Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Některé automobilky nepřežijí příští dekádu, myslí si šéf PSA

41 komentářů

Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Anonym
Ano pane řediteli.
Stejně jako se to dělo každou dekádu posledních 130 let.
winder
A keď sa niečo deje 130 rokov, tak je to OK a má to tak byť?
IPace
a proc by to melo bejt jinak?
winder
Aha, takže keď sa niečo robí dlho, tak načo nad tým rozmýšľať, má to tak byť a hotovo...
Typické vyjadrenie člena bezmenného nemysliaceho stáda. Nemám viac slov.
DonVito
No s tím nepřežitím bych ale paradoxně typoval především automobilky z tohoto koncernu...

Fiat, Chrysler, Opel atd.

Kdo je z ostatních málo připraven na elekromobilitu?
Ford, Mercedes, BMW, Suzuki, možná Toyota a Honda (i když těm věřím kvůli zvládnutým hybridům..)

Uvidíme komu bude Tesla ukrajovat nejvíc...
Anonym
Fanatismus je těžká věc...
Vidíš pak svět strašně zkresleně.
Když potom ještě k tomu přistoupí absolutní ignorace reality a argumentů, přecházíš do bludu.
A to je už psychiatrická diagnóza.
Nenapadám tě ani nechci dělat srandu.
Myslím to vážně.
DonVito
Z toho si nic nedelej, da se to lecit.
Jeste mas sanci. 😄
Nebo mluvis o Tavaresovi?

O cem si myslis, ze mluvil Tavares?
„Přežijí jen ti nejagilnější s darwinovským duchem,“
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Opel proč, když je to převlečený Peugeot? Fiat bude prodávat pětistovky ještě desítky let a Chrysler jako značka funguje v hibernačním módu.

Tesla loooooooooooooooooooool.
DonVito
Tesla stavi aktualne tovarnu v Berline a v Austinu v Texasu.

Pochybuju, ze bude nejak dramaticky stoupat pocet prodanych aut (aktualne klesa...).

Takze to logicky bude na ukor tradicnich automobilek. Je to tak tezky pochopit?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ne nebude, protože Tesla stojí ranec a dávno nemá výsadní postavení na trhu. A je vázána na jedinou technologii.
DonVito
Koukam, ze je to tezky pochopit.

Tak jinak. Ty auta, predevsim Model Y, co vyrobi v giga Berlin bude kupovat kdo?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jo tak to se musíš zeptat jich. BTW Co myslíš, půjde i Tesla koupit v Německu na operák zdarma?
DonVito
Operak zdarma ti nekdo nabizel?
To ber. 😄
Ne nemyslim, ze bude Tesla zdarma.

Ja se nemusim nikoho ptat.
To je jasny. Jina moznost totiz neni...
Tesla bude ukrajovat prodeje dosavadnim znackam.

Nebo jsi z tech, co si porad jeste mysli (prejou, doufaji...), ze Tesla zkrachuje?
Anonym
No aby ty značky svou postupnou elektrifikací neukrajovaly Tesle.
Uvidíme.
Teslu rád nemám. Nemám rád nekvalitní věci a lhaní.
Ale přežiju to, když se udrží.
Anonym
No, ve skutečnosti není.
Dost pokrytecky vydělává na spalovákách.
Prodejem emisí. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
jenom zapomněl dodat, že většina těch co pravděpodobně nedožije další dekádu je z jeho stáda, konkrétně Opel, DS, Maserati nebo Alfa jsou na odstřel už nyní.
DonVito
Ano. Vidim to stejne.

Zrejme to tak i bylo mysleno...
Ta Alfa mi mrzi.

Dalo by se to chapat jako apel na vlastni automobilky.
Prizpusob se nebo zanikni...
Treba diky tomu budou odhodlanejsi (treba v Italii) k nutnym zmenam.

PS "Tavares například zmínil, že PSA již před časem zastavilo investice do vývoje spalovacích motorů pro evropský i čínský trh... "
:yes: :yes: :yes:
Anonym
Tohle platí v kapitalismu.
Tady jsi v EU, čili nějakej tržní darwinismus moc nefunguje.
Ale s těma značkama na odstřel z PSA taky souhlasím.
PowerHouse
Tak hlavně měl říct, že kromě zániku, také mnoho vznikne.

Vidíme nové hráče (LG, Foxconn, ...), kteří dodají baterky, elektropohony, infotainmenty, autopiloty, ... )
pogo26
Mnohem víc toho zanikne. Hlavně u nás v Evropě a díky evropským soudruhům, kteří momentálně vládnou, budou naše firmy moc slabé na to, aby mohlo něco vznikat u nás v Evropě. Jinde ve světě firmám nikdo takové problémy nevytváří.
Avatar - Anonym
Anonym
kde chcete sehnat tolik baterii?
Anonym
Tlučením rudozelenejma hubama hodlají vytvořit nekonečnou energii. 😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To pochopíš až ve chvíli, kdy to začne bastlit i Toyota, do té doby ti to může být i tak jedno.
Avatar - Anonym
Anonym
Ani Toyota ani nikdo nebude mit sanci vyrobit dostatek baterii do EV. Akorat jedina Toyota to vcas pochopila.
Avatar - Anonym
Anonym
prozatim jen koncernu PSA
Avatar - kuk
kuk
To už víme 10 let že spousta automobilek nepřežije a místo toho si dál bude fňukat ve svý zlatý kleci.
- Starýho dinosaura novým kouskům nenaučíš, jak nám názorně předvádí vejtahové z VW koncernu, který si ani neuměj zajistit baterky a neustále jim to brzdí a zastavuje výrobu /e-tron/, nebo zpožďuje nástup nových modelů /opět e-tron/, nebo kvůli tom ze zoufalství rovnou ukončej výrobu velmi úspěsných stávajících modelů /citig👋.
- nechápou že do svejch plechovek potřebujou softwér a k tomu armádu chytrejch programátorů, protože bez toho jim pak rok hnije tisíce nefunkčních plechovek na letištích a vedle fabriky
- vše o baterkách a elektropohonu se choděj učit do jugoslavský garáže Rimac, kde si radši rovnou koupili podíl a bez Rimaca by v živote nevznik Taycan, iD3/4 ani e-tron nebo Maniak či závodní Cupra. Natož pak rekordní i.D.R z Pikes peak, který má celý střeva od Rimaca. :-!
- Porše se brutálně rozhádalo s divizí Audi protože ta jakožto koncernový vývojář není schopná dodat slibovaného autopilota pro jejich Taycana. Lol. 😁
- elektromobil Audi e-tron žádá výměnu oleje v motoru, Lol, to už jsou fakt úplný paka. Předtím to dělal i e-Golf. Fail jak prase. 😁 😁
http😐/electrek.c👋2020/02/11/audi-e-tron-owners-needs-oil-change/
- místo silnejch keců jak to všem natřou a kolik miljard do toho narvou teď jen fňukaj že se Tesle možná časem vyrovnaj a že jí snad doženou.
- šéf koncernu Diess práská bičem a varuje zastydlé koncernové mozky, že jestli nepohnou zadkem tak brzo skončej jako Nokie. 😁
https😐/www.auto.cz/…ako-nokia-132907
- VW vyrábí elektroauta už od roku 1976, tedy 44 let a stále je 10 let pozadu. V 76 bylo Muskovi 5 let. 😁 😁 😁
https😐/dyler.com/…ic-car-from-1976

Mercedes rovnou hodil flintu do žita a řek že s vývojem robotickejch autonomních aut končí protože na to nemá...? WTF?!? Mercedes, zrovna v Berlíně zavírá fabriku a propouští 2000 lidí zatímco Tesla v Berlíně otvírá fabriku a nabírá 5000 lidí. Jo Mergel byl svýho času akcionářem Tesly a obě automobilky si vyměňovali díly.
https😐/www.autoforum.cz/…t-neni-to-mozne/

BMW za dva roky slavnostně dodá horkou novinku ošklivou almaru iX kterou hned zkritizovali sami Němci že se parametrově nevyrovná dnes už 5 let staré Tesle X čili až přijde na trh tak to bude 7 let zpoždení. :-!
https😐/www.forbes.com/…ars-of-research/

S tímhle přístupem půjdou dinosauři brzo do hrobu za svejma milovanejma spalovákama. 😁 😁 😁 :-! :no😒br /> A ví to už spousta německejch inženýrů, lidí z oboru i politiků a dávají to veřejně najevo. :-!
Avatar - kuk
kuk
http😐/youtu.be/1MZuYZobpqw
😁 😁 :-!
DonVito
😲 😁
Avatar - kuk
kuk
PowerHouse
Tak vzniknou noví hráči, kteří se chopí nových příležitostí.

Dnes například nejvíce na EV vydělá LG, se svými baterkami, s tím mají samozřejmě dino problémy.
Třeba se začnou objevovat další automobilky jako Tesla, se kterými bude mít Ford a GM problém.

A na trhu nakonec bude i EV značky ETA, Beko, když jim to smontuje Foxconn.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně fanatickej ekobolševiku, oni jsou před krachem a ohlásili že jsou v zisku. Máš v tom nějakej chaos fanatiku. Měl by sis vzít radši prášek!
Meky
Prezije Tesla a cast VW, vdaka spolupraci s korejcami a Rimacom.

Zaroven prezije Renault.

Podiely navysia korejci, ktori objektivne uz teraz maju po Tesle druhe najlepsie EV a poznaju aj technologiu vyroby baterii.

Samotne PSA sa bude pekne tvrdo trapit a myslim, ze skonci ako GM pred 30timi rokmi, t.j. znacky sa budu lisit len logom na kapote. Ci to bude uspesny pribeh - uvidime.

Mercedes uplne ovladnu cinania a zacne pouzivat cinske komponenty - motormanazment.

V kazdom pripade, VW stavil vsetko na EV kartu a realne bude musiet spolupracovat s korejcami, pretoze poriadne EV stale nedokazu urobit samostatne.

A rok 2030 sa rychlo blizi.

V kazdom pripade, ist dnes studovat strojarinu je strata casu. :-!
PowerHouse
Vypadá to, že se objeví úplně někdo nový, kdo nabídne EV za nižší ceny, za cenu dnešních spalovaků a díky Foxconnu jsme tomu velice blízko.
winder
Ty už konči s tým Foxconom, si trápny.
IPace
tak par znacek zanikne, znacky se rodej a zanikaj porad, je to jen o nabidce a poptavce, mas produkt co je zadany tak prodavaj, mas produkt co nikdo nechce, tak zanikni

jen v CR za celou dobu zaniklo jiz cca 20+ automobilovych znacek, a pritom vetsina z nich proste jen dnes dela neco jineho nez auta, a nektere jsou v tom svem novem oboru dokonce tak uspesni ze dodavaji do celeho sveta sve soucasne produkty
winder
A koľko tých zautomobilových značiek vzniklo, tiež 20? A keď zanikne značka stará desaťročia, koľko vzniklo iných, ktoré fungujú a majú predpoklad získať meno a existovať aspoň tak dlho?
pogo26
Tady jde spíš o to , že je politik nutí prodávat produkt, který nikdo nechce.
Avatar - lamal
lamal
znepokojiva sprava o tom, kam to s nasim auto priemyslom speje... slovo Petrolhead bude za najblizsich 15r irelevantné...

...verim, ze internetovi boti a trollovia zufalcov mi to tu nalezito opalcekuju ... mohlo by s tym ACZ nieco zacat robit
Avatar - Anonym
Anonym
Tak 3-5 fuzí a bude to úúúplně v klíídku. 😄
OLIVER _
No je to hrozné, protože je vidět, že se všechno pomalu a jistě sype. Ani my prakticky už nemáme peníze na to si něco kupovat. Jediné, kde se snad jen dá nakupovat je přes weby jako je třeba https😐/www.mujletak.cz , kde se dají alespoň nahnat nějaké slevy nebo tak. Jinak si to ani nedovedu moc představit.