Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMazdu 6 už pořídíte výhradně s benzinovými motory. Jsou tu ale limitované edice
83 komentářů
Emel
Pořád fešný auto... třeba do třetice si ji koupím 😄
Zreje ako vino suhlas... toto je este pekna mazda z cias vrcholneho kodo stylu.... len skoda ze straca s dizlom aj 4kolku.... ktoru by som si vedel predstavit okrem ineho kludne aj v tom najsilnejsom benzinovom motore...
Diesel nezájem. 4x4... jako jo, ve střední třídě je to fajn, ale ne úplně must have... a benzín 4x4 nikdy nebyl.
Kdybych si mohl prosit, tak 2.5... s turbem místo automatu 😄
Kdybych si mohl prosit, tak 2.5... s turbem místo automatu 😄
Třeba. A někomu se to nelíbí (viz palečky) 😒] 😒] 😒] Já bych si každopádně na tu 2.5 říct dal, zvenku i uvnitř pěkný auto abych tak řekl klasického střihu. To mě bere daleko víc než šišatej volant a budíky jen pro někoho. 😉
Nejsi už starej na tyhle velká a "pohodlnná" auta? 😁
Vlastně jo, ale Jimnyho zařízli....tak co mi zbejvá. 😒]
Mě dělá radost už tři roky, pořád ještě se do ní každý den těším. Jsem zvědav na příští zadokolkovou generaci, snad se Evropě nevyhne.
"GeekStar" - som na tom rovnako, ale s Mazdou 3. Za 3,5 roka ma to auto vôbec neomrzelo, prípadne mi nezovšednelo.
Následujúca Mazda 6 môže byť naozaj super, ale Mazda ju chce priblížiť viac prémii = ceny zrejme budú ešte vyššie ako dnes.
Následujúca Mazda 6 môže byť naozaj super, ale Mazda ju chce priblížiť viac prémii = ceny zrejme budú ešte vyššie ako dnes.
Už zase "prémie" 😁
Nejdražší šestka v "plné" za milion - hotovej bavorák, že??
Nejdražší šestka v "plné" za milion - hotovej bavorák, že??
To příští auto RWD jestli to bude šstka a podívá se do EU bude BYkupecká střela.
Mazda vyrábí fajn auta ale tak nějak dělá všechno pro to, aby je neprodala.
Blíží se konec.
Napřed Mitsu. Předpověděl jsem Hnisan (ten odchází - neodchází - ale odchází) a další bude Mazda. Nebo Honda.
Mazda vyrábí fajn auta ale tak nějak dělá všechno pro to, aby je neprodala.
Blíží se konec.
Napřed Mitsu. Předpověděl jsem Hnisan (ten odchází - neodchází - ale odchází) a další bude Mazda. Nebo Honda.
Ty vsadzas pri predpovediach rád na istotu, ci?😁
Mitsu a Nissan nemaju okrem SUV co predavat a u tych SUV vyrastla brutalna konkurencia. Navyse mali uz skor vnutorne problemy.
Mazda nemala ani vnutorne problemy a ma najsirsie portfolio modelov, sposobila si to sama premiestnenim do vyssich sfer, akurat klienti zostali pri zemi.
Honda to v EU asi sponzoruje, dlhodobo minimalne predaje.
Mitsu a Nissan nemaju okrem SUV co predavat a u tych SUV vyrastla brutalna konkurencia. Navyse mali uz skor vnutorne problemy.
Mazda nemala ani vnutorne problemy a ma najsirsie portfolio modelov, sposobila si to sama premiestnenim do vyssich sfer, akurat klienti zostali pri zemi.
Honda to v EU asi sponzoruje, dlhodobo minimalne predaje.
Nebuď si tak jistý. 10 let jsem jezdil v GLK, teď jezdím v CX-5 a vůbec nic mi nechybí, dobře se řídí, všechno až na velikost nádrže perfektní.
BMW mi poslalo dopis který jsem zahodil, nemají mi co nabídnout.
V dubnu přijedou inovované motory pro CX-5, už ji vyhlížíme.
Na konci roku 2021 přijedou 6-válce se zadním náhonem a to je, nezlob se, velký krok směrem k prémii.
Můžeš prskat jak chceš ale toto je prostě strategie Mazdy. Uvidíme jestli je to správná strategie, nemá cenu předjímat.
BMW mi poslalo dopis který jsem zahodil, nemají mi co nabídnout.
V dubnu přijedou inovované motory pro CX-5, už ji vyhlížíme.
Na konci roku 2021 přijedou 6-válce se zadním náhonem a to je, nezlob se, velký krok směrem k prémii.
Můžeš prskat jak chceš ale toto je prostě strategie Mazdy. Uvidíme jestli je to správná strategie, nemá cenu předjímat.
Jj, šestihrnek RWD Stinger Style.
Lidi sbouraj mazdí dealerství!
To bude jízda!
...ale všichni víme, že BYkupci vždycky zklamou.
I když...Camry se docela chytla. Mazdu mám rád. Třeba se to taky stane. Půjde o cenu. Kam má jít třeba takovej sirotek po Mondeu?
Chtělo by to super ceny a velkou paletu motorů a pohonů. A kombi.
Lidi sbouraj mazdí dealerství!
To bude jízda!
...ale všichni víme, že BYkupci vždycky zklamou.
I když...Camry se docela chytla. Mazdu mám rád. Třeba se to taky stane. Půjde o cenu. Kam má jít třeba takovej sirotek po Mondeu?
Chtělo by to super ceny a velkou paletu motorů a pohonů. A kombi.
Palix a ještě kdosi tu pořád plácají, že Mazda MÁ skoro prémiové ceny. I ve svém příspěvku píše, jak je drahá, pokud umíš číst.Až tu bude nějaká nová s šestiválcem, můžeme se o ní bavit.
Máme taky novou CX-5 a s Kodiaqem jsem byl daleko spokojenější, věř nebo ne. Do prémie má pořád sakra daleko. Stejně, jako má do prémie daleko její cena.
Máme taky novou CX-5 a s Kodiaqem jsem byl daleko spokojenější, věř nebo ne. Do prémie má pořád sakra daleko. Stejně, jako má do prémie daleko její cena.
Každej japanofil chválí svoje. A mazdaři jsou v tomhle extra.Vo prémii mluví - jenom oni.
Já jsem taky japanofil. Asi špatnej. 😄
Nejradši bych měl na kapotě a volantu znak Hondy, a Mazdu mám taky rád.
Nejradši bych měl na kapotě a volantu znak Hondy, a Mazdu mám taky rád.
Ty jseš japanofil jako topper viď.
😁
Kecy, kecy, kecičky...a jde se pro VW. :yes:
Co je to za pózu chlapi?
😁
Kecy, kecy, kecičky...a jde se pro VW. :yes:
Co je to za pózu chlapi?
To mi dost křivdíš. Za posledních 6let jsem koupil dvě nový Mazdy - trojku a teď CX-5, byť obě manželce. A historicky 6 Mazd a 5 Hond.
OK. To jsem nevěděl.
Já koupil na delší dobu jediného japonce - teď půjde pryč. Víceméně po 150tkm musím říct, že jediným argumentem byla tehdy cena. Velikánskej rozdíl. A nic jinýho, proč to koupit jsem po čtyřech letech nenašel.
Teď mi teda utekl ten HiLux, což mě se re.
Já koupil na delší dobu jediného japonce - teď půjde pryč. Víceméně po 150tkm musím říct, že jediným argumentem byla tehdy cena. Velikánskej rozdíl. A nic jinýho, proč to koupit jsem po čtyřech letech nenašel.
Teď mi teda utekl ten HiLux, což mě se re.
Oni asi japončíci umí víc, než posílají sem.
Co pamatuju, tak jsi relativně nedávno svýho myšáka chválil.
Co pamatuju, tak jsi relativně nedávno svýho myšáka chválil.
Za ty prachy v pohodě.
Ale - je to jen věc/cena. To by bylo na dýl.
Za ty prachy bych ho koupil zase. Nebo o kilo víc. Nejde to ale.
Nikdo jinej než japonec nedokáže kožený sedadlo v elektrice s výhřevem...bez možnosti byť dokoupit bederku.
Nikdo jonej nedovede loketku - na kterou nejde dát loket, pokud chceš zůstat sedět na sedadle. Polofunkční autoklima, senzory deště, světel. Nedotažený. I velkej mechanickej fail - naštěstí na záruku.
Spousta fórovejch věcí co jsou na upadnutí.
Tohle je ale pod rozlišovací schopnosti většiny kupců.
Asi je to furt jen o ceně. Proto ASX, proto SStar.
Ale - je to jen věc/cena. To by bylo na dýl.
Za ty prachy bych ho koupil zase. Nebo o kilo víc. Nejde to ale.
Nikdo jinej než japonec nedokáže kožený sedadlo v elektrice s výhřevem...bez možnosti byť dokoupit bederku.
Nikdo jonej nedovede loketku - na kterou nejde dát loket, pokud chceš zůstat sedět na sedadle. Polofunkční autoklima, senzory deště, světel. Nedotažený. I velkej mechanickej fail - naštěstí na záruku.
Spousta fórovejch věcí co jsou na upadnutí.
Tohle je ale pod rozlišovací schopnosti většiny kupců.
Asi je to furt jen o ceně. Proto ASX, proto SStar.
Jo, ty nepoužitelný loketky jsou zrovna aktuálním majstrštykem Mazdy.
Nebo v ceně kamery dokola auta - super věc. Ale udělají to tak, že jediný možný zobrazení je - půlka displaye ptačí pohled, půlka zadní kamera. Takže obraz zadní kamery malinkej, a navíc s mizerným rozlišením. Trága.
No jo.
Nebo v ceně kamery dokola auta - super věc. Ale udělají to tak, že jediný možný zobrazení je - půlka displaye ptačí pohled, půlka zadní kamera. Takže obraz zadní kamery malinkej, a navíc s mizerným rozlišením. Trága.
No jo.
A to jsou ty věci, kterejma mě japonci se rou. Ty auta nejsou vymakaný. Vtomhle snad už i korejci pochopili víc.
Je to levný zboží a je sekta lidí, kteří je nekriticky oslavujou. twl Mazda 6 prémie? Jen u jejího jezdce v hubě. Stojí to jak Arteon...tam ale dostaneš kilo PB na čelo mezi dveřma.
Nutno ale dodat, že evropští konkurenti to dělají asiatům čím dál tím lehčí.
Je to levný zboží a je sekta lidí, kteří je nekriticky oslavujou. twl Mazda 6 prémie? Jen u jejího jezdce v hubě. Stojí to jak Arteon...tam ale dostaneš kilo PB na čelo mezi dveřma.
Nutno ale dodat, že evropští konkurenti to dělají asiatům čím dál tím lehčí.
Mazda nema premiove ceny, ma premiovu prirazku. A s tym, ze je premia prisla sama...
2, cx3 ci 3 su modely, ktore by sa vo svojich triedach dobre predavali, sice tiez s poklesom, lebo Covid, ale isli by, keby boli cca. 2000 EUR nizsie. CX30 je diskutabilne, napr. Quashqai, SX4 S-Cross su o 5000 EUR lacnejsi a v tej istej triede, novy Tuscon je o triedu vyssie a tiez lacnejsi, sestka je v mrtvom segmente. Jednoducho okrem CX5 a ciastocne CX30 nemaju v EU velmi co predavat.
P.S.
Paradoxne prave tie CX5 a 6 su v danom segmente najdostupnejsie od mazdy v porovnani s konkurenciou, bohuzial to je uz v sferach, ktore si bezny clovek nemoze dovolit. Ale aj to je iba do casu, nove generacie 2022/2023 budu uz na tom cenovo ako premia - opat dalsi vyrazny cenovy skok, ktori sucasni klienti CX5/6 asi nerozchodia a novi budu iba vtedy, ak dojdu z tych BMW/benzov...
2, cx3 ci 3 su modely, ktore by sa vo svojich triedach dobre predavali, sice tiez s poklesom, lebo Covid, ale isli by, keby boli cca. 2000 EUR nizsie. CX30 je diskutabilne, napr. Quashqai, SX4 S-Cross su o 5000 EUR lacnejsi a v tej istej triede, novy Tuscon je o triedu vyssie a tiez lacnejsi, sestka je v mrtvom segmente. Jednoducho okrem CX5 a ciastocne CX30 nemaju v EU velmi co predavat.
P.S.
Paradoxne prave tie CX5 a 6 su v danom segmente najdostupnejsie od mazdy v porovnani s konkurenciou, bohuzial to je uz v sferach, ktore si bezny clovek nemoze dovolit. Ale aj to je iba do casu, nove generacie 2022/2023 budu uz na tom cenovo ako premia - opat dalsi vyrazny cenovy skok, ktori sucasni klienti CX5/6 asi nerozchodia a novi budu iba vtedy, ak dojdu z tych BMW/benzov...
U mňa je práve CX-3 neskutočne drahá. Teraz dokonca cena začína niekde pri 20 000€. Za také malé auto, toľko peňazí?
Ved prave, ked vitara je za 18500 s 1.4 stvorvalcom s mild-hybridom, adapt.temp, LKA, mrtvy uhol, autom. klima atd. Alebo juke od 15000, co je tiez vacsie auto od CX-3.
Veď to. Síce sa mi Vitara veľmi nepáči, ale oproti CX-3 je to podstatne praktickejšie auto. S tou cenou to trochu prestrelili už od začiatku. Chceli za to toľko, čo za trojku 😐
Ale palix v zásadě nic nekorektního nenapsal. M 6 se RWD pohonem prémii přiblíží a podobně se interiérem, stylem a cenami prémii do určité míry přiblížila M 3, ačkoli je tam pořád rozdíl. Samozřejmě BMW z ní nebude nikdy.
Touto logikou bychom tam mohli zahrnout daleko více vozidel.
Touareg - víceválcové motory, vzduchové podvozky, technika asi prémiová, přitom je to VW, stejně jako Passat-Arteon (tam je zase ten interiér a ceny) a kdyby tu někdo napsal, že VW je prémie, vsadím se, že za to by si ho už někdo dohledal a fyzicky inzultoval 😁
Ford má Mustanga RWD, víceválec, E😜lorer - taky to není prémie
Kia Stinger / Genesis - RWD, V6 a taky minimálně o Kie to nikdo neprohlásí..
JDe o to, že prémie je asi vnímána i trochu něčím jiným, protože tak cca před 15ti lety si mohl koupit takové motorizace i v mainstreamu ( Ford, Opel, Peugeot, Renault)...
Touareg - víceválcové motory, vzduchové podvozky, technika asi prémiová, přitom je to VW, stejně jako Passat-Arteon (tam je zase ten interiér a ceny) a kdyby tu někdo napsal, že VW je prémie, vsadím se, že za to by si ho už někdo dohledal a fyzicky inzultoval 😁
Ford má Mustanga RWD, víceválec, E😜lorer - taky to není prémie
Kia Stinger / Genesis - RWD, V6 a taky minimálně o Kie to nikdo neprohlásí..
JDe o to, že prémie je asi vnímána i trochu něčím jiným, protože tak cca před 15ti lety si mohl koupit takové motorizace i v mainstreamu ( Ford, Opel, Peugeot, Renault)...
No ale Touareg je bez debaty prémiový model. Je to prémiový model od jinak neprémiové automobilky, protože převážná většina všech ostatních modelů je mainstream a převážné zaměření VW je tedy na mainstream. Analogicky když Mazda postaví model střední třídy s podélně uloženými víceválci a s ostatní technikou na úrovni prémie, tak to bude bezpochyby prémiový model a stejně tak Mazda zůstane mainstreamovou automobilkou, protože vše ostatní a tedy většina produkce zůstane mainstreamem. Ty věci se nijak nevylučují, prostě jedna vlaštovka jaro nedělá, ale prémiový model může postavit teoreticky i Dacia. Jiná věc je, jestli publikum ten prémiový model od mainstreamového výrobce přijme a bude úspěšný, u Touaregu se to VW podařilo, u Phaetonu nikoliv. Stejná zkouška čeká tedy i na Mazdu (určitou zkušenost má z minula s Xedosem).
tuto skusku uz mazda nezvladla u trojky, co je podla nej tiez premiove auto. U sestky to asi nezvladne tiez, tam pojde priamo proti autam ako A6 ci A5/A7 - podla mna narazi hlavou o stenu...
Byl podle tebe Phaeton prémie?
Passat prémie není, interiérem ani technikou zásadně nevybočuje.
Mustang je specifikum. E😜lorer neznám, ale v US je to obyčejné středně velké SUV.
Genesis je prémiová značka a Stinger má k prémii blízko, pokud jí není.
Zdůrazňuji, že netvrdím, že Mazda je prémie, a netvrdil to ani palix v tom příspěvku.
Passat prémie není, interiérem ani technikou zásadně nevybočuje.
Mustang je specifikum. E😜lorer neznám, ale v US je to obyčejné středně velké SUV.
Genesis je prémiová značka a Stinger má k prémii blízko, pokud jí není.
Zdůrazňuji, že netvrdím, že Mazda je prémie, a netvrdil to ani palix v tom příspěvku.
Phaeton ? Asi urcite technikou, ale... zeptám se jinak.
Byla třeba C5 se vzduchovým podvozkem a víceválcovými motory prémie? Málokdo řekne ,že ano.
Byla třeba Omega prémie? Náhon na zadek, šestiválce... taky ne.
Byla třeba C5 se vzduchovým podvozkem a víceválcovými motory prémie? Málokdo řekne ,že ano.
Byla třeba Omega prémie? Náhon na zadek, šestiválce... taky ne.
C5, Omega měly šestiválce, jako v té době kde kdo. Phaeton měl i W12. Asi nebyly velké rozdíly mezi Phaetonem a A8.
Tak já netvrdím, že víceválec dělá prémii. Tehdy to byl standard. Mohli bychom se hádat hodiny třeba o tom, co dělalo prémií Volvo S40 nebo Alfu 158, stejně neexistuje žádná definice a asi se nedobereme jasného výsledku. Jediné, co jsem chtěl říct, je, že příští M 6 bude asi víc Giulia než Passat. A že trojka je dnes víc M-B A než i30.
Já palixe podezírám, že to slovo "prémie" použil schválně, a teď se kochá, jak tu Karel s fostechem kolem toho tataří 😁
Nieeee "GeekStar" - skôr som sa nevyjadril 100% presne a uviedol som niektorých ľudí do "omylu" 😉, nemyslím si, že Mazda je prémia. Len som niekde počul / čítal o ich úmysle byť prémiovou značkou. Pre mňa by to bola len škoda, lebo potom si auto od nich už nikdy nekúpim. To už radšej "ľudovú" Toyotu 😄. Jednoducho nie som ochotný kupovať si drahé auto.
Nenešťastie ceny všetkých áut idú hore a do 20 000€ už o chvíľu nebude žiadne auto nižšej strednej triedy.
V každom prípade som s mojou 3-kou veľmi spokojný. Nie je to žiadna prémia, možno nie je lepšia ako "Golf", oproti Octavii má malý kufor..., ale jednoducho za tie peniaze, ktoré som za ňu dal je to pre mňa skvelé auto - sadne mi ergonomicky, dizajnom aj jazdou. To auto Mazda spravila presne pre ľudí ako ja.
Až taký obrovský fanúšik Mazdy nie som 😄. Kedysi sa mi dokonca páčili aj Škody, VW... a aj dnes sa obzriem za rôznymi značkami.
Dnes by som kľudne kúpil aj Hondu, Toyotu... 😄. O Japoncoch som ale presvedčený, že práve pre moje potreby (benzín / hybrid) robia najlepšie autá.
Nenešťastie ceny všetkých áut idú hore a do 20 000€ už o chvíľu nebude žiadne auto nižšej strednej triedy.
V každom prípade som s mojou 3-kou veľmi spokojný. Nie je to žiadna prémia, možno nie je lepšia ako "Golf", oproti Octavii má malý kufor..., ale jednoducho za tie peniaze, ktoré som za ňu dal je to pre mňa skvelé auto - sadne mi ergonomicky, dizajnom aj jazdou. To auto Mazda spravila presne pre ľudí ako ja.
Až taký obrovský fanúšik Mazdy nie som 😄. Kedysi sa mi dokonca páčili aj Škody, VW... a aj dnes sa obzriem za rôznymi značkami.
Dnes by som kľudne kúpil aj Hondu, Toyotu... 😄. O Japoncoch som ale presvedčený, že práve pre moje potreby (benzín / hybrid) robia najlepšie autá.
Nehovorím, že Mazda je prémia, ale že sa chce priblížiť. Bohužiať s týmto krokom zrejme porastú aj ceny.
Solik1
Měl jsem dvě benzínový 626 a pak dvě dieselový 6... maximální spokojenosti a každý auto najelo přes 300 tis, jedna 626 dokonce 419 tis... Z dnešní nabídky Mazdy si ale nevyberu 😒. Chtěl jsem SUV a protože se už nevyrábí CX7 a CX5 mi připadá malá a spíš v ní jezdí ženský, musel jsem ke "koncernu". Mám roční nájezd cca 50 tis a proto potřebuju diesel.
Na jakoukoli Mazdu se rád podívám, fandím Mazdě... ale momentální nabídka v porovnání cena/výkon, je opravdu už jen pro velký fanoušky.
Na jakoukoli Mazdu se rád podívám, fandím Mazdě... ale momentální nabídka v porovnání cena/výkon, je opravdu už jen pro velký fanoušky.
Podozrievam Mazdu, že oni ani nerobia autá pre fanúšikov, ale hlavne "chytajú" zákazníkov na super dizajn. Ak u niekoho rozhoduje hlavne dizajn (napr ženy), tak Mazda bude na prvých priečkach výberu. Pri automatickej prevodovke je veľkej časti zákazníkov absolútne jedno, aký je pod kapotou motor (turbo, atmosféra).
Ak človek hodnotí auto podľa nejakých úžitkových kritérii, tak skončí asi niekde inde.
Ináč kto jazdí v Mazde tak trochu sledujem... V každom type jazdia rôzni ľudia. Od mladších mužov, žien, až po ľudí v dôchodkovom veku. Teda okrem Mazdy 2 - tých veľa nevídam a ak už, tak väčšinou šoféruje žena.
Ak človek hodnotí auto podľa nejakých úžitkových kritérii, tak skončí asi niekde inde.
Ináč kto jazdí v Mazde tak trochu sledujem... V každom type jazdia rôzni ľudia. Od mladších mužov, žien, až po ľudí v dôchodkovom veku. Teda okrem Mazdy 2 - tých veľa nevídam a ak už, tak väčšinou šoféruje žena.
martinsip
Mega za Mazdu 6. Ti výrobci se už fakt vážně pos.ali 😒
Přesně! Mega za mazdu 6. Přitom veškerá konkurence včetně třeba Renaultu Talisman stojí v plné výbavě maximálně 700tis. Kromě Talismanu mě napadá z konkurentů třeba ještě VW: https😐/www.sauto.cz/…en/pol👋18731356?…
Talisman má být konkurence 😒] :😉
S tím Talismanem jsi mě pobavil. Dobrý výstřel do tmy. V základu 965 tisíc s motorem Blue dCi 160 EDC 118kW. Talisman v úplném základu na ceně Mazdy 6 v top výbavě s benzínovou atmosférou 2,5i 143kW. Zajeď se podívat, jak ta Mazda vypadá a pak se stav v Renaultu a možná pochopíš, že Mazda je pořád levná.
Dle ceníků se to v mainstreamu prémií jen hemží. 😒] Ovšem to P-GTI byl nejspíš omyl, ne ?
Proč omyl? Ukázka, co dnes stojí auto o dvě třídy níž. Byť má silnější motor, určitě nemá srovnatelnou výbavu, a nejspíš to ani není ceníková cena. Nemůžu tam přece dát Passata za 1,4M. Byla to ironie, ale to jsi určitě poznal. 😉
Ok, ironii jsem pochopil. S tím P-GTI se mi to ale stejně moc nezdá. Za prvé to není typický příklad toho, co dnes stojí auta o dvě třídy níž, a za druhé v rámci své kategorie není ta cena nijak šokantní. Přitom zrovna u VW se jako krásný příklad navoněné bídy za nehorázný prachy nabízí tohle: https😐/www.auto.cz/…98-703-kc-137106
Dobrá, PGTI nechám stranou. Bylo příliš levné. Na českých stránkách Polo aktuálně chybí, použil jsem slovenský konfigurátor, voilá, 30tE za 1,5TSI (odkaz tu dělá hroznou prasečinu, tak mi jen věř - nejsou ani zaklikané všechny položky)
Vedle v testu je Golf 1,5T za milion, a o Passatu ani nemluvě. Vedle toho je pak Mazda 6 za milion v plné rozhodně slušná nabídka.
Vedle v testu je Golf 1,5T za milion, a o Passatu ani nemluvě. Vedle toho je pak Mazda 6 za milion v plné rozhodně slušná nabídka.
Věřím ti. Těch příkladů je celá řada. Sedmimístnou cenovkou se dneska "pyšní" kdejaká hujda. Nářky nad cenou Ma6 nejsou při srovnání s konkurencí na místě. A nakonec ani ta Mazda se nekupuje úplně za ceník. 😉
Mne zrovna u te šestky mega nijak neuráží. Sice to zrovna není extra prostorné auto, ale je s benzínem aspon spolehlivá. Narozdil od zbylých modelů, které tu cenu maji oproti konkurenci nasazenou dost.
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dokonce i u CX-5, kde dává nafta největší smysl, kupuje nejvíc zákazníků raději 2,5i (podle brněnského prodejce).
Proto jsou zkušenosti tak rozdílné. :-!
Pokus o troleni dobrej, ale evidentne uz ti dochází nápady, jak svůj archaismus obhájit 😒]
V diskusi pod japoncem tohle musí padnout.
Dám ti šanci. Proč? V klidu mi prosím napiš, jak to je.
Japonci zistili to čo sa hovorí už dávno - "keď Japonec, tak benzín" 😉
Myslím si, že benzínová 2,5 l Mazda nebude mať o toľko vyššiu spotrebu, aby to finančne prekročilo prípadný problém diesla.
Samozrejme, kto má na diesel vhodný jazdný režim, tak je to OK. To napr môjho kolegu tlak okolia presvedčil na kúpu dieslovej Škody a teraz kúpu veeľmi ľutuje. Hovorí mi "Mal som kúpiť benzínového Japonca ako si mi hovoril" :-!.
(Pozn - kolega jazdí aj krátke trasy, síce auto ide, ale stále regeneruje DPF, niekedy ide autobusom do práce aby šetril auto... = hovorí, že načo mu také auto?)
Nechápu strategii Mazdy, oni udělali všechno proto aby se diesely neprodávaly a potom prohlašují že o diesely není zájem.
On by byl, ale pokud dealeři nechtějí diesely prodávat tak se to zabije.
Vůbec se nedivím že má Mazda brutální propad prodejů. Nejsou diesely, není 4x4, spotřeba a výkon benzínových motorů nic moc.
Příště budeme muset jít jinam.
Nechápu vývoj/výrobu/propagaci nových dieselů 6-válců, když realita je úplně jiná.
btw nejsou ty diesely starý pažouti?
S dieslami je to ťažké. Európa zrejme nie je pre Mazdu hlavným trhom. Celkovo tu nepredajú až toľko áut a svoju produkciu zrejme dokážu predať aj inde.
Ja mám moju Mazdu 3 veľmi v obľube - aj napriek výkonnu "len" 88 kW (pri 4000 ot) mi to celkom stačí. Ale novú Mazdu by som dnes zrejme pri tých cenách nekúpil.
Keby ale takto vyzerala nová 6-ka😒br />https😐/www.autoforum.cz/…statni-skoncili/
tak by to podľa mňa mohlo byť minimálne vzhľadom neskutočne luxusné auto 😊
Predpokladám ale, že pri svojej veľkosti by zrejme neponúklo obrovský priestor pre posádku.