Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST VW Tiguan 2.0 TDI (147 kW) 7DSG 4Motion – Opravdu změna k lepšímu?
118 komentářů
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Článek jsem nečetl - auto znám.
Změna k lepšímu to nebude z jednoduchého důvodu - donedávna bylo za tyhle prachy BiTurbo 240PS a fungující infotainment.
Změna k lepšímu to nebude z jednoduchého důvodu - donedávna bylo za tyhle prachy BiTurbo 240PS a fungující infotainment.
Anonym
to je zlý.
Začalo to pětkový bávo E60 a pokračovalo to na Mitsu L200.
A pak na to přišel i šéfdesigner VW.
Začalo to pětkový bávo E60 a pokračovalo to na Mitsu L200.
A pak na to přišel i šéfdesigner VW.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Už jsem viděl takové krásy lidové tvořivosti, že si na dvojkových Ofcích po faceliftu lepí mračítka, aby ten "ocásek" (v případě Octy ještě docela decentní) zakryla 😁
A na trojkovou se lepí příčka. Je pak z toho čtyřočko. A to je teprve peklo.
To snad nemůže nikdo soudný udělat...
To je jako bys napsal, že nikdo nemůže na druhou generaci Santa Fé nabastlit baworácký ledvinky. Může, jsem toho svědkem. 😁
A to, o čem píše fostek, jsem viděl na fotce z nějakýho parkoviště. Osobně sice ne, ale věřím tomu. Jak jinak přijít k faceliftu prakticky zadarmo ? 😒]
A to, o čem píše fostek, jsem viděl na fotce z nějakýho parkoviště. Osobně sice ne, ale věřím tomu. Jak jinak přijít k faceliftu prakticky zadarmo ? 😒]
Kdybys byl pravověrný petrolhead, tak by ses ptal, jak může někdo na baworácký ledvinky nabastlit druhou generaci SantaFe. Ale to je marný... 😄
A kdo říká, že ten dotyčný je soudný?
Tak víš jak, každej má nějakou úchylku. Znáčků vRS se jistě prodá násobně víc než kolik se takových aut vyrobilo. 😉 A už kdysi dávno mě tady v jedné recenzi zaujalo, jak snadno lze přijít ke GTI. 😁
https😐/moje.auto.cz/?…
https😐/moje.auto.cz/?…
Mě to přijde velice decentní - červená linka a károvaný sedadla, nápisu GTI statečně odolala.
OK, ale pořád si hraje na něco, co není. To já mám raději downgrade úpravy. Tady jedna zdařilá 1-er. 😒]
https😐/moje.auto.cz/?…
https😐/moje.auto.cz/?…
Proc si na neco musi hrat? Libi se mi cervena linka + libi se mi karovana sedadla + oboje je k sehnani = proc si to nekoupit? Nedvidim rozdil v tomto a treba v tom si dat na auto hezci kola.
Hrat by si na neco hral prave tim GTI znackem, ale ten tam nikde nevidim. Za me naprosto v poradku.
Hrat by si na neco hral prave tim GTI znackem, ale ten tam nikde nevidim. Za me naprosto v poradku.
No tak ja mám susedstve chlapca, čo na Octavii I 1.9 SDI natieral na zeleno predné strmene a zadné bubny, aby to vraj vyzeralo ako eresa...
Asi jsem divnej, ale pětkový bávo E60 jsem po letech docenil, ze začátku to bylo divný, dneska se mi to líbí, dobrá barva, kola a je to hezký auto 😄 Tiguan je oproti Golfu ještě designivě zlatej. A dneska jsem v provozu poprvý viděl novýho Tucsona a to je hodně divný, tudy teda ne.
No ja viděl noveho Tucsona a nějak nevim zda se mi libi nebo ne, ale oproti nedavno viděnemu Tiguanu a tedy dost jsem ziral, kterej je zde v testu je to mnohem lepši. Tenhle tiguan vypada zastarale a vyloženě jak lacina krabice od bot diky jednoduchym tvarum s ostryma hranama bez napaditosti. Zde naopak zlaty golf, i když žadna slava, kde je alespoň nějaka snaha o tvarovani + posun v dynamičnosti z profilu což je evidentně kladna změna oproti předchozi generaci.
E60 byl nejlepsi BMW 5 design co kdy byl.
Predchozi generace byla docela zajimava.
Ted je to nuda, ani facelift to uplne nezachranil.
Predchozi generace byla docela zajimava.
Ted je to nuda, ani facelift to uplne nezachranil.
Nejkrásnější bylo e39 😊
Nejhezci petka nemuze byt hur vypadajici nez soudoba trojka, a to E39 splnuje (E46 je za me jednoznacne hezci z tech dvou). A i obecne vzato, nevim jestli bych E39 vubec posunul pred E34. celkove je ta debata zbytecna, neb existuje i F10 :-! , kterou zatim stale povazuju za nejhezci 5er. Pisu zatim, protoze pri uvedeni G30 jsem byl silne v proF10 tabore, tak s postupem casu zacinam G30 prichazet na chut a dnes, dnes uz snad pomalu fandim v tabore G30. A jop, jak F10 tak G30 mi prisli hezci nez soudobe trojky a ve sve dobe hezci, nez jak hezka byla ve svem case E39.
Otázka názoru.
Pro mě byla E39 vrcholem té klasické éry... v té faceliftové verzi s angel eyes a eMkovým nárazníkem.
G30 není špatná, ale přece jen... světla propojená s maskou, chromová ploutvička za kolem, obecně takové "plnoštíhlé" křivky... na svou dobu se mi líbila E39 víc.
Pro mě byla E39 vrcholem té klasické éry... v té faceliftové verzi s angel eyes a eMkovým nárazníkem.
G30 není špatná, ale přece jen... světla propojená s maskou, chromová ploutvička za kolem, obecně takové "plnoštíhlé" křivky... na svou dobu se mi líbila E39 víc.
Jo, tak nějak si to napsal za mne, facelift, Mpaket, nebo ideálně M5, vždy se za ní otočím, když tu a tam sporadicky projede a nevypadá jako kdyby přežila válku a šrotiště. Mám rád hranatá auta, stejně tak si vždy obhlížím E38, o víkendu jsem jednu viděl po dlouhé době, to byla pro mne top auta od BMW.
E39 mela takovej smutnej / utaplej ksicht, neco co i u E46 resil az FL. Ale ani pomerove mi nesedela tak jak trojka. Pomer plochy / tvaru lamp k ledvinkam a zbytku byl na 3er lepsi. K tomu nudne zadni lampy... nevim, za me E39 je klasicka, ale uz to beru jako lehky eufemizmus k nude. E46 je klasika stejne, jen ma i smrnc. Na G30 mi prave spojeni svetel s ledvinama nevadi, nejak to proste jako celek funguje. Navic jsou lampy tvarove povedenejsi nez ty na F30, kde s tim BMW prislo poprve.
Jinak je to samozrejme otazka nazoru, nevydavam ten svuj za nejakou obecnou pravdu. 😉 A to ani kdyz mam pravdu, jako treba ted. 😁 😁
Jinak je to samozrejme otazka nazoru, nevydavam ten svuj za nejakou obecnou pravdu. 😉 A to ani kdyz mam pravdu, jako treba ted. 😁 😁
PS: neni nahoda ze BMW zacina svuj novy designovy styl / posun vzdy se 7er (beta verze), pokracuje s 5er (design 1.0, uz to tam je, jen je to takove nedomrle), aby nakonec az na 3er, svym nejprodavanejsim/nejdulezitejsim modelu mela uz vse nalezite vychytane (design 2.0, finalni produkt se vsemi opravnymi balicky). 😒]
E12, E34, E60 su tie moje... E39 je sympaticka, G30 este neoveril cas, najhorsia je pre mna F10 ...
Verny_2013
tak asi se tím budu muset svézt. Podvozek před FL co jsem jel ale rozhodně moc komfortu nepobral. Kdejaký korejec či japonec to umí líp. Každá díra či retardér = rána od podvozku. Tím mě jinak velmi povedené auto velmi zklamalo.
Dost záleží na velikosti kol a obutí.
FAtální problém testovaného kusu je absence DCC...
Chce to 18ky (ale to nejde), takže DCC a Micheliky.
Ale všimni si, že obecně je podvozek chválen. Moc jste se chytli jedný věci.
FAtální problém testovaného kusu je absence DCC...
Chce to 18ky (ale to nejde), takže DCC a Micheliky.
Ale všimni si, že obecně je podvozek chválen. Moc jste se chytli jedný věci.
No jo, ale když chceš lepší výbavu, tak píšou, že 19" je standard. Kde to doprčic jsme, že poměrně drahý mainstream neumí naladit podvozek?
Moc se toho chytáte. Přečti si o tom podvozku celej ten odstavec. Je to výtka, ale jenom jedna. Obecně je hodnocen jako dobrý. Upřímě - je normální. Navíc mohlo hodně udělat pokud to testovali v zimě na ztvrdlejch letňákách. Ale nezastávám se.
Peklo je, když tam nasypeš ty příplatkový 20ky. 😒]
Peklo je, když tam nasypeš ty příplatkový 20ky. 😒]
To bouchání se objevuje stále u většiny aut na MQB, několikrát se dušovali, že je odstraněno a pořád se objevuje. Má to zimáky, to bude uložení nebo tlumiče, pořád ta samá story.
Dělá to Kaďák, u VW bych předpokládal, že tyhle věci odchytají. Ničeho se nechytám, nemám rád rány od podvozku.
Dělá to Kaďák, u VW bych předpokládal, že tyhle věci odchytají. Ničeho se nechytám, nemám rád rány od podvozku.
OK to je fakt. Ještě jsem chtěl dodat, že ty 20 už nejdou bez DCC. Oni to asi ví.
Je o takovej jeden z příkladů negativních dopadů překotného zvětšování kol.
Simply...Hydractiv rulez! 😁
Je o takovej jeden z příkladů negativních dopadů překotného zvětšování kol.
Simply...Hydractiv rulez! 😁
Nechci být ošklivý a u VW to není tak hrozné, ale obecně mainstramový koncern (Schade/Seat, některé VW) má tak nějak tupé a bouchající podvozky (ano, jsou i mnohem horší.. eh.. A...S...no víš), poslední komfortní byl pro mne Pašík B 5,5. Od SUV bych místo řezání zatáček čekal spíš ten komfort.
Kdysi nám prodejce Seatu tvrdil, že se tomu říká sportovní podvozek, až mnohem pozdeji jsem zjistil, že je jen tvrdý 😁
Kdysi nám prodejce Seatu tvrdil, že se tomu říká sportovní podvozek, až mnohem pozdeji jsem zjistil, že je jen tvrdý 😁
Kupříkladu Fordy tohle nedělají.
No, nedělají no, ale z aktuálních aut bych našel dost takových, kterým nebouchají nápravy a jsou i komfortní, třeba Mazdy, Peugeoti, Opel, Toyoty.... ale třeba takový Passat B8 není zlý.
VW bylo tvrdší odjakýiva.
Už v osmdesátkách a devadesátkách. Proti třeba francouzskejm autům. Nejen podvozky, ale i sedadla.
Už v osmdesátkách a devadesátkách. Proti třeba francouzskejm autům. Nejen podvozky, ale i sedadla.
Tak sedadla VW mi příjdou slušná, francouzi jak který, ty starší, třeba Renaultí byla skvělá křesla, taková mělo i dvojkové Clio, v tom se dalo válet celej den 😁 V sedadlech zase kulhá Ford..
Přesně. Děda měl v R19 křesla jako z S-Klády. Proti tomu Golf II a Kadet nabízely jen pryčny.
A to Clio to mělo taky. :yes:
A to Clio to mělo taky. :yes:
Měl jsem kdysi R19 16v...sedačky byly super :yes:
Edit: tenkrát, nevím jestli bych v nich dnes vydržel jet x-hodin
Edit: tenkrát, nevím jestli bych v nich dnes vydržel jet x-hodin
Souhlas se sedáky v R19. Měl sem ji kdysi půjčenou a objel s ní prakticky celou Evropu. Někdy i 1200km za den a pohoda. :yes:
Akorát to asi nebylo to nejlepší pro tvou páteř 😁 Nejnovější to měla snad Laguna 2, pak od Megana 2 už to šlo ve stínu Německé výroby...tam sou docela tvrdé sesle..
Beztak jsi výrazně shodil kila jen kvůli sedačkám v novém Mondeu 😒] Jen, by ses ještě měl zmenšit, krátký sedák i opěradlo 😉
😒] Jo, taky jsem se na koupi MK5 připravoval skoro rok! 😁
Ty sedačky se fakt nepovedly, ale už si má páteř zvykla. Horší bylo, kdyz jsem mel MK4 i MK5 3 měsíce a přesedal, to byl propastný rozdíl 😁 A uplně nejvíc mne dostal kamarád, který pořídil B8 a když si sedl do Mondea tak řekl.. "tyjo to sou parádní sedačky proti mymu Passatu 😁 😁" nechápu ho 😁
Ty sedačky se fakt nepovedly, ale už si má páteř zvykla. Horší bylo, kdyz jsem mel MK4 i MK5 3 měsíce a přesedal, to byl propastný rozdíl 😁 A uplně nejvíc mne dostal kamarád, který pořídil B8 a když si sedl do Mondea tak řekl.. "tyjo to sou parádní sedačky proti mymu Passatu 😁 😁" nechápu ho 😁
V Passatu mají minimálně normální velikost a dobrou oporu stehen i ramen. Kamarád musí mít velmi nestandardní stavbu těla 😁
Já jsem tlustej jako prase a mám v R8 Schallensitze :no:
V passatu je taky vic sedacek. Ja jsem sedel v (pred faceliftem) v golfech a passatech jen v ergoactive sedackach a ty jsou rozhodne top!
Ta radoby-masaz (v golfu byla, v passatu ne?!) je blbej vtip ale jinak sedacky jsou to paradni!
Ta radoby-masaz (v golfu byla, v passatu ne?!) je blbej vtip ale jinak sedacky jsou to paradni!
Hele tohle jsem zazil taky, a taky od presedajicich z VW 😄 , ale jinak by mluvili kdybych je jen nevezl par km na obed a oni v tom museli travit par hodin. Oni nevypadaji spatne a na to prvni posezeni to cloveku hned nedoklapne, kolik maji chyb.
psal jsem že jsem jezdil před 2 lety s verzí před FL. Co tam bylo za kola už nevím. Komfortem byl na to Karoq podstatně líp. Oproti Tiguanu to byl na horších cestách balzám.
_Karel_
Tak na rozdíl od autora nevidím žádné pozitivum v odděleném panelu klimy. Je potřeba na to čumět, přitom je to ještě níž, než displej, a jako bonus proti displeji utopený. Nastavovat si konkrétní stupeň vyhřívání sedadla musí být za jízdy mňamka. A dotykové pásy na teplotu - zlámat jim hnáty, zmetkům. Mám tuhle stupiditu jménem dotykový pás na volantu na nastavování hlasitosti. Strašná pitchovina. Nastavovat s tím teplotu po půl stupních - to bude ekvilibristika.
Beru, že se mi může nový auto nelíbit, můj problém. Ale dělat takovýhle zkur.enosti, který musí otravovat každýho, a ještě přitom zvedat ceny... dnešní doba člověka akorát nasere.
Sory za výrazivo, ale nemůžu jinak.
Beru, že se mi může nový auto nelíbit, můj problém. Ale dělat takovýhle zkur.enosti, který musí otravovat každýho, a ještě přitom zvedat ceny... dnešní doba člověka akorát nasere.
Sory za výrazivo, ale nemůžu jinak.
... navíc teda ta spotřeba uvedená v testu mě nijak moc nepřesvědčuje.... na různé hybridy a plug-iny se tady jedou hejty že nafta jezdí za 5 a hle, dvoulitrové střední SUV tam má osmičku..... ;-\
PS: hovínková barva laku a interiéru to vše jen podtrhuje.... 😉
PS: hovínková barva laku a interiéru to vše jen podtrhuje.... 😉
Tady přece mají vysoký spotřeby téměř všechna auta.
Naftový Tiguan určitě nejezdí běžně po dálnici za 8. Tenhle motor by měl být lepší, než minulý, vč. spotřeby, a mě ten minulý v Kodiaqu jezdil do Chorvatska s rakví, naložený, při jízdě dle předpisů do 7l.
Ad tvůj předešlý koment - souhlasím, že hvězdičkové hodnocení je tu dlouhodobě bídné, ale snad si testy nečteš kvůli hvězdičkám.
Naftový Tiguan určitě nejezdí běžně po dálnici za 8. Tenhle motor by měl být lepší, než minulý, vč. spotřeby, a mě ten minulý v Kodiaqu jezdil do Chorvatska s rakví, naložený, při jízdě dle předpisů do 7l.
Ad tvůj předešlý koment - souhlasím, že hvězdičkové hodnocení je tu dlouhodobě bídné, ale snad si testy nečteš kvůli hvězdičkám.
Pokud jezdi ten novej za 8 tak tam neco solidne zprasili. Predeslej jezdil v prumeru za 8 na autobahnu kdyz se autobahncilo (cti kde se dalo se jelo 160-190, v okoli mest, zuzeni atd. samozrejme dle predpisu). Neumim si predstavit jezdit s takovou spotrebou na dalnicich v CR, ne pokud mam vsech 5 pohromade.
Dám svůj dojem pod tebe😒br />
- největší perverznost jsou dotykový plošky na volantu, to je fakt něco příšernýho
- hned za tím jsou dva nad sebou umístěný displaye ve stylu RR nebo Audi. Protože třeba v hlubších menu klimatizace přeostřovat z jednoho na druhý (audi) je fakt o zabití
- z celodotykovejch ovládání mi nejlepší přišel Touareg, Display jak kráva, otočený na řidiče a já jsem na něj klidně došáhnul. Za mě podstatně lepší řešení než co má Tesla S/X nebo třeba nový Sko.
-nejlepší ovládání infotaimentu má akutálně BMW. Dáš riku k display - máš qwerty, dáš ji dál, točíš idrivem jako už snad před 20 lety. Teplota - tlačítko, výhřev/chlazení - tlačítko, ventilátor - tlačítko. A jako bonus jdou zakázat vyskakovací okna při ovládání. Takže když zrovna v noci ladíš navigaci a spolujezdec si změní výhřev sedačky, tak na rozdíl od koncernu VW ti zůstane navi a ne zamrzlá sedačka.
- hned za tím jsou dva nad sebou umístěný displaye ve stylu RR nebo Audi. Protože třeba v hlubších menu klimatizace přeostřovat z jednoho na druhý (audi) je fakt o zabití
- z celodotykovejch ovládání mi nejlepší přišel Touareg, Display jak kráva, otočený na řidiče a já jsem na něj klidně došáhnul. Za mě podstatně lepší řešení než co má Tesla S/X nebo třeba nový Sko.
-nejlepší ovládání infotaimentu má akutálně BMW. Dáš riku k display - máš qwerty, dáš ji dál, točíš idrivem jako už snad před 20 lety. Teplota - tlačítko, výhřev/chlazení - tlačítko, ventilátor - tlačítko. A jako bonus jdou zakázat vyskakovací okna při ovládání. Takže když zrovna v noci ladíš navigaci a spolujezdec si změní výhřev sedačky, tak na rozdíl od koncernu VW ti zůstane navi a ne zamrzlá sedačka.
A proč si u turka vybírat celodotyk, když není povinný? I když zrovna to je ukázka, že to spoustě lidí nejen nevadí, ale asi i vyhovuje, když si za to dokonce připlatí přes 80t.
topten
prijde doba, kdy tyhle vysoky krabice budou mit omezenou rychlost na uroven kamionu
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak za svobodu se platí odjakživa. Zadarmo nedostaneš nic. Horší je platit za ten socialistický totalitní režim, který tu máme
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Děláš si legraci, že jo?
Kdepak legrace, omezovače rychlosti pro nová auta registrovaná v EU budou povinné snad už v polovině příštího roku.
https😐/www.autojournal.cz/…-uz-v-roce-2022/
https😐/www.autojournal.cz/…-uz-v-roce-2022/
Nejhorší je, že někde v Rakousku jedu i pod limit, protože si dávají na přehledné místa 70, u nás jsou 50 už v lese.
Smutné je jak se v tom odkazu ohánějí nehodami způsobenými nepřimeřenou rychlostí, ale připravované omezovače tenhle konkrétní problém stejně vůbec neřeší. Ty mají reagovat jen na povolenou rychlost
3_diamanty
Ta nedavno testovana plugin ravka mi pri pohlade ne tohto vytuneneho dizloveho tigiho pride razom zaujimavejsia a vlastne aj akasi lacna sranda..... tigimu facelift ako rozhodne prospel... minimalne po vizualnej stranke tu nie je o com ... akurat ze niektore ine neduhy tu ale opat zostali.... akoze tolko by som za tigiho fakt nedal.... zatial co pri ravke mi pride ze svoju sebavedomu cenovku si vie aj obhajit na rozdiel od tigiho....
Môžem sa spýtať čo je na tomto aute vytunené? Však to je obyč séria.
Prosím tě, mohl bys mi napsat, v kolika těch novejch Tiguanech, v jakých verzích a kolik si s nimi najel? Totéž poprosím u nových RAV4.
Abych si udělal obrázek o relevanci tvého příspěvku.
Díky
Abych si udělal obrázek o relevanci tvého příspěvku.
Díky
Klidně se s tebou vsadím, že ten Tiguan si cenovku (1.172 mio czk s tímto dieselem) obhájí daleko jednodušeji než ta RAV4 (1.165 mio. czk s hybridem) a bude se prodávat výrazně lépe. Pro Evropana potažmo pro Čecha je to přijatelnější SUV jak technicky, tak designově.
Jaros71
Design narozdíl od Golfu bych ještě viděl docela dobře.
Ale ten vnitřek?
Tlačítka nikde , ergonomie v čudu... :no:
Klima na dotyk? V rukavicích to nefunguje.. Radio bez otočnýho ovladače? Průšvih ! :no:
Start stop jde pořád vypnout tlačítkěm? Nevidím ho !! 😒
Podvozek a komfort lze řešit jen 17' koly..a je po drncání..třeba za příplatek ? 😁
Cena naprosto mimo , cca o 250 tisíc .
Bude to fungovat a lidi koupí..? No nevím , myslím že se bude prodávat hůř.
Já už o VW asi uvažovat nebudu..za tyhle peníze je možné mít Mercedes-Benz GLB ! 😉
A to už je jiná liga..
Ale ten vnitřek?
Tlačítka nikde , ergonomie v čudu... :no:
Klima na dotyk? V rukavicích to nefunguje.. Radio bez otočnýho ovladače? Průšvih ! :no:
Start stop jde pořád vypnout tlačítkěm? Nevidím ho !! 😒
Podvozek a komfort lze řešit jen 17' koly..a je po drncání..třeba za příplatek ? 😁
Cena naprosto mimo , cca o 250 tisíc .
Bude to fungovat a lidi koupí..? No nevím , myslím že se bude prodávat hůř.
Já už o VW asi uvažovat nebudu..za tyhle peníze je možné mít Mercedes-Benz GLB ! 😉
A to už je jiná liga..
K čemu chceš u rádia otočný ovladač ? Já jezdím léta auty, které mají jen tlačítka na rádiu a nikdy mi to nějak nechybělo...
Jakmile je na volantu ovládání, tak na radio sahat jsem nepotřeboval.
Absenci otočného ovladače vítám, alespoň mi spolujezdkyně na to nebude sahat. Ovládání hlasitosti mám na volantu. Absence koleček klimy je průser, další nebezpečné auto z hlediska ovládání. 17" kola nic nevyřeší, stále je to žebřiňák.
Tlačítko SaS neni, musis do 3.podmenu v dotykaci.
Otočný ovladac na radio je k čemu? Frekvenci fakt neladím za jizdy, hlasitost a přepínání stanic mam na volantu, pripadne v krajni nouzy hlasově nebo tlačítkem. Ve většině aut mam ten otočný ovladač a nepotrebuju na něj sahat.
Jsi si jist o tech rukavicích? Všude se psalo, že to funguje stejně (ne)spolehlivě jako bez nich.
Z me zkusenosti s různými modely VAG s drncani m nepomůžou ani 17".
Otočný ovladac na radio je k čemu? Frekvenci fakt neladím za jizdy, hlasitost a přepínání stanic mam na volantu, pripadne v krajni nouzy hlasově nebo tlačítkem. Ve většině aut mam ten otočný ovladač a nepotrebuju na něj sahat.
Jsi si jist o tech rukavicích? Všude se psalo, že to funguje stejně (ne)spolehlivě jako bez nich.
Z me zkusenosti s různými modely VAG s drncani m nepomůžou ani 17".
Rukavice v mém VW na dotyk radiu tedy nefungují.. :no: 😉
A otočné ovládání hlasitosti je fajn , když máš na volantu jen dotyk tlačítka..ty v rukavicích totiž taky nereagují !
Jinak na 17 kolech mi VW fakt nedrncá..mám raději když auto slušně drží v zatáčce..což u VW s VÍCEPRVKEM je v pohodě , než to francouzské pohupování.. 😄
A STARTSTOP v menu je pakárna !!!! :no: 😒
A otočné ovládání hlasitosti je fajn , když máš na volantu jen dotyk tlačítka..ty v rukavicích totiž taky nereagují !
Jinak na 17 kolech mi VW fakt nedrncá..mám raději když auto slušně drží v zatáčce..což u VW s VÍCEPRVKEM je v pohodě , než to francouzské pohupování.. 😄
A STARTSTOP v menu je pakárna !!!! :no: 😒
Arese
...lze opravdu pochválit asi jen ten nový motor 2.0 TDI. Jinak naprostý souhlas s autorem testu, facelift přídě i úpravy ovládacích prvků jsou jasným krokem k horšímu... 😲 😒 :no:
chytrak1
By mě zajímalo komu se FL líbí míň než před FL. Podle mne tomu FL hodně pomohl a je daleko hezčí než dřív. Navíc dřív podle výbavy byl značně různý design světel, a ten základní byl fakt děs. Toto je za mne :yes:
ty světla ve tvaru spermie jsou fakt divný... :no: Ale furt lepší, než hmyzí ksichty citroenů.
Ne, fakt nerozumí, to tu dostávají auta s jednou malou chybkou, ale né takto rozporuplnná.
Ford ma stale lepsi podvozek, jako vzdy. Teda pravda Tigi i Kodiaq jsem jel, ale s novou Kugou ne, tak nemuzu srovnavat. Ale stejne bude Ford jizdne lepsi 😄 Ale VW ma zas jiny prednosti
5* je benchmark, o hvězdu míň by mělo být chvalitebně a tady za tu cenu to vidím spíš na "dobře".
a jako sorry, aby mi testované auto dělalo reálné chyby jako zamrzající infotaiment, to je katastrofa.... to je jak kdyby se mi rozsvěcovala oranžová kontrolka motoru nebo něco takového....
Hodnocení by mělo být takto
4* - splnilo bez výhrad očekávání
5* - výrazně překonalo očekávání
3* - splnilo očekávání s výhradami
2* - nepovedlo se
1* - katastrofa
Když mají všechna auta 4*, proč číst testy?
Ale to je takovej mistni evergreen. Redakce, aby nam dokazala opak, nam do par tydnu uvede test neceho cemu da 3 hvezdy, tim tu hvezdnou stupnici jako validuje a pojede se dal. 😄
Ty světlomety ve tvaru spermie jsou fakt blbý. :no: