Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Hyundai i30 kombi N Line Premium 1.5 T-GDI DCT – Když není skoro co vytknout

237 komentářů

Avatar - Emel
Emel
Tyhle eNkový verze jsou fakt pěkný. Asi klidně bez toho premium a s manuálem, za 580... zůstat u 17" a přihodit si pár příplatků...

"Jediné co lze vytknout i30 je absence ventilovaných sedaček"... to jsou věci 😲
BonaFide
V před faceliftovaný verzi tam byli u kožených, aspoň za příplatek.
Avatar - iudex
iudex
Jj, práve v tejto špecifikácii (1,5TGDi N-line) z môjho pohľadu asi najlepšie kompaktné kombi z hľadiska value for money a hoci srdce by ťahalo k Focusu, neviem, či by som neuprednostnil nakoniec o 10k výkonnejší štvorvalec s lepšou výbavou za nižšiu cenu. Ako píšeš bral by som manuál a stačila by základná N-line, tam je cena úplne bezkonkurenčná. https😐/www.sauto.cz/…dai/i30/18873663?…
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bych si ještě zvolil tu vinovou barvu, jinak souhlas.
Avatar - Emel
Emel
Taky bych šel do nějaké barvy... ale ani tahle mě neuráží.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To mne taky ne, ale ta ruda i30 sluší, stejně jako tomu Fokusu 😊
Avatar - iudex
iudex
To je jasné, sunset red je ideál.
Avatar - white label
white label
Jo, vypadá dobře, zvlášť v této barvě/odstínu. Design kol ala G7R po face.
https😐/www.magnatuning.com/…icture_61871.jpg
Avatar - _Karel_
_Karel_
G7R se fakt dělal i jako třídvířko?
Avatar - white label
white label
Jasně, celou sedmou g., třídvířko zařízli až těsně před koncem sedmé g.
https😐/awscdn.volkswagen.com.sg/…90-3840x2160.jpg
Avatar - speedfred
speedfred
Vypadá parádne, nad GTI som uvažoval, ale na 3dv verziu nešlo nakonfigurovať bezklúč. :no:
Avatar - Emel
Emel
No to by mě zrovna vůbec nerušilo.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Mě taky ne. Zajímavé, jak takové (aspoň teda pro mě) drobnosti ovlivňují výběr.
Avatar - speedfred
speedfred
Ako nebola to zásadná vec prečo nie GTI (už ani neviem čo som vtedy kúpil),to som len podotkol tak na okraj.
BoBik_CZ
Aerpdynamický hluk už vyřešili? Jel jsem s i30 kombi předfacelift (1,4T) předváděčku a celou dobu jsem měl neodbytný pocit, že vzadu nejsou dovřená okýnka. Zavřená samozřejmě byla. Byli jsme v tom autě dva a oba ten stejný pocit.
Tehdy jsem si to vyhodnotil tak, že kdyby byly prvním i druhým kritériem při nákupu peníze, tak asi stojí za úvahu. Ale jinak ne.
Onkel_Paul
Vždyť to stojí v testu...
" Zato mi přišlo, že Hyundai zapracoval na potlačení hluku od podvozku a kol."
BoBik_CZ
Vždyť to píšu hned v první větě: AERODYNAMICKÝ hluk už vyřešili?
Onkel_Paul
Sorry, nevšiml jsem si.
Homer J
Já to měl v i30 kombi taky. Ukázalo se, že to byly špatně usazené dveře u řidiče už z výroby a nic s tím nešlo udělat. Byla tam větší mezera mezi dvěrmi a střechou. Tím proudil neustále vzduch do kabiny. Na dálnici amimomesto při vyšších rychlostech ne, asi tomu pomohl protékající vzduch, který dveře jakoby přitlačil. Ale když jel člověk po městě, tak to bylo otravné.
rohor
to se zase někdo z toho tady posere.
chytrak1
Tak ne*** jsem se. ale nefér mi to přijde. Zajímavý je ze ty testy jsou na Hyundai lepší od doby co tam není vošický. Auta jsou přitom zatím skoro stejný.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo ve srovnání s novou nefungující oktávkou se 4 hvězdama tady těch 4,5 nevypadá moc fér.
Ale takhle nějak si představuju auto, co dostane 4,5. Do páté tomu chybí trocha smetany, ale jinak výborný.
jhamil
Za Vošického tady těch testů moc nebylo, protože byl zákaz redakci cokoli půjčit.
ACE.
Ale musím přiznat, že se u něj v poslední době čím dál hůř hledají negativa. Nedělá žádné převratné skoky, ale pomalu a s jistotou jde snad ve všech aspektech vzhůru.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Mám to stejně. Karta se obrátila a ty hrubé chyby mají spíš VW a Škoda a H/K spíš jen cizeluje. Asi si to auto nikdy nekoupím ale začíná mi být sympatické.
Avatar - lamal
lamal
az na dizjan, ktory mna moc nezujal ako vo vacsine pripradov H/K, vsetko ostatne je na vybornu, myslim ze tato znacka oproti tym ostatnym hlavne tedy oproti koncernu robi vsetko tak ako si praju zakaznici... a nie tak ako si praje Mr. Taschenrechner ... pomer ceny a funkcnosti je bezkonkurencny
chytrak1
Tak dnes si hodnocení hvězd zkritizuji já. 4,5 - to by bmělo být nejlepší auto v segmentu. A mě to připadá že😒br /> - má velmi dobrý sedadla, ale pořád jen na úrovní nejlepší konkurence, ne lepší
- estetika interíéru jako z fordu, a to fakt není pochvala
- spotřebu ehybridního motoru jako standardní koncernová 1,5 TSI (nehybridní), tedy zhruba o 0,5-1 litr víc než by mělo být (1,5TSI 110 kW G7 R line jsem jezdil normálně rychle za 6,2)
- slibovaných 602 l kufru tam fakt využitelných není, právě pro přítomnost povinně zvýšené podlahy a přihlouplých schránek pod ní. Tipuji to na standardní 500 l.
- cena 700 tis je vysoká, ale v dnešní době docela ok.(Na druhou stranu pro mě to sráží že je to korejec, ale to by se od hodnocení promítat nemělo).


Pokud je to jízdně tak solidní jak se píše ale s tím nic moc řízením, tak je to pořád na 3,5-4 hvězdy. Ne víc.
Avatar - wakantanka
wakantanka
mno ak sa pozrieš na to auto tak, že viacprvok vzadu, 1,5 štvorvalec vpredu oproti nedávno testovanej Octavii s trubkou a trojvalcom ... cena viac než dobrá nemyslíš?
Avatar - lamal
lamal
hlavne tu cenu vytrhol z kontextu, pretoze ho v N Line mozes mat za 534.990 kč a za tie prachy by som nad octaviou s displayom, litrom a tyčkou v zadu ani nepremyslal. ...
chytrak1
Jako že octavia je drahá to je jasný. ale zrovan u těchto dvou testů pozor😒br />
Testovaná style octavia 731, tady hyundai 691. Rozdíl v motoru ve prospěch hyundai. No hrubým odhadem při dorovnání rozdíl 100 000 v neprospěch octavie. Za to je to je leader trhu, domácí značka a nabízí větší a hezčí auto. Možná to pro někoho není relevantní ale vysvětluje to tu cenovku. Prostě těžko může být na stejný úrovni jako Hyu. Takže Ok. Čekal jsem větší rozdíl.
Avatar - miromen
miromen
To jo leadrem trhu je jeb.ka od automobilky, ktera nikdy a dodnes auta dělat neuměla. Jen fasovaci přepravni šupliky z bodu A do bodu B.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty tvoje stupidní výžblechty se fakt poslední dobou nedají číst.
Avatar - miromen
miromen
Tak to realně je, že pravda boli.
kyklop
Časy keď miromen masturboval nad Golfom f téesíčku sú dávno preč 😒] 😒]
Avatar - miromen
miromen
Masturboval ? Ale no tak ja to rovnou pral do...

http😐/www.youtube.com/watch?…
webpaja
A co je z mainstreamu tak hyper super v kombíku za 700k? Já, že bych to rád vyzkoušel a taky by mě zajímalo proč. 😉
Avatar - miromen
miromen
Pokud to musi byt kombik tak bezkonkurenčni je Focus. Vyborně fungujici Auto ve kterem se zabaviš vic než s něčim co ma na zadi RS.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já znám tedy auta se znakem RS, která jsou zábavnější, než obyčejné Fokus jak jen je to dobré auto....
Avatar - miromen
miromen
Tak určitě jsem nemyslel vuz stejne značky, ktery navic zřejmě nadobro skončil a ani RS, ktere muže mit přidomek Trophy.
No jinak přibuzny Golf GTI což je HH dokaže velice dobře fungovat na nizkoprofilovějšich 19" bez nějakeho bubnovani či duneněni. A na stejnem zakladě což sice neni zdaleka směrodatne to RS na 19" s vyššim profilem, ktere mam na mysli a ani neni žadnym HOT, dokaže citelně a slyšitelně "bubnovat".
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano. Opravdu bezkonkurenční. Bezkonkurenčně nejhorší interiér v rámci třídy. Bezkonkurenčně nejvíc pokulhávající kvalita zpracování. A bezkonkurenčně nejrozporuplnější design.
Avatar - miromen
miromen
Dole opět perliš jak maš ve zvyku takže se snažiš marně. Tohle mužeš zkoušet akorat tak na tobě podobneho troubu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Interiér - mluvíš o fokusu? Ty si ho asi má živo neviděl, co? Nejhorší interiér třídy vypadá trochu jinak...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ale viděl. Neříkám že to u nového Focusu v interiéru nejde. Ale v rámci třídy... Ano, ještě Tipo má lacinější plasty, ježe má zas supr sedadla.

Ale jinak? Mégane o level výš jak Focus.
Octavia? Golf? Leon? I přes pád je kvalita stále ok (nebavím se o ergonomii).
Korejci? Tam je všecko ok, i30 takový lepší průměr, Ceed ještě lepší.
Peugeot? Když odhlídnu od trochu zběsilé koncepce, tak materiálově a zpracováním ok.
Astra? Přežitá, ale i díky tomu kvalitativně na výši.

Tak mi řekni, kdo je horší než Focus. Ten tak nějak doběhl peloton, ale to je vše :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Cus o tom, že už je na trhu nějaký ten pátek 4. Generace? Slušně zpracování, ergonomie, materiály a funkční infotaiment. Jako golf 8 je asi trochu lepší ale pořád je to lepší standart..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nerozumím co jsi chtěl říct tou 4-tou generací.

Jo a japonci?

Mazda má výbornou kvalitu interiéru (o to horší jiné věci ale to je jedno teď...) a Corolla má naprosto supr interiér co do kvality i materiálů.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Fokusu 4.... A horší? Megane, tioo, Scala, Astra, o3 (4 jsem neviděl na živo).. Prostě Fokus je slušný průměr..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Slušný ano. Ale podprůměr. A jeslti je na autě něco budí hodně rozpaky, tak pak právě kvalita zpracování.

Ale ano, je to ještě tak nějak ... "v normě" a určitě bych ho vůli interiéru nevyškrtl z výběru.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jenže to by si musel zařadit po bok Fokusu i Corollu, i30, Ceeda, 308, každý ten interiér dokonalý není a pak ti ubude ten nový Golf, který je pěkný, ale vlastne jiný koncepčně a má jiné fauly ( a to mluvím o top verzi, obyc Gokfa sem neviděl) On Ten Fokus v plné palbě vypadá taky parádně.. Takže i záleží na výbavě..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne, nový Focus vypadá přinejlepším ... stravitelně. Na lepší to zkrátka není.

Se do psí díry podívej jak to vypadá, snad nejsi slepý?! Jaké jsou výplně dveří? Kde (ne)jsou dekorační lišty, měkčené plasty, LED podsvícení...? Spáry, slícování... Panel klimy... Podsvícení, budíky...

Třeba Mégane x Focus
Jak vypadá zadní výplň dveř? No? Sem s tím. Nebo nevíš?

Octavia x Focus
Jak vypadá vnitřní osvětlení? Octavia full LED (99😖 dotekové, 2 intenzity... Focus?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mekcene materiály ve Fokusu jsou, to si asi fakt pleteš s jiným autem a i vzadu (st line i Titanium) A doteď jsem nevěděl že led osvětlení, fake tvrdé plasty nastrikane na stříbrno a počet dotykovych obrazovek dělají lepší auto.. Co by na to řekla Mazda 3? A zrovna ty výplně dveří, to by si věděl, kdyby si v tom někdy jel... A to měl skvělé zvládnutý i Fokus 3 s jinak plastovým interiérem... Placas nesmysly... Fokus je normální mainstream..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Znovu - můžeš mi konkrétně odpovědět na mé otázky?? Jinak jen meleš prázdnou slámu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Odpověděl jsem ti, výplně dveří a mekcene plasty mají oba, a jaké mají osvětlení nevím, to sem fakt nezkoumal 😁 Hele neřeš to, Fokus je nejhorší že třídy, takhle z fotek to určitě poznas, já ta auta jezdil a je to slušný průměr, Toť můj názor... Jeslti má Fokus slabiny, tak je to třeba exteriér bez st paketu a kontroverzní motorizace..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Žádný neřeš to... Jen utíkáš zbaběle pryč.

Takže za tebe, jo?
Focus má zadní dveře všude jen holý plast. Nikde nic. A pokud si pamatuji dobře tak opravdu není ani v horní části měkčený.

Mégane má vzadu myslím dokonce měkčený plast v horní části. Dveřní výplň je čalouněná. loketní opěrka dveří čalouněná měkká prošívaná. Navíc i vzadu je ambientní LED osvětlení. Jo a dekorační lišta aby toho nebylo málo 😁 😁

Octavia má full LED vnitřní osvětlení, pokud si pamatuji dobře tak jediná žárovka je myslím v kastlíku přd spolujezdcem. Zbytek LED osvětlení, dvoustupňové, dotykové.

Scala má měkčené plasty i vzadu... Atd. atd.

Panel klimy - ve FoFo4 vypadá jak z 20 let starýho auta, snad i hůř. Už i Dacia má mnohem hezčí a příjemnější panel automatické klimy! (ale ok, samozřejmě z praktického hlediska děkujme i za ten archaický panel ve FoFo4).

Takže ne hochu, Focus na tom opravdu dobře není. Ano, je to lepší jak FoFo3, ale taky ne absolutně. FoFo3 měl třeba kryté rámy dveří (sice ne moc hezky, ale bylo zakryto). FoFo4 už ani tohle nemá!

A teď mi vykládej nějaké pohádky o fotkách... :-! :-! :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
A všiml si se v Méganu těch povrzávajících plastů? A to ti říkám jako člověk, co Renault jezdí... Fokus má taky měkčené horní části dveří. Jezdil jsem Megane GT line a Fokus ST line (2ks). Jestli má nějak Renault výrazně dobrý interiér, je to až nové Clio a to bezesrandy.

http😐/www.sauto.cz/…d/focus/18686381?…

Tady máš fotku zadních dveří ST linu, opěrka ruky i vrchní část dveří v zadu je měkčená...

LED osvětlení má i Kuga II FL (i MK5 Mondeo), nikde žárovka, jestli tam ve Fokusu 4 dali žárovky, to nevím, to jsem ti psal výše, nezkoumal jsem to a upřímě, kdyby si se mne na to nezeptal, ani by mne nenapadlo to řešit a je to to poslední, čím bych poměřoval kvalitu interiéru.

Jestli se ti nelíbí panel klimy, tvůj problém, mne je tak nějak jedno 😁

Plácáš slámu, auto neznáš a konkurenci už tuplem ne... holt jako vždy 😊 Víc nemá smysl řešit...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To myslíš vážně? Bavíme se o srovnání FOcus vs. ostatní a ty mi napíšeš Kuga má blablabla... To je teda síla.... :no:

Mimochodem k odkazu - zadní výplň tam celá opravdu není. Zato vidím že ani v ST line vzadu není výdech klimy??? Hmm, evidentně kvalita!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty si hlupák? Já ti psal poprvé, že nevím, jaké má osvětlení, ptal si se podruhé, tak ti píšu, že Kuga na bází 3. Fokusu má LED, ale že NEVÍM, jaký to má Fokus 4... poposední si.

Nemá, třeba si za to jen nepřiplatil? Je to fotka konkrétního auta z bazaru... a nebo to má řešeno jinak? MK4 Mondeo to mělo třeba na B sloupkách a v podlaze... hele ty fakt hledáš blbosti o kterých vlastně ani nevíš 😊

Je tam výplň, já s tím jezdil, stejně jako ta loketní opěrka... žádný tvrdý plast...

Hele to nemá cenu, už výše jsem uznal, že je nejhorší, tak to dál neřeš 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne, zas jen zbaběle utíkáš!!!

Já ti napsal jak to je u Mégane. Ok, v ST-line je aspoň nějaká loketka. Ale to jako nevidíš ten propastný rozdíl proti Mégane???

NE, nevyvrátil jsi absolutně nic. Navíc znovu - ta výplň dveří tam není!!!

A výdechy vzadu ... nepřiplatil??? TO myslíš vážně??? ST line je snad relativně vyšší výbava ne? Tak za co má příplácet??
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ok, asi když napíšu cokoliv, stejně napíšeš, že jsem to nevyvrátil 😁 Napadá mne jen ti ta auta přivézt 😁

ST line není rozhodně TOP výbava, to je optický paket, FoFo4 jsem nezkoumal, ale byla to nadstavba základních výbav, takže dříve byl STline z Trendlinu a měl vzadu švihadla !

TOP je Vignale.... Vidím, že se v tom začínáš motat ....

Výdechy vzadu mít bude, jak říkám, ostatní Fordy to mají většinou řešeno spodem a nebo někde bokem, opět na tohle nemohu odpovědět, to auto jsem takto nezkoumal a nemám ho doma... a když ti tady začnu popisovat jiné Fordy, opomeneš mne...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
https😐/www.tipcars.com/…ne-47597352.html?…

https😐/www.tipcars.com/…kw-47791369.html?…


NE. evidentně vůbec nevíš!!! :no: :no: :no: a VZADU JE OPRAVDU TVRDÝ PLAST, JE TO JEDEN VÝLISEK!!!

Výdechy ani v drahých výbavách nevidím!!! Vignale a Titanium jsem nenašel.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dal si dvě fotky, kde je měkčená opěrka ruky a měkčená horní část výplně... a co dál ? Ten výlisek je prave měkčený plast...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co dál? Znovu - vracím se ke srovnání s Mégane.

I kdyby byl plast měkčený (jako že podle mě není, ale to je jedno, nechme stranou, z foto nerozsoudíme)...

Tak si to srovnej s výplní v Mégane!!! Kde je u FoFo dekorační lišta? Kde je ambientní podsvícení? Kde je prošívání???

A znovu - kde jsou ty výdechy klimy vzadu u FoFo???
https😐/www.ford-uh.cz/…adove-vozy/16475#…
Titanium... a výdechy klimy vzadu nikde!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, Fokus 4 nemá pro zadní cestující klimošku, protože nemá výdechy tam, kde Oktávka 😊 Ty si na to přišel ! 😁

Mégane je fajn.. na fotkách, dál si se nikdy nedostal, to už jsem se přesvědčil u hodně aut o kterých píšeš soudy 😊 Dobrou...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
NE, ST-line není optický paket!!! NAOPAK je to výbava!!!

Já nepsal je ST-line je TOP výbava!!!

Sám to motáš. Opět si nejdřív zameť než mě začneš poučovat!!! :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Psal si, že je to relativně vyšší výbava, ale do prospektu Fordu se nepodíváš...

ST line neznamená, že má víc výbavy, než třeba Titanium, jen je jiná, Ford to odlišuje, ST je "sportovně" zaměřená, něco co má Titanium nemá ST line a obráceně...tedy v základu...

Hele to je fuk, nejhorší je střet s blbcem 😊 Dobrou noc...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jsi zbabělec. A argumenty neuznáváš 😒 😒 :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
No argumenty, které měníš příspěvek od příspěvku fakt ne 😊 A že ST line a Titanium jsou dva stupně výbavy, které nejsou jedna druhé nadřazená, to tak měl Fordu že kdysi, dříve to bylo Titanium vs Ghia...ale že se s tebou vubec zahazuji...

Ty diskutovat nechceš, ty chceš jen prosadit svou zkreslenou pravdu, bez znalosti reality...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ST line je výbava a ne optipaket jak jsi psal. Zase než mě začneš poučovat tak se do psí díry podívej do konfigurátoru!!!

https😐/www.ford.cz/…konfigurator-gf3#…

Co měním příspěvek od příspěvku??? NIC! Naopak jsi mi naprosto nic nevyvrátil. Jen jsme si ujasnili že vzadu je kusek na loket čaloněný. Nic víc. Já se bavím o srovnání s Mégane od začátku!
Avatar - Ozzman
Ozzman
A ty si přečti, jak jsem to napsal, že ST line BYL optipaket, že NEVÍM, jak to má FoFo 4 a u Kugy, Fokusu 3 to bývalo jako nadstavba klidně TREND EDITION..

Takže, že jsi hlupák, za to já nemohu, já fakt nezkoumám tabulky a fotky, já v tom na rozdíl od tebe jezdil a dle toho hodnotím, proto ti tu už asi po dvacáté říkám, že na ty tvoje otázky nemám odpovědi, málokteré auto si po pár desítkách km prohlídneš tak, aby si věděl, jaké tam jsou žárovky a jestli je někde výdech klimatizace, hlavně, když víš, že to chladí/topí... Zajímají tě jiné věci, jestli se to dobře ovládá, jak to jezdí, jak to zatáčí, filtruje nerovnosti, jak to funguje a jak vypadají ta místa, na která se podíváš a šáhneš... ale to člověk, co hodnotí auta z poza obrazovky asi nechápe... 😊
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To myslíš vážně??? Od počátku se tu bavíme o FoFo4 !!!!!!! :no: :no: :no:

A ty mi napíšeš že nevíš jak je to u FoFO4 ?!?

Ne hochu, za hlupáka jsi tu ty!

Jak to je? Takhle!
https😐/www.ford.cz/…rd_new_focus.pdf

ST-line je totiž výbava jako celek tak jak píšu a ne jen optipaket jak u FoFo3
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A zase jen zbaběle utíkáš. Já se bavil o kvalitě interiéru!!!

A ty už opět jsi někde u jízdních vlastností atp. Tu utečeš k FoFo3, tu zase ke Kuga II... ale k věci nic!!!

Sorry, budu se opakovat. Jsi tu teď za hlupáka 😒 :no:
Avatar - miromen
miromen
Ty stale klesaš a když jsem tě přirovnaval k ulhanym politikum tak, už i ty jsem urazil
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Drž pec. Zas nevyvrátíš ani čárku co jsem napsal a budeš tu jen plkat jak stará blažková.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Miromen je fanatik, ty lhář... vyvrátil jsem ti výplně dveří a stejně kvokáš... a vůbec, me je to fuk, já Fokus na rozdíl od Miromena nemám 😁
Avatar - miromen
miromen
Jestli jsem vuči nějake značce fanaticky, tedy nejsem, ale mam k tomu nejbliže tak je to rozhodně jina značka. A moc dobře viš jaky mam nazor na interier součastneho fokala, jenže značna čast konkurence "umi" v mojich očich ještě vic tedy vynasnažila se ještě značněji.
Jednoduše řečeno nejsou mi po chuti bezduche nenapadite interiery jak dnes někteři nazyvaji "čiste" či "uklizene". Obecně se mi určitě vic zamlouvaji napadite interiery, ktere maji nějakou "duši". A to dnes až na par vyjimek postradam teměř všude.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Asi takhle.. ja reagoval na to, že dle Rohypnola je to nejhorší interiér z C segmentu... nejlepší rozhodně není, ale nejhorší taky ne... to za mne... a je mi sympatičtější, než některé obecně "hodnotnější"
Avatar - miromen
miromen
No ja to mam velmi podobně a jak interier fokala moc nemusim tak vzhledem k tomu s čim přišla konkurence ještě pohoda.
A možna na nějaky model zapominam, ale v nižši středni neni model u něhož by se mi interier opravdu velmi zamlouval.
Obecně se mi třeba velmi libi interiery peugeotu a jsem zvědav s čim přijde 308. Nebo, ale to neni kompaktni třida se mi velmi zamlouva interier noveho Tucsona, ktery je v takovem americkem stylu, až tedy na volant
zlysoused
Že vás to kluci baví. 😁
Ginger Kyriakos
Interier FoFo 4 je materiálove tragický. Obhajujes neobhajitelné, stačí si do něj sednout, co nabízí v základu FoFo a co konkurence. Ovladani klimy u kolen, to je koncern konce 90. let. i30 ma interiér designove jak FoFo, ale materiály ma lepsi, o tom zadna. FoFo neni zadna designova perla, prave naopak,stejne jako i30. Těžký průměr, v interiéru těžký podprůměr. FoFo body sbírá jinde (podvozek, motory, odhlučnění).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Máš pravdu, v základu to je bída... ale které auto dnes ne ? Snad jen Mazda 3..
Avatar - miromen
miromen
Co mam vyvracet ? Ty tvoje kydy ? To ani nejde.
webpaja
Bezkonkurenční? Co to je za kecy? Teď jsi tu opět pouze tradičně pochválil svého favorita. Bez ladu a skladu.
Focus je pěkně jezdící auto, bezkonkurenční není. Takže z bombastického příspěvku nic není a já se těšil na to, že mi něco uniklo a dozvím se.
Avatar - miromen
miromen
Tak ano maš pravdu je to pěkně jezdici auto nic vic nic miň což neni žadna vyjimka a nabizi jej kde kdo. Vlastně je teměř jedno do čeho sedneš. A samozřejmě je to muj favorit.
Avatar - white label
white label
Že se v jeho případě vůbec ptáš, stačí se podívat na avatar, tam je to NEJ auto na světě. 😉
h.onzyk
Leader trhu ano, větší auto ano, domácí značka - neřeším, nejsem ochotnej platit vlasteneckou přirážku, minimálně ne takovou jakou požaduje škodovka. Hezčí auto - věc vkusu, zvenku bych to viděl tak na remízu, za interiér by designér vnitřku Octavie zasloužil nafackovat, displej, chybí mechanické ovladače i na to nejzákladnější, dvojramenný volant je taky hnusnej jak cesta do práce. Sečteno podtrženo, nevidím důvod připlácet 100 000 za Octávku.
Avatar - iudex
iudex
Octavia s torzkou vzadu, trojvalcom s 81 kW a haprujúcim neergonomickým infotainmentom dostala 4* a Tebe sa o 0,5* viac pre topmodel i30ky, najsilnejší motor 118 kW (ktorý je o 20k výkonnejší a predsa o 0,7l na sto úspornejší ako predchodca), s multilinkom, top výbavou javí ako neodôvodnené? 😲
chytrak1
ano. Silnější motor samozřejmě sám osobě nemůže znamenat lepší hodnocení. Proti výkonu jde spotřeba a další parametry chování a to se hodnotí. ne jen blbý výkon.provnej si prostornost, celkové zpracování interiéru atd. a dojdeš k tomu že hyu nemůže mít víc než octa. to auto celkem má několik leších věcí a celkem několik horších.

A to nemluvím o tom, že interiorová koncepce je v octě moderjnější a pro mně lepší. Že si někdo na nové věci nechce zvykat to akceptuji, ale i tak koncern v interiéru udává směr. Pokud tam časem vrátí pár hezkých věcí na kterých ušetřili,(jako třeba roletka na držáky nápojů) bude to dokonalý.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Já ti nevím karle, ale čo je dobré na tom pomalom a zamŕzajúcom koncepte ovládania, ktorý ani po roku výroby nedokázali dostať do stavu že funguje furt? Dizajnovo povedzme že fajn, užívateľsky však nepríjemné. Áno, zvyknúť sa dá na všetko, ale prečo keď nemusíš?
Avatar - miromen
miromen
Tak, už vim, špatně je to v tvoji hlavě.
Othello
a co třeba ta nosnost pouhých 351 kg ?
Pokud je to jen chyba článku tak budiž, ale jestli je údaj pravdivý tak se jedná to docela fatální chybu auta
Rasto
Bojím sa, že to chyba nieje. Bohužiaľ Japonci a Kórejci majú v nižšej strednej dosť malé nosnosti. Ak jazdíš s deťmi, tak je to v pohode, ak ale jazdíš 4 dospelí + nejaká batožina/lyže nedajbože bicykle, tak to začína byť celkom problém.
Avatar - Anonym
Anonym
Na kombík nižší střední třídy velmi malý nosnost. Já bych přidal nemožnost mít místo těch nesmyslných schránek pod podlahou kufru rezervu u výkonnějších motorizací. Výdechy ventilace pro zadní cestující jsou jen v nejvyšších paketech. Našlo by se toho asi víc. Jsou to takové praktické detaily, které zamrzí. A při dlouhodobém provozování vidím problém v přemrštěných cenách náhradnícj dílů.
jogy
Tak to je pěkný, u rodinného kombi bych čekal že bude lepší než u Miaty (200 kg / 2 místa) 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Dřív definovala test na ACZ PETka. Teď je to novinka - křišťálová koule + je to FAJN 😒] 😒]

Zkrátka https😐/www.youtube.com/watch?…

A už to jede už se to roztáčí ... 😒] 😒]

Ale jo, fajn test... 😁 :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Musí se vrátit k tomu, co jsem uvedl pod test Octavie https😐/www.auto.cz/…ch-hrdinu-137696

Tady máme 1 zásadní válec nevíc, téměř +50% výkonu, a navíc dokonce i naprosto porovnatelnou cenu... Jako Octavia Combi 1,0 TSI. Nechci se ani bavit o ceně, která je u Octavie prostě brutální (účty za dieselgate...??). ANO, Octavia 1,0 TSI je mrzák na vyfackování :-! :-! :-!
Andurit
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jde mj. též o srovnání spotřeby. Ten litrový mrzák jezdí za obdobnou spotřebu jako tato i30.
Andurit
Toto auticko mal na test aj Hrubis, v 1.6 https😐/petrolhat.net/vide👋24255 a myslim, ze to vcelku dobre popisal.

p.s. za mna najlepsia cast faceliftu su nove full led svetla!
Tiborek
Světla hezký, ale v reálu je má jedna i30 ze sta.
Andurit
Tak je smutne, ze ludia si radsej priplatia za prvok komfortu nez za prvok bezpecnosti.
Avatar - lamal
lamal
S tymi LED to je opoznanie krajsie
Andurit
Suhlas
h.onzyk
Jako většina aut.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To je těžké, když LED světla jsou až ve třetí výbavě a do nižších se dokoupit nedají.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Za mě je aktuálně i30 nejlepší volbou ve své třídě. Nemá chyby, je krásný, a stále má relativně přiměřenou cenu.

Celkem ironické, že nejlepší volbou se stává navzdory tomu, že PR se konečně zbavilo vlivu jednoho pána a Hyundai i30 marketingově spadl nejmíň o 10 společenských tříd dolů.

Ano, takto to mělo být už od počátku. Naštěstí ta pachuť po prohnilém PR marketingu alespoň u mě odezněla celkem rychle. Asi za to může opravdu ta i30ka sama o sobě. Proč? Protože je FAKT proklatě dobrá!
Tiborek
Mi se třeba mnohem víc líbí ceed, ale jak do toho moc nevidím, tak nechápu, jak je možné, že základní i30 v kombiku stojí 360 a ceed 420.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kia tlačí v SK, Hyundai u nás. Vzájemně se snaží si nelézt do zelí.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Dokonala kombinejsn... rovnako facelift :vydareny... tak toto uz hej.... konecne kusok ktoreho test som si po dlhsej dobe musel "kuknut" ... hyundai :yes:

PS: aj na test noveho santa fe som velmi zvedavy.... to auto za mna nema jedinu chybu ...hyundai drti.... co auto to defakto ideal segmentu ... klobuk dole pred touto znackou... tu nejakty zaspaty fiat nebude ani o 10 rokov kde je hyundai uz dnes.. pecka ... :yes:
ornitus
Počkaj, aké nové santa fe? Myslíš, to skoro 2 roky staré? To už testované bolo nie? https😐/www.auto.cz/…zni-tvari-131023
Avatar - _Karel_
_Karel_
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jen nevím jestli to je FL nebo víc než to.

Nové Sorento totiž mělo přijít na zcela nové platformě. A úplně se mi nechce zdát, že by Hyundai nechal pro Kiu takovou volnost... Navíc spousta techniky je evidentně Společná pro Sorento i Santa Fe.
Mino 1
Zdat sa ti to sice nemusi, ale Sorento naozaj prislo na novej platforme pred SantaFe-ckom.
webpaja
"tu nejakty zaspaty fiat nebude ani o 10 rokov kde je hyundai uz dnes.. pecka ... "

To mi přijde, jako se vysmívat u pisoáru 5-ti letému klukovi, že ho máš většího 😉

Nicméně H/K se dnes nesrovnává s Fiatem, ale v Evropě spíš jen s VAG. Ostatní nemají takové spektrum modelů, motorizací. H/K si podal evropský mainstream.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Dle mého je tedy Fiat ten starší a zkušenější. Jen se vydal cestou "obřízky a zkracování".
Ale rozhodne to vysmivani fiatu je zbytečné.
webpaja
Fiat je dnes za usmrkanc, zdevastované portfolio, vymalováno a posekáno. Vtipné je, že nejdéle vyrábějící se Punto by mohlo dostat opět stejný základ s Corsou 😉
chytrak1
to s evropským mainstreamem je bohužel krutá pravda. Kde jsou všichni francouzi , britové a italové? Společně v zadeli. A bohužel i opel s fordem jsoud dnes spíš porovnatelný s hyu než lepší.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Proč by Francouzi měli být v zádeli? Peugeot i Renault jsou pořád prodejně před Korejci, mají dvojnásobek toho, co H/K.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Podobnou i30, ale s manuálem, jsem projel, a je to fakt příjemné auto. Facelift ho vypiloval do stavu, kdy slušně vypadá, slušně jede - snad už za konkurenceschopnou spotřebu, velmi dobře v něm fungují asistenti, v interiéru neotravuje dotykovými nesmysly, a přitom pořád stojí rozumné peníze ve všech specifikacích. DCT jestli funguje stejně jako s 1.4 T-GDI, tak taky super. Někomu by možná mohlo vadit, že jediné nabízené LED světlomety prý zas tak skvěle nesvítí, ale to je tak vše. Bravo Hyundai. :yes:
Onkel_Paul
Moc dobrý test. Je to takový paradox, že dříve to bývaly právě vozy koncernu VW, které sice nevynikaly ve všech porovnávaných disciplínách, ale vždy nabízely snad ten nejvyváženější mix vlastností. A hle, teď tady máme Hyundai, který ve srovnání s aktuální Octavií 1.5 TSI nabízí lepší podvozek, výkonnější motor, interiér s lepší ergonomií. O ceně ani nemluvě... A dokonce i taková maličkost, jakou je třeba objem palivové nádrže - i tu má Hyundai větší...

Jediné, co mě pořád tak trochu odrazuje, je ona image neevropského vozu. Vím, vyrábí se v ČR, ale... Jinak není opravdu co vytknout :yes:
Avatar - Emel
Emel
Výkonnější motor sice ano, ale slabší dynamické parametry (210 vs. 224 je třeba poměrně citelný rozdíl). Ne že by to mělo hrát nějakou zásadní roli...
Onkel_Paul
Rozdíl to je, ale zpřevodování může udělat své. Ve zrychlení 0-100 je rozdíl pouhých 0.2s a to už mi přijde zanedbatelné. Chtělo by to přímé porovnání 0-130 až 0-200, to by mělo větší vypovídací hodnotu.
Avatar - petous
petous
Převody na to vliv takřka nemají, ale výkon vs aerodynamika nebo to má omezovač.
Avatar - Emel
Emel
Jo, 0-100 o 0,2s je v rámci chyby měření... nicméně teda ani tady to nevypadá, že by byl Hyu silnější... vzhledem k tomu, že je Octa větší auto. Ale těch 14km/h už je dost... vem si, že 200+ jede i Octavia s litrem, takže ta 1.5TGDI má maximálkou blíž k 1.0TSI než k 1.5TSI.

Může to být nějaké omezení dané tím MildHybridem třeba...
Onkel_Paul
Jo to máš recht, teď se dívám na rozměry a technická data Octavie - na to že je Okťa pořád větším autem, tak to nevypadá pro Hyundai moc dobře. V tom případě palec nahoru do Boleslavi, že jim litr v těžkém kombi jede s 6° manuálem přes 200...

Přijde mi to zvláštní, protože 1.5 TSI není sám o sobě kdovíjaký zázrak a 10 koní navíc ve prospěch Hyundaie není zase úplně zanedbatelných. Jsem zvědavý na reálné srovnání. Mrzelo by mě, kdyby to byla právě mildhybridní technologie, která by bránila k dosažení srovnatelných parametrů s 1.5 TSI. I když bych si korejce asi nekoupil, tak jim fandím, snaha a tah na branku jim nelze upřít..
Avatar - Emel
Emel
Tak pro maximálku je důležitá aerodynamika, hmotnost moc ne... a aerodynamicky je Octavia hodně dobrá, lift od 0,24 a kombík 0,26... to jsou špičkový hodnoty. Jistou daní za to jsou asi ty divný kola 😄

Že 1.5TSI není zázrak se tak říká... ale ono je to možná spíš o tom, že ten motor působí trošku letargicky, v reakci na plyn a tak... ale "tvrdá data" tak špatná nejsou.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tvrdá data tak špatná nejsou...a nakonec to i rozjedeš. Na 1.5 TSI mi vadí totéž, co na některých lidech v práci. Daleko líp se mi dělá s někým, kdo bez keců spolupracuje, než s někým, koho musíš neustále do práce strkat. I když nakonec uděláš s oběma v podstatě stejné množství práce.
Milan Meads
Mozna se mylim, ale jestli to nebude na max. 210 kvuli pneu. V realu maximalku vyuzije asi malokdo a uspora v nakladech s pneu s nizsim indexem bude asi docela vyrazna.
Avatar - white label
white label
Řekl bych, že se mýlíš...
h.onzyk
... je ona image neevropského vozu ...
A je to o Evropě, máš stejnej problém i u Mazdy nebo Toyoty ?
Onkel_Paul
Nechtěl jsem napsat přímo korejského...
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nelze než souhlasit, povedené auto.
Snad proto v testu ani jednou nezaznělo srovnání s českým etalonem, jak tu bývá zvykem. Jen s Mazdou 3.
Pro mě je oktávka designově výrazně stravitelnější, jak zvenku, tak uvnitř. Ale tím to končí. Všechny ostatní body sbírá "opovrhovaný" Hyundai. Počínaje absencí ušmudlané Laury, konče parádní cenou.
Dělá přesně to, co by měla dělat a nedělá oktávka.
chytrak1
No s designem jednoznačně souhlas, dál to ale tak jednoznačné není.
1. Hyundai je o dost menší
2 . obě auta jezdí velmi podonbě
3. v interiéru je hyu ošklivý, nicméně někomu ta koncepce může přijít ok. (mně ale ne)
4. stejně velké motory má koncern a tedy i škoda pořád lepší než hyu.
5.Cena ok, ale žádný hit. U škody je to bohužel ještě horší.

Za mne suma sumárum remíza. Docel rád bych si o tom pročetl ve skutečném srovnáváku.
Avatar - lamal
lamal
2. Odkial mas ze tie auta jazdia velmi podobne z hodnotenia jednotlivych testov na ACZ ?
3. Top ergonomia smrdi ? Pohladnejsi dizajn interieru s ergonomickym peklom je lepsi ?
4. Stejně velké motory má koncern a tedy i škoda pořád lepší než hyu. - to je blud a vymysel 😲
5.Cena ok, ale žádný hit. U škody je to bohužel ještě horší - o 100-200tis kč lacnejsie a lepsie auto nie je cenovy hit ? Cenu neberies ako argument a proti cene Skody to musi byt megahit aby si uznal vyhodnejsiu cenu?
chytrak1
2. z různých zdrojů. ale stačí to co je tady v testech. Třeba test octavia 1,5 tsi ACT - tam je podvozek hodnocen jako vynikající. Zásadní je že nová octavia jezdí výrazně líp než stará. Což si spousta zdejších diskutérů není ochotná přiznat.
3. ergonomie nesmrdí, ale design interiéru se kompletně nepoved.
Porovnej toto a https😐/www.auto.cz/…koro-co-vytknout?…
toto https😐/www.skoda-storyboard.com/…ent/octavia_057/ . Na octě vadí jen ten dvouramenný volant.
A v ergonomii je plus těch asi 15 tlačítek na ovládání jediného elementu - ventilace. Ostatní je podobné nebo u škody lepší. Protože ten display funguje u škody líp. Je třeba říct že ani u hyu není vyloženě špatný. Špatný je to u francouzů např..
4.tak určitě a proti standardní 1.5 tsi jezdí stejně a žere stejně jako hyu mlid hybrid. Porovnej koncernový mildhybrid s tímto a poznáš.
5,. ale kdepak. všechny auta jsou dnes drahý a škoda tuplem. jen jsem čekal větší odskok hyu od škody.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
2. To je subjektivní. Octavia je uvnitř modernější, ale osobně bych neměl problém vyměnit trochu stylu za rozumnější ovládání. Nehodlám řešit, že spadl software infotainmentu a nefunguje kvůli tomu topení a dalších 10 věcí.
fiction
Zkusim kontrovat😒br /> 1) auta se zvětšují a zvětšují, spoustě lidi vetsi délka a šířka vozu + nafoukle interiéry pri vetsine cest a hlavně parkování překáží... a jezdi vetsinou sami
2) souhlas
3) nesouhlas, H. se drží konzervativni koncepce. Octa vypada sice moderně, ale tabletove ovládání?
4) koncern udelal velkou řadu problémových motorů, hlavně že se z počátku jevily úsporně či svižně 😄
5) ceny jsou ve prospěch H a to dost... Leda, pokud nekupujes flotilu pro firmu

i30 vs Octa- naprosto jasny vítěz.
A abych byl spravedlivý, i30 nemá model proti Scoutu a do jisté míry ani RSu. N u H. cili na jinou skupinu kupců a nikdy nedosáhne prodejů Škody
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
1. ne. Hyundai není o dost menší. Naopak i Hyundai je víc než dostatečný v rámci třídy. Na Octavii ztrácí nepatrně.

3. ošklivý? To je velmi individuální.
4. nevím o co je 1,5 TSI lepší než 1,5 T-GDI
5. cena žádný hit? Cenově jsou Octavia a i30 dva různé světy!!!

Rád bych napsal, že je to remíza. Ale naopak Hyundai vítězí ne na body, ale rovnou dává KO v prvním kole! Jinak samozřejmě, že firmy budou kupovat Škodovky, protože... Ale na soukromých preferencích je to jednoznačné. i30 má proti Octavii výrazně navrch.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Uvnitř je i30 menší, opět tě odkážu na to, aby si se svezl. Hlavně v zadu... není to nic neobvyklého v C segmentu, ale Oktávka má místa jako střední třída..
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já ty prostornosti moc dobře znám. Tak mě nepoučuj.

Ano, Octavia v rámci třídy vcelku vyčnívá. Ale čtverka je na tom o fous hůř jak trojka (ano, je to tak ať si PR říká co chce). A i30 je na tom v rámci třídy výborně, běžný dospělý nemá problém.

Takže znovu - Octavia je v prostornosti lepší, ale ne o moc. Tak jak jsem psal :-! :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
A ty porovnáváš i30 s O4? Vždyť je to generačně jiné auto.... tak to si trochu nerozumíme...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Počkej, jak generačně jiné? OIII odpovídá minulé generaci i30. Že Hyundai za tu dobu vystřídal dvě generace, je druhá věc, ale ve výsledku mě zajímá akorát to, co je aktuálně na trhu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Koneckonců tady máš čísla
i30 kombi
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 690 / 810

Octavia Combi
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 700 / 820

Ano, Octavia má o JEDEN 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] CENTIMETR VÍC!!! TO JE FAKT PECKA!!! 😒] 😒] 😒]


Než abys poučoval mě, tak se radši svez TY!!! Bez urážky to co píšeš (i viz kvalita) působí dost směšně, skoro jako bys ty auta ani neviděl. Tak už se prober a odhlídni od svých nějakých subjektivních preferencí!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
V obou autech jsem absolvoval pár tisíc km, dokonce i vzadu.. pravda v i30 před faceliftem 😊 Ale ty si určitě už projel i ten facelift, takže ten bude rapidně jiný...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Sorry ale jsi blb :no:

Já ti to nemám jak dokázat. Když budeš zpochybňovat i čísla, tak to znamená jediné - odmítáš fakta.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No májm 188cm a cestoval jsem v obou autech i vzadu, tak asi jsem blb, když se mi v Oktávce sedělo lépe...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano jsi blb.

Prootže něco jiného je "jak se ti sedí" a něco jiného je reálná prostornost. Navíc já nezpochybňuji že Octavia je v tomhle lepší že... Jen říkám, že ten rozdíl JE VELMI MALÝ!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Velmi malý je rozdíl na papíře.., stejně jako na papíře má jedno auto obrovský kufr a realita je jiná..... asi takhle.. blb jsi ty 😊 ale to už dlouho soudruhu rohypnole..
Avatar - miromen
miromen
Tak on tam opravdu nebude velky rozdil. Předpokladam, že v octavii bude v reale tak o cca 10cm pro kolena vic a to je ve stejne třidě přeci zanedbatelna hodnota.
Avatar - Emel
Emel
10cm pro kolena je zanedbatelná hodnota, jo? No... jen jestli to nejsou takový ty chlapský míry 😁
Avatar - miromen
miromen
Tak samozřejmě si z uspavače střilim.
Mi je to tak jedno, ja bych neměl problem ani s tou bidou v i30 ostatně snad komplet nižši středni je pro mne a naše rodinne potřeby prostorově naprosto dostačujici.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jen ukazuješ jaký jsi blb :no:

Dal jsem ti foto, kde jsem srovnal prostornost Fabie s Focusem 3. A stejně chabou prostornost Focusu 3 popíráš. Prokazují to měřené hodnoty, prokázal jsem to na foto. Ale ty to stejně budeš popírat... Jsi jak Klaus, popírač roušek... Názorový ubožák :no:
Avatar - miromen
miromen
Ty ani neumiš reagovat. A už vubec mě nehazej do jednoho pytle s tebou a prolhanymi politiky.
Ale, když už tak ty si mi žadne foto nedaval. Naopak ja ti daval a to 2x odkaz na test kde byly tyto 2 auta pohromadě s jasnym vysledkem. A to se mi tehda ani nechtělo dohledavat, protože ja narozdil od tebe vim jaka je realita.
Takže ne ani fofo 3 ani i30, ano i tenhle konstrukčně novějši model ma vzadu bidu, nemaji stejně mista pro kolena jako fabia, ale maji ho tam vice.
To, že nejen zde s třidni elity tedy focuse dělaš neustale mrzaka a z i30 dělaš pomalu premii včetně omluvenek pro něj jak male ditě mne ani nepřekvapuje.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
LHÁŘI PROLHANÝ!!!

https😐/blog.auto.cz/…i-focus-x-fabia/

V DISKUSI TVOJE PŘÍSPĚVKY. každý se může přesvědčit jaká jsi prolhaná *** :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - miromen
miromen
Hm tak tohle mi přiznam se opravdu z hlavy vypadlo.
Nicmeně to co je na tvych zdurazňuji tvych fotkach rozhodně neodraži realitu. Protože, už jen v tomhle kontextu by si v tomhle směru rozhodně neopěvoval prostornost zadni časti u i30, kterou tu předvadiš a to opět zduraznim vuči fokalu. Stejně tak jak si blabolil o prostornosti toho součastneho fokalu, ktere ho si označil za sotva pruměrneho.
Byt tebou tak se hambou propadnu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne nevypadlo. Jen to dokazuje jaká jsi prolhaná * Naštěstí to aspoň vidí černé na bílém i ostatní!!!

Mohl ses maximálně tak omluvit. ale ty místo toho jen kopeš dál kolem sebe jako malé děcko!!! :no: :no: :no:
Avatar - miromen
miromen
Ty mi chceš tvrdit, že mi vidiš do hlavy ? Tak to si dej tu svoji hlavu do zachodove misy a splachni.
A jestli někdo bude věřit těm tvejm fotkam tak je to jeho problem. Ja moc dobře vim co ty tu ohledně focusu dlouhodobě blaboliš a co na ukor něj si schopny vyplodit. A ta dnešni adorace na prostornost i30 je jen dalši z mnoha tvych "realnych" ukazatelu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ubožáku... Nevidím ti do hlavy. Ale vidím jak reaguješ! Kdyby ti to skutečně vypadlo, tak by ses mi hned omluvil!!!! Jenže to bys musel mít aspoň špetku cti...

Napsal jsem že i30 je méně prostorná jak Octavia IV. Pane jo, to je neuvěřitelná adorace prostornosti i30 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - miromen
miromen
Tak ty ani neoplyvaš logikou. A jinak tobě se opravdu omlouvat nebudu.
A neboj čist umim a vidim co jsi tu ohledně prostornosti i30 napsal, včetně zastavani se. Což jak už jsem psal u dle tebe sotva pruměrneho, ale prostornějšiho čtverkoveho focuse než je i30 u tebe samozřejmě nehrozi.
Avatar - miromen
miromen
Že mě ty omyly o prostornosti ani nepřekvapuji. Ještě by si měl zminit jak špatně je na tom focus tedy max. pruměrně tzn blabol, ktery z tebe několikrat vypadnul. A ty excel čisla si mužeš akorat tak narvat do špic ty jsou akorat tak pro teoretiky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
dal jsem si tu práci a dal ti i přímo forky FoFo3 vs. Fabia. Tak se jdi klouzat :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Fabia HB má větší kufr, než Fokus 3 Hb... ten je opravdu malinký
Avatar - miromen
miromen
To co si napsal nemysliš važně že ?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zkušenost... tedy pokud po faceliftu Fokus 3 nedostal jiný kufr...
Avatar - miromen
miromen
To opravdu nepředpokladam. Nicmeně nějak se mi v tom nechce pitvat pač okolo toho jsem, už napsal dost a to nejen zde.
Jen napišu, že je pro mě nepochopitelne jak muže ford udavat litraž pouze 316l. A navic jsem přesedal z golfa, kde se udavalo 350l a v době kdy jsem poprve prolezal fokala jsem ve stejny den prolezal i tu fabii u ktere se udava 330l pokud si dobře pamatuji.
Avatar - miromen
miromen
Dal si mi leda tak kulove a jen si psal nepravdu a to opakovaně.
Kdo ma v nižši středni třidě vzadu toho mista meně než i30...je to marnost a bida, prostorově je to vyloženě mrzak tečka.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
LHÁŘI PROLHANÝ!!!

https😐/blog.auto.cz/…i-focus-x-fabia/

V DISKUSI TVOJE PŘÍSPĚVKY. každý se může přesvědčit jaká jsi prolhaná ***
Avatar - miromen
miromen
Tvl to snad neni možne, běž se lečit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proč? Protože jsi prolhaná ***? Proto se mám jít léčit??

Ne, ty se léčit nechoď. Charakterová nedostatečnost se vyléčit nedá!!!
Avatar - Emel
Emel
Obecně s designem souhlas, ale tohle eNko se běžné Octavii minimálně vyrovná. Předkem u O4 si úplně jistý nejsem, tady je to bez výhrad... naopak zbytek auta a zejm. zadek u i30 mi sice nevadí, ale ani se mi nějak nelíbí. A líbí se mi kola, což je u posledních Škodovek trošku problém.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Souhlasím s kolama, ty nový aerodynamický jsou strašný porno. Ale jinak ne. Ne, že bych byl z oktávky nějak odvařenej, ale i30 se mi vyloženě nelíbí. Neuráží mě, ale nelíbí. Předek je pro mě z toho asi nejhorší, a pak banánová silueta. Jediná věc, co si na designu i30 cením, je velice pěkná řadička, oproti té nepojmenovatelnosti u okty.
Avatar - Emel
Emel
https😐/t.cncenter.cz/…igin-6785828.jpg?…
Tohle je za mě naprosto v pořádku... proporčně... tmavá světla, žádné chromované cerepetičky, žádné kly... prostě ostře řezaný sportovní čumák.
Z profilu i zezadu už je to horší.
Avatar - SKAY
SKAY
jěště by mohl nabídnout i oplastovanou lehce zvýšenou verzi :yes: což asi nehrozí bo za ty peníze by už byl je Tuson...
fiction
Bez čtyřkolky jsou radoby terénní oplatovane verze směšné, trochu jako nenalakovana Fabia Junior
Avatar - SKAY
SKAY
to ano ale kolik znich pojede do bahna atd. A na hory sem zatím vyjel vždy i bez 4x4. A kolik SUV je dnes 4x4? některé ani nejdou pořídit.
Tak Junior byl cena Od..
Asi by neměla cenu takova verza a dopadla by jak seat Xpeirence...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Na hory jsem zatím vyjel i bez oplastované verze. 😄
Avatar - SKAY
SKAY
Všechny ty XY line jsou spíš o dyzajnu.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak snad tam máš aspoň fólie jako Fusion Calero. Jinak si nedovedu představit, že vyrazíš z nížiny. 😲 😒]
Avatar - white label
white label
Třeba já, když jsem (svého času) objednával A6 allroad, tak první příplatková položka kterou jsem zaškrtl byla tzv. "plné lakování" (včetně plastů), taky aby to třeba náhodou neevokovalo Fabii Junior. 😉 Pasty pak byly nalakovány stejnou barvou jako auto, akorát v matu.
Avatar - speedfred
speedfred
Allroad sa mi páči práve tým kontrastom plastu vs laku karosérie.
Avatar - Stephen
Stephen
Pane redaktore, je tak těžké si o testovaném autě nejdřív něco přečíst a až pak teprve psát?
Upravený podvozek mají ve verzích N Line pouze hatchbacky a fastbacky - kombík žádnou dodatečnou úpravou naladění neprošel!!!
A když už jsme u podvozku - kola 17'' jsou v ČR pouhou teorií. Sice v prospektu mají fotku, ale všechny N Liny i30 ve všech karosářských verzích, ať už ve verzi Premium nebo "pouze" N Line, jsou na 18'' kolech...
Ota4
Ano přesně tohle jsem chtěl napsat. Nerozumím tomu jak tohle redaktor nemůže vědět. To samé plácání o tom jak nový motor jede lépe než stará 1.4tgdi. Nejede líp. Už na tohle téma bylo několik srovnání. Je to strašný co za bludy dokáží redaktoři vyblejt.
Avatar - hugino
hugino
Niekto tu stále píše že "value for money" teda že to je za daný produkt velmi dobrá cena.No neviem či dať cca 700 000 kč za i30 N je dobrá volba keď za tie prachy máš v plnke R-line Golf Variant eTSI 150 k /v testoch okrem infotainmentu ho dosť chválili/ alebo Leon ST FR eTSI 150 k, nehovoriac o Corolle,Civicu alebo Focuse kde sa do tejto ceny v pohode zmestíš.A to Hyundai alebo Kia majú drahší servis ako koncern takže tá cena sa ti postupne navýši.Nehovorím že je to zlé auto /kolega kúpil Fastback 1.4T-GDi/ a len výmena čelného skla ho stála 800 Eur takže aj náhradné diely majú dosť drahé.Hyundai alebo Kia je zaujmavá ak je cenovo povedzme o cca 2000 Eur lacnejší ako zbytok sveta.Ináč tento nový motor skúšal Karpat vo videu a jedine v čom bol lepší voči 1.4 T-GDi bolo pružné zrýchlenie ale to vďaka myld-hybridnej technike ináč pri týchto parametroch 160k/252Nm to velký posun voči 1.4 T-GDi nebol lebo z 0-100 km/h bol pomalší.A samozrejme voči 1.5 TSI mal aj vyššiu spotrebu cca 0.7 l.Takže za mňa za 700 000 kč sú aj lepšie autá.Tam už môžeš ísť aj do vyššej triedy Insignia alebo Passat.
fiction
Tady si kupec musi rozmyslet priority, co je ochoten za své peníze pořídit. Kupec z řad běžných pracujících osob nepůjde do top modelu žádné značky, protože se cenově dávno preklopil do vyšší třídy...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Za prvé tě nikdo nenutí kupovat novinářskou specifikaci, za druhé na R-line v plnce za 700 zapomeň.
Avatar - hugino
hugino
Nikto nikoho nenúti kupovať top špecifikáciu ale v základe i 30 má slušnú cenu ale pri najvyššej výbave má porovnatelnú cenu s Golfom,Leonom,Focusom alebo Corollov.A to sa mi už nezdá ako výhodná kúpa.U nás stojí Golf Variant 1.5 150k e-TSI R-line 26 500 Eur a Leon ST FR 1.5 150 k e-TSI 25 990 Eur.Nie som vyslovene zástanca koncernu ale myslím si že robia lepšie autá ako H/K aj keď nedá sa im uprieť že za posledných povedzme 10 rokov urobili kus roboty.Každý si za svoje peniaze kúpi to čo sa mu páči a na čo má a keď bude spokojný tak to je len a len dobre.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nesrovnával jsem výbavu, ale R-line nevypadá nijak nabušeně. Takže vzít top výbavu i30 a srovnat ji s nevybaveným R-line je docela zavádějící.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Zkusil jsem od oka nakonfigurovat oktávku k testované i30 -880t. vs. 700t.
https😐/cc.skoda-auto.com/…Z/summary-scenic?…
Avatar - hugino
hugino
Ja som zámerne nepísal o Octávii lebo tá je dosť predražená a aj napriek tomu sa velmi dobre predáva.Čím to je ?A zbytočne je písať že sú to len fleetové predaje lebo ja osobne poznám štyroch súkromných kupcov ktorý si kúpili ako nové súkromné auto Octaviu.Škoda robí dosť akcii ako napr.servis na 5 rokov grátis + dávajú zlavu takže vtedy sa oplatí.
File12
Fajn test. Jen Nline je vzdy na 18” a kombi narozdil od FB a HB nema sportovnejsi podvozek. Ma klasicky.
Mr.Murphy
.... může jen smutně koukat, že jeho konkurent je levnější, hezčí, má víceprvek vzadu, tlačítka v inteiréru a infotaiment, který funguje....

Octávie se tak stává volbou pro fleety (kupuje to ten, kdo v tom nejezdí) nebo pro nostalgiky.... pro ty mám pochopení, taky jsem se držel Fiatu až do posledního dechu.... 😉

Dnes do Nošovic velké :yes: :yes: :yes:

a jak tady trefně zaznělo, náš etalónek raději v testu ani jednou nezmínili.... zato spekulace nad spolehlivostí nového motoru zaznít musela.... 😉
Avatar - Emel
Emel
Víceprvek vzadu má i30 i Octavia v závislosti na verzi, ale i30 ho má už u té 1.5.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Celkem smutné ohlédnutím když Octavia II Tour uměla víceprvek i v naprostým základu s 1,4 benzinem... I když to byla economy verze, nebyla tak odrbaná jak dnešní většinové výbavy a motorizace u Octavie.

Jinak tak, jak to má nastavené i30 nebo Golf to ještě dokážu vzít, tj. s 1,5 4-válcem cca 110 kW už mít víceprvek. Ale naopak u Octavie u nejběžnějšího 2,0 TDI víceprvek nemít je zkrátka pohrdání zákazníkem :-!
Mr.Murphy
.... presne tak, viceprvek maji snad jen RS verze ne? Vysmech za ty penize.... od 150 koni nahoru tam proste byt musi....
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vlastně ano.
Avatar - Emel
Emel
Od 150 koní nahoru tam víceprvek je... ale je to >, ne >=.
V praxi... 2.0TSI 140kW, 2.0TDI 147kW, všechna RS, všechny 4x4.
U těch 2.0TDI 110kW a 1.5TSI 110kW je to jasný handycap.
velitel mesta bugulmy
Podívej se, to je byznys. Připadá mi, že polovina diskutujících na auto.cz to pořád nechápe.

Škodovka - kdyby musela a chtěla - by tu cena mohla jedním skokem dorovnat. A pak by prostě nabízela lepší auto za stejné peníze. Což pro mě Octavia (ve verzích s víceprvkem) pořád je - vzhledově, co do prostornosti, celkové robustnosti, lepších benzínů, blízkosti servisu.

Jenže - a to je ten fór - oni NEMUSEJ. Vyprodáno mají i za vyšší cenu. A o tom je byznys - vydělat. Kdyby v téhle situaci nějaký manažer prosazoval zbytečné snížení ceny, byl by magor.

Myslím, že řada diskutérů na auto.cz na tohle pořád zapomíná. Kdyby náhodou měli tu pozici ve Škodovce, tak by se chovali úplně stejně.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Alebo inak - Skoda si rada to svoje stado (ktore si za tie roky vychovala) podoji. Ci uz kartelom v minulosti, alebo cenami za poslednych x rokov. Ale bezny franta bude asi rad, ze apadne do davu a ma auto, ako jeho otec a dedo. K tomu polovica zivnostnikov a firiem. A este tu niekto hore obhajuje cenu, lebo "domaca znacka", ved to je chore a uplne naopak.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Anebo ještě jinak - znáš nějakou firmu se spotřebním zbožím, která si vypěstuje "stádo" a pak ho nedojí ? Vždycky jde jen o hranici, kterou je ještě stádo ochotno skousnout. Jestli v ČR je ta ochota u Škodovky větší než jinde, tak u jiných značek je to zase leckdy obráceně a v ČR prodávají levněji než třeba v Německu. Jediná jistota je, že v žádné takové firmě nesedí dobráci a nezamýšlí se nad blahem svých zákazníků. Hele oni to kupujou jak blbí, ale ta cena je vážně přehnaná, to bychom je odírali, uberte 20%. 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - white label
white label
:yes:
Mr.Murphy
Hele nemam problem, souhlasim... kdyz lidi kupuji, proc neco menit.... ja bych ale o O4 ani nezavadil....
Avatar - white label
white label
:yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
https😐/www.auto.cz/…rnetovych-hrdinu?…

x

https😐/www.auto.cz/…koro-co-vytknout?…

Hyundai se v designu obešel bez pevného malého okénka v zadních bočních dveřích na rozdíl od Octavie... Hyundai díky tomu vypadá o dost líp :yes:
Avatar - Emel
Emel
Z profilu je to asi nejjasnější vítězství pro Octu (pro mě). Ten profil u kombíku Hyu moc netrefil (ostatně ani u i40). I přes ta kola.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Samotný design je subjektivní. i30 alespoň za mě vypadá o hodně štíhleji a méně těžkopádně.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, koukám, najednou je design subjektivní, když tvého favorita zkritizuje někdo jiný, ale výše o panelu klimy objektivně rozhodne jedine Rohypnol 😁 Ty si šašek..
Avatar - Emel
Emel
Nelíbí se mi ta horní hrana oken v jednom oblouku.
Hyundai je prostě menší auto (3,6cm na rozvoru a šířce, 10cm na délce... ale je o kousek vyšší)... což logicky dává proporční výhodu Octavii a podle mě je to i z těch fotek dost dobře vidět.
Nejslabší pohled Octy je naopak ten předobok, kde ta maska z některých úhlů vypadá moc velká a moc nízko
https😐/t.cncenter.cz/…igin-6781500.jpg?…
(tady to ještě jde)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano maska souhlas.
zlysoused
si z toho úplně sedl na zadek, ale celkově hodně fajn nabídka. Určitě by se za ty peníze jen těžko hledala lepší. :yes:
zlysoused
jak nám Korejci ukazují, jak se mají dělat skvěle navržená evropská auta pro Evropany zatímco tradiční evropské automobilky často minimálně tápou pokud nejsou úplně v háji.

No a Japonci, ti to až na výjimky nikdy nepochopili.
Mino 1
Recept je pritom jednoduchy. Najmi nespokojnych inzinierov od europskych automobiliek, daj im vacsiu moznost sebarealizacie a vysledok je vidiet.
marianor
Facelift sa im fakt podaril ale keď sa tak pozerám na nový Tuscon, tak to je len asi odvar proti nové i30 ktorá tu bude už asi za rok a pol.