Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
kari.laz
Podle rychlosti se nedá úplně porovnávat mezi auty, jde i o rychlost na výjezdu a celkové chování auta. To že PHEV jsou posunovadla bez emocí z jízdy a nuda za volantem se ví. O to hůře, když se do "normálního" SUV nacpe další obrovské množství zbytečného elektrického balastu a tím s jen zvýší hmostnost. Pak je jasné, že ukrotit ten nesmysl na silnici bude těžší. Ale vem to čert. Jen na přiloženém videu mě překvapily tři věci. Za prvné ještě centimetr by to kolo zajelo víc do karoserie, tak snad udělá bouli v plechu nahoře, potopí se tam jak Titanic. Až nepřirozeně hodně mi přijde. Další věc je, že snad jen náhodou se nesvlékla guma, ta se tam žvejkala jak HubaBuba. A poslední, že místo aby to šlo nějakým smyskem, tak to tam dělá něco mezi poposkakováním a houpáním na vlnách. Nic moc vizitka.
To Hamuna nerozdejchá 😁
To Hamuna nerozdejchá 😁
Jj, poprvé vidím, že disk se dá odřít i jinak, než o obrubník. Fakt to vypadá, že se guma svlíkne. Na druhou stranu ta guma musí mít fakt dobrou trakci 😁
to ale asi nebude primarne problem typu auta (hybridni SUV), ale spis spatnou volbou kola, obuti, foukani. prece neni normalni aby se pneu svlikla, jestli je auto tezky, tak se to ma resit jinym kolem
Tak jistě, že to bude celkovou "neodladěností" celku. Těch faktorů bude více a jeden z nich bude i podstatně vyšší hmostnost PHEV.
Nejhorší a nejlepší automobily v losím testu zde😒br />https😐/www.auto.cz/…-prekvapi-103529
Nejlepší Citroen z roku 99😊
a potom široká plejáda sportovních aut, potvrzující, že losí test má vypovídací schopnost...
je tam jedno SUV /X-trail/ vysoko, jinak jsou SUV v testu prostě horší a není se čemu divit...
Nejlepší Citroen z roku 99😊
a potom široká plejáda sportovních aut, potvrzující, že losí test má vypovídací schopnost...
je tam jedno SUV /X-trail/ vysoko, jinak jsou SUV v testu prostě horší a není se čemu divit...
Hlavně tady se na to podívej jako na celek, jak se to auto chová. Místo smyku poposkakuje jak n avlnách, odře ráfek o asfalt, jak se svléká guma pod zátěží na přední kolo, které pomalu yskočí horem. Tak nějak všechno špatně.
Takto se bude ale chovat většina podobných aut, pokud se takto přetočí a postaví napříč.. Tím neříkám, že je to dobře. Kdyby ale bylo ESP naladěno přísněji, nemusel by to být takový propadák. Každopádně u auta za milion slušný trapas.
RAV4 je vysoká krava s dosť povoľným ESP. Oveľa viac ma to prekvapilo pri Mazde CX-3
https😐/www.youtube.com/watch?…
Pri tom to auto je o len cenťák vyššie ako končiaci Yaris.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Pri tom to auto je o len cenťák vyššie ako končiaci Yaris.
MOJE JMÉNO
Nikdo snad neočekává, že vozidlo SUV bude mít srovnatelné jízdní vlastnosti s běžným osobákem. Nicméně si myslím, že ta největší uchylovina na vozidlech segmentu SUV jsou nazuté nízkoprofilové pneumatiky. Vždy si vzpomenu na "sportovní paket" u Kodiaqa. Fakt k smíchu míchat terén se silnicí...
Tak napr. X5 ukazuje, že aj dvojtonová obluda môže ten test dôstojne zvládnuť: https😐/youtu.be/9t4mzRQadYQ?t=49
ryccardo
To se Hamuna asi zblázní 😁 Ono se ale není čemu divit. Těžký auto prostě mrštný nikdy nebude. Hmotnost je nepřítel.
Jj Hamuna ten mívá pravdu = znáš většího bojovníka PROTI SUV? 😉
Mrkni na aktuální losi test Audi A3
Mrkni na aktuální losi test Audi A3
Neříkal si ale, že Ravka díky baterkám je vlastně nejlepší SUV ? 😁
A to mluvil o HEV, tohle je dokonce PHEV, kde jich je o dost víc a tak by to mělo jet jak po kolejích 😁
Se Stane.. 😁 Já nechci být škodolibý, ale když to auta stejné kategorie bez baterek zvládnou lépe, stala se asi chyba 😊
To NEbuď = to si vykládáš (-te) blbě
Řikám bez škodolibé radosti = spíš lehce smutnej 😉
Ale byť jde o princip = teď v posledních losích testech Subaru Forester smázlo audi A3 :-!
Řikám bez škodolibé radosti = spíš lehce smutnej 😉
Ale byť jde o princip = teď v posledních losích testech Subaru Forester smázlo audi A3 :-!
Nejen RAV co jezdí za 1 litr na 100, ale taky Mikesusova Corolla (jinou Hamuna nezná) a v neposlední řadě Hamunův naprosto obyčejný Auris. Jedná se o nejlepší auta planety 😁
Nebuď ubožejší než je nutný = zůstaň u standardní úrovně trapnosti = nic nevím nic neznám ale do všeho kecám
Naposled si mě pod Mirai dostal že NEJSI bojovník proto snižování emisí = dřív proti NOx (než přišel ADAC a Neuvěřitelně čisté diesly) a tvoje představa o nesplnitelných limitech od zlé EU šly do kopru = a teď CO2 který tou Camry a 508 a BMW 545e a touhle RAVkou šly tamtéž = vždy provázeno stovkama vulgarit a zesměšňování = ale vlastních (ne)znalostí
Umíš vysvětlit de.bil-ity kraviny lži bláboly = třeba jen týhle cos teď napsal? Takhle to tvůj mozeček pochopil? To ti funguje = fakt blbě
Naposled si mě pod Mirai dostal že NEJSI bojovník proto snižování emisí = dřív proti NOx (než přišel ADAC a Neuvěřitelně čisté diesly) a tvoje představa o nesplnitelných limitech od zlé EU šly do kopru = a teď CO2 který tou Camry a 508 a BMW 545e a touhle RAVkou šly tamtéž = vždy provázeno stovkama vulgarit a zesměšňování = ale vlastních (ne)znalostí
Umíš vysvětlit de.bil-ity kraviny lži bláboly = třeba jen týhle cos teď napsal? Takhle to tvůj mozeček pochopil? To ti funguje = fakt blbě
Od ubohosti a trapnosti jsi tady bohuzel ty . Ja ti ty tvoje ubohosti a trapnosti tim prispevkem jen predhodil a ty se z toho snazis hloupe vykecat prispevkem o nicem. Chybi ti v nem ale poznamka o Iranu, Babisovi a komunistech 😁 😁
Takže NEUMÍŠ = jaký překvapení
EDIT fascinující je to s tim hybridním Aurisem = tvoje 1.8 je nejporuchovější má PŘESNÝ OPAK, já mám nový auto = ty ojetinu tak za desetinu. Ten auris má popravdě i lepší závěšení kol a samozřejmě lepší těžiště a pochopitelně taky rozložení hmotnosti. CO to sakra hraješ?
Já ti tvůj starej vrak za pár tisic nepomlouvám ani 15letou Oktu ani 10ti letýho Supa = ty mýmu autu od začátku "ŽIVOTU NEBEZPEČNEJ KŘÁP"
A takhle NAOPAK to je u tebe se vším
EDIT fascinující je to s tim hybridním Aurisem = tvoje 1.8 je nejporuchovější má PŘESNÝ OPAK, já mám nový auto = ty ojetinu tak za desetinu. Ten auris má popravdě i lepší závěšení kol a samozřejmě lepší těžiště a pochopitelně taky rozložení hmotnosti. CO to sakra hraješ?
Já ti tvůj starej vrak za pár tisic nepomlouvám ani 15letou Oktu ani 10ti letýho Supa = ty mýmu autu od začátku "ŽIVOTU NEBEZPEČNEJ KŘÁP"
A takhle NAOPAK to je u tebe se vším
Moje nejporuchovější auto mě vozí spolehlivě už 45000 km. A zřejmě ti uniká fakt, že moje auto je o třídu jinde než tvůj malý obyčejný hatchback. Ono taky stálo nový milion. Abych ti to nějak připodobnil, tak 10 let starý oblek je mnohem hodnotnější oblečení než tvoje 4 roky starý tepláky. A právě, že si mi auto začal pomlouvat první ty. A zavěšení kol a těžiště nemusí řešit někdo jako ty kdo nechápe, že se dá jezdit i rychle. Na tvoje rychlosti by ti stačil žebřinovej rám. 😁
To je = velkou část negativ SUV hybrid snižuje = naprosto BEZ diskuzí
Tohle je JINÝ téma = nejspíš CHYBNĚ se soudobý problém losích testů pokusil vysvětlit na AF myslím Prokopec
Viz tahle diskuze dost lidi nerozlišují velikost baterie HEV a PHEV = takže jo nižší těžiště a lepší rozložení hmotnosti = LEPŠÍ auto
SUV = ve všem nejhorší konstrukce auta. Řikám to furt dokola = protože TO TAK JE 😉
Tohle je JINÝ téma = nejspíš CHYBNĚ se soudobý problém losích testů pokusil vysvětlit na AF myslím Prokopec
Viz tahle diskuze dost lidi nerozlišují velikost baterie HEV a PHEV = takže jo nižší těžiště a lepší rozložení hmotnosti = LEPŠÍ auto
SUV = ve všem nejhorší konstrukce auta. Řikám to furt dokola = protože TO TAK JE 😉
Hamuna je ko-kot, který většinou blábolí nesmysly. Platí to co jsem ti psal už v dobách kdy tvoje vyzdvihovaná Toyota losí test nějak dávala. Je to absolutně nic neříkající subjektivní test, který jednou dopadne tak a podruhé jinak. S ohledem na to, že záleží na gumách, povrchu, teplotě práci řidiče s volantem to nikdy nedokážeš nasimulovat stejně. Je to prostě test o ničem. Jen jsem si do tebe chtěl kopnout, aby ti spadnul hřebínek, když ta tvoje pos-raná Toyota taky něco nezvládne. Osobně jsou mi ale výsledky losího testu ukradený. A není to jen okecávání, když se to náhodou povede VW jak sis blbečku naivně myslel. Je mi to ukradený i když to nezvládne Toyota. Pobere tohle myšlení tvoje tupá autistická palice? Je jasný, že nemotorná těžká krabice jako je RAV není na takovýhle manévry stavěná. To ale neznamená, že by z toho měl být kupující takového auta vyděšen nebo na to brát ohled. Losí test je *** test, kterým nemá cenu se vzrušovat. To jsem ti psal už dávno a ty si to bohužel nedokázal pochopit.
potom mi zkus vysvětlit, že se v tom testu nejlíp umisťují sportovní auta, když o něčem nevypovídá...
A ty mi prosím vysvětli, jak je možné, že X-trail to zvládne o 1km pomaleji, než o tři roky novější supersport McLaren, když to o něčem vypovídá.....
Když koukám ale na to video, tak ten řidič s tím nejede úplně správně. Začne doprava zatáčet až dost pozdě pak logicky pohází kuželky vlevo a o to víc se snaží utáhnout stopu a auto se začne vzpouzet, protože je to těká jebka. Nic překvapivýho.
vždy bude nějaká výjimka potvrzující pravidlo, pokud je ale deset prvních aut sportovních, asi se se mnou nebudeš přít o tom, že SUV je král...
Pos raný diskuze, tak na podruhé - vůbec se nehádám o SUV, je víc než jasný, že obecně zatáčku projedou pomaleji.
Ale jinak jsou v tom testu minimální rozdíly a nepoznáš, jestli jsou kvůli lepšímu podvozku, nebo tím, že elektronika auto v zatáčce víc zabrzdila.
Takže až budou auta testovat s vypnutou elektronikou (což většinou nejde), pak to bude mít nějakou váhu.
Čímž nezpochybňuji průšvih RAV.
Ale jinak jsou v tom testu minimální rozdíly a nepoznáš, jestli jsou kvůli lepšímu podvozku, nebo tím, že elektronika auto v zatáčce víc zabrzdila.
Takže až budou auta testovat s vypnutou elektronikou (což většinou nejde), pak to bude mít nějakou váhu.
Čímž nezpochybňuji průšvih RAV.
Jestli postačuje k tomu, aby se na něm empiricky ověřilo, že velká těžká krabice typu RAV je na to moc těžkopádná a sportovní auto je mrštný a zvládne ho líp, tak má vypovídací hodnotu dostatečnou. Mi chceš ale namluvit, že si někdo koupí takovou kraksnu těžkou jako RAV a bude s tím dělat takový manévry? A jestli daný auto pohází při tom manévru pár kuželek mě jako zájemce o konkrétní model fakt nezajímá. Jakou to má návaznost na realný ježdění? Bagatelizoval jsem výsledky u jiných aut, který se takhle těkopádně chovaly jako třeba Superb a to samý tvrdím i u RAV. To bych si jako kvůli tomu neměl to auto kupovat, že poházelo pár kuželek při testu? Mě to jako zájemce o auto, ale vůbec nezajímá nějakej losí test.
Ten test se ale nesnaží ukázat chování SUV na okruhu, to fakt nikoho nezajímá, to máš pravdu. Ale podobný manévr tě může potkat v provozu - proč je to asi "losí test"- a ty buď překážku objedeš a vrátíš se do pruhu, nebo taky skončíš ve škarpě, případně pod koly protijedoucího náklaďáku.
Na druhou stranu nepamatuju, kdy se mi něco podobnýho stalo.
Na druhou stranu nepamatuju, kdy se mi něco podobnýho stalo.
Nepotkals losa? 😄
U nás se taková překážka většinou sráží a proto by byl lepší srnčí nebo kančí test😊
U nás se taková překážka většinou sráží a proto by byl lepší srnčí nebo kančí test😊
Za 20 let sem takovy manevr podle metodiky jak se testuje nikdy nepouzil a to jsem resil uz hodne krizovek. Takze jestli mam auto ktery pohazi par kuzelek v losim testu me vubec nezajima. A je uplne jedno jestli ten test nezvladla Toyota nebo VW je to proste marginalita. Navic by stacilo nazout na auto jiny gumy posadit tam jinyho ridice a dopadne to uplne jinak. Je to jen saskarna pro novinare.
Systém JÁ JÁ JÁ = co JÁ nechápu = to je blbost
Problém JÁ JÁ JÁ systému je = když "Kapku víš oceán nevíš" prostě většině věci nerozumíš
Losi testy vznikly někdy v době kdy ses narodil = protože bylo praxí zjištěno že to je častý problém. Fakt věříš že když TY ses do takový situace ešte nedostal (kolik máš za život najeto?) znamená to že se všichni kdo ty testy dělají = proti tobě...?
Není pravděpodobnější = že to blbě vyhodnocuješ TY TY TY?
Problém JÁ JÁ JÁ systému je = když "Kapku víš oceán nevíš" prostě většině věci nerozumíš
Losi testy vznikly někdy v době kdy ses narodil = protože bylo praxí zjištěno že to je častý problém. Fakt věříš že když TY ses do takový situace ešte nedostal (kolik máš za život najeto?) znamená to že se všichni kdo ty testy dělají = proti tobě...?
Není pravděpodobnější = že to blbě vyhodnocuješ TY TY TY?
Jestli sis nevšimnul, tak se zastávám tvojí modly od Toyoty. Jsem zvědavej až na ní vyjde test a ukáže se jaká je reálná spotřeba. Fakt si myslíš, že to bude těch 1,5 litru jak se snažíš tvrdit ty a posmíváš se, když ti říkám, že to budou reálně tak 4 litry?
Moment moment, ved hybridy by nemali mat problem ked maju predsa tazisko az pod vozovkou, cie nie? Aspon tak to tu pisal nejaky odbornik...
To nebyl odborník to byl jen blábolil hamuňka 😁
Jo byl sem to já = nepochopil si ironií = a jak vidno ani to nižší těžiště a lepší rozložení hmotnosti = ano ani po tolika opakování. Smutný ale fajn = že ses k tomu přiznal 😉
Téma PROČ se PHEV v losích testech chovají hůř než HEV = je ale zajímavý. Jak vidno většIna lidí jako ty = vo tom ví kulobáro velký kulový = tak aspoň MELOU
A nebuď posránek = půjč si tu Camry = ať (konečně) víš = o jak moc líp jezdí proti tvý starý plečce za 60? Ne vážně abys sis furt jen všechno dokola NEVYMÝŠLEL ale sám si vyzkoušel
Téma PROČ se PHEV v losích testech chovají hůř než HEV = je ale zajímavý. Jak vidno většIna lidí jako ty = vo tom ví kulobáro velký kulový = tak aspoň MELOU
A nebuď posránek = půjč si tu Camry = ať (konečně) víš = o jak moc líp jezdí proti tvý starý plečce za 60? Ne vážně abys sis furt jen všechno dokola NEVYMÝŠLEL ale sám si vyzkoušel
Ta jeho plečka sice zatáčí strašně a kroutí se (a to muže být rád, že nemá TDI verzi, ta je ještě horší), ale motoru to docela šlape 😁 A myslím, že mu nefungovala jedna stahovačka, ale to už třeba opravil 😁
Co bys cekal od 5 metrovy lode. Je to jen na jizdu v primym smeru. Stahovacku jsme neopravil. Da se bez toho docela zit. Staci ze to jezdi 😉 Motor troubi pekne. Taky mu obcas davam poradne nazrat aby nekarbonoval. 😁
To je ještě horší než Superb iV a ten v tomdle stojí za to. Řečí Hamuny RAV PHEV = předraženej šrot
Hamuna je poražen.
Jeho koule propadly peklu.
Jeho koule propadly peklu.
Dobře mu tak koko-tovi. Co se tady nevychvaloval jak Toyota je top a nejlepší a bídný VW nezvládne takový strašně důležitý test jako losí. No teď se ta úžasná nemotorná pixla div nepřevrátila na boudu 😁 😁
ne že bych mu nějak fandil, mám ho na hate-listu - ačkoliv jsem se od něho dozvěděl spoustu věcí, o kterých jsem netušil - nicméně k takovému davovému lynčování se obvykle, z mých zkušeností, vždycky přidávaly osobnosti samy za sebe velmi nevýrazné, až připos.rané...
pocit moci jim dal až dav...
nenadarmo se říká - orel lítá sám, husa potřebuje hejno...
pocit moci jim dal až dav...
nenadarmo se říká - orel lítá sám, husa potřebuje hejno...
Nedopřeješ klukům trochu zadostiučení nad největším diskuzním ubožákem, křivákem a překrucovačem? Máš sám úplně čistý svědomí?
Lynč vypadá jinak, fakt. 😉
Lynč vypadá jinak, fakt. 😉
Namachrovanci je potreba srazit jeho vysoky ego. Vic v tom nehledej. 😉 treba prestane s tema jeho blitkama jak je toyota ve vsem nejlepsi uz me ty jeho kecy v tomhle duchu se,rou.
Před časem tady byl odkaz na losí test BMW 2. To bylo řečí... nevypovídá, nějaká španělská stránka, co bys čekal od předokolky... a najednou už losí test nevadí.
Každý má svého "černého koně" a takové BMW se tady obhajuje až do nebes...
Každý má svého "černého koně" a takové BMW se tady obhajuje až do nebes...
Futurista
No, že losí test nezvládá SUV, to bych se, vhledem k těžišti, moc nedivil. Ale ten losí test nezvládají i normální auta. Zdravíme Octavii iV. Ale to už si musí mezičlánek mezi sedačkou a volantem uvědomit sám, že fyzika se okecat nedá.
kesumb
Bavíme se o Toyotě RAV 4 PHEV za 1,4 a víc Kč? Toyota totiž chce následovat prodejní "úspěch" DS7 E tense. "Navíc" ale přidává atmosférický motor, který s dobíjením akumulátorů bude mít práce nad hlavu a k tomu ještě CVT.
A to celý za cenu prémiovýho BMW X3 30e, který má navíc s PHEV podstatně víc zkušeností než Toyota.
A jako třešnička tohle. Opravdu by mě zajímalo, kdo si PHEV RAV koupí..
A to celý za cenu prémiovýho BMW X3 30e, který má navíc s PHEV podstatně víc zkušeností než Toyota.
A jako třešnička tohle. Opravdu by mě zajímalo, kdo si PHEV RAV koupí..
Nezdá se mi, že by se X3 30e cenou přibližovalo RAV4. To už je levnější a RAV4 bližší spíš MB GLC PHEV.
Už som ti to písal minule. Toyota zatiaľ nepotrebuje PHEV predávať a tak si tam dáva maržu. Kým väčšina jej konkurentov náklady delí na celé portfólio. Čo ma síce ako zákazníka nemusí trápiť, ale táto cenová politika im nemôže vydržať dlho.
Jestli něco může být lepší na BMW, tak asi podvozek.
PHEV a HEV RAV-4 se liší především velikostí baterky.
Takže o zkušenostech to asi úplně není, ty by pak byly dost na straně Toyoty.
Jestli jsi to nemyslel s ohledem na vyšší hmotnost baterek...
PHEV a HEV RAV-4 se liší především velikostí baterky.
Takže o zkušenostech to asi úplně není, ty by pak byly dost na straně Toyoty.
Jestli jsi to nemyslel s ohledem na vyšší hmotnost baterek...
Barry Lyndon
Na první pohled je vidět, že to auto je především přetížené. Chtěli být nejlepší, ale v honbě za papírovými parametry zapomněli, že to musí dát i nějak rozumně řídit. Přehnali to s velikostí baterie, s hmotností i s cenovkou. Celková hmotnost toho auta je 2,5 tuny a na to ta konstrukce jako celek zřejmě nemá.
A jen doplním, že oni zřejmě uvažují takovým tím americko japonským stylem, tedy, že sice uděláme auto, co má 300 HP, ale jezdit s ním budeme, jako kdyby těch koní nemělo ani 30. Jenomže pak to vezme tady v Evropě a začneme s tím lítat jako blázni, dělat losí testy a vůbec jim to celé kazit 😁 .
A jen doplním, že oni zřejmě uvažují takovým tím americko japonským stylem, tedy, že sice uděláme auto, co má 300 HP, ale jezdit s ním budeme, jako kdyby těch koní nemělo ani 30. Jenomže pak to vezme tady v Evropě a začneme s tím lítat jako blázni, dělat losí testy a vůbec jim to celé kazit 😁 .
A co s tím má společného celková hmotnost? Je to dvoutunový auto, jako spousta jeho konkurentů ve třídě. Nic přehnanýho na váze nevidím.
Jakých konkurentů? RAV4 je v podstatě SUV (nižší) střední třídy, kolik těchto aut váží prázdných 2 tuny (celková 2,5 t)?
Co to je za otázku "jakých konkurentů"?
Třeba naftový Kodiaq má o metrák míň. Nemá baterku, nemá elektromotor.
Sorento totéž.
Třeba naftový Kodiaq má o metrák míň. Nemá baterku, nemá elektromotor.
Sorento totéž.
Kodiaq 2,0 TDI 4×4 110 kW 4x4, 1714 kg pohotovostní, 2314 kg celková
Pořád tam je rozdíl spíš 2-3 metráky než jeden a je otázka, jestli "platforma Corolly" snese alespoň tolik jako "platforma Golfu".
Sorento je o třídu větší auto.
Pořád tam je rozdíl spíš 2-3 metráky než jeden a je otázka, jestli "platforma Corolly" snese alespoň tolik jako "platforma Golfu".
Sorento je o třídu větší auto.
vykonove porovnatelnej RS byl ale o dost tezsi nez obyc nafta
Jo máš pravdu, to mě nenapadlo, Kodiaq RS celková 2460 kg. Tak to potom beru zpět. Nenapadlo mě, že jsou i nebateriová a přitom nijak velká SUV tak těžká.
Věřím, že pouhým nedopatřením jsi vzal váhu Kodiaqu bez výbavy vs. váhu RAVky v plné.
Takže - Kodiaq 2,0TDI 140kw 1772-1987kg
RAV PHEV 1900-2000kg
Takže Kodiaq s výbavou je o 23kg lehčí.
Na to, že je RAVka PHEV se slušnou baterkou a silnými motory, je váha slušná.
O jízdních vlastnostech se nebavím.
Takže - Kodiaq 2,0TDI 140kw 1772-1987kg
RAV PHEV 1900-2000kg
Takže Kodiaq s výbavou je o 23kg lehčí.
Na to, že je RAVka PHEV se slušnou baterkou a silnými motory, je váha slušná.
O jízdních vlastnostech se nebavím.
Jo máte všichni pravdu, fakt jsem myslel, že je ten rozdíl výrazně větší a není skoro žádný. Nicméně přetíženě to auto se svlékající se pneu stejně vypadá.
No zase jsi předpovídal špatný chování RAVky u článku o Across. :yes:
V tom podvozku, naladění ESP, pneumatikách, nebo někde jinde bude asi trochu chyba. Třeba to spraví konzervativnější (dřív zasahující) ESP. Přetáčivej smyk překvapil.
Jinak už se opakuju, ale tenhle POHON se mi líbí.
V tom podvozku, naladění ESP, pneumatikách, nebo někde jinde bude asi trochu chyba. Třeba to spraví konzervativnější (dřív zasahující) ESP. Přetáčivej smyk překvapil.
Jinak už se opakuju, ale tenhle POHON se mi líbí.
iudex
Tak tu končí sen jedného teoretika a tom, že baterky v podlahe znižujú ťažisko a tak vlastne robia lepšie jazdné vlastnosti. 😁 😒]
Je niečo uspokojujúce na tom vidieť, ako toho-koho-meno-sa-nevyslovuje odborníci (na ktorých sa vždy rád odvoláva) zhovadia, ale že úplne. 😒]
Je niečo uspokojujúce na tom vidieť, ako toho-koho-meno-sa-nevyslovuje odborníci (na ktorých sa vždy rád odvoláva) zhovadia, ale že úplne. 😒]
Nechce se mi odhlašovat, abych se podíval na tu demagogii, ale juknu přes mobil. To bude legrace 😁
Edit: tak už jsem to viděl, nepřekročí svůj stín. Tady to nepřizná, ale vnitřně to musí bolet.
Edit: tak už jsem to viděl, nepřekročí svůj stín. Tady to nepřizná, ale vnitřně to musí bolet.
Taky jsem to zkusil a v první řadě jsem se ujistil, že je dobře, že ho mám na HL a v druhé, že to jeho podání se nedá vůbec číst.
Ten losí test je zcela jistě zmanipulovaný, já si počkám na nějaké video od Vaculíka, tam bude ravka cajk, kapiš? 😁
Tak snad všichni vidíme, jak špatně řidič najíždí už první zatáčku! V prvních dvou vteřinách je vidět i pohyb vosy v kabině, která už tak neschopnému řidiči ještě ztížila situaci.
Stejně tak je nad slunce jasné podhuštění pneumatik a navíc značky "General/isimus" od nového čínského výrobce, které Toyota nemontuje. A v den testu bylo 38st, přičemž pneu byly samozřejmě zimní!
Jestli tohle nevidíš, tak nevím o čem tady píšeš. Vaculík už o tom mluvil dávno!
Tam kde tvoje schopnosti dávno skončily, ty jeho teprve začínají!!!
Stejně tak je nad slunce jasné podhuštění pneumatik a navíc značky "General/isimus" od nového čínského výrobce, které Toyota nemontuje. A v den testu bylo 38st, přičemž pneu byly samozřejmě zimní!
Jestli tohle nevidíš, tak nevím o čem tady píšeš. Vaculík už o tom mluvil dávno!
Tam kde tvoje schopnosti dávno skončily, ty jeho teprve začínají!!!
Pri HEV sú baterky blízko ťažiska auta, aj keď ani to nie vždy(Mondeo, Clio). Ale pri PHEV sú batérie skoro vždy pod podlahou kufra. Takže vysoko a až za nápravou. Losí test s niečim takým je skoro ako losí test so zapnutým vozíkom.
Nízke ťažisko ako také nezaručí stabilitu v každej situácii. Losí test je trochu špecialita, pretože tu ide hlavne o prenášanie váha z jednej strany auta na druhú, a do toho majú veľa čo povedať samotné nápravy, ich konštrukcia, upevnenie, zdvih kolies, charakteristika pruženia a tlmičov. V losom teste všeobecne obvykle najlepšie dopadajú športové autá, potom klasické nízke autá a až po nich SUV a užitkáče. Zjednodušene sa dá povedať, že autám najviac pomáha tvrdšie pruženie, kratšie tlmiče a menší zdvih kolies. SUV majú obvykle dlhší zdvih kolies, podvozok dovolí väčšie prepruženie a tlmiče sú dlhšie a mäkšie. Pri väčšom prepružení sa viac rozhojdá väčšia váha bateriek a je prd platné nízke ťažisko auta, berú so sebou celé auto. Preto sa viaceré autá, ktoré dostanú ako bonus elektromotor a porciu bateriek navyše, ale úpravu podvozka už nie, v hraničných situáciách ako predstavuje napr. losí test, správajú podstatne horšie.
Anonym
Drastický zhošení je u jakýhokoliv auta ve verzi PHEV. Třeba u blbý Octavie je to dost brutálně cítit.
je, jde to postavit slusne a dat baterky pod sedacky nebo do stredovyho tunelu a pak to teni tak strasny. Nebo extra mizerne a dat je do kufru. Kazdopadne rozdil i mezi q7 phev a v6tsi je na volantu a brzdach znat opravdu hodne. A cim je to auto mensi a na levnejsi mainstreamovy platforme tim hur
On je někdy někde někdo dal do kufru? Myslím, že ne... 😉
Dal, cela MLB evo to tak ma (cayenne,q7 phev, touareg r atd). Jsou na a za napravou. Tedy koncepce tezkej spalovaci motor pres predni a baterky za zadni napravu.
A ostatne Mercedes to ta v glc,c a e taky tak. GLE ma baterie jak krava a nevim jak jsou umistene
Pod zadnima sedackama to maji BMW, VW MQB a treba Volvo
A ostatne Mercedes to ta v glc,c a e taky tak. GLE ma baterie jak krava a nevim jak jsou umistene
Pod zadnima sedackama to maji BMW, VW MQB a treba Volvo
Já tyhle losí testy nepřeceňuji, ale přesto mne překvapuje, že to výrobci přece musí čekat, že toto vyjde někde v testu najevo. Nejsem v době první a-classe. Stačiloby méně "ZÁBAVNĚ" odladěné ESP, které by naopak to auto chytlo hned na začátku a bylo by po senzaci.
Jinak asi i když těžiště dole, tak prostě furt velká hmotnost, s tím se špatně pracuje i na těch šlupkách, co má auto obuto.
Jinak asi i když těžiště dole, tak prostě furt velká hmotnost, s tím se špatně pracuje i na těch šlupkách, co má auto obuto.
Neviem, či len úprava ESP pomôže, ako pozerám na to poskakovanie auta, tam je aj problém s nevhodne naladeným pružením; proste to bude chcieť viac zamakať ako len prehrať soft.
Samozřejmě, že těžko takhle od počítače jim radit.. Ale koukal jsem na to zpomaleně a takto (45 stupňů bych hádal) na rovné silnici nepřetočím auto ani s ESP ve sportovním módu. Jedině snad když na hulváta třeba v zatáčce, kde je v apexu vyvýšenina a auto se tak nadlehčí, že ESP už ho nechytne.
webpaja
...i ten obstarožní Outlander se může smát. To je opravdu masakr, kde máme mluvčího pana Vaculíka, aby nám vysvětlil fyziku? :-!
Fyzika funguje i v případě baterek v podlaze, ale tady se asi stala nějaká jiná chyba... ale né, to je Toyota? Tam se to nestává 😁
Jistě, kdyby s tím jel Vaculík, nemohlo by se to stát! 😉
Tak... Toyota to má jako tradici, už obyč RAV upravovala po výsledku losího testu, pak upravovala Hilux... tak teď ještě upraví Prime.
Takže kluci ze Skandinávie jsou vlastně taková vývojová záloha! :yes:
No víš jak se tu nedávno řešilo, že má Toyota málo zaměstnanců a efektivní výrobu... tak tady mají externisty zadarmo 😄
Losí test by neměla být oficiálně uznávaná veličina. Protože je to jen výmysl několika borců, kteří si na tom založili svůj byznys a novináři jim skočili na špek...toť vše.. 😒]
No... je to ilustrace toho, jak se auto chová při krizovém manévru, jak je sladěná elektronika.
Pro vysoký krabice je přesně tohle důležitý... aby to auto zůstalo stabilní a nějak přiměřeně ovladatelný, aby to elektronika zkrotila, klidně i za cenu významnýho zpomalení auta.
Samozřejmě bys mohl udělat trošku jiný zadání, jiný rychlosti a úhly a tak... ale takhle holt máš nějaký srovnání.
Pro vysoký krabice je přesně tohle důležitý... aby to auto zůstalo stabilní a nějak přiměřeně ovladatelný, aby to elektronika zkrotila, klidně i za cenu významnýho zpomalení auta.
Samozřejmě bys mohl udělat trošku jiný zadání, jiný rychlosti a úhly a tak... ale takhle holt máš nějaký srovnání.
...nějak přiměřeně ovladatelný.....nějaký srovnání,,,,s kterým se dá samozřejmě manipulovat podle toho kdo kolik zaplatí......podvod... 😒]
A tak losí testy přece nejsou výsada Teknikensvarldu... dělá to km77, dělají to i další, dá se to kdykoli zopakovat. Máš video, můžeš se na něj podívat a sám si udělat obrázek, jak dobře nebo špatně si to auto vede.
Co jsem si pouštěl větší SUV, tak se mi nejvíc líbilo Q8 - nejde ani tak o rychlost (79km/h), ale spíš o konzistentnost a od pohledu nezáludnost - žádné prudké ustřelení zadku, žádné rozskákání se celého auta...
https😐/www.youtube.com/watch?…
Tiguan Allspace to třeba zvládne stejně rychle, ale zdaleka ne s takovým přehledem - kolo ve vzduchu atd.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Co jsem si pouštěl větší SUV, tak se mi nejvíc líbilo Q8 - nejde ani tak o rychlost (79km/h), ale spíš o konzistentnost a od pohledu nezáludnost - žádné prudké ustřelení zadku, žádné rozskákání se celého auta...
https😐/www.youtube.com/watch?…
Tiguan Allspace to třeba zvládne stejně rychle, ale zdaleka ne s takovým přehledem - kolo ve vzduchu atd.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jak si vysvětluješ že Audi e-tron bylo naopak nejhorší?
Nejhorší? Velké SUV, 77 km a zcela klidné chování
https😐/www.youtube.com/watch?…
to je lepší výsledek než většina srovnatelných SUV a lepší výsledek než menší elektrická SUV
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
V porovnání s RAV4 nebe a dudy.
https😐/www.youtube.com/watch?…
to je lepší výsledek než většina srovnatelných SUV a lepší výsledek než menší elektrická SUV
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
V porovnání s RAV4 nebe a dudy.
Jj plug-in = ale JAK TO že podobně jako plug-in verze krabice SUV dopadlo současně audi A3?
A jak to že tahle info = v článku chybí? 😲
A jak to že tahle info = v článku chybí? 😲
Podobně? Audi A3 72 km/h, RAV4 63 km/h. To není podobně. RAV4 těžký bouncing a oversteering, A3 hladké průjezdy. A stačí si poslechnout komentáře k A3
- jednoduše se kontroluje
- s Bridgestone Turanza jsme nikdy nedosáhli lepší výsledek než oněch 72 km/h
Tady třeba stejné práskačky od Bridgestonu na CLA a max. rychlost 66 km/h, ale chování auta je také chváleno
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jinak řečeno i na gumách zoufalé kvality se A3 nebo CLA chovají zcela čitelně a mají hladké průjezdy, kdežto podvozek RAV4 se rozkmitá ve svislé rovině a je v podstatě neřiditelný.
- jednoduše se kontroluje
- s Bridgestone Turanza jsme nikdy nedosáhli lepší výsledek než oněch 72 km/h
Tady třeba stejné práskačky od Bridgestonu na CLA a max. rychlost 66 km/h, ale chování auta je také chváleno
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jinak řečeno i na gumách zoufalé kvality se A3 nebo CLA chovají zcela čitelně a mají hladké průjezdy, kdežto podvozek RAV4 se rozkmitá ve svislé rovině a je v podstatě neřiditelný.
Jejich testy jsou široce uznávané a v případě neúspěchu s nimi automobilka vždy spolupracuje.
Tiež sa čudujem, že po tom ako ich s klasickou RAV4 načapali si to hneď nepostrážili. Toto nie je auto kde potrebuješ zachovať rýchlosť na výjazde. ESP mohlo mať volnú roku a zbrzdiť auto kľudne na 20.
Šimpanz
bez baterek totálně vybouchla
https😐/www.youtube.com/watch?…
takže s metráky baterek v kufru to těžko může být lepší.
https😐/www.youtube.com/watch?…
takže s metráky baterek v kufru to těžko může být lepší.
Ale no tak, ani základní RAV4 nemá baterie v kufru, ale po sedačkami. A tato (plug-in) je nemá ani pod sedačkami, nýbrž pod podlahou. Kritika je na místě, ale je potřeba kritizovat seriózně.
Žádný plug-in nemá baterie v kufru (ani ta vysmívaná Octavia).
Žádný plug-in nemá baterie v kufru (ani ta vysmívaná Octavia).
aktuálně se pracuje na tom, že budou baterie tvořit šasi automobilu. potom půjde dolů jednak hmotnost, druhak těžiště...
bych si tim nebyl az tak jistej😒br />
https😐/www.google.com/…e-tron-phev/amp/
https😐/www.google.com/…e-tron-phev/amp/
Jemu to nevysvetlíš a pri tom stačí len otvoriť technické údaje a pozrieť objem kufra pri PHEV a iných motorizáciach.
Arese
....a eco pneu s mizernou přilnavostí zásadně NEBRAT!
Tak z poloviny si to TREFIL
Pneu = tuhle sem zase potkal borca s A6 = pneu Matador. To už sou lepší špičkový pneu na tuctovým autě
Benzín hybrid :yes: :yes: :yes:
Půjč si Corollu 2.0 nebo Camry 2.5
Otázka je PROČ plug-iny (napříč značkami) se chovají takhle. Přitom Tesla 3 excelovala = takže jen ve větší baterií to není = asi HEV nebo EV
PHEV nevychází ani ekonomicky ani v losích testech :-!
Jsem zvědavej na PHEV 508 a C9 a až tenhle pohon dorazí do Camry
Pneu = tuhle sem zase potkal borca s A6 = pneu Matador. To už sou lepší špičkový pneu na tuctovým autě
Benzín hybrid :yes: :yes: :yes:
Půjč si Corollu 2.0 nebo Camry 2.5
Otázka je PROČ plug-iny (napříč značkami) se chovají takhle. Přitom Tesla 3 excelovala = takže jen ve větší baterií to není = asi HEV nebo EV
PHEV nevychází ani ekonomicky ani v losích testech :-!
Jsem zvědavej na PHEV 508 a C9 a až tenhle pohon dorazí do Camry
Záleží na tom, kde je baterie umístěna. Když do nějak vyváženého auta jebneš baterii k zadní nápravě, bude to děs.
Meky
Klasická Toyota.
Vymyslieť nič nové nedokážu. Tak to o kopírujú. A ono to nefunguje. Vieme. Dajme im klasických 20 rokov a postupne to rozbiehajú.
Ale toyovce budú bliakat, aké je to uzasne
Vymyslieť nič nové nedokážu. Tak to o kopírujú. A ono to nefunguje. Vieme. Dajme im klasických 20 rokov a postupne to rozbiehajú.
Ale toyovce budú bliakat, aké je to uzasne
Zatiaľ tu bliakaš len ty. A riadne hlúposti.
Napsat neco takovyho o automobilce, ktera masove rozsirila hybrid. 😲
Hybrid Fordu je okopirovany od Toyoty.
https😐/www.wardsauto.com/…-s-hybrid-escape
Meky zjevne nevi, ze cely svet kopiruje Toyotu.
A ze Toyota zachranila Porsche...
https😐/kaizenfactor.wordpress.com/…otas-star-pupil/
.. the German sports car maker reported a net loss of 122 million euros ($162 million) and sales of no more than 14,000 cars. It was at that point that a new Chief Executive Officer, Wendelin Wiedeking entered the picture. Stunned by rampant mass inefficiency, such as “Workers (that) used to spend half their time climbing up and down shelves looking for pieces”, Wiedeking turned to Toyota to learn the intricacies of the Japanese carmaker’s lean-production techniques. 😲 😲 😲
Toyota je nejhodnotnejsi automobilovou znackou sveta (kdyz nepocitame trzni hodnotu Tesla).
Hybrid Fordu je okopirovany od Toyoty.
https😐/www.wardsauto.com/…-s-hybrid-escape
Meky zjevne nevi, ze cely svet kopiruje Toyotu.
A ze Toyota zachranila Porsche...
https😐/kaizenfactor.wordpress.com/…otas-star-pupil/
.. the German sports car maker reported a net loss of 122 million euros ($162 million) and sales of no more than 14,000 cars. It was at that point that a new Chief Executive Officer, Wendelin Wiedeking entered the picture. Stunned by rampant mass inefficiency, such as “Workers (that) used to spend half their time climbing up and down shelves looking for pieces”, Wiedeking turned to Toyota to learn the intricacies of the Japanese carmaker’s lean-production techniques. 😲 😲 😲
Toyota je nejhodnotnejsi automobilovou znackou sveta (kdyz nepocitame trzni hodnotu Tesla).
Napsal stejnou hloupost jako to, že celý svět kopíruje Toyotu. Stejně jako plácnout bez ladu a skladu, že zachránila Porsche.
Meky píše jako ty, akorát, že proti tvým oblíbeným značkám. 😉
Meky píše jako ty, akorát, že proti tvým oblíbeným značkám. 😉
Cely svet (a zdaleka nejen automotive!) skutecne kopiruje vyrobu Toyoty. Za tim si stojim! Jen ty jsi o tom dodnes zrejme nevedel.
TPS zachranilo m. j. Porsche.
Nenapsal jsem to bez "ladu a skladu", mas tam vyvetleni - citaci a odkaz!
Vic se tezko muze vejit do diskuze acz.
Jestli chces udelat seminar, dej vedet. 😄
To ze nekdo kopiruje i Toyoti hybrid asi neni prekvapeni, kdyz je to to, co umi Toyota nejlip.
Priste zkus radeji neco k veci...
Nez ubohy urazky prispevku. :no:
Muj prispevek mel obsah k tematu Toyota a kopirovani (Ford a hybrid, TPS a Porsche).
Tva reakce ne.
TPS zachranilo m. j. Porsche.
Nenapsal jsem to bez "ladu a skladu", mas tam vyvetleni - citaci a odkaz!
Vic se tezko muze vejit do diskuze acz.
Jestli chces udelat seminar, dej vedet. 😄
To ze nekdo kopiruje i Toyoti hybrid asi neni prekvapeni, kdyz je to to, co umi Toyota nejlip.
Priste zkus radeji neco k veci...
Nez ubohy urazky prispevku. :no:
Muj prispevek mel obsah k tematu Toyota a kopirovani (Ford a hybrid, TPS a Porsche).
Tva reakce ne.
Výrobný systém Toyota prebrala od fordu. Len ho zdokonalil a spopularizovala.
V skutočnosti TPS okrem Japonska sa nikde nepoužíva, pretože vyžaduje otrocky dobrovoľne nasadenie zamestnancov a to v civilizovanych krajinách nefunguje. .
Mnohí to skúšali nasadiť, ale úspešná implementácia reálne neexistuje, resp sa nepodarila.
A aj keby TPS fungoval, stále to vypovedá len o opakovanej výrobe rovnakých výrobkov.
Invencia je úplne iná vec. A tú Toyota nemá.
V skutočnosti TPS okrem Japonska sa nikde nepoužíva, pretože vyžaduje otrocky dobrovoľne nasadenie zamestnancov a to v civilizovanych krajinách nefunguje. .
Mnohí to skúšali nasadiť, ale úspešná implementácia reálne neexistuje, resp sa nepodarila.
A aj keby TPS fungoval, stále to vypovedá len o opakovanej výrobe rovnakých výrobkov.
Invencia je úplne iná vec. A tú Toyota nemá.
Chytrák Meky čo zas nič nevie len opakovať si svoje výplody. Toyota nasadila JIT zásobovanie v 1938. Bez toho by dnes žiadna automobilka neprežila. No a TPS si vôbec nepochopil, ale to ma pri tvojej logike a zúfalej argumentácii neprekvapuje.
Hlupák, a co iné hovorím?
Jit systém nie je TPS.
TPS prakticky mimo Ázie nefunguje.
Jit je niečo úplne iné a Jit ako taký je len jednou časťou TPS.
Jit systém nie je TPS.
TPS prakticky mimo Ázie nefunguje.
Jit je niečo úplne iné a Jit ako taký je len jednou časťou TPS.
Ja bez mučenia priznám, že mi je Toyota ako značka sympatická, ale tiež nie som nekritický a viem, že mnohé patenty nepochádzajú od nich. Systém sprevodovania používaných v ich hybridoch nie je ich patent. Akurát dobre dopracovali to okolo.
Z čím ale Toyota prišla je systém zásobovania just in time a to ešte pred 2. svetovou. V sedemdesiatich rokoch boli vo viacerých značkách pomáhať zaviesť tento systém. A bez JIT zásobovania si neviem predstaviť dnešný objem produkcie aut.
Z čím ale Toyota prišla je systém zásobovania just in time a to ešte pred 2. svetovou. V sedemdesiatich rokoch boli vo viacerých značkách pomáhať zaviesť tento systém. A bez JIT zásobovania si neviem predstaviť dnešný objem produkcie aut.
Jit nie je TPS.
Jit existoval už pred toyotou.
Aplikácia TPS v japonskej podobe sa nikde nechytila.
Jit existoval už pred toyotou.
Aplikácia TPS v japonskej podobe sa nikde nechytila.
Nechcem ti kaziť radosť, ale systém pohonu u hybridných Toyot nie je pôvodný patent Toyoty. Ak ho ešte vlastní pôvodný vynálezca, tak ho môže licencovať komu chce.
O tom nevim. Je to mozny.
Kdo je vynalezce hybridu co pouziva Toyota?
Kazdopadne platnost patentu je maximalne 20 let, takze asi tezko muze puvodni vynalezce neco licencovat. 😉
Kdo je vynalezce hybridu co pouziva Toyota?
Kazdopadne platnost patentu je maximalne 20 let, takze asi tezko muze puvodni vynalezce neco licencovat. 😉
Bolo to v jednom videu co vysvetlovalo ako to funguje. Meno neviem, ale bolo to v Kalifornii okolo 1960.
No v tom pripade dost (prilis) predbehl dobu.
System Toyoty muze byt rentabilni az posledni dobou (regulace dvou elektromotoru)...
V roce 1960 to bylo (technicky a financne) sci-fi.
System Toyoty muze byt rentabilni az posledni dobou (regulace dvou elektromotoru)...
V roce 1960 to bylo (technicky a financne) sci-fi.
Většina hybridů má stejný problém. Nevím, co Toyota okopírovala...
Mekyho nemôžeš brať vážne. Raz kúpil vylietanú Toyotu s pochybnou históriou a na základe toho dokázal ohodnotiť celú značku.
Ale aj tak by upresnil, že rovnaký problém má väčšina plug-in hybridov. Pri klasických hybridoch sú batérie často pod sedačkami a tak blízko ťažiska auta a keďže ich batéria váži 30-40kg, tak nemá veľký vplyv na jazdné vlastnosti.
Ale aj tak by upresnil, že rovnaký problém má väčšina plug-in hybridov. Pri klasických hybridoch sú batérie často pod sedačkami a tak blízko ťažiska auta a keďže ich batéria váži 30-40kg, tak nemá veľký vplyv na jazdné vlastnosti.
A dá tam Priusa 😁 😁 😁 😁 😁 😁 :D :D :D
Já čekal alespoň Megane RS, nebo něco takového.
Ale pobavil jsi takhle při pátku
Jinak s SUV souhlas, taky v nich smysl nevidím.
problémy mají i PHEV ne-SÚVéčka
pozdravujem topera
V pohodě. Jako lidi co si pošmáknou na tuzemáku nebo jim houpne když viděj tlustou čubku.
Prostě někomu stačí málo.
😁