Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
Ano pane řediteli.
Stejně jako se to dělo každou dekádu posledních 130 let.
Stejně jako se to dělo každou dekádu posledních 130 let.
DonVito
No s tím nepřežitím bych ale paradoxně typoval především automobilky z tohoto koncernu...
Fiat, Chrysler, Opel atd.
Kdo je z ostatních málo připraven na elekromobilitu?
Ford, Mercedes, BMW, Suzuki, možná Toyota a Honda (i když těm věřím kvůli zvládnutým hybridům..)
Uvidíme komu bude Tesla ukrajovat nejvíc...
Fiat, Chrysler, Opel atd.
Kdo je z ostatních málo připraven na elekromobilitu?
Ford, Mercedes, BMW, Suzuki, možná Toyota a Honda (i když těm věřím kvůli zvládnutým hybridům..)
Uvidíme komu bude Tesla ukrajovat nejvíc...
Fanatismus je těžká věc...
Vidíš pak svět strašně zkresleně.
Když potom ještě k tomu přistoupí absolutní ignorace reality a argumentů, přecházíš do bludu.
A to je už psychiatrická diagnóza.
Nenapadám tě ani nechci dělat srandu.
Myslím to vážně.
Vidíš pak svět strašně zkresleně.
Když potom ještě k tomu přistoupí absolutní ignorace reality a argumentů, přecházíš do bludu.
A to je už psychiatrická diagnóza.
Nenapadám tě ani nechci dělat srandu.
Myslím to vážně.
Z toho si nic nedelej, da se to lecit.
Jeste mas sanci. 😄
Nebo mluvis o Tavaresovi?
O cem si myslis, ze mluvil Tavares?
„Přežijí jen ti nejagilnější s darwinovským duchem,“
Jeste mas sanci. 😄
Nebo mluvis o Tavaresovi?
O cem si myslis, ze mluvil Tavares?
„Přežijí jen ti nejagilnější s darwinovským duchem,“
Opel proč, když je to převlečený Peugeot? Fiat bude prodávat pětistovky ještě desítky let a Chrysler jako značka funguje v hibernačním módu.
Tesla loooooooooooooooooooool.
Tesla loooooooooooooooooooool.
Tesla stavi aktualne tovarnu v Berline a v Austinu v Texasu.
Pochybuju, ze bude nejak dramaticky stoupat pocet prodanych aut (aktualne klesa...).
Takze to logicky bude na ukor tradicnich automobilek. Je to tak tezky pochopit?
Pochybuju, ze bude nejak dramaticky stoupat pocet prodanych aut (aktualne klesa...).
Takze to logicky bude na ukor tradicnich automobilek. Je to tak tezky pochopit?
Ne nebude, protože Tesla stojí ranec a dávno nemá výsadní postavení na trhu. A je vázána na jedinou technologii.
Koukam, ze je to tezky pochopit.
Tak jinak. Ty auta, predevsim Model Y, co vyrobi v giga Berlin bude kupovat kdo?
Tak jinak. Ty auta, predevsim Model Y, co vyrobi v giga Berlin bude kupovat kdo?
Jo tak to se musíš zeptat jich. BTW Co myslíš, půjde i Tesla koupit v Německu na operák zdarma?
Operak zdarma ti nekdo nabizel?
To ber. 😄
Ne nemyslim, ze bude Tesla zdarma.
Ja se nemusim nikoho ptat.
To je jasny. Jina moznost totiz neni...
Tesla bude ukrajovat prodeje dosavadnim znackam.
Nebo jsi z tech, co si porad jeste mysli (prejou, doufaji...), ze Tesla zkrachuje?
To ber. 😄
Ne nemyslim, ze bude Tesla zdarma.
Ja se nemusim nikoho ptat.
To je jasny. Jina moznost totiz neni...
Tesla bude ukrajovat prodeje dosavadnim znackam.
Nebo jsi z tech, co si porad jeste mysli (prejou, doufaji...), ze Tesla zkrachuje?
No aby ty značky svou postupnou elektrifikací neukrajovaly Tesle.
Uvidíme.
Teslu rád nemám. Nemám rád nekvalitní věci a lhaní.
Ale přežiju to, když se udrží.
Uvidíme.
Teslu rád nemám. Nemám rád nekvalitní věci a lhaní.
Ale přežiju to, když se udrží.
Ham.
jenom zapomněl dodat, že většina těch co pravděpodobně nedožije další dekádu je z jeho stáda, konkrétně Opel, DS, Maserati nebo Alfa jsou na odstřel už nyní.
Ano. Vidim to stejne.
Zrejme to tak i bylo mysleno...
Ta Alfa mi mrzi.
Dalo by se to chapat jako apel na vlastni automobilky.
Prizpusob se nebo zanikni...
Treba diky tomu budou odhodlanejsi (treba v Italii) k nutnym zmenam.
PS "Tavares například zmínil, že PSA již před časem zastavilo investice do vývoje spalovacích motorů pro evropský i čínský trh... "
:yes: :yes: :yes:
Zrejme to tak i bylo mysleno...
Ta Alfa mi mrzi.
Dalo by se to chapat jako apel na vlastni automobilky.
Prizpusob se nebo zanikni...
Treba diky tomu budou odhodlanejsi (treba v Italii) k nutnym zmenam.
PS "Tavares například zmínil, že PSA již před časem zastavilo investice do vývoje spalovacích motorů pro evropský i čínský trh... "
:yes: :yes: :yes:
Tohle platí v kapitalismu.
Tady jsi v EU, čili nějakej tržní darwinismus moc nefunguje.
Ale s těma značkama na odstřel z PSA taky souhlasím.
Tady jsi v EU, čili nějakej tržní darwinismus moc nefunguje.
Ale s těma značkama na odstřel z PSA taky souhlasím.
PowerHouse
Tak hlavně měl říct, že kromě zániku, také mnoho vznikne.
Vidíme nové hráče (LG, Foxconn, ...), kteří dodají baterky, elektropohony, infotainmenty, autopiloty, ... )
Vidíme nové hráče (LG, Foxconn, ...), kteří dodají baterky, elektropohony, infotainmenty, autopiloty, ... )
Mnohem víc toho zanikne. Hlavně u nás v Evropě a díky evropským soudruhům, kteří momentálně vládnou, budou naše firmy moc slabé na to, aby mohlo něco vznikat u nás v Evropě. Jinde ve světě firmám nikdo takové problémy nevytváří.
Anonym
kde chcete sehnat tolik baterii?
kuk
To už víme 10 let že spousta automobilek nepřežije a místo toho si dál bude fňukat ve svý zlatý kleci.
- Starýho dinosaura novým kouskům nenaučíš, jak nám názorně předvádí vejtahové z VW koncernu, který si ani neuměj zajistit baterky a neustále jim to brzdí a zastavuje výrobu /e-tron/, nebo zpožďuje nástup nových modelů /opět e-tron/, nebo kvůli tom ze zoufalství rovnou ukončej výrobu velmi úspěsných stávajících modelů /citig👋.
- nechápou že do svejch plechovek potřebujou softwér a k tomu armádu chytrejch programátorů, protože bez toho jim pak rok hnije tisíce nefunkčních plechovek na letištích a vedle fabriky
- vše o baterkách a elektropohonu se choděj učit do jugoslavský garáže Rimac, kde si radši rovnou koupili podíl a bez Rimaca by v živote nevznik Taycan, iD3/4 ani e-tron nebo Maniak či závodní Cupra. Natož pak rekordní i.D.R z Pikes peak, který má celý střeva od Rimaca. :-!
- Porše se brutálně rozhádalo s divizí Audi protože ta jakožto koncernový vývojář není schopná dodat slibovaného autopilota pro jejich Taycana. Lol. 😁
- elektromobil Audi e-tron žádá výměnu oleje v motoru, Lol, to už jsou fakt úplný paka. Předtím to dělal i e-Golf. Fail jak prase. 😁 😁
http😐/electrek.c👋2020/02/11/audi-e-tron-owners-needs-oil-change/
- místo silnejch keců jak to všem natřou a kolik miljard do toho narvou teď jen fňukaj že se Tesle možná časem vyrovnaj a že jí snad doženou.
- šéf koncernu Diess práská bičem a varuje zastydlé koncernové mozky, že jestli nepohnou zadkem tak brzo skončej jako Nokie. 😁
https😐/www.auto.cz/…ako-nokia-132907
- VW vyrábí elektroauta už od roku 1976, tedy 44 let a stále je 10 let pozadu. V 76 bylo Muskovi 5 let. 😁 😁 😁
https😐/dyler.com/…ic-car-from-1976
Mercedes rovnou hodil flintu do žita a řek že s vývojem robotickejch autonomních aut končí protože na to nemá...? WTF?!? Mercedes, zrovna v Berlíně zavírá fabriku a propouští 2000 lidí zatímco Tesla v Berlíně otvírá fabriku a nabírá 5000 lidí. Jo Mergel byl svýho času akcionářem Tesly a obě automobilky si vyměňovali díly.
https😐/www.autoforum.cz/…t-neni-to-mozne/
BMW za dva roky slavnostně dodá horkou novinku ošklivou almaru iX kterou hned zkritizovali sami Němci že se parametrově nevyrovná dnes už 5 let staré Tesle X čili až přijde na trh tak to bude 7 let zpoždení. :-!
https😐/www.forbes.com/…ars-of-research/
S tímhle přístupem půjdou dinosauři brzo do hrobu za svejma milovanejma spalovákama. 😁 😁 😁 :-! :no😒br /> A ví to už spousta německejch inženýrů, lidí z oboru i politiků a dávají to veřejně najevo. :-!
- Starýho dinosaura novým kouskům nenaučíš, jak nám názorně předvádí vejtahové z VW koncernu, který si ani neuměj zajistit baterky a neustále jim to brzdí a zastavuje výrobu /e-tron/, nebo zpožďuje nástup nových modelů /opět e-tron/, nebo kvůli tom ze zoufalství rovnou ukončej výrobu velmi úspěsných stávajících modelů /citig👋.
- nechápou že do svejch plechovek potřebujou softwér a k tomu armádu chytrejch programátorů, protože bez toho jim pak rok hnije tisíce nefunkčních plechovek na letištích a vedle fabriky
- vše o baterkách a elektropohonu se choděj učit do jugoslavský garáže Rimac, kde si radši rovnou koupili podíl a bez Rimaca by v živote nevznik Taycan, iD3/4 ani e-tron nebo Maniak či závodní Cupra. Natož pak rekordní i.D.R z Pikes peak, který má celý střeva od Rimaca. :-!
- Porše se brutálně rozhádalo s divizí Audi protože ta jakožto koncernový vývojář není schopná dodat slibovaného autopilota pro jejich Taycana. Lol. 😁
- elektromobil Audi e-tron žádá výměnu oleje v motoru, Lol, to už jsou fakt úplný paka. Předtím to dělal i e-Golf. Fail jak prase. 😁 😁
http😐/electrek.c👋2020/02/11/audi-e-tron-owners-needs-oil-change/
- místo silnejch keců jak to všem natřou a kolik miljard do toho narvou teď jen fňukaj že se Tesle možná časem vyrovnaj a že jí snad doženou.
- šéf koncernu Diess práská bičem a varuje zastydlé koncernové mozky, že jestli nepohnou zadkem tak brzo skončej jako Nokie. 😁
https😐/www.auto.cz/…ako-nokia-132907
- VW vyrábí elektroauta už od roku 1976, tedy 44 let a stále je 10 let pozadu. V 76 bylo Muskovi 5 let. 😁 😁 😁
https😐/dyler.com/…ic-car-from-1976
Mercedes rovnou hodil flintu do žita a řek že s vývojem robotickejch autonomních aut končí protože na to nemá...? WTF?!? Mercedes, zrovna v Berlíně zavírá fabriku a propouští 2000 lidí zatímco Tesla v Berlíně otvírá fabriku a nabírá 5000 lidí. Jo Mergel byl svýho času akcionářem Tesly a obě automobilky si vyměňovali díly.
https😐/www.autoforum.cz/…t-neni-to-mozne/
BMW za dva roky slavnostně dodá horkou novinku ošklivou almaru iX kterou hned zkritizovali sami Němci že se parametrově nevyrovná dnes už 5 let staré Tesle X čili až přijde na trh tak to bude 7 let zpoždení. :-!
https😐/www.forbes.com/…ars-of-research/
S tímhle přístupem půjdou dinosauři brzo do hrobu za svejma milovanejma spalovákama. 😁 😁 😁 :-! :no😒br /> A ví to už spousta německejch inženýrů, lidí z oboru i politiků a dávají to veřejně najevo. :-!
kuk
Tak vzniknou noví hráči, kteří se chopí nových příležitostí.
Dnes například nejvíce na EV vydělá LG, se svými baterkami, s tím mají samozřejmě dino problémy.
Třeba se začnou objevovat další automobilky jako Tesla, se kterými bude mít Ford a GM problém.
A na trhu nakonec bude i EV značky ETA, Beko, když jim to smontuje Foxconn.
Dnes například nejvíce na EV vydělá LG, se svými baterkami, s tím mají samozřejmě dino problémy.
Třeba se začnou objevovat další automobilky jako Tesla, se kterými bude mít Ford a GM problém.
A na trhu nakonec bude i EV značky ETA, Beko, když jim to smontuje Foxconn.
Jasně fanatickej ekobolševiku, oni jsou před krachem a ohlásili že jsou v zisku. Máš v tom nějakej chaos fanatiku. Měl by sis vzít radši prášek!
Meky
Prezije Tesla a cast VW, vdaka spolupraci s korejcami a Rimacom.
Zaroven prezije Renault.
Podiely navysia korejci, ktori objektivne uz teraz maju po Tesle druhe najlepsie EV a poznaju aj technologiu vyroby baterii.
Samotne PSA sa bude pekne tvrdo trapit a myslim, ze skonci ako GM pred 30timi rokmi, t.j. znacky sa budu lisit len logom na kapote. Ci to bude uspesny pribeh - uvidime.
Mercedes uplne ovladnu cinania a zacne pouzivat cinske komponenty - motormanazment.
V kazdom pripade, VW stavil vsetko na EV kartu a realne bude musiet spolupracovat s korejcami, pretoze poriadne EV stale nedokazu urobit samostatne.
A rok 2030 sa rychlo blizi.
V kazdom pripade, ist dnes studovat strojarinu je strata casu. :-!
Zaroven prezije Renault.
Podiely navysia korejci, ktori objektivne uz teraz maju po Tesle druhe najlepsie EV a poznaju aj technologiu vyroby baterii.
Samotne PSA sa bude pekne tvrdo trapit a myslim, ze skonci ako GM pred 30timi rokmi, t.j. znacky sa budu lisit len logom na kapote. Ci to bude uspesny pribeh - uvidime.
Mercedes uplne ovladnu cinania a zacne pouzivat cinske komponenty - motormanazment.
V kazdom pripade, VW stavil vsetko na EV kartu a realne bude musiet spolupracovat s korejcami, pretoze poriadne EV stale nedokazu urobit samostatne.
A rok 2030 sa rychlo blizi.
V kazdom pripade, ist dnes studovat strojarinu je strata casu. :-!
IPace
tak par znacek zanikne, znacky se rodej a zanikaj porad, je to jen o nabidce a poptavce, mas produkt co je zadany tak prodavaj, mas produkt co nikdo nechce, tak zanikni
jen v CR za celou dobu zaniklo jiz cca 20+ automobilovych znacek, a pritom vetsina z nich proste jen dnes dela neco jineho nez auta, a nektere jsou v tom svem novem oboru dokonce tak uspesni ze dodavaji do celeho sveta sve soucasne produkty
jen v CR za celou dobu zaniklo jiz cca 20+ automobilovych znacek, a pritom vetsina z nich proste jen dnes dela neco jineho nez auta, a nektere jsou v tom svem novem oboru dokonce tak uspesni ze dodavaji do celeho sveta sve soucasne produkty
lamal
znepokojiva sprava o tom, kam to s nasim auto priemyslom speje... slovo Petrolhead bude za najblizsich 15r irelevantné...
...verim, ze internetovi boti a trollovia zufalcov mi to tu nalezito opalcekuju ... mohlo by s tym ACZ nieco zacat robit
...verim, ze internetovi boti a trollovia zufalcov mi to tu nalezito opalcekuju ... mohlo by s tym ACZ nieco zacat robit
OLIVER _
No je to hrozné, protože je vidět, že se všechno pomalu a jistě sype. Ani my prakticky už nemáme peníze na to si něco kupovat. Jediné, kde se snad jen dá nakupovat je přes weby jako je třeba https😐/www.mujletak.cz , kde se dají alespoň nahnat nějaké slevy nebo tak. Jinak si to ani nedovedu moc představit.
https😐/www.autorevue.cz/…lu-dodge-hellcat :yes: :yes:
https😐/www.maserati.com/cz/cs :yes: :yes: :yes: