Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDvojvaječná dvojčata: Lancia Delta a Saab 600. Aneb GM nebylo to nejhorší, co se Saabu mohlo stát
5 komentářů
netcar.xx
0
jednak silny odklon od designu na ktery byli zakaznici SAABu zvykli, za druhe to nebylo svedske a za treti jednim z hlavnich duvodu proc koupit SAABa byla pasivni bezpecnost. A te nemohl byt i jen od pohledu na Deltu nikdo verit. To same Saabaru 9-2X. Tam uz byl ten zaklad sice na hodne vysoke urovni, ale nebylo to svedske. Takovejch kockopsu byla ale uz spousta. Alfa Romeo Arna, aaaa.
Arese
0
Tak tak, Arna byla bezkonkurenčně nějstrašnější model, se kterým kdy Alfa přišla! 😲 😒 :no:
Stejsn
a Lancii se pak stal Chrysler, takže Thema a Voyager se dá brát jako taková posmrtná pomsta Saabu Lancii 😡
Arese
...než jedničkovou Deltu a tehdejší Saaby. Prodávat tohoto Itala pod severskou značkou byl podobně "inteligentní" nápad, jako nabízet Nissan Cherry s motorem z Alfasudu (AR Arna), nebo (mnohem později) velký zadokolkový sedan Chrysler coby Lancii Thema.... 😲 😒 :no:
PJ164
Lancia Delta byla konstruována především pro evropský jih, kde nesněží, nesolí se a koroze je tak spíš důsledkem nehod a mizerné údržby. Přitom nemuselo jít o nic jiného než je kataforéza či pouhý antikorozní nástřik, což ani tehdy nebyly žádné nákladné novinky.
Spoupráce se Saabem byla nesmyslná, vidiny Delty na sněhu byly deliriem vzhledem k jasné konstrukční mezi.
Saab zabila neschopnost (nebo záměr?) Wallenbergů dělat udržitelně kvalitní auta, což se nahradilo investicí GM, jejichž tehdejší šéfové viděli jen peníze a nikoli to, co je má skutečně produkovat. Navíc se u Saabu prakticky zastavil vlastní vývoj, od modelu 900 pak fatálně klesla antikorozní ochrana a proto je tolik Saabů po roce 1997 shnilých.
Spoupráce se Saabem byla nesmyslná, vidiny Delty na sněhu byly deliriem vzhledem k jasné konstrukční mezi.
Saab zabila neschopnost (nebo záměr?) Wallenbergů dělat udržitelně kvalitní auta, což se nahradilo investicí GM, jejichž tehdejší šéfové viděli jen peníze a nikoli to, co je má skutečně produkovat. Navíc se u Saabu prakticky zastavil vlastní vývoj, od modelu 900 pak fatálně klesla antikorozní ochrana a proto je tolik Saabů po roce 1997 shnilých.