Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
rohYpnol
BMW se v těch mezitřídách samo totálně ztratilo. Vytvořilo modely, které chtěly být vším a zároveň nebyly ničím. Nové 6 GT je snahou z té slepé mapy najít východisko. Ano, dopadlo to tentokrát o poznání líp než minule. Ale přesto v podstatě neznám zbytečnější model než právě 6 GT. Jakkoliv to je samo o sobě skvělé auto.
I když ano, EV shity jsou vlastně ještě zbytečnější než tohle... 😁 😉
I když ano, EV shity jsou vlastně ještě zbytečnější než tohle... 😁 😉
Ja to na zbytecnej model nevidim..kdo chce misto a komfort pro sebe a deti a nechce super modni suv muze hrabnout po tomhle divim se ze jich u nas nejezdi vic vlastne nedivim
podla mna toto GTcko uz nastupcu nedostane... je to jedno z tych ( podivnych ) aut ktore su sice ako vzdy technicky dokonale ale v podstate ako pises... su uplne zbytocne a nemaju ani jasnu cielovku ... miesto toho si zakaznik za podobne peniaze uz radsej kupi X5tku... alebo nejaku normalnu 5tku .... pripadne pojde k medvedovi lexusu alebo audine
rovnako mensie 3GT uz to ma ( nastastie ) za sebou https😐/www.autoforum.cz/…zi-bez-nastupce/
za mna sa celkovo bawo hlada... uz zdaleka nema co auto to uspesny model... ale pribuduju mu aj neuspesne modely co pred 15 rokmi nebolo .... ale to je tak ked mas uz 30 modelov ( lebo kvantita dnes uz vyhrva nad kvalitou ) a z toho len 10 dava ako tak zmysel ze jo ...
rovnako mensie 3GT uz to ma ( nastastie ) za sebou https😐/www.autoforum.cz/…zi-bez-nastupce/
za mna sa celkovo bawo hlada... uz zdaleka nema co auto to uspesny model... ale pribuduju mu aj neuspesne modely co pred 15 rokmi nebolo .... ale to je tak ked mas uz 30 modelov ( lebo kvantita dnes uz vyhrva nad kvalitou ) a z toho len 10 dava ako tak zmysel ze jo ...
A na čo je dobré to triedne škatuľkovanie? Nie je fuk, či sa to počíta medzi kompakty, strednú triedu, stredné či veľké crossovery, alebo čo to vlastne je? Ide o to, či to auto niekomu vyhovuje a či ho ľudia chcú a budú kupovať. Hodnotiť, či je auto zbytočné alebo nie podľa toho, či zapadá do nejakej triedy, je úplný nezmysel.
Ne není. Ty třídy vznikly na základě právě reálných potřeb. Podle toho. co lidi hledali ve výrobním programu.
Tyhle mezitřídy a crossovery jsou jen důsledkem rozbředlosti nabídky. A stále se opakuje to stejné - jak se tyhle pokusy objeví, stejně rychle obvykle zmizí. Jen málokdy se ujmou, jako třeba SUV coupé.
Tyhle mezitřídy a crossovery jsou jen důsledkem rozbředlosti nabídky. A stále se opakuje to stejné - jak se tyhle pokusy objeví, stejně rychle obvykle zmizí. Jen málokdy se ujmou, jako třeba SUV coupé.
rohYpnol
u tohto uata bude zaujimava zostatkova hodnota po 10 rokov... predpokladam ze bude na urovni nejakej beznej vybehanej octavky ... a potom kup takuto rarohu ako nove auto... ani hocijakej firme sa to uz neoplati nie to este sukromnikovi ... a prave na takychto nezmyselnych kuskoch bawo dnes uz pada ku dnu. pritom mohlo byt uplne inde keby to vzali z ineho konca ... a aj medved sa v tomto uz poucil ... tak uvidime co na to bmw
Mrkni se co stoji gt prvni generace..
bude po 10 rokoch stat zlomok povodnej ceny.. zrovna premiovky na cene stracaju najviac a najrychlejsie bez ohladu na km a vek.... este SUV si co to podrzi cenovo ale tento knedlik nema sancu ani ako jazdenka mat patricny "uspech"
...že teba ešte nenajala nejaká automobilka aby mali poriadnu víziu do budúcna čo treba vyrábať a ľudia chcú.
Anonym
asi už nepřekvapí ta váha...
JInak rozumnej příplatek za čtyřkolku (mainstreamovej) a docela levný (až "must buy") lasery.
Plavidlo na dlouhý tratě. Skoro 140 koní při autobahnovejch 1500 otáčkách.
JInak rozumnej příplatek za čtyřkolku (mainstreamovej) a docela levný (až "must buy") lasery.
Plavidlo na dlouhý tratě. Skoro 140 koní při autobahnovejch 1500 otáčkách.
lamal
je v pripade BMW takmer vzdy ohyzda... uz prve 3 a 5 GT boli neforemne a spatne obludy s ladvinkami a dnes tomu nie je inac. K tomu este malo miesta nad hlavou v zadu...
Dalsia 2tonova zbytocnost...
Dalsia 2tonova zbytocnost...
Taky se mi ty jejich GT pokusy nelíbí. Když se na to člověk podívá, že stačí povytáhnout střechu výš o pár cm a je z toho najednou nějaké X-ko, tak to vypadá podstatně líp.
Ne. Tohle je právě pro lidi, co nejsou SUV zblblý.
Nejsem zblblý SUV, ale mít na výběr mezi tímto GT a X6, beru X6. Jinak klidně klasickou řada 3, 5 sedan bych si do garáže vybral, ale toto nikdy.
Já kdybych jedno z toho musel koupit, tak tohle.
Ale nechci ani jedno.
Osobně kdybych měl jmenovat auto, ve kterým jezděj největší strupy...je to X6.
Ale to je náhoda - neber to osobně.
Hlavně, že si můžeme vybrat, ne?
Ale nechci ani jedno.
Osobně kdybych měl jmenovat auto, ve kterým jezděj největší strupy...je to X6.
Ale to je náhoda - neber to osobně.
Hlavně, že si můžeme vybrat, ne?
V pohodě je to o vkusu. Tobě se toto líbí, mně vůbec. Jinak řešit dilema, které BMW si vyberu řešit nemusím, nemám na to.
Vidíš , ja to mám presne na opak. Na X6 sa ani nedá pozerať kdežto 5 a 6GT sa mi páčia.
Hlavne tá jazda (jazdil som iba 5GT) sa mi hodne páčila a auto je aj fakt priestrané. Za mna môže byť.
Hlavne tá jazda (jazdil som iba 5GT) sa mi hodne páčila a auto je aj fakt priestrané. Za mna môže byť.
Hej tak nejak... v kazdej generacii sa clovek docita o optickom rozsireni a stale to vyzera na hoven 😁
ProchyToman
Lepší jak číst o srazu malých autíček a nevrlých kucích na vánoční speciál Pitcho PavlíkVsíti
To jsem taky nečetl...
Teda byl to Kolman ,ale chtěl jsem tomu dát šanci...ale "Yarisobraní" v prvním řádku mě stačilo.
Teda byl to Kolman ,ale chtěl jsem tomu dát šanci...ale "Yarisobraní" v prvním řádku mě stačilo.
ProchyToman
Tak proč ne. To že dřív ty auta GT nevypadali hezky je jasný. Ale asi se jim to vyplatí to dělat dál. Že my je tady nevídáme jako v jiných státech a ztrácí rychle cenu a víme co BYsme si Bykoupili je maximálně tak na slovensko českou diskuzi na auto.cz Pro člověka co chce víc pohodlí jak v 5ce, ale nechce vypadat jak když jede prezident v 7er, dobrá volba. Navíc palec nahoru, že takovej člověk vezme tohle než krabici typu x6
:yes:
Přesně kámo.
Vždycky je to o podvozek vejš než cedulka. Ale to bychaři neřeší.
Přesně kámo.
Vždycky je to o podvozek vejš než cedulka. Ale to bychaři neřeší.
pradeda777
Rozhodně to není auto ošklivé,.........jen ten zadek je celý z.k.u.r.v.e.n.ý...... :no:
webpaja
...tohle je prostě pojízdná terapie klidu. Už 5GT mi sedlo na cestování do ruky a 6GT je tak dobré, že jen pro některé podivná záď (mě nevadí), může být pihou na kráse.
Jezdil jsem jako 640d a auto umí jet, konejšit, klidnit i zabrat. :yes:
Jezdil jsem jako 640d a auto umí jet, konejšit, klidnit i zabrat. :yes:
Jak rikam kdyz rodinej vuz tak tohle je topka😊
nevím, v čem by to mohlo být lepší,než 5touring. Vejde se tam pohodlně pes dozadu?
To auto je úplně jiné. Je prostornější, pohodlnější, kašle na sport. Tohle bávo je nejlepší rodinný Mercedes, v tom nejlepším slova smyslu. A nejmíň BMW.
A tak je to i s 30d, určitě se k tomu autu hodí, ale kde šestiválcový standard překvapí, tady zklame. Jedinou stížností kamaráda majitele je, že 40d v comfortu prostě nejede.
Tohle auto je naprostá špička ve svojí hře. Sám bych si taky radši koupil pětku, po faceliftu je senzační.
A tak je to i s 30d, určitě se k tomu autu hodí, ale kde šestiválcový standard překvapí, tady zklame. Jedinou stížností kamaráda majitele je, že 40d v comfortu prostě nejede.
Tohle auto je naprostá špička ve svojí hře. Sám bych si taky radši koupil pětku, po faceliftu je senzační.
Ja 6GT vidím ako najlepšie z áut, ktoré si človek nekúpi. 😁 Teda objektívne nemám proti tomu autu nič, určite ako píšeš jazdí parádne komfortne, je to praktický liftback, priestor vovnútri väčší než 5er (fakticky bližšie k 7er)... všetko fajn, ale proste je to príklad, že auto sa Ti musí predovšetkým páčiť a ak nie, tak nepomôže ani objektívne najlepšia technika, komfort a jazdné vlastnosti.
Proste nevidím jediný dôvod, prečo neísť do 5er kombi (5er po facelifte je jasne najkrajšie BMW) alebo ako píše redaktor do X5 (SUV bude mať lepší image ako usadlý liftback), pričom obidve sú lacnejšie ako 6GT.
Proste nevidím jediný dôvod, prečo neísť do 5er kombi (5er po facelifte je jasne najkrajšie BMW) alebo ako píše redaktor do X5 (SUV bude mať lepší image ako usadlý liftback), pričom obidve sú lacnejšie ako 6GT.
Je to o penězích. Za mě má 6GT to co mi chybí v 5er a to je určitá špetka komfortu a prostoru navíc. 5er skvěle jezdí, je praktická a i designem velmi potentní. Je to vlastně perfektní univerzál. Ale na to že má 5m, tak je tam méně prostoru jak v Passatu pro pasažéry (podélně) i v kufru. Podvozek a celkové pojetí má blíž ke sportu (záleží taky na konfiguraci).
6GT vnímám jako takovou alternativu k X6 když nechcete SUV. Ten stavitelný podvozek je super pokud jezdíte někam na chatu apod. Mně se ten model líbí hodně, ale cenově je to spíš X6 než 5er, pro mě to je zatím moc. Taky myslím že ten kdo řeší image, tak 5er (klidně i touring) v M paketu udělá asi více parády než 6GT, což se taky může odrážet v rozhodování...
6GT vnímám jako takovou alternativu k X6 když nechcete SUV. Ten stavitelný podvozek je super pokud jezdíte někam na chatu apod. Mně se ten model líbí hodně, ale cenově je to spíš X6 než 5er, pro mě to je zatím moc. Taky myslím že ten kdo řeší image, tak 5er (klidně i touring) v M paketu udělá asi více parády než 6GT, což se taky může odrážet v rozhodování...
V 5er som sedel len krátko, tak si už presne nepamätám priestorové pomery, každopádne prémiová vyššia stredná bola vždy priestorovo na úrovni mainstreamovej strednej (Passat a spol.). Na druhej strane čo viac potrebuješ ako je priestor Passatu (notabene ak sa bavíme o kombíkoch)?
Za mňa je pridanou hodnotu GT modelov (a to ako 6GT, tak 3GT) výška, ktorá sa prejavuje v priestore nad hlavou (najmä vzadu), ako aj vo vyššom posede, čo majú najmä starší ľudia radi (a je to jeden z najčastejších argumentov pre SUV). Ale je to vyvážené tým nevzhľadným výzorom, ktorý kričí osobitne pri proporčne a dizajnovo dokonalej 5ke (opakujem, 5er v M pakete, resp. M5 považujem za najkrajšie BMW súčasnosti). A ak by pri 5er mal byť problémom tvrdý podvozok, stačí nezakliknúť M paket a veľké disky a komfort bude úplne bez výhrad. Ešte lepší nástup a vnútornú výšku ponúka X5, ktorá má aj lepší image (plus náskok mimo cesty) a je za podobnú cenu. Teda ak by som prekúsol ten dizajn (hlavný problém), stále mi tá pridaná hodnota príde ako slabý argument, notabene pri tej vysokej cene.
Za mňa je pridanou hodnotu GT modelov (a to ako 6GT, tak 3GT) výška, ktorá sa prejavuje v priestore nad hlavou (najmä vzadu), ako aj vo vyššom posede, čo majú najmä starší ľudia radi (a je to jeden z najčastejších argumentov pre SUV). Ale je to vyvážené tým nevzhľadným výzorom, ktorý kričí osobitne pri proporčne a dizajnovo dokonalej 5ke (opakujem, 5er v M pakete, resp. M5 považujem za najkrajšie BMW súčasnosti). A ak by pri 5er mal byť problémom tvrdý podvozok, stačí nezakliknúť M paket a veľké disky a komfort bude úplne bez výhrad. Ešte lepší nástup a vnútornú výšku ponúka X5, ktorá má aj lepší image (plus náskok mimo cesty) a je za podobnú cenu. Teda ak by som prekúsol ten dizajn (hlavný problém), stále mi tá pridaná hodnota príde ako slabý argument, notabene pri tej vysokej cene.
Jo máš pravdu, že na to co jsem popisoval by X5 fungovala a má lepší kufr. Prostě 6GT fakt vyplňuje poměrně malou mezeru v portfoliu.
Neviem ako 6GT, ale 5GT bola postavená na podvozku 7-er a jazda spoza volantu alebo keď som si sadol dozadu sa mi hodne páčila.
Dizajnovo je u mňa 6GT tak isto bez výhrad, páči sa mi aj napriek tomu že lifty nemám rád. Prirovnávať to k X6 (tfuj) snáď ani nejde.
Dizajnovo je u mňa 6GT tak isto bez výhrad, páči sa mi aj napriek tomu že lifty nemám rád. Prirovnávať to k X6 (tfuj) snáď ani nejde.
Jojo 6GT je postavená na 7er. Ona ale současná 5er taky sdílí se 7er víc než kdy jindy. Je to o úhlu pohledu, jak jsem už psal, 6GT vyplňuje určitou mezeru, která očividně není moc velká.
kesumb
Je na čase ukončit to designový trápení na tohle téma pokud možno už konečně bez nástupce. 5er facelift je designově dotažený auto. Nedovedu si představit důvod koupit místo ní tohle a každej den se na to dívat. Ono udělat 4 dvéřový "coupe" aby to bylo aspoň koukatelný není jednoduchý, ale že to jde dokazuje současná Panamera. Ale tohle je nejošklivějši BMW současnosti a to je lepší než předchůdce.
Mne se tato velká liftbacková obluda taky tak nelíbí i přes její nesporné kvality a dokážu si představit, že pro rodinu je 5er kombi lepší, nýbrž 3GT se mi líbí a pohrával jsem si s myšlenkou, že bych s ní asi uměl žít... dnes vím, že s rodinou bych asi stejně nakonec vzal vždy kombi 😁
3GT 320xd som mal asi na 4 dni a celý čas som premýšľal kto za to tie peniaze vysype. Za jedno sa mi to auto na rozdiel od 6GT vôbec nepáči a nevidel som tam ani nič čo by ma zaujalo.
No mne se líbí, že těží z karoserie liftback a přitom to není taková "tlustá kráva", jako 5GT,. nyní 6GT. Ale musí být v nějakém Mpacketu na hezkých kolech, jinak to není nic extra.
Ten, komu přijde výhra co nejvíc místa na nohy vzadu a chce pořád ještě řídit. Nikoho takového reálně neznám, majitelů GTček dost. Šikovný auto, oproti trojce zvýšený a o dost lepší kufr než touring. Ale s tou velikostí a rozvorem rovnou pětku...
Poznám hneď dvoch majiteľov. Jedného som presviedčal na klasickú 3er, ale bola mu príliš malá ako rodinné auto (GT má viac miesta vzadu aj v kufri) a kombi nechcel. A druhý je starý pán, ktorý ocení tých pár cm nástupnej výšky naviac oproti klasike.
Mě 6GT neuráží, 4d kupé vidím u 4GC a 8GC. Nejsmem cílovka, ale třeba můj starší známý si ji koupil a libuje si. Nechtěl SUV 😉
5er samozřejmě mě bude jezdit líp. :yes:
5er samozřejmě mě bude jezdit líp. :yes:
Nová podoba 6GT mě nijak neuráží. Ale přesně to je ten problém. Vedle modelů 5 a 7, které jsou prostě stále nádherné kousky, i když víc než kdy dřív záleží na konkrétní specifikaci, je tohle jen koukatelná veleryba.
Jasně, vím že někdo může namítnout praktičnost. Jenže od toho tu je Touring... Koneckonců model se evidentně neujal ani u zákazníků. Věřím tomu, že tohle skončí bez nástupce. Dost možná existenci tohoto modelu zachraňuje jen Čína.
Jasně, vím že někdo může namítnout praktičnost. Jenže od toho tu je Touring... Koneckonců model se evidentně neujal ani u zákazníků. Věřím tomu, že tohle skončí bez nástupce. Dost možná existenci tohoto modelu zachraňuje jen Čína.
nejhorsi je, ze se mi 7er docela zacina libit..
Tak já už si u BMW zvykl, že po představení novinky to vždy začíná zděšením 😁
Jako za mě na tom jsou nejhůř 2, pak 8 + 8GC, pak 6GT. Pak 3, která sama o sobě není škaredá ale hodně záleží na konkrétní specifikaci, jen je prostě až příliš "asijská". To samé platí o čtyřce. Pětka a sedmička u mě stále dobrý. X5 supr, tam to funguje, naopak X6 přesný opak...
Tedy jinak řečeno - naštěstí u klasické řady 3/5/7 stále nacházím kus původního ducha BMW.
Jako za mě na tom jsou nejhůř 2, pak 8 + 8GC, pak 6GT. Pak 3, která sama o sobě není škaredá ale hodně záleží na konkrétní specifikaci, jen je prostě až příliš "asijská". To samé platí o čtyřce. Pětka a sedmička u mě stále dobrý. X5 supr, tam to funguje, naopak X6 přesný opak...
Tedy jinak řečeno - naštěstí u klasické řady 3/5/7 stále nacházím kus původního ducha BMW.
Mára je pod laťkou toho, co jsem ochoten snášet.
Ale Mrknu na tabulku s číslama a cenama.
btw 4a půl hvězdy. Už mu chybí do pětihvězdy jen nápis JDM, kšiltovka na palubce a reflexně zelený kola z výprodeje.