Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
SKAY
To je opravdu sporták bo Kodiaq tahne líp prý..... Za dizajn :yes: na základ se měly vybodnout.
jhamil
Nevím jaké má značka prodeje a jaké očekávali u CUPRY. Modely, které byly dosud v nabídce jsou výkonné a poměrně drahé. Takže je docela možné, že některým zákazníkům bude stačit, aby jejich auto jenom sportovně vypadalo. Pokud je poptávka tak firma na to zareaguje nabídkou. Dnešní móda SUV je toho příkladem. Crossovery 2WD se do terénu moc nehodí, na džungli velkoměsta stačí. Bohužel jediný patník nebo nesmyslně nadělané ostrůvky zanechají šrámy i na nich. Jak píší ostatní, na 1,5 TSI se měli vybodnout a rovnou tam dát podladěné 2,0 TSI 110 kW jako třeba u AUDI A4
pradeda777
....když bude i dobře jezdit, tak se bude i dobře prodávat. A to i s tím 1.5 l motorem. O budoucnosti jednotlivých motorů rozhodnou prodeje. Snad i fleetové emisní normy tu můžou hrát svou roli..... :-!
Mr.Murphy
... nebudeme dělat ostré SEATy, jsou drahé a za auto s tím logem nám lidi ty prachy nedají, to máme vyzkoušeno.... Založíme Cupru, nový brand, nadupané káry, vlastní identita, za vysoké ceny.... Neprodáváme toho tolik, tak posuneme nabídku dolů, nabídneme to jako luxusnější alternativu k SEATu.... zvedly se nám prodeje, ale stalo se z toho relativně obyčejné auto a lidi nám přestali kupovat ty úplně ostré Cupry..... za auto s tím logem nám ty prachy nedají.... možná bychom mohli zkusit nový brand.....
Tak nějak to s nadsázkou vidím já..... 😉
Tak nějak to s nadsázkou vidím já..... 😉
Hm, asi tak. Netuším, ako to majú nákladovo spočítané, ale trúfam si tipnúť, že výnosy z vyšších cien Cupry pri tých nízkych počtoch nepokryjú ani náklady na projekt Cupra.
Zostať pod značkou Seatu, Cupry sa predávajú síce za o niečo nižšie ceny, ale zase vo vyšších počtoch a nemali by náklady na launch nového brandu.
Zostať pod značkou Seatu, Cupry sa predávajú síce za o niečo nižšie ceny, ale zase vo vyšších počtoch a nemali by náklady na launch nového brandu.
.... a ty naklady na novy brand, to se bavime o minimalne desitkach milionu EUR..... Seat je v tom zacykleny snad uz 20 let 😉
Seat je prostě důkaz koncernovwé hamižnosti spojené s bezradností. Od doby, co ho VW převzal, si s ním prostě neví rady. Ale musí ho za každou cenu mít!
ZZ
Budujete brand silných aut, která kombinují ideální denní potřeby a víkendovou zábavu. Celé postavené na celkem vyzkoušených a hlavně pro zákazníka důvěryhodných komponentech. Jasně, stojí to víc, ale za emoce se platí. Tohle všechno funguje u modelů Cupra skvěle. A teď do té "exkluzivity" naje*ete 110kW základní motor. To nechopím...
Na druhej strane to trochu zmierňuje informácia (ktorú asi redakcia ACZ nezachytila), že Formentor dostane (ako prvé a zatiaľ jediné auto mimo Audi) motor 2,5 TFSI, teda slávny päťvalec so 400k, a to už sa o nejakom náskoku oproti mainstreamu konečne bude dať hovoriť.
Takže Formentor 1,5TSI :no: , Formentor 2,5TSI :yes:
P.S. Blbý systém, furt sa to nedá vkladať z PC, redakcia, robíte na tom vôbec?!!
U DS je totiž rozdíl v tom, že z Citroënu C5 neuděláš vyšší výbavou lepší auto, zatímco ze sportovní značky těmi motory snadno uděláš podřadnou.
P.S. Inak sa mi Formentor páči a byť fanúšikom tejto kategórie áut, tak ho zahrniem do výberu.
Edit. Jestli se jím podaří "ukecat" Audi a dostanou ten 5 válec, tak to bude "bomba"....