Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyTom
To že BMW v rámci projektu Next 100 let ukazalo ze umi udelat neco jinyho nez jen sedan, suv, m3, atd. neznamena ze jejich povest sla do kopru. Pritahla novy zakazniky a na jelita “Bych koupil M5” dlabe. I3 se prodava, od sportovni placky nikdo nečekal ze to pujde naosbit stejne. Jel si v tom? Na me auto zapusobilo. Rozcapeny, nizky, presny v zatackach a vykon dostatecny. To ze tam je trihrnek a dokaze to mit takovej odpich je spis zajimavy. I presto ze je mi to proti srsti. Ve spojeni s nezaludnym vykonem, tichem a presnou stopou jsi jel 120, tak kde jedes 90. Ano, supersport. To ze borec za vodou ma ted M8 a pred tim i8 je asi informace jako ze kdyz sem mel loni m2ku a ted mam teslu, že je něco špatně? Prachy a auta se musi tocit, jinak dopadnes jako Iudex.
Vidím, že ten slabý dvojliter ťa veľmi bolel a stále bolí. 😁
ProchyTom
Dalsi komentar na moje auto, dvoulitr se 135 kw. Tam je neco spatne kamo. Sere te ten Mustang nebo Mini cooper? Stydel by ses v Mini cooperu jezdit? Nebo aby te nekdo videl v Mustangu? Nebo te desi tuha zadni naprava na 500ps? Nevim, rad bych pomohl, muzu se zejtra zeptat babicky az ji slabym dvoulitrem povezu k doktoru. Treba nam to pomuze vyresit.
elektrikar
Porsche Panamera Turbo S e-hybrid
Total Power 500 kW (671 hp)
Total Torque 627 lb-ft
City - Mild Weather 30 mi
https😐/ev-database.uk/car/1160/Porsche-Panamera-Turbo-S-E-Hybrid
BMW i8
Total Power 275 kW (369 hp)
Total Torque 420 lb-ft
City - Mild Weather 35 mi
https😐/ev-database.uk/car/1157/BMW-i8-Coupe
Total Power 500 kW (671 hp)
Total Torque 627 lb-ft
City - Mild Weather 30 mi
https😐/ev-database.uk/car/1160/Porsche-Panamera-Turbo-S-E-Hybrid
BMW i8
Total Power 275 kW (369 hp)
Total Torque 420 lb-ft
City - Mild Weather 35 mi
https😐/ev-database.uk/car/1157/BMW-i8-Coupe
Arese
...na supersport image BMW jako výrobci skvělých sportovních vozu určitě neprospěl. Škoda, že tehdy (nebo spíš už dřív) nepostavili důstojného nástupce legendární M1! 😒 😒 😒 :no:
Vůbec mi nevadí, ze BMW nemá supersport nebo offroad. Dělají jiné modely a v tom jsou dobří, dělají motorky. Nedělají ani dodávky a náklaďáky... proste dělají to, co umi.
Šel bych dokonce tak daleko, ze bych řekl, ze vůbec nemají čistě sportovní auto... možná tak M2.
Šel bych dokonce tak daleko, ze bych řekl, ze vůbec nemají čistě sportovní auto... možná tak M2.
Alespoň některým se asi ale rozsvítilo. U domu, kde tenhle sranec stával, jsem minulej tejden viděl M8.
...
Jinak celá tahle trapnost skončila tak, jak jsem od začátku věděl, že skončí.
Byl to nejubožejší supersport všech dob a dost škaredě si tím BMW pozvracelo image.
Výhoda lehkého a placatého auta se projevila na okreskách, řídilo se jako motokára a to bez klasického problému s tvrdým podvozkem. Lehkost konstrukce nevyžadovala žádná extrémní opatření a vodit tohle auto po okreskách byla pohádka. R3 1,5 spolu s elektromotorem určitě není výkonově podmračná kombinace a zvuk uvnitř nijak nedehonestoval celé auto.
Ne, neumím si představit vysázet +3M za něco podobného, nicméně auto mě jinak překvapilo velmi příjemně.
Stále tvrdím, že je hanba, že BMW ako najšportovejšia značka z D3 nemá superšport, kým Audi má svoju R8 a Mercedes AMG GT.
edit: možná s výjimkou AMG ONE😊
Že to je projevem skutečné sportovní auto víme oba, dojmy z jízdy máme stejné, možná přijít s tím hybridním konceptem sporťáku dnes (samo s o něco lepšími parametry) a za nižší cenu, mohla se i8 chytit, každopádně už pro ten skvělý design auta je škoda, že bmw neudělalo nějakou verzi čistě se spalovákem, jak píše níže Iudex, dát do toho R6, mohli mít u bmw skvělého soupeře pro 911, což byl ostatně původní záměr i8.
Legrační je, jak místní vodborníci zase jedou své modlitební bubínky a melou mantru o ubohém supersportu. Jsou to buď naprostí ignoranti anebo naopak dobře vědí, že i8 bmw jako supersport nestavělo a nikdy ho logicky ani jako supersport neprezentovalo, a tak jen provokativně blábolí.
i8 se vytecne ridi, je to relativne rozumne extravagantni sportovni auto ktere vytecne povozi po okreskach a velice ladne zvlada i delsi presuny po dalnici vhodne pro GT, pro mladou bohatsi klientelu to nabizelo presne to co melo, zadnej supersport to nikdy nebyl ani nemel bejt, je to normalni sportovni auto luxusnejsiho segmentu, tedy konkurence treba pro Mustang, Cayman, Ftype nebo Evoru, cemuz take odpovidaly prodeje toho auta, navic i8 si velice dobre drzi cenu i jako ojetina a co se BMW tyce, je to model ktery u prvnich majitelu co se procentualnich poctu k vyrobenym kusum tyce, suverene suverene nejdele 😉 (statistiky podle servisu BMW)