Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
Aniž bych chtěl jakkoliv zpochybňovat kvality nového sorenta, odpovídám ano, já potřebuji k takovému autu i silnější motor, zrychlení z nuly na sto za 9,2 mě neuspokojuje, stejně jako fakt, že to auto už nad 160 km/h nejede a přitom si v tempu vezme 13 litrů, což ve stejně velkém autě nezhltne ani výrazně lépe jedoucí třílitrový šestiválec. Jak říkám, nic proti, ale ptá-li se titulek takto sugestivně, pak říkám, ano, já potřebuji. 😉
Korejjští BYkupci ale ne. A budeš vyobcován a zneuctěn, označen za zakomplexovaného chudáka. Uškvařen za živa rožhavenými palci!
Za +-60,000-65.000E vyprodávalo nedávno Audi nějaký firemní pár měsíční Q7 se šestihrncem v obrovskejch náložích. To byla asi nabídka pro tebe. :yes:
Za +-60,000-65.000E vyprodávalo nedávno Audi nějaký firemní pár měsíční Q7 se šestihrncem v obrovskejch náložích. To byla asi nabídka pro tebe. :yes:
No a nebo kdyby si chtěl srovnávat srovnatelné, tak třeba za cenu toho Sorenta můžeš mít ojeté Porsche ! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Já vím...ale ty Audiny byly fest zánovní (do 1000km) a záruku měly 5 let. No jen tak jsem to napsal Dinarovi. Byla na nich asi 40%.
jinak uznávám.
Na druhou stranu na Sorento (když chceš srovnávat srovnatelný) který porajtuje celej autosalon a pár BYkupců, kterejm to pujčej...a který bude mít třeba 8.000km...ti daj tak 15% a budou se tvářit, že je máš začít kouřit.
jinak uznávám.
Na druhou stranu na Sorento (když chceš srovnávat srovnatelný) který porajtuje celej autosalon a pár BYkupců, kterejm to pujčej...a který bude mít třeba 8.000km...ti daj tak 15% a budou se tvářit, že je máš začít kouřit.
Sorento jsem nikdy nepoptával, ale třeba Proceeda GT nabízeli reálně kolem 6 stovek, což oproti ceníku bylo cca o 200 tisíc méně, to mi nepříjde špatný 😊
Kolik %? Asi teda cca 22 jestli dobře počítám - jo to je na ČR a korejce docela dobrý.
Už to nevím přesně, ale bylo to tak kolem %. Dám ti příklad, kupovali jsme v loni Kugu, od slev pár procent na stejný model až na asi 25 % na skladovku (stejné auto) u jednoho dealera. Takže je to i prodejce od prodejce a to bylo na FO, žádná firma.
Hm, to je fajn. Jestli nenajeli na "systém Opel CZ"...vymyšlený ceníkovky od prvního do posledního dne.
Ne, to ne Ford má svůj svět cen... vystřelí ceny do nesmyslných výšin a když končí model, umí dělat divy 😊
Musim potvrdit, mame 2x odzkouseno u Fordu.
Mondeo kdyz koncila predchozi generace (skladovka, jeste zabalena, nula km) sleva 32%.
Focus 3 v plny nalozi, najeto asi 6 tisic, kdyz prisel facelift sleva 26%.
V rodine ted kupoval S-Max plnou naloz 4x4 kuze automat dokonce 28% sleva, a to na aktualni verzi (bez doprodeje).
Ford umi velmi dobre slevovat tak nejak uz tradicne... 😄
Proste 2 veci umi dobre - podvozky a slevy. Obcas umi i velmi dobry motory.
Mondeo kdyz koncila predchozi generace (skladovka, jeste zabalena, nula km) sleva 32%.
Focus 3 v plny nalozi, najeto asi 6 tisic, kdyz prisel facelift sleva 26%.
V rodine ted kupoval S-Max plnou naloz 4x4 kuze automat dokonce 28% sleva, a to na aktualni verzi (bez doprodeje).
Ford umi velmi dobre slevovat tak nejak uz tradicne... 😄
Proste 2 veci umi dobre - podvozky a slevy. Obcas umi i velmi dobry motory.
Jak píšu, nic proti sorentu nemám, je to solidní kus auta, jen když je ten titulek tak sugestivní, ve smyslu, co víc by ještě někdo mohl chtít, tak říkám, že já motor. Mě dynamika 2,2 crdi nestačí, to je celé. Posledních patnáct let mám vždycky v garáži i nějaké suv podobné velikosti, akt. GLE 350d, ale se sorentem bych to nesrovával, nebylo by to fér, přece jen je to auto za jiné peníze. Každopádně souhlas, pokud něco za 1,5 mio určitě bych se díval po něčem ve slevě s šestiválcem než po novém sorentu, jsem zvědav, jak se za tu cenu u nás bude prodávat.
ja s tebou na jednej strane suhlasim. Ak mas v garazi GLE 350d, tak sa necudujem. JAzdil som to, je to ale auto o triedu inde. CI kvalitou, motorom ci spracovanim a samozrejem cenou. Ale ak mas v garazi GLE 6 valec, tak ten nadpis nebol pre teba. Toto je pre ludi, ktory uvazuju ci kupia X3, XC60, GLC, Q5 to vsetko v 4valci alebo kupia nepremiu sorento za tie iste peniaze. A potom tu mame ludi co premyslaju nad tiguanom kodiaqom santafe a sorentom. A tam bys om ja osobne volil sorento. Staci pockat este rok, dva, budu zlavy, skladovky a ceny podobne s konkurentmi.
GLE 350D je na stovce za sedm, X5 30d dtto, ze by to byla dynamika z jiného světa bych neřekl...
Pokud vím, X5 30d má 6,5s. 9,2 vs.6,5 - fakt ti to přijde byť jen trochu podobný?
Přijde. Nad pět sekund na stovce je to lemra😊
Ne vážně si myslím, ze u takové krabice nepotrebuju výkony supersportu, protože jsou využitelné jen na dálnici.
Ne vážně si myslím, ze u takové krabice nepotrebuju výkony supersportu, protože jsou využitelné jen na dálnici.
To nejsou žádné výkony supersportu. Ten výkon využiješ nejen na dálnici, ale i kdekoliv na okresce, protože např. předjedeš/nepředjedeš kamion. Ve městě je výkon k ničemu, ale zase tam oceníš kultivovanost.
Ale tohle všechno snad musíš dobře vědět.
Ale tohle všechno snad musíš dobře vědět.
Kamiony po okreskách moc nejezdí.
Vidím to v dodávce, reálně me omezuje maximalka kolem 150/160, dynamika mi schází až od 140 nahoru.
Kodiaq je nějaká formule? A v pohodě se s nim dá žít, nebo se pletu?
Já bych u tohohle typu auta chtěl především terénní schopnosti, a ty jsou u 99% kupců zcela podružné... dneska chce každý formuli s vzhledem gazýku a spotřebou osm...
Vidím to v dodávce, reálně me omezuje maximalka kolem 150/160, dynamika mi schází až od 140 nahoru.
Kodiaq je nějaká formule? A v pohodě se s nim dá žít, nebo se pletu?
Já bych u tohohle typu auta chtěl především terénní schopnosti, a ty jsou u 99% kupců zcela podružné... dneska chce každý formuli s vzhledem gazýku a spotřebou osm...
Kamionů máme na okreskách plno. Mě dynamika 2,0TDI stačila, nejsem náročnej. Někdo jinej je, a ty tuplem. Tobě dynamika dodávky stačí, protože to není dayly car, a občas ti to nevadí.
Že se s něčím dá žít neznamená, že nemůžeš chtít něco lepšího.
Že se s něčím dá žít neznamená, že nemůžeš chtít něco lepšího.
Výkon chci od sportovního auta. Od dodávky chci schopnost převézt náklad a od SUV aby me odvezlo třeba na lyže. A k tomu nepotrebuju výkony supersportu
Psychoterapeut by to asi vysvětlil tak, že neuznáváš SUV jako plnohodnotný auta, takže ani nevidíš důvod, aby měly plnohodnotný výkon.
Tretry nevypadají jako pohorky. Chtít běžet stovku v pohorkach je nesmysl. Jít v tretrach na lesní vyslap je nesmysl stejný. Vysoce uznávám terénní auta a nerozumím tomu, proč v nich jezdit jen po asfaltu. A odpustím jim horší dynamiku, protože mají jiné kvality.
Navíc to Dinarovo GLE jezdí, jestli se nepletu, hlavně jeho paní a te je u zadku, jaké to má zrychlení a kolikativálec to je. Stejně jako třeba všem Volvo driverum. Tady vzniknul zvraceny kult, kdy petrolheadi sedlají stodoly a opovrhují ostatními řidici stodol, kteří nechápou, ze stodola má mít více než 4 válce😊
Navíc to Dinarovo GLE jezdí, jestli se nepletu, hlavně jeho paní a te je u zadku, jaké to má zrychlení a kolikativálec to je. Stejně jako třeba všem Volvo driverum. Tady vzniknul zvraceny kult, kdy petrolheadi sedlají stodoly a opovrhují ostatními řidici stodol, kteří nechápou, ze stodola má mít více než 4 válce😊
Já zas potřebuji méňe, třeba méně kilo, protože SUV mi nevoní 😁 Mít to jiný znak na kapotě, asi by si to i cenu obhájilo, dát 1,5 za Kiu, to asi né 😊
Jinak k té dynamice, to je důvod, proč těmto krabicím reálně nad 150 ujede nejedno slabší kombi/sedan/liftback 😊 A to i Kodiaqum...
Jinak k té dynamice, to je důvod, proč těmto krabicím reálně nad 150 ujede nejedno slabší kombi/sedan/liftback 😊 A to i Kodiaqum...
Ne, to není ten důvod. Paní fyzika s tebou nesouhlasí a to dost krutě. Když vezmeme tvoje tvrzení (o ujíždění) jako pravdivé...nad 150 nejde o kila na rovině skoro vůbec. Tím důvodem je aerodynamika (která sráží SUV podobně, jako váha v nižších rychlostech)
Nad 150 je aerodynamika víc než 80% věci. Váha jen asi 10%.
Taky nemám rád SUV a ty to víš.
Nad 150 je aerodynamika víc než 80% věci. Váha jen asi 10%.
Taky nemám rád SUV a ty to víš.
Ale jistě, že jde o aerodynamiku a né o váhu. Spojil si dvě věci 😁
Psal jsem o váze jako o symbolu karoserie SUV, mohl jsem napsat výšku, nebo nevím, moje chyba 😊 Prostě a jednoduše mi SUV nesedí.
Druhá věta je reakce na dynamku nad 160 km/h a ano, tam je to aerodynamice. Sám mám sice kombi, ale těžší, než některá konkurence, což je znát do stovky, ale na dálnici ve vyšších rychlostech se konkurenci dotahuje.
Psal jsem o váze jako o symbolu karoserie SUV, mohl jsem napsat výšku, nebo nevím, moje chyba 😊 Prostě a jednoduše mi SUV nesedí.
Druhá věta je reakce na dynamku nad 160 km/h a ano, tam je to aerodynamice. Sám mám sice kombi, ale těžší, než některá konkurence, což je znát do stovky, ale na dálnici ve vyšších rychlostech se konkurenci dotahuje.
Nejdem obhajovať cenu testovaného Sorenta, len testovaná zostava bola 1424000 Kč, takže nezaokrúhľuj to na 1,5M. A ďalšia vec je práve tá novinárska fullka, pre ktorú platí to isté čo pre Octaviu R3 za milión, teda že to je len ukážka možností a reálne si to takto nenakonfiguruješ. Reál bude možno 1,2M, z toho možno 15% dole a si na milióne. Furt nie úplne málo, ale za takto veľké SUV úplne v primerané.
Za milion je to dobrá nabídka, i za 1,2 mil, ale limit je prostě v tom, že kia u nás neumí silnější motor, sorento je moc velké a těžké na tu dvadvojku.
To nepochybne. Tiež by mi takýto motor nepostačoval v tak veľkom SUV. Na druhej strane keď sa pozriem v mainstreame na konkurenciu, tá neponúka nejak viac, jasne, bol tu Kodiaq RS so 177 kW (pred Euro 6d), ale už nie je a aktuálne končí na 147 kW dvojlitri, teda fakticky to isté ako Kia. Pre viac (naftových) koní treba ísť o triedu vyššie (Touareg) alebo do prémie.
Minulé Sorento bolo podľa testu len o 60kg ťažšie ako Kodiaq pri tom tá 2,2 bola v každom ohľade lepšia ako jednoturbové varianty v Kodiaqu a bi-turbo už skončilo aj tam.
https😐/www.auto.cz/…sportovni-121448?…
https😐/www.auto.cz/…sportovni-121448?…
Nahoru dolu. Novinářská fulka. Kodiaq kdyby...nechme toho.
Levný to dávno není.
Kovanda propadl hlavou. :no:
Levný to dávno není.
Kovanda propadl hlavou. :no:
To je vše pravda, reálně za 1,2 už to vypadá zajímavěji, pokud třeba dají ještě slevu na skladovku. Ale za 1,5 za Kii s R4 asi moc lidí nevysolí, ono i za toho Stingera s V6 to nebylo jiné.. mne se tt auto jinak i docela líbí.
To súhlasím. Len tak nejak mám pocit, že Stingera ani moc predávať nechceli a brali ho čiste za imagemakera, kdežto SUV je predajne dôležitý segment, tak verím, že zľavy tam budú. Sám potvrdzuješ pri Proceede, že keď chcú predávať, tak vedia aj cenu spraviť.
Spotřeba obrovská, výkon nevýrazný. A k tomu tvrdý podvozek. Všechny 3 faktory by mě hnaly jinam.
Nový 2.0TDI s 200HP rozhýbe Kodiaq za 7,6s na 100kph. To je o level jinde.
Nový 2.0TDI s 200HP rozhýbe Kodiaq za 7,6s na 100kph. To je o level jinde.
Tohle ale není tak relevantní srovnání. Zajímala by mne váha, protože Škodovka má ta auta lehčí - jsou méně odhlučněná (zkušenost a proto mají až pohádkové 0-100 a spotřeby, jak to pojede ve vyšších rychlostech už bude o aerodynamice a výkonu či motoru.
Nicméně na srovnávací test by to bylo zajímavé, ale sám víš, že ta hodnota 0-100 nemusí být všeříkající 😊.
Nicméně na srovnávací test by to bylo zajímavé, ale sám víš, že ta hodnota 0-100 nemusí být všeříkající 😊.
Jestli tabulka pod článkem nekecá (dost možná jo), tak tohle Sorento má 1715kg pohotovostní, můj Kodiaq - slušně, nikoli plně vybavený-byl těžší o víc, než půl metráku.
Ale přijde mi to u Kie nějak málo, je sedmimístná, vybavená...
Ale přijde mi to u Kie nějak málo, je sedmimístná, vybavená...
Něco bych klidně přičetl "měkčeji" nastavené spojce, ale ne skoro 2s. To je celkem hodně na to, že váhy jsou si podobné. Kodiaq je odhlučněný slušně, na můj vkus není z nejpohodlnějších, ale to bohužel Kia taky ne.
Nemohu soudit, Kodiaq ani Sorento jsem neřídil, jen jsem dedukoval ze znalosti jiných aut těchto výrobců 😊
Ja jsem s Kodiaqem neco odjel s tim silnejsim dieselem. 7,5 rozhodne nedava, je to celkem liny na ty papirovy parametry. Pocitove 8s s odrenyma usima.
Spotreba je o technice, VW umi dobrou spotrebu kombinaci mnoha veci - motory jsou vazne usporne, prevodovky a zprevodovani taky, aerodynamika je fakt dobra. At je VW takovy nebo makovy, spotrebu maji dobrou.
Spotreba je o technice, VW umi dobrou spotrebu kombinaci mnoha veci - motory jsou vazne usporne, prevodovky a zprevodovani taky, aerodynamika je fakt dobra. At je VW takovy nebo makovy, spotrebu maji dobrou.
Tabuľkovo mal Kodiaq navrch aj v tomto teste
https😐/www.auto.cz/…sportovni-121448?…
Ale realita bola iná. Tiež podvozok fungoval oveľa lepšie ako na Kodiaqu. A nemyslím, že spravili krok späť. Pre niekoho odchovaného na prémii to auto asi nebude, ale v rámci triedy v praxi nejak nezaostával, skôr mal náskok na konkurenciu vytiahnutú na platforme pre kompakty.
https😐/www.auto.cz/…sportovni-121448?…
Ale realita bola iná. Tiež podvozok fungoval oveľa lepšie ako na Kodiaqu. A nemyslím, že spravili krok späť. Pre niekoho odchovaného na prémii to auto asi nebude, ale v rámci triedy v praxi nejak nezaostával, skôr mal náskok na konkurenciu vytiahnutú na platforme pre kompakty.
Anonym
Ani na další (asi již tisící) pokus nedokázal Bureš uvést tabulku bez chyb. Anebo? Maximálka 2020 by ustřelila lidem na solný pláni v Utahu palice! Tam se nedostali ani na 1.500 myslím.
Jde o to, že když je chyba V KAŽDÉ tabulce, je to problém.
Toto je jasné. (I když nevíme, jestli je to 202 nebo 220) ale jde o to, jak mám pak věřit dalším údajům, které třeba na první pohled tak jasné nejsou.
Každopádně ta neschopnost je už úplně ubohá. Je to asi hrozně těžký, opsat pár čísel a přečíst si to po sobě.
Jde o to, že když je chyba V KAŽDÉ tabulce, je to problém.
Toto je jasné. (I když nevíme, jestli je to 202 nebo 220) ale jde o to, jak mám pak věřit dalším údajům, které třeba na první pohled tak jasné nejsou.
Každopádně ta neschopnost je už úplně ubohá. Je to asi hrozně těžký, opsat pár čísel a přečíst si to po sobě.
Anonym
Například ty výdechy ventilace, to je brutální hnus.
Ehm...je něco, co není hnus a zároveň to není Toyota?
Mě, je přehledný, konvenční, budíky jsou tam, kde je čekám a je to ergonomicky nejlepší.
Už jsi s tím jel? Nebo jak myslíš - nejlepší? Jel jsi i se bylou konkurencí nebo to valíš z obrázků? Jen se ptám, jak to myslíš.
Jakože klasika na rvní pohled? Mě ten vnitřek nevadí. Ale nemůžu teď napsat, že je nejlepší...
Jakože klasika na rvní pohled? Mě ten vnitřek nevadí. Ale nemůžu teď napsat, že je nejlepší...
Ne, nejel, ale jel jsem z mnoha jinými auty, která mají budíky před řidičem, stejně jako jsem jezdil několika Toyotami, které mají budíky na středovém tunelu či icockpitem u Pažoutů, takže si stojím za tím, že Kia má konvnenčí interiér, který se mi i docela líbí, tolik odpověď Romanovi 😊
Nejvíc nemohu vystát budíky na středové konzoli, jako mívaly Toyoty Prius, Yaris... to je hnus
Nejvíc nemohu vystát budíky na středové konzoli, jako mívaly Toyoty Prius, Yaris... to je hnus
Pro mě mají ty tebou kritizované středové panely 3 výhody😒br />
1. Vidím na ně ZÁROVEŇ s výhledem z auta před sebe
2. Jsou digitální, to je o emocích, mě digitální věcičky vždycky braly za srdce - hmm, 7melodiové digitálky importované vexláky ze Západu za soudruha Husáka
3. Mám je daleko od očí a nepotřebuju na ně brýle.
Blbé je to, že tento interiér je nepřehledný a hnusný tak nějak sám o sobě. I bez středových panelů - je to jedno.
2. Jsou digitální, to je o emocích, mě digitální věcičky vždycky braly za srdce - hmm, 7melodiové digitálky importované vexláky ze Západu za soudruha Husáka
3. Mám je daleko od očí a nepotřebuju na ně brýle.
Blbé je to, že tento interiér je nepřehledný a hnusný tak nějak sám o sobě. I bez středových panelů - je to jedno.
Když řídím třeba Yarise, který má taktéž toto blbé řešení kapličky přístrojů, musím koukat na střed auta, kdežto nevím jak ty, ale já běžně koukám před sebe a lehké mrknutí na tachometr předemnou je rychlejší, než do strany.
Brýle nenosím a digitální přístroje má i tato Kia, jinak digitální tachometry mívaly francouzská auta už někdy v 80tkách ...
Brýle nenosím a digitální přístroje má i tato Kia, jinak digitální tachometry mívaly francouzská auta už někdy v 80tkách ...
- Poslední digitál co mě bral - Kadett GSI a K.I.T.T.
- Poslední středovej panel co mě bral - Espace III
- Poslední středovej panel co mě bral - Espace III
Ten Espace mě naprosto šokoval cca v roce 2005. A já naivní blbec jsem si tehdy myslel, že takhle se už budou dělat všechna auta.
OK díky. V tom máš recht. Samozřejmě ale - nejlepší vnitřek, jak čteme, má ...nečekaně...PRIUS!
Koukal jsem raději znovu, snažil jsem se bez emocí a klidně. Ale přehledný? To slovo mi k tomu nepasuje. Nejhorší však je, že není líbivý.
No, jo, budíky jsou tam, kde mají být, navigace na palubce, né u kolen, to mi jako dobrý základ stačí, mít to jiný znáček, sklízí to i ovace 😊
S interiérem to mám tak napůl, budíky, navigace, ovládání klimy jsou tam kde mají být, jako dobrej fór mi přijde to zobrazení z bočních kamer v rychloměru a otáčkoměru, ale ten design okolo ráměčků ventilace je takovej přezdobenej, celek to dost kazí a furt si myslím, že automat by se měl ovládat pákou, na ty kolečka nebo ovladače a lá nové kompakty koncernu si furt nějak nemůžu zvyknout. Zvenku je to takový americký, to zmiňuje i test, no mě se to moc nelíbí, zepředu a z profilu OK ale ten tvar zadních světel nic moc.
ProchyToman
Fosteku dlabej na to, proste je tu kára za 1,4 a nazdar. A to ze tady maji kuci chyby. No, nevadi, od toho tu jsi ty, najdes je a da se do cajku. Horsi je, ze ted cekam na babku az si nakoupi v albertu a kamo, dal sem auto aby mi ho nikdo neodřel a diky bohu, co tady projede za pekáče a řidiče vykulený v tom. Pod plnym vlitne na parkoviště, naposlední chvíli brzda a zlomit to nakřivo na parkovací místo, všechno šlupky za 20tis před smrtí. atd atd. Tvl to je šílený 😅
Jóóó!
To je šílený! Já už parkuju na nejodlehlejším místě na parkáči
...twl a vrátím se a vedle mě Uno.
Tuhle mě obešly mrákoty. Sice jenom se Supem, ale zaparkoval jsem do řady aut. A koukám....vedle mě třídveřový posmrtný VW Golf III a vzadu dvě dětský sedačky! Dobitý to bylo ze všech stran, ta hrana těch dlouhejch dveří otřískaná na plech! Kámo, tak rychle jsem vyparkoval jako nikdy!
To je šílený! Já už parkuju na nejodlehlejším místě na parkáči
...twl a vrátím se a vedle mě Uno.
Tuhle mě obešly mrákoty. Sice jenom se Supem, ale zaparkoval jsem do řady aut. A koukám....vedle mě třídveřový posmrtný VW Golf III a vzadu dvě dětský sedačky! Dobitý to bylo ze všech stran, ta hrana těch dlouhejch dveří otřískaná na plech! Kámo, tak rychle jsem vyparkoval jako nikdy!
Buďte v klidu. Vrátil jsem se akorát z Itálie. Zaparkoval jsem tam 5er na těsno podélně, že senzory řvali vepředu i vzadu naplno. Vrátím se a za mnou stará Alfa se srolovanou kapotou. No možná díky těm uspořeným (=srolovaným) 20cm se tam vešel a neodřel mě 😒] Tam je to uplně jinej level než u nás...
ProchyToman
😂 deti proste nevi co ma hodnotu 😅
A ty, dospěláku, si pořád na té své kalkulačce neobjevil webové prohlížení ACZ? 😁
Nechaj ho, síce nevie ovládať ani mobil, ale zato vozí babku na Mustangu V8. 😉
To posmívání je...takový upcený.
Makej a kup si ho taky.
Tohle smrdí závistivostí.
Makej a kup si ho taky.
Tohle smrdí závistivostí.
Spíš to smrdí fakeprofilem ProchyhoTomana... mimochodem ty si tu svou R8 taky vykouzlil zatím jen v diskuzi, měl by si přijet někdy na sraz, Iudex je prověřenej, ty ne 😁
Přijeď ke mě. Domluvíme se. Svezem se, Odkud jsi?
Speedfred je blízko. (30km)
Nebudu jezdit na sraz nikomu nic dokazovat - to fakt nepotřebuju.
Je mi to jedno, jestli si myslíš, že třeba nemám žádný auto.
Jinak ojetej Mustang je otázka vybavený Fabie. To bych neřešil.
Speedfred je blízko. (30km)
Nebudu jezdit na sraz nikomu nic dokazovat - to fakt nepotřebuju.
Je mi to jedno, jestli si myslíš, že třeba nemám žádný auto.
Jinak ojetej Mustang je otázka vybavený Fabie. To bych neřešil.
Takže Vysočina? Já Praha, jak jinak 😁 Tak až nám skončí ta celorepubliková karanténa a něco uspořádáme, tak přijeď jen tak, mívali jsme třeba volné letiště, ale kdo ví, co bude dál 😊
Hm...uvidíme.
Nechci fakt vidět nikoho z redakce ani se předvádět.
Ale kdybys jel tím(mým) směrem, dej vědět.
Vysočina+JM.
Nechci fakt vidět nikoho z redakce ani se předvádět.
Ale kdybys jel tím(mým) směrem, dej vědět.
Vysočina+JM.
Prej Praha... 😒] 😒] 😒] Přál bych ti zažít mýho dědu, bydlel v Opletalce a když jsi řekl Holešovice, tak si vzal do ruky globus a hledal a hledal... 😒]
Myslíš, že by to naše předměstí na pomezí Prahy západ a Kladenska někomu z druhého konce ČR něco řeklo ? 😁 Ty si světlá vyjímka, co to tady zná 😁 Navíc v Prahe jsem bohužel denně, takže na R8 bych se podívat zašel 😁
p.s. není hned vedle opletalky sídlo KSČ? ? 😁 Neznal děda Rohypnola? 😁
p.s. není hned vedle opletalky sídlo KSČ? ? 😁 Neznal děda Rohypnola? 😁
Doprajem každému, nech je na cestách pestro. Ale ako píše Ozzy, ProchyToman (TomPro, ProchyTom a iné alter egá) sa správa a vyjadruje ako tínedžer, pričom opakovane tu prezentuje svoju údajnú garáž pozostávajúcu z Mustanga V8, Mini Cooper JCW a BMW 4er (samé osebe také pubertálne sny), čo tak trochu vznáša pochybnosti, či si len trošku nevytvára virtuálnu realitu. 😉
ProchyToman
Jsem klacek nenapravitelnej a kdyz neumi udelat apku, tak at to kazdej vidi 😂
_Karel_
Kia válí. Už jsem koukal na testy i jinde, a hodně Sorento chválí. I ve třetí řadě sedadel držáky nápojů, ovládání klimy...
Jen tedy spotřeba mi přijde spíš šestiválcová, ale to asi není nic novýho. Ceníkovka 1,4 mi třeba oproti Kodiaqu RS nepřijde nijak neadekvátní.
Škoda, že H/K nedávají k hybridům třeba dvoulitr. Ta 1,6T je na takový krabice přece jen málo.
Jen tedy spotřeba mi přijde spíš šestiválcová, ale to asi není nic novýho. Ceníkovka 1,4 mi třeba oproti Kodiaqu RS nepřijde nijak neadekvátní.
Škoda, že H/K nedávají k hybridům třeba dvoulitr. Ta 1,6T je na takový krabice přece jen málo.
dr.Remorey
Sorento vypadá super a ještě jsem nenašel test, ve kterým by ho někdo nějak výrazně kritizoval, ale vzhledem k ceně, převyšující 50tisE, už se nabízí myšlenka, jestli za nějakých 60, patrně by se šlo dostat i níž, nekoupit trošku hůř vybavenej Touareg... Přece jen už trošku nádech opravdové prémie a hlavně v6 mluví jasnou řečí
Tohle dilema najdeš všude, ve všech třídách - jestli mainstream v plné, nebo holobyt prémii.
Tak samozřejmě, ale tady je to fakt velmi blízko a navíc ten vw nebude úplně holej jak řekněme Mercedes v základu, kde si pomalu stshujes okýnko svihadlem...
Edit... Zajímají spíš názory lidi, co k tomu mají co říct, než mlčící palcáti 😉
Edit... Zajímají spíš názory lidi, co k tomu mají co říct, než mlčící palcáti 😉
Souhlasím s Karlem. Když vidím co má tato Kia za výbavu, tak jsi v ceníku Touarega na 2M, možná víc. A 500k rozdíl už je fakt dost. Mluvím jako někdo kdo měl Touareg R-Line v rezervaci. Nižší verze pro mě osobně neměli smysl a pokud bych měl jít o 500k níž a vybírat základního turka nebo tohle Sorento...tak nerad přiznávám, ale turek to spíš nebude.
No základ Turka je přes 1,7M. To je výrazný rozdíl.
Turek začíná na 1,55M
Ja mám zase radšej lepšie vybavené auto, ale u turka je asi hodne veľké lákadlo V6 a 3,5t na ťažnom čo Sorento asi mať nebude. Všetko by asi záležalo od finálnej ceny a záruky.
Je to otázka preferencí, ale sázel bych na vyšší kvalitu u Kie. Touareg je už hodně drahý auto. Navíc je v praxi menší a má o dost menší kufr a nemůže být sedmimístný. V ceně lehce nad milion jasná volba Sorento.
O tom kto bude kvalitnejší by sa dalo polemizovať. Turek robia v Bratislave a dlhodobo si ten závod drží prvenstvo v kvalite výroby v rámci koncernu a ten Turek je top model VW. Sorento je viac pre amikov a nad ním je ešte viac modelov.
3_diamanty
krasne auto... ale to sorento bolo stale vlastne..... za mna vyborny kompromis medzi kvalitou a cenou.. urcite posluzi rovnako dobre ako nejaka Q5 a nepochybne bude aj lacnejsia a o krase tiez nemusime viest dlhe debaty.... kia proste vali :yes:
prvykrat ale musim uznat ze kabina braceka santa fe sa mi paci viac a aj jeho akasi odvaznejsia vizaz... ale aspon je to medzi nimi vyrovnanejsie ( konecne ) .... lebo doteraz sorento az moc bracekovi podkurovalo a prislo mi vzdy vo vsetkom akesi lepsie ako bracek santa fe..... teraz to ale uz konecne vidim na pade na pade ...tak ci inak korejci to proste uz fakt dokonale vedia aj v stredne velkych SUVeckach :yes:
prvykrat ale musim uznat ze kabina braceka santa fe sa mi paci viac a aj jeho akasi odvaznejsia vizaz... ale aspon je to medzi nimi vyrovnanejsie ( konecne ) .... lebo doteraz sorento az moc bracekovi podkurovalo a prislo mi vzdy vo vsetkom akesi lepsie ako bracek santa fe..... teraz to ale uz konecne vidim na pade na pade ...tak ci inak korejci to proste uz fakt dokonale vedia aj v stredne velkych SUVeckach :yes:
rohYpnol
Za mě je teď Sorento nejlepším vozem ve třídě (neprémiové). Nové Santa Fe vypadá taky supr, ale tady mi přeci jen víc sedí design.
Podle mě se korejci stávají volbou č. 1. Koncern VAG si to bohužel pos*al sám. Nový infotainment, klavírový lak, dotykové ovládání, citelný pokles kvality interiérů...
Ne, aktuálně vážně převažuje korejská miska vah. Potvrzuje se jen co tu píšu už delší dobu - nové Kie/Hyundaie jsou neuvěřitelně povedené.
Podle mě se korejci stávají volbou č. 1. Koncern VAG si to bohužel pos*al sám. Nový infotainment, klavírový lak, dotykové ovládání, citelný pokles kvality interiérů...
Ne, aktuálně vážně převažuje korejská miska vah. Potvrzuje se jen co tu píšu už delší dobu - nové Kie/Hyundaie jsou neuvěřitelně povedené.
pecka kusky su obe ... suhlas... interier santa fe je ale skutocne cool a neskutocne prijemny a bytelny uz aj na pohlad .... vizaz santa fe je samozrejme kusok extravagantnejsia https😐/www.auto.cz/…zily-velke-zmeny?… ale tak nejak mi pride aj zaroven akasi "premiovejsia" a svalnatejsia ako u sorenta ktore je mozno na predok uz akesi relativne konzervativne.. co samozrejme nie je kritika.. len konstatovanie a fakt...... a zadok ma inak sorento paradny to ano - no ale asi prvykrat by som tu siel do hyundaia .. je fakt neokukatelny.. .. obecne mam kie radsej ale podobne ako aj v pripade i20 vs rio aj tu uz sa mi hyundai zacina pozdavat akosi viac ... sranda 😄 :yes:
jiriga
Pokud má člověk dvě děti, tak ještě dejme tomu, že to bude skvělý vůz a prostorný.Ale na 3 děti to nemá plnohodnotne 3 sedačky, se dívám ,že to nenabízí aspoň jako alternativu.A pokud budu mít více jak 3 deti, tak už je kufr příliš malý. To si koupím něco jako Vito. A další věc, která trošku omezuje denodenni používání je motor, plus něj hybrid.S dětma člověk nekde pořád popojíždí během týdne a jezdit za 11 ...no, nevím..Povazovat tato SUV v teto konfiguraci za rodinné, je trošku nadsazené..
Takový Klapzuba by asi za rodinné nepovažoval ani to Vito.
Běžnou rodinu 2+2 takovéto auto uspokojí velmi dobře.
Běžnou rodinu 2+2 takovéto auto uspokojí velmi dobře.
Určitě, dvě děti je fajn.To bude stačit bohatě, i když já už bych spíš zvažoval hybrid.3 sedačky vzadu dělá XC90, pak nevím kdo další..
XC90 pouze mildhybrid a od 1,7M.
abecedak
Tak jsem si ho koupil,přesněji objednal.Hybridní verzi,v plné palbě .Ale ne u nás. U nás ten hybrid snad ještě ani nikde není.Vyšla mě na 1 060 000,-Kč,Opakuji,v plné palbě.Vyzkoušel jsem jak diesel tak i hybrid a byl jsem z hybridu tak nadšený,že jsem se okamžitě rozhodl,za ty peníze.Přijede asi v dubnu nebo květnu,tak pak śem můžu hodit nějaký věci k tomu.Připouštím,že mi k ceně hodně pomohl velký propad kurzu cizí měny.
Koupil jsem na firmu jednoho s posledních Kodiaqů RS. Biturbo 240koní s větší výbavou.
(nezávislé topení na dálku, tažný atd) a po slevě (uznávám) to bylo kolem 1.2.
Nevidím důvod připlácet čtvrt mega za Kiu se slabším motorem a menší výbavou.
Jinak vím, že Kodiaq je zastaralej a tohle novinka a navíc míchám cenu po slevě a ceníkovku. Ale i tak.
Furt je tu to tažný a bufík atd, a hlavně to BITURBO.
Nejde o těch 40 koní. Pocitově to je víc - alespoň v porovnání s jednoturbama 190-200PS v koncernu.
Takže tak.
Voddělám tu výbavu navíc a jsem tam 20-30 litrů za biturbo.
Už víš, co jsem chtěl říct?
Ale rozumiem, čo si chcel vyjadriť. Btw. Sorento hodnotia všade pozitívne, napr. web Carbuyer ho tituloval autom roka.
https😐/www.auto.cz/…sportovni-121448?…
Čo sa motora týka, tak 2,2 bola v minulej generácii lepšia ako akákoľvek jednoturbová varianta v Kodiaqu a dokonca ho na Auto.cz dokázala poraziť v porovnávacom teste.
https😐/www.auto.cz/…sportovni-121448?…
Čo na tomto webe znamená, že to muselo byť o triedu lepšie auto.
Kodiaq si mohol človek vyšperkovať podľa svojich potrieb, v Sorente nemám kotviace oká!!! Inak rozprávka. Pomer eur👋úžitok bomba. bavíme sa o cene pod 29.