nekopnu do palice, jen proto ze si pro me klaun. No a co se tyka tomu co nam pomaha. Ano, neumis parkovat, tak asistent parkovani. Viz zenska v Belohorsky, kazdej tejden tam cekas jestli to na popaty da nebo ne. Tlacitko sos. Kdyz nabouras, nejede ti to atd, proste sedis jak bluma a pomocte mi. Zajistit misto v neprehledny zatacce, pripadne trochu ridit provoz (ne to radsi nedělej, dojeb*al bys to víc) , vyfotit misto, atd nemusis, sedis na ***i a mas tlacitko sos. Proc bys ulehcil okoli, kdyz uz si to pos*al. Hele, ty mlč, nežijeme v usa, kde jedes nekde u rednecků tři hodiny a nikoho nepotkas a tam nechces uviznout. Jeste k SOS, Mimochodem to se ti pak po par letech vybije baterie ktera tohle sleduje a v bmw ti s radostí reknou 8000 bez DPH, tak abys nečuměl. To čekej, auto si tam nechaji do druhýho dne. Autopilot, jasny takhle proste jezdis v usa, furt rovne a za hristem na NFL do prava a jsi v cili. U nas? Brzda plyn pred sjezdem, o Praze se nema cenu bavit. Jednou za cas to proste neni plynuli jak ridic. Jo, mas toho moc, makas do roztrhani tela? Tak nejezdi, kdyz na to nemas. Klepne te pepka, nedejbože v aute. Propojeni telefonu, jo hlavne mapy, ale nechapu “Nadnárodní giganti Apple a Google vlastními programy zjednodušují ovládání chytrého telefonu pomocí automobilu.” Videl si nekdy nehodu kdyz zenska si takhle zjednodusila ovladani a cumela na to a mrdla to v 80 km/h s X5 do betonovyho sloupku? Tesla? “V tomto ohledu inspirativní Tesla potěšila tábor inovátorů vzdáleným přístupem k některým prvkům automobilu. Pomocí originálního programu se dnes už dá zapnout topení, nastavit rádio i nastartovat motor.” Jo to jsou ty vysokoskolaci ( neboj jelito, mam taky papír v ruličce), co berou auto jako dalsi xbox a plejko a rádi špekulujou v nastavování, ale sklopit si zrcátko k obrubníku kdyz chces zaparkovat je pres menu na prustrel kebule. Hlavne ze pobavis cestujici prdicim balonkem. Mozna bych doporucil do priste dat katapult. Ulehci se všem. Pobavilo? Ne? Tak to nečti.
Ada je zase tady
Jako třeba ruční brzdu a manuální převodovku... :no:
Dříve dokonce opratě, chomout, kočího, uhlák, startovací kliku, běžce s praporkem, směrovou šipku atd. atd.
A k cemu je to dobry ?
Mr.Murphy
... přemýšlím, co v autě fakt musím mít....
park.senzor, bluetooth, automatické starače, tempomat, auto-klimu, vyhřívané sedačky + samozřejmě airbagy a ESP
pak je spousta věcí co jsou fajn ale nutně je mít nemusím
... adapt.tempomat, keyless, par.kamera, paměťové sedačky, senzor mrtvého úhlu, matrix světla, automatická převodovka, ventilované sedačky
no a pak je milión věcí které fakt nechci a nepoužívám
kontrola jízdy v pruhu, kontrola bdělosti, cokoliv co aktivně zasahuje do řízení, automatické parkování, dotykáčové ovládání klimy atd.
A největší zlo je, když ty věci nejde jednou provždy deaktivovat ale musíš to dělat pokaždé když to auta sedneš.... to je pro mě klíčový faktor a auto které mě otravuje si prostě nekoupím.....
Mimochodem, docela peklo je když takto složité a moderní auto půjčuješ někomu, kdo ho nezná.... to je fakt o strach že ti lidi z toho budou tak zmatení že něco vyvedou....
park.senzor, bluetooth, automatické starače, tempomat, auto-klimu, vyhřívané sedačky + samozřejmě airbagy a ESP
pak je spousta věcí co jsou fajn ale nutně je mít nemusím
... adapt.tempomat, keyless, par.kamera, paměťové sedačky, senzor mrtvého úhlu, matrix světla, automatická převodovka, ventilované sedačky
no a pak je milión věcí které fakt nechci a nepoužívám
kontrola jízdy v pruhu, kontrola bdělosti, cokoliv co aktivně zasahuje do řízení, automatické parkování, dotykáčové ovládání klimy atd.
A největší zlo je, když ty věci nejde jednou provždy deaktivovat ale musíš to dělat pokaždé když to auta sedneš.... to je pro mě klíčový faktor a auto které mě otravuje si prostě nekoupím.....
Mimochodem, docela peklo je když takto složité a moderní auto půjčuješ někomu, kdo ho nezná.... to je fakt o strach že ti lidi z toho budou tak zmatení že něco vyvedou....
Tak to jsem ještě větší konzerva, jak koukám. Oželím i automatické stěrače (nejsou špatné, ale chtěl bych mít možnost je víc přizpůsobit svým potřebám). Adaptivní tempomat nepostrádám, parkovací kamera je návyková, keyless nechci, sedačky mi stačí klasické (ale s bederní opěrkou), automatická převodovka asi časem přijde taky.
Nez jsme mel adaptivní tempomat, tak jsem si říkal, že klasicky staci. Ted uz na klasicky téměř nepopírám.
Matrix svetla jsou super, ale i když fungují tak se objeví spoustu dementu na silnici, kteří nevidi ztlumeni dálkových, tak vám je pusti, I když je jasné videt, ze jsou v černém výřezu. A pak se divi, kdyz jim ty dálkový opravdu pustím. Takze to taková výhoda taky není.
Matrix svetla jsou super, ale i když fungují tak se objeví spoustu dementu na silnici, kteří nevidi ztlumeni dálkových, tak vám je pusti, I když je jasné videt, ze jsou v černém výřezu. A pak se divi, kdyz jim ty dálkový opravdu pustím. Takze to taková výhoda taky není.
Matrixy sice přímo nesvítí do očí, pokud vykrývání funguje ideálně, ale ta intenzita světla je i tak hodně nepříjemná. Takže se vůbec nedivím...
Predné svetlomety sú voči okoliu stále agresívnejšie, dokonalejšia optika má negatívne dopady ako napr. ostrú hranicu medzi svetlom a tmou. Halogénky produkovali rozptýlenejšie svetlo a postupný prechod svetla a tmy bol k ľudskému oku podstatne prívetivejší.
Ja jsem to zkoušel, ze jsem nechal jet kolegu s moji corollou za mnou. Nechal tam celou cestu pustene dalkove a bylo to naprosto v pohodě. Za 2 a pul hodiny cesty mne dalkove neoslnily ani jednou. A ani intenzita nebyl problém , a to jel hned za mnou.
Mám citlivější oči a mnohá světla vnímám už jako hodně nepříjemná. Třeba auto přetížené na zadek, které svítí hodně nahoru, to je na mě už moc. LED světla mi svou barvou a intenzitou taky nejsou úplně příjemná a ještě horší je to za deště.
U toho testu "za tebou" mohl být problém i v tom, že zadní a boční okna jsou tmavší, tím pádem dopad na zrak je menší.
U toho testu "za tebou" mohl být problém i v tom, že zadní a boční okna jsou tmavší, tím pádem dopad na zrak je menší.
Ale vnější zrcátka nejsou. Ale souhlasím, ze dokážou oslnovat svetla jakákoliv. Mne tedy nejvíce vadí halogeny a dobastlene ledky. Halogeny z toho důvodu že se o to nikdo nestará hodne lidem svítí jedno světlo nahoru. Naopak original xenony/ledky jsou dobre zklopene a jen maximalne dojde k oslneni na horizontu.
Pokud mas dost problem s tim oslnovanim, doporucuju vyzkouset žluté brýle na řízení. Hodne to pomáhá. Nebo pokud by ti to nevyhovovalo, tak aspoň brýle s filtrem modrého svetla.
Pokud mas dost problem s tim oslnovanim, doporucuju vyzkouset žluté brýle na řízení. Hodne to pomáhá. Nebo pokud by ti to nevyhovovalo, tak aspoň brýle s filtrem modrého svetla.
Za dobastlené LEDky - pokud nejsou v projektorech - bych lynčoval. Origo LEDky zase proti xenonům obvykle nemusí být vybaveny autonivelací, takže pokud chce výrobce šetřit, tak ji tam nedá.
LED nemusí být vybaveny nivelací? U xenonů to nebylo potřeba, pokud byl světelný tok pod 2000 lm, není to u LED stejně?
Je to úplně stejně. Bez ohledu na zdroj světla. Možná spis narážel na to, ze to je povinné na jednotlivých světelný zdroj. Tedy pokud jeden svetlomet ma 3 čočky s LED a každý má pod 2000, tak to tam mít nemusíš, ale ve výsledku ma daný svetlomet 3x2000lm
Ano, reálně se asi většina LED světlometů pod tu hranici vleze, takže nemají ostřikovače a nemusí mít ani autonivelaci.
Mozes dat zdroj tvrdenia? S ostrekovacmi sice pravdu mas, s nivelaciou velmi pochybujem. To by museli mat potom ako u halogenov nastavitelny ovladac na palubovke.
Je to bohužel tak https😐/www.autorevue.cz/…cna-sviti-az-moc
Jsou (bi)led které dělají něco jako bývala nivelace u (bi)xenonů ale asi většina nových levnějších aut co má dnes LED = prostě svítí (a viz odkaz oslňuje)
Ty vyspělejší systémy jsou spíš jen v dražších modelech https😐/www.auto.cz/…i-zrcadla-129789 tohle je "česká" pecka s dosvitem až 600 metrů https😐/www.tvorimesvetlo.cz/…hlavy-pro-bmw-8/
Jsou (bi)led které dělají něco jako bývala nivelace u (bi)xenonů ale asi většina nových levnějších aut co má dnes LED = prostě svítí (a viz odkaz oslňuje)
Ty vyspělejší systémy jsou spíš jen v dražších modelech https😐/www.auto.cz/…i-zrcadla-129789 tohle je "česká" pecka s dosvitem až 600 metrů https😐/www.tvorimesvetlo.cz/…hlavy-pro-bmw-8/
Pokud nema anutonivelaci, pak mají ten otočný ovladač.
Ano o tom vravim a vieme aj o ake auta ide? Lebo ja som sa tym zatial nestretol.
Manuální regulaci má např. Korando, tam to je jasně napsané v ceníku, a nejspíš i jedničkové BMW. https😐/www.auto.cz/…t-otazka-priorit?…
Jak autonivelace, tak ostřikovače jsou od určité hranice povinné.
Jak autonivelace, tak ostřikovače jsou od určité hranice povinné.
Dobastlené LED jsou zhůvěřilost na rozbití auta kladivem. Buď oslňují a nebo nejsou vůbec vidět (a tím pádem je auto jako bez světel). Jinak - vnější zrcátka sice zatmavena nejsou, ale světlo od nich dostáváš přes boční okna, která jsou zase tmavší, takže efekt není tak silný.
Žluté brýle mít nemůžu, zkoušel jsem je na kole a je to spíš horší. Za sebe mám radši klasická světla dálková-potkávací...
Žluté brýle mít nemůžu, zkoušel jsem je na kole a je to spíš horší. Za sebe mám radši klasická světla dálková-potkávací...
Adaptivni tempomat je super.... na plouzeni v kolonach, ucpane okresky, souvislou jizdu na dalnici.... mit to nemusim ale ted to v aute mam a pouzivam to fakt hodne....
Martrixy mam taky (mam Supa) a krome dalnice funguji hezky.... nikdo na me neblika.... nerikam ze to tak maji vsechna auta, ale tady se mi fakt zda ze to je OK....
Martrixy mam taky (mam Supa) a krome dalnice funguji hezky.... nikdo na me neblika.... nerikam ze to tak maji vsechna auta, ale tady se mi fakt zda ze to je OK....
Manželka a auto sa nepožičiavajú.😉
Inak vpodstate vydržíš v aute bez akejkoľvek výbavy, aj to, čo si napísal že v aute chceš, sú vlastne len príjemné plusy a auto bez nich jazdiť bude. Naproti tomu taký STOP-ŠTART systém považujem za vyložene kurvítko, ktorého účelom je znižovanie životnosti niektorých komponentov.
Inak vpodstate vydržíš v aute bez akejkoľvek výbavy, aj to, čo si napísal že v aute chceš, sú vlastne len príjemné plusy a auto bez nich jazdiť bude. Naproti tomu taký STOP-ŠTART systém považujem za vyložene kurvítko, ktorého účelom je znižovanie životnosti niektorých komponentov.
S&S a inteligentní dobíjení je vec, která mne do auta nesmí.
No S&S de facto používáš https😐/www.youtube.com/watch?… 😄
Je fakt že "polovičaté řešení" toho co Toyota roky používá a není problém = ve verzích jiných VWýrobců pro "běžná auta" ANI OMYLEM 😲
Kdo (proč) vymyslel (vlastně NE)inteligentní dobíjení = to nechápu
Je fakt že "polovičaté řešení" toho co Toyota roky používá a není problém = ve verzích jiných VWýrobců pro "běžná auta" ANI OMYLEM 😲
Kdo (proč) vymyslel (vlastně NE)inteligentní dobíjení = to nechápu
No, kdyz to motor vypne ještě mnohem driv nez zastavím, resp. pri zahřívání nevypne, tka to pro mne SaS neni
Presne tak. Jediny k cemu to je je niceni motoru a baterky.
Když se to dělá správně (první byla Toyota Crown 1974 https😐/en.wikipedia.org/…iki/Toyota_Crown#… ) https😐/www.youtube.com/watch?… neni problém milion km
Máš pravdu že když se to dělá sVWojsky (měl si už auto jiné značky?) tak to stojí za VWyliž
Máš pravdu že když se to dělá sVWojsky (měl si už auto jiné značky?) tak to stojí za VWyliž
Už princip samotnýho odpojování alternátoru s cílem imaginárního snížení spotřeby a nechávání baterku vybitou je špatně. Proč tohle vůbec dělat? Nebylo to vymyšlený dobře a funkčně, tak proč to inovovat k horšímu? Alternátor je od toho, aby dělal proud a udržoval baterku nabitou. Zhasínat motor a znova ho rozjíždět je ten samej nesmysl. Nejlíp je motoru, když běží pořád, ne když ho chcípneš necháš klesnout tlak oleje zase ho rozjedeš a tak pořád dokola. K čemu tyhle opičárny? Beru že u hybridu ten motor neběží pořád, tam je to něco jiného.
Mně stačí klima ideálně automatická, airbagy, dálkový centrál, slušné audio, vyhřívané sklo a zrcátka. Na dlouhé trasy tempomat, Android Auto nebo rozumně fungující navi, LED světla, BT. A to je asi vše. Ještě teda zadní senzory a může být kamera s area view, pokud denně podélně parkuji.
S asistenty vč. nejrůznějších senzorů se tolik nekamarádím, protože málokdy fungují tak, jak chci já. Aktivní udržování v pruzích, které si sám zapnu na dlouhé trase, bych asi bral, ale pasivní systém od PSA mi přijde jako čiré zlo.
Ve služebním Berlingu jsem měl rádio a servo. Oboje přestalo fungovat. Ale taky to jezdilo, teda aspoň občas.
S asistenty vč. nejrůznějších senzorů se tolik nekamarádím, protože málokdy fungují tak, jak chci já. Aktivní udržování v pruzích, které si sám zapnu na dlouhé trase, bych asi bral, ale pasivní systém od PSA mi přijde jako čiré zlo.
Ve služebním Berlingu jsem měl rádio a servo. Oboje přestalo fungovat. Ale taky to jezdilo, teda aspoň občas.
ESP ne, ABS ano, ruční brzdu ano, manuální převodovku ano, xenon, či LED světla ano, šíbr ano.
Stop Go ne, kontrola jízdy v pruhu ne, automatické parkování ne a ostatnich 9 z deseti moderních kravin taky ne.
Stop Go ne, kontrola jízdy v pruhu ne, automatické parkování ne a ostatnich 9 z deseti moderních kravin taky ne.
No za mě ESP asi nejlepší asistent. Myslím, že zachránil asi nejvíc životů ze všech asistentů. A jestli někdo řekne, že reaguje rychleji než ESP, tak je Superman. 😉 😉
125S
Automatické parkování první přinesla Toyota u modelu Prius v roce 2005.
A vektorování točivého momentu, i když na přední nápravě, měla Honda u modelu Prelude v roce 1996.
A vektorování točivého momentu, i když na přední nápravě, měla Honda u modelu Prelude v roce 1996.
curwasportiva
Snad az na to vektorovani tociveho momentu a mozna ty stabilizatory je to prehlidka absolutnich zbytecnosti...
Arese
Posilovač brzd a řízení, ABS + ESP + ASR, dálkové centrální zamykání (ale s klasickým klíčem), el. okna a zrcátka, el. vyhřívání zrcátek, trysek ostřikovačů a sedadel (a ideálně i volantu), tempomat (stačí pasivní), zadní i přední parkovací senzory..
Co mi nevadí: dobře fungující světelný a dešťový senzor, světelné upozornění na auta přibližující se ve vedlejších pruzích
Co nesnáším: Start-Stop, el. parkovací brzda, omezovač rychlosti, vedení auta v pruzích, samočinné brzdění při přiblížení se k překážce, samočinný parkovací systém, samočinnou převodovku
Co mi nevadí: dobře fungující světelný a dešťový senzor, světelné upozornění na auta přibližující se ve vedlejších pruzích
Co nesnáším: Start-Stop, el. parkovací brzda, omezovač rychlosti, vedení auta v pruzích, samočinné brzdění při přiblížení se k překážce, samočinný parkovací systém, samočinnou převodovku
Start stop funguje už od roku 1974 no problem https😐/en.wikipedia.org/…iki/Toyota_Crown#…
Už 3. desítku let ve všech hybridech = no problem milion km
Viz já 9:55 = jo jde to udělat i o roky pozdějš a (přitom) nahoVWno
Už 3. desítku let ve všech hybridech = no problem milion km
Viz já 9:55 = jo jde to udělat i o roky pozdějš a (přitom) nahoVWno
No problem. Kamarád aktuálně servisuje dvojkovýho Priuse. Krom toho, že co chvíli zatuhnou zadní brzdy jak moc nepracují, tak to na 200 tis km žere 8 litrů oleje na 15 tis. To je no problemo spolehlivost jako víno. 😉
Kamarád je trochu divnej nebo lehce retardovanej jako ty = nebo si to jako obvykle VYMÝŠLÍŠ?
Nepoužívání brzd se u hybridů (už 3. desetiletí) řeší velesnadně velejednoduše = třeba jednou za měsíc ZABRZDÍŠ = to je celý (tím je očistíš a no problem). Při přezouvání se očistí manuálně = za ty kilometry co místo toho ujedeš na elektřinu místo tepla a prachu vypouštěného zbůhdarma do prostoru = se tohle minimum fakt vyplatí
Jo spolehlivost JE jak víno = proč máš potřebu (si zřejmě opět vymýšlet) těžko říct. Z jakého roku je ten teoretický kus? Ptám se kvůli baterce = tam je rozdíl jestli je 12 nebo 18 let stará (a kolik má auto najeto?
Pohon z 2kovýho Priusu se do teď používal v Yarisu = nic co píšeš není známo. Tolik k spolehlivosti jak víno (OBECNĚ NIC takovýho není)
Už si viděl https😐/www.netflix.com/title/80216393 a už ses rozhod kdo je tupý hovado a kretén a blbeček a to co všechno používáš za slova?
Už sis půjčil tu Camry?
Už mi konečně řekneš CO vyvolalo tvou změnu názoru na https😐/www.novinky.cz/…dvakrat-40349544 ?
Nepoužívání brzd se u hybridů (už 3. desetiletí) řeší velesnadně velejednoduše = třeba jednou za měsíc ZABRZDÍŠ = to je celý (tím je očistíš a no problem). Při přezouvání se očistí manuálně = za ty kilometry co místo toho ujedeš na elektřinu místo tepla a prachu vypouštěného zbůhdarma do prostoru = se tohle minimum fakt vyplatí
Jo spolehlivost JE jak víno = proč máš potřebu (si zřejmě opět vymýšlet) těžko říct. Z jakého roku je ten teoretický kus? Ptám se kvůli baterce = tam je rozdíl jestli je 12 nebo 18 let stará (a kolik má auto najeto?
Pohon z 2kovýho Priusu se do teď používal v Yarisu = nic co píšeš není známo. Tolik k spolehlivosti jak víno (OBECNĚ NIC takovýho není)
Už si viděl https😐/www.netflix.com/title/80216393 a už ses rozhod kdo je tupý hovado a kretén a blbeček a to co všechno používáš za slova?
Už sis půjčil tu Camry?
Už mi konečně řekneš CO vyvolalo tvou změnu názoru na https😐/www.novinky.cz/…dvakrat-40349544 ?
Jen aby bylo jasno. On s tím nejezdí. On tomu dělá servis. Zabrzdit jednou za měsíc je pro brzdy hodně málo. U hybridů, který většinu času rekuperují energii holt trpí, ale já to nemyslím špatně. To je prostě vlastnost a musí se s tím počítat. Spíš to žraní oleje na 200 tis km je trošku trapný. Ovšem co čekat od motoru, který je studený hnán do vysokých otáček, protože prostě CVT nezajímá jestli je motor teplý nebo není. Je to rok 2007. Baterka je už více méně v hajzlu. Nedrží kapacitu, ale fakt je že v těhle prvních Priusech byla baterka malá, která měla mizernou kapacitu už jako nová, takže tu nekritizuju. Holt to jezdí většinu času spíš jako spalovák. Beru že moderní hybridy vyrobený po 2010 už jsou s baterkou někde jinde. Ale že je na 200 tis motor v háji a žere mohutně olej, to je celkem smutný.
Není to málo = je to myšleno z (např.) 90 km/h DUPNOUT na brzdy a do (téměř) zastavení nebo úplně je-li možno. A samozřejmě je kontroluješ očistíš při běžnym přezouvání = fakt už tu sou hybridy 3. desetiletí a vývoj to už je 40 let (že tady u nás jak si dal odkaz přišlo obecnější větší šíření = i jen známosti až když to začala používat Škoda někdy před 2 lety = to je jiná. Jinak za ty desítky let odzkoušeno a známo co a jak
Motor o kterém mluvíš se používal dlouho = a to co popisuješ je buď výmysl nebo prostě vada kusu. Není to něco jako TYPICKÁ vada = např. tvého motoru
Baterka hodně záleží na tom jak jí používáš = odkazů že milion km ani druhý desetiletí používání neni problém = znáš. Ale když třeba po 15ti letech odejde = neni problém dát novou neni to zas tak extrémní výdaj
Asi to nemůžeš v sobě udržet = tak se snažíš pomlouvat = no statistiky a profíci (jak se ti často stává) říkají zjednodušeně OPAK
A měl by sis ujednotit JAK mluvíš o hybridech = se mnou a JirkouV :😉
Mimochodem https😐/www.novinky.cz/…e😜erti-40347730 tohle je spíš optimistická verze = Babiš a covid zařídí(li) že to vše (co VÍME kam směřuje = a to že TOBĚ se to nelíbí s tím nic neudělá) půjde trochu rychleji
To že tvůj důchod bude třeba proti stejnému rakušákovi s podobnou prací NIŽŠÍ rsp. to že za to že bude NIŽŠÍ můžou KOMUNISTI = to už ti možná došlo. BlueSunova hlava to nepobrala (přečet sem pár příspěvků curwasportiva = tak ten ekonomický vzdělání FAKT NEMÁ :😉 i když bys JEHO verzím asi chtěl věřit = tak to fakt jako NEEeeee 😁
No nám vychází důchod k těm ca 70ti letům = a bude se muset (poměrem k průměrnému platu) SNÍŽIT
Nelíbí se nám to oběma = rozdíl je že to NENÍ o tom líbí nelíbí = já vím že s tím nic moc nejde dělat. No to co se líbí rohYpnolovi = zaseknout sekeru a dávat důchody na dluh (debililta non plus ultra = nicméně opravdu reálnými POPULISTICKÝMI politiky navrhovaná)
Motor o kterém mluvíš se používal dlouho = a to co popisuješ je buď výmysl nebo prostě vada kusu. Není to něco jako TYPICKÁ vada = např. tvého motoru
Baterka hodně záleží na tom jak jí používáš = odkazů že milion km ani druhý desetiletí používání neni problém = znáš. Ale když třeba po 15ti letech odejde = neni problém dát novou neni to zas tak extrémní výdaj
Asi to nemůžeš v sobě udržet = tak se snažíš pomlouvat = no statistiky a profíci (jak se ti často stává) říkají zjednodušeně OPAK
A měl by sis ujednotit JAK mluvíš o hybridech = se mnou a JirkouV :😉
Mimochodem https😐/www.novinky.cz/…e😜erti-40347730 tohle je spíš optimistická verze = Babiš a covid zařídí(li) že to vše (co VÍME kam směřuje = a to že TOBĚ se to nelíbí s tím nic neudělá) půjde trochu rychleji
To že tvůj důchod bude třeba proti stejnému rakušákovi s podobnou prací NIŽŠÍ rsp. to že za to že bude NIŽŠÍ můžou KOMUNISTI = to už ti možná došlo. BlueSunova hlava to nepobrala (přečet sem pár příspěvků curwasportiva = tak ten ekonomický vzdělání FAKT NEMÁ :😉 i když bys JEHO verzím asi chtěl věřit = tak to fakt jako NEEeeee 😁
No nám vychází důchod k těm ca 70ti letům = a bude se muset (poměrem k průměrnému platu) SNÍŽIT
Nelíbí se nám to oběma = rozdíl je že to NENÍ o tom líbí nelíbí = já vím že s tím nic moc nejde dělat. No to co se líbí rohYpnolovi = zaseknout sekeru a dávat důchody na dluh (debililta non plus ultra = nicméně opravdu reálnými POPULISTICKÝMI politiky navrhovaná)
Jo, v oddílu "Co nesnáším" jsem ještě zapomněl na nejúchylnější, a přitom nejnebezpečnější "moderní" "technologickou vychytávku" - dotykové ovladače téměř čehokoliv. Ty jsou zralé přímo na žalobu dotyčných automobilek, za smrtelné ohrožování bezpečnosti posádky! 😲 😒 :no:
Tak já bych byl střídmější😒br />
Co v autě chci určitě 😒br /> Posilovače brzd a řízení, ABS, ESP, ASR (ať si říká kdo chce co chce, tohle opravdu pomáhá a i sebelepší řidič co tvrdí, že ho smyk nerozhází, ho díky tomu nepřistihne nepřipraveného, smyk většinou nepříjde cíleně).DO, elektrická okna a zrcátka jsou snad už standardem 20 let.
Pak za mne propojení mobilu s autem - stačí na hudbu, či alespoň USB/3.5mm jack. Vyhřívaná okna, přední i zadní, klimatizace (klidně i manuální)
Co bych tam měl rád
Chytrá světla, parkovací senzory, vyhřívané sedačky, tempomat (stačí obyč), dešťový senzor, infotainment s navigací, keyless, automatická převodovka v autě na denní jízdu, pohon 4x4 (to je už nadstandart).
Co tam nechci😒br />
Start stop, assistenty, které nejde vypnout, tzn chci je používat jen, když já chci.
Co v autě chci určitě 😒br /> Posilovače brzd a řízení, ABS, ESP, ASR (ať si říká kdo chce co chce, tohle opravdu pomáhá a i sebelepší řidič co tvrdí, že ho smyk nerozhází, ho díky tomu nepřistihne nepřipraveného, smyk většinou nepříjde cíleně).DO, elektrická okna a zrcátka jsou snad už standardem 20 let.
Pak za mne propojení mobilu s autem - stačí na hudbu, či alespoň USB/3.5mm jack. Vyhřívaná okna, přední i zadní, klimatizace (klidně i manuální)
Co bych tam měl rád
Chytrá světla, parkovací senzory, vyhřívané sedačky, tempomat (stačí obyč), dešťový senzor, infotainment s navigací, keyless, automatická převodovka v autě na denní jízdu, pohon 4x4 (to je už nadstandart).
Co tam nechci😒br />
Start stop, assistenty, které nejde vypnout, tzn chci je používat jen, když já chci.
Start stop viz já 13:09 a 9:55
Je to už fakt dlouho = co byl rok 1974. ŽE systém S&S někteří VWýrobci nacpou do už hotových motorů a podle toho to pak funguje = to je jiná věc
Je to už fakt dlouho = co byl rok 1974. ŽE systém S&S někteří VWýrobci nacpou do už hotových motorů a podle toho to pak funguje = to je jiná věc
EA211 je samozřejmě na SS připravené, takže nevím, na co narážíš.
Na realitu 😄
Bezpochyby i TY VÍŠ = ŽE a proč se to KAŽDÝ snaží vypínat 😉
Bezpochyby i TY VÍŠ = ŽE a proč se to KAŽDÝ snaží vypínat 😉
Nevím, na co narážíš. Můžeš být konkrétnější?
Ne = nechci ztrácet čas
Asi máme až EXTRÉMNĚ ROZDÍLNÉ info o fungování S&S = a v tom jak ho lidé vnímají. Nemyslím tam kde je to 3. desetiletí = tam je co vím všemi chápan dokonce ZCELA OPAČNĚ
Tam kde byl dobastlen do běžných motorů = tam ho až na výjímky všichni vypínají = protože fakt funguje blbě a poruchově. Rozjezd hybridu viz i místní Ozzyho měření = rozjezd stejného motoru (třeba) VW včetně a bez S&S = rozdíl i několik vteřin
Trochu to evokuje vzpomínku na zavedení filtrů pevných částich stejným VWýrobcem, když už roky u konkurence no problem fungovaly. Ale popravdě ten start stop je HORŠÍ
Asi máme až EXTRÉMNĚ ROZDÍLNÉ info o fungování S&S = a v tom jak ho lidé vnímají. Nemyslím tam kde je to 3. desetiletí = tam je co vím všemi chápan dokonce ZCELA OPAČNĚ
Tam kde byl dobastlen do běžných motorů = tam ho až na výjímky všichni vypínají = protože fakt funguje blbě a poruchově. Rozjezd hybridu viz i místní Ozzyho měření = rozjezd stejného motoru (třeba) VW včetně a bez S&S = rozdíl i několik vteřin
Trochu to evokuje vzpomínku na zavedení filtrů pevných částich stejným VWýrobcem, když už roky u konkurence no problem fungovaly. Ale popravdě ten start stop je HORŠÍ
Takže pointa je, že ti vadí SS v konvenčních motorech? Nebo jak to mám chápat?
Viz ten průkopník v roce 1974 = nevadí. Ale dneska je fakt ROZDÍL v reálný funkčnosti když je systém použit tak jak má (kam jsme za těch skoro 50 let došli) a jak je aplikován = spíš jen ABY BYL aplikován. To pak (nepřekvapivě) většině vadí. A viz výsledky = i docela blbě funguje
Ty znáš někoho kdo ho v konvenčních motorech chválí a nadšeně používá = nebo víš že většina lidí na to spíš nadává a vypíná?
Ty znáš někoho kdo ho v konvenčních motorech chválí a nadšeně používá = nebo víš že většina lidí na to spíš nadává a vypíná?
Použit jak má = HSD? Já akorát nepochopil, proč jsi začal rýt zrovna do VW, který používá SS stejně jako většina ostatních.
To znamená že SOUHLASÍŠ s tím co jsem napsal? Tady se viz i třeba jen teď https😐/www.auto.cz/…-i-lezaky-137764 mluví píše prodává vlastně přeVWážně jeden koncern (byť od Dieselgate se to maličko zlepšilo, ale jen maličko) tak VWše je o něm
Jestli chceš abych napsal že podobně to odfláklo Volvo = tak jo je to tak pokud si vybavuji
Prostě původní nápad a dokonce původní realizace S&S = je ok
Masová aplikace do všech hybridů = je už desítky let ok
Honem papírová aplikace ABY to bylo v Evropě = což je tady především VW = docela děs běs hrůůůza
Systém = ok
Realizace některých VWýrobců = hrůza
Když tu lidé mluví obecně o S&S = všichni říkají HRŮZA (nemluví o principu, ale... 😄
Já a mnoho kolegů z mého oboru (jedno jestli výrobci prodejci = prostě lidi zajímající se o techniku) mají hybridní start stopy často v druhé generaci aut = a neříkáme hrůza, ale SUPER
A plánujeme spíš další generace těhle aut = no majitelé těch škodoVWek atd. = ti na to(též) jen nadávají a píší tu jak se to musí vypnout atd. atp.
Jestli chceš abych napsal že podobně to odfláklo Volvo = tak jo je to tak pokud si vybavuji
Prostě původní nápad a dokonce původní realizace S&S = je ok
Masová aplikace do všech hybridů = je už desítky let ok
Honem papírová aplikace ABY to bylo v Evropě = což je tady především VW = docela děs běs hrůůůza
Systém = ok
Realizace některých VWýrobců = hrůza
Když tu lidé mluví obecně o S&S = všichni říkají HRŮZA (nemluví o principu, ale... 😄
Já a mnoho kolegů z mého oboru (jedno jestli výrobci prodejci = prostě lidi zajímající se o techniku) mají hybridní start stopy často v druhé generaci aut = a neříkáme hrůza, ale SUPER
A plánujeme spíš další generace těhle aut = no majitelé těch škodoVWek atd. = ti na to(též) jen nadávají a píší tu jak se to musí vypnout atd. atp.
Vtipné. Nechceš ztrácet čas, ale pak tu rozepíšeš tři další obří elaboráty. 😁 😁
Jj TO je moje "prokletí" = i když to (jako o včera s tebou) BÝVÁ ztráta čas :-!
PROČ ses hádal o něčem o čem evidentně nevíš neznáš nerozumíš (což samo o sobě není problém) to nevím. Rsp. proč si tvrdil že to tak NEMŮŽE být = na základě ČEHO???? 😲
A vono to tak fakt je = už ti to asi i došlo nebo KDO JINÝ za ty (dodnes) menší příjmy může = si už nevymyslel 😄
PROČ ses hádal o něčem o čem evidentně nevíš neznáš nerozumíš (což samo o sobě není problém) to nevím. Rsp. proč si tvrdil že to tak NEMŮŽE být = na základě ČEHO???? 😲
A vono to tak fakt je = už ti to asi i došlo nebo KDO JINÝ za ty (dodnes) menší příjmy může = si už nevymyslel 😄
Myslim, ze ten odkaz na jinou diskuzi byl naprosto zbytečný. Ja jsem ho nečetl, protoze to bylo moc dlouhé. Ale kdo to ani neviděl, je úplně mimo obraz. Takze takove zmínky na jinou diskuzi jsou jen matoucí.
Vím dávám ti za pravdu = ale asi se (už) nezměním 😄
NE že bych se chtěl srovnávat https😐/www.csfd.cz/…ta-duse/prehled/ ale s tím prostě nic neuděláš 😉
Jinak Babiš je prostě Babiš https😐/www.novinky.cz/…dvakrat-40349544 :-!
Jeho fandům nevadí že předseda české vlády nemluví česky, nevadí jim samozřejmě ani STB a KSČ ale tady nejen neví kde je nějakejch Cheb, ale plete si i polskou a německou hranici = no jak ukázal Kdo z polistopadových premiérů by nejlépe zvládl pandemii BABIŠ 😲 :😉 😁 :-!
NE že bych se chtěl srovnávat https😐/www.csfd.cz/…ta-duse/prehled/ ale s tím prostě nic neuděláš 😉
Jinak Babiš je prostě Babiš https😐/www.novinky.cz/…dvakrat-40349544 :-!
Jeho fandům nevadí že předseda české vlády nemluví česky, nevadí jim samozřejmě ani STB a KSČ ale tady nejen neví kde je nějakejch Cheb, ale plete si i polskou a německou hranici = no jak ukázal Kdo z polistopadových premiérů by nejlépe zvládl pandemii BABIŠ 😲 :😉 😁 :-!
Řekl bych, že ze všech 10ti jmenovaných, snad jenom číslo 8 může být napadeno jako systém, který by mohl odvádět pozornost. Při správném použití (např. do něj spadá HF), bude jeho přínos spíše pozitivní.
Tolik o odvádění pozornosti. K závislosti řidiče na těch systémech ani k důvěře jsem se nevyjadřoval.