Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZa volantem inovovaných Maserati: Jak jezdí Ghibli Hybrid a šestiválcové Quattroporte?
37 komentářů
Dinar
nějak se srovnat s dnešními předpisy, tak maserati se čtyřhrnkem mi prostě nějak neleze...
Náhrada dýzlu, ok, on se ten dýzl neprodával od začátku, čistě proto, že ghibli s ním bylo prostě špatné auto, ghibli s benz. V6 je úplně jiná hra. Ta určitá starosvětskost (díky zastaralosti) není na škodu, absence pitomých asistentů je dneska spíše plusem, jsem ale zvědav, jestli inovování akt. modelů maserati nějak pomůže, zatím to bohužel vypadá, že mase se blíží ke konci své cesty.
Náhrada dýzlu, ok, on se ten dýzl neprodával od začátku, čistě proto, že ghibli s ním bylo prostě špatné auto, ghibli s benz. V6 je úplně jiná hra. Ta určitá starosvětskost (díky zastaralosti) není na škodu, absence pitomých asistentů je dneska spíše plusem, jsem ale zvědav, jestli inovování akt. modelů maserati nějak pomůže, zatím to bohužel vypadá, že mase se blíží ke konci své cesty.
.... inovace starého železa už nemůže nic zachránit.... jistá šance je v aktuálním projektu předělání Stelvia na Mase.... Základ má Alfa myslím velmi dobrý, pokud se odladí interiér a vnější estetika, mohlo by to fungovat.... dovolím si i říci že baby-sedan od Mase na bázi Giulie by fungoval taky....
čili co jde sdílet s Alfou to teoreticky může fungovat.... jak udělají nové Ghibli nebo QP to teda netuším....
a pak je tu ještě jeden problém - servisní síť.... cenovky budou asi hodně plnotučné 😢
čili co jde sdílet s Alfou to teoreticky může fungovat.... jak udělají nové Ghibli nebo QP to teda netuším....
a pak je tu ještě jeden problém - servisní síť.... cenovky budou asi hodně plnotučné 😢
speedfred
v praxi zvlášt u tejto triedy áut je platná fakt iba na papiery.
Dizel je aj tak vhodnejší na cestovanie a 6-válcový zvlášť. Keď už je treba mildhybrid tak ho mali mrsknúť na V6 d a potom ho kľudne nasadiť aj do Giulie.
To by ale museli byť asi nejaké €€€ na další vývoj.
Škoda, pekné autá aj po toľkých rokoch.
Dizel je aj tak vhodnejší na cestovanie a 6-válcový zvlášť. Keď už je treba mildhybrid tak ho mali mrsknúť na V6 d a potom ho kľudne nasadiť aj do Giulie.
To by ale museli byť asi nejaké €€€ na další vývoj.
Škoda, pekné autá aj po toľkých rokoch.
Giulia coskoro skonci v prepadlisku automobilovych dejin ako dalsi alfacky neschopny kusok plus kusok aj nedorobeny kedze chyba kombik.... a po skonceni mensej giulietty na konci predosleho roku som aj zvedavy co chce alfa tento rok zakaznikom vobec este predavat... tie 2 zabehane kusky? rovnako nabeh mensich a dobre predajnych suv tiez dokonale pres.rali... pardon prespali.... tonale vo vyrobe je stale v nedohladne... hlavne ze s jeho prichodom uz strasia 2 roky aspon.. v reale ale opat len sluby a skutek utekl.... a kym konecne aj nabehne obavam sa ze uz bude rovno aj zastarale vedla akejkolvek konkurencie v podobnej cenovke.. a potom sa zase budu divit ze preco im to neslape sasci.... bye bye alfa... to uz dnes viac verim aj vietnamskemu vinfastu ako tebe ( ten je nakoniec uz aj dnes po par rokoch existencie technicky dalej alo cela ta legendarna ale bohuzial prehnita alfa )....
hmmm, zaujímavé info. Nevieš kedy bude asi končiť Giulia? Aby som vedel či ju mám radšej predať alebo nakúpiť nejaké diely do zásoby. Ty si mal vždy ten správny odhad na budúci vývoj v automotive.
Ďakujem.
Ďakujem.
Moje polo predoslej generacie sa uz napr davno ani nevyraba a nestresujem.... auta sa skratka rokmi menia .... diely ale vyrobca stale ma aj na starsie vozy.... ale nakup si co chces a kolko chces... je to uz na tebe... tvoje prachy
Viem o jednom aute ktoré tú bude s nami večne. 😄 Názov tu písať radšej nebudem pretože to není hodno pod článkom o Maserati.
Zase sem tahas kktiny... jak kazdy kto nema serioznu odpoved k veci.... takze to asi ukoncime... ale ked bude nieco k veci kludne ozvi sa... potom nemam problem odpisat
Niektoré autá sa kupujú srdcom a nie rozumom.
Kludne by som niekedy išiel aj do Mase ale momentálne mi není treba takú limuzínu.Ja občas idem takto proti prúdu.
Kludne by som niekedy išiel aj do Mase ale momentálne mi není treba takú limuzínu.Ja občas idem takto proti prúdu.
Ze prave ty hovoris o serioznych odpovediach 😂😂😂....tvoje hodnotenia predajov sa zakladaju na poctoch danneho modelu u vas na sidlisku a hodnotenia aut na zaklade pohladu na fotku.... takze tolko k tomu PEACE
"Giulia coskoro skonci v prepadlisku automobilovych dejin ako dalsi alfacky neschopny kusok"
Co ti na tomhle nesmyslu přijde seriózního?
Co ti na tomhle nesmyslu přijde seriózního?
Neschopny kousek...mozna pro cloveka, co ma auto jako prepravni prostredek vylozene z bodu A do bodu B a kde nalozi pulku baraku a naseda do auta jako na barovou stolicku. Kdyby aspon polovina aut mela tak skvely jizdni projev, to by bylo radosti. Ale lidi dnes uz daleko vic zajima mnozstvi displeju, svetylek a podobne. Jasne, pro vetsinu lidi to auto ma dost preslapu, ale pokud jednou skonci, tak na to, jak skvele jezdi, se bude vzpominat jeste dlouho.
Pozri si predaje giulie... ale to auto sami pochovali nesikovnymi kombinaciami pre realneho sukromnika plus chyba mu tam kombik.... ja mam auta vazne rad... ale ze je alfa v pruseroch akych je sa vzhladom na jej sposob fungovania fakt nedivim a dnes uz aj nejedna novsia a menej zvucna automobilka ma vacsie sance na prezitie ako alfa.. neschopna alfa
O prodejich se tu nikdo nehada, to vi snad kazdej. Alfa nikdy nebyla masovka. Kombik by nic nezachranil stejne jako ve svoji dobe treba kombi u Fiatu a tim myslim Cromu. Ktera byla plne srovnatelna pokud si tim nekdy jel s konkurenci a jaky mela prodeje? Realne me osobne po pul rocnim pouzivani v Giulii nic nechybelo, jizdne naprosta spicka, interier ani po 50 000 nikde nevrzal, narozdil od nektere konkurence. Bixenony svitily v noci vyborne i v porovnani s nekterymi LED, infotainment propojeny s telefon naprosto bez problemu, navigace naprosto spolehlive vzdy dovedla do cile, priplatkove audio hralo opravdu paradne, kelimek na kafe sem si mel taky v pohode kde odlozit a na to jak relativne sportovne je to auto zalozeny, tak byla radost stim jezdit dlouhy cesty, kdy clovek z auta nevylezl vyklepanej nebo polamanej ani po 1000 kilometrech. Takze mi rekni, co realne jinyho clovek v takhle zamerenym aute potrebuje? Tohle auto neni o velikosti kufru nebo o tom ze ma vzadu o par centimetru min mista na hnaty nez konkurence. Chorvatsko naprosto pohodlne ve 4 to zvladlo a jeste si to clovek za volantem uzival. Alfa tezi zkratka stale ze svoji jakesi ,,spatne” povesti, kterou ja ovsem potvrdit nemuzu a to se sni tahne bohuzel doted a to ikdyby udelala sebelepsi auto. Podobne jako treba skvely Jaguary.
Bral by som dnes uz aj stingera radsej ako giuliu.... pripadne arteona .... aj dizajnom aj spolahlivostne... tak ono interier mi nevrzgal ani kedysi na sluzobnej 5 rocnej fabii 1 so 120tisimi ... problem alfy je ale inde... navyse zla povest sa dnes naprava v coraz vacsej konkurencii coraz tazsie... mna by este zaujimalo preco alfe tolko stale trva kym pusti auto do predaja. Ved kym aj giulia prisla realne k zakaznikom tak uz bola takmer 2 roky na svete... sucasne pripravovane tonale dopadne zrejme rovnako... takto ale v dnesnom rychlo sa meniacom sa auto svete nemaju moc sanci na prezitie... tymto klido pido stylom to fakt nepojde .. drava a namlsana konkurencia je pritom x krat flexibilnejsia rychlejsia... vie hned reagovat na potreby trhu len v alfe akoby stale spali alebo co....
Proc jim to trva se zajed zeptat do fabriky. To je vec druha. To nikdo z nas nevi. Me zajima realna uzivatelska hodnota a ta me presvedcila o tom, ze tomu autu z uzivatelskyho hlediska absolutne nic nechybi, samozrejme z pohledu zakaznika, kterej jde vylozene po malym sedanu. Co realne clovek v aute potrebuje respektive co clovek v konkurenci vyuziva vic? Stinger i Arteon jsem mel pujceny a pocitem z jizdy jsou ty auta nahony vzdaleny, jediny co jsem u Stingeru kvitoval byl neprevzatej a relativne originalni interier oproti Arteonu, tam to byla naprosta nuda.
Manželka doma kombíky zakázala, takže predtým sedany, teraz SUV keď treba kvôli chrbtici vyšší posed.
Alfa je tiež krásna, ale neodvážil by som sa ju kúpiť kvôli tomu, že nemá dobré meno v spoľahlivosti.
Síce je u nej nejaká predĺžená záruka, ale pri mojich nájazdoch 40 tis/km rok je tam obmedzenie.
Takže som zostal u BMW s príplatkovou zárukou 5rokov/200 tis. km a autá predávam keď majú 3-4 roky. To dosť pomáha predajnej cene.
Ak by som mal zvážiť Alfu, alebo Maserati z môjho pohľadu je to nevyhnutnosť 5-6 rokov záruka / min 200 tis. km.
Alfa je tiež krásna, ale neodvážil by som sa ju kúpiť kvôli tomu, že nemá dobré meno v spoľahlivosti.
Síce je u nej nejaká predĺžená záruka, ale pri mojich nájazdoch 40 tis/km rok je tam obmedzenie.
Takže som zostal u BMW s príplatkovou zárukou 5rokov/200 tis. km a autá predávam keď majú 3-4 roky. To dosť pomáha predajnej cene.
Ak by som mal zvážiť Alfu, alebo Maserati z môjho pohľadu je to nevyhnutnosť 5-6 rokov záruka / min 200 tis. km.
Petiletou zaruku poskytuje i Alfa, nicmene z hlediska spolehlivosti na tom Alfa neni nijak hur nez BMW. Ale ta povest tam proste je, to je jasne. Lidi si proste ve vetsine pripadech reknou, jo Alfa, krasny auta, ale nebude v tom misto, je to relativne sportovni takze to bude nepohodlny, servis bude stat majlant atd. Realne to ale dnes uz tak neni, teda az na tu dealerskou sit. Ta je opravdu mizerna.
Je vela studii a prieskumov spolahlivost, ktore ukazuju, ze Alfa nijako nezaostava. Naopak patri k spolahlivejsim. Sice nemam osobnu skusenost. Ale 40k rocne najazdim tiez a myslim si, ze ak mas pravidelny servis a normalne pouzivanie tak sa nie je coho bat. Obzvlast ked mnoho systemov uz dnes dodavaju firmy a nie su tvorene automobilkou.
5 ročná záruka na Alfu je, ale obmedzená 100 tis, príp. 120 tis km. Takže pre mňa je to 2,5 ročná záruka.
To je pravda, ale i tak je to hodne solidni. A ruku na srdce, Giulii si malokdo koupi kvuli tomu, ze sni nahrka v kratke dobe 200 000. Ale samozrejme cim delsi zaruka, tim lip.
Vyssie som cital, ze menis auta 3-4 roky. A zaruka ti vyjde na 2 a pol pripadne 3 roky. Tak sa to takmer stretava. Ale chapem tvoj argument v tomto. Proste clovek nieco hlada a najde to inde. Za mna je len skoda, ze Alfe sa nedari tak ako by si zasluzila. Pritom je to dobre auto. Lepsie ako vyssie spommenuty Stinger napriklad.
No vidís, ja som vymenil BMW za AR. Síce nerobím na nej (inak aj 100t km/rok) už nejaké veľké porcie km ale o to viac dostáva za uši inde. Za mňa veľká spokojnosť.
Mínus je menšia servisná sieť.
Problém Talošov je asi celkovo marketing, ktovie čo s tým teraz spravia spolu s PSA
Mínus je menšia servisná sieť.
Problém Talošov je asi celkovo marketing, ktovie čo s tým teraz spravia spolu s PSA
3_diamanty
Jak sa mi kedysi pacilo viac quattroporte... 90 roky ( ktore bolo vtedy dlzkou kasne na urovni nejakej primery ci octavky ).... tak dnes mi uz sikovnejsie aj krajsie pride ghibli ( vzhladom na sucasne rozmery quattroporte ) .... dokonala luxusno sportova limuzina... tu fakt nejaka audina nema ani zdaleka to caro co maserati ...
:yes:
:yes:
Ale štýlovo a dizajnovo sú Maserati veľmi fajn autá.
Máte niekto skúsenosť so spoľahlivosťou Maserati?
ja se svezl jen s tou SQ4, a auto pohodlne a zajimave, ale po tydnu by me tam asi zacala spousta veci vadit ze je dost nedotazenych a takovych "italskych" , ale nastesti ja jsem spis na Italske jidlo nez na jejich auta, jako ac je to jiz 2 roky co jsem to mohl ridit, tak dodnes vidim jak to nelicovalo u ridice ve dverich, ta fuka co byla mezi sklem a kozenkou byla silena, al etak kazdemu po jeho chuti 😄