Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

VW upřesnil investice do bratislavské továrny. Kolik dá na Superb s Passatem?

11 komentářů

CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Famozni Sup?
Jel jsi s nim nekdy?

Mne bohuzel nejvic pripomina nafouklou Octavku.
To nic nemeni na tom, ze design exterieru je vybornej. Stajne tak jako nabidka prostoru.

Ale komfortem, odhlucnenim a POHONEM, tam zrovna Superb nevynika...
Za me je DSG a start-stop NO GO (obzvlast v hlucnem dieselu).
Anonym
S tím DSG meleš nesmysly - jako každej antikoncernista z přesvědčení.
Ale s tou nafouknutou oktávkou budeš blíž pravdě, než sám tušíš.
A tradiční věci s dieselem - je to tvůj názor. Samozřejmě, že jsou tiší auta.
Superb je auto na metráž, je tam důležitý poměr cena/výkon(nemyslím jako motoru)
Ne, není to prémie. Ale je to kus docela dobrého auta za přiměřenou (už ne dobrou) cenu.
Ale ty nový infotainmenty jak napsal Cicero - to je totální, neuvěřitelná a neskutečná katastrofa.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Ano, kus docela dobrého auta za přiměřenou (už ne dobrou) cenu.

Ale rozhodne bych nenapsal famozni.

Nedokazu si predstavit jezdit casteji s dieselovym dsg ve meste v zacpe.
Ty neustaly start-stopy, by mi jeblo.
Dsg obycejne podtaci motor, pokud neni ve sport modu.

S manualem tsi by mne nevadilo.
Dsg v dieselu ne.
Xonik
V textu je dost zavádějící informace že koncern původně rozhodl že se rodina vozů passat bude vyrábět v Kvasinách, což je nesmysl, nic takového se nikdy nestalo, právě naopak - to že to nebudou Kvasiny stálo na začátku i konci úvah, přesun do Kvasin si akorát vysnili odboráři jako vytloukání klínu klínem když se zvažoval (skutečně, ne jen v hlavách odborářů jako Kvasiny) Emden. Když se rozhodlo že tam bude dostane přednost výroba eaut tak se hledalo vhodné místo pro nový provoz, ale v žádném případě ne Kvasiny - z nich se sup měl právě kvůli přetíženosti stěhovat, navíc passat sám o sobě by tu linku vytížil defacto celou, takže toto nikdy reálně nehrozilo, natož aby to někdo rozhodl 😉
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
"Z výrobních linek továrny Volkswagenu v Bratislavě v současnosti sjíždějí hlavně sportovně-užitková vozidla (SUV) a také malá městská auta včetně elektrických vozů Škoda Citigo. "
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Yazaman
A myslí si někdo, že hysterčí odboráři v Emdenu, Ingolstadtu a Zuffenhausenu, že jejich nejvýnosnější modely se vyrábějí někde ve východní Evropě?
Na druhou stranu do Turecka chtěli výrobu stěhovat hlavně prý kvůli výrobním nákladům, což u prý nejziskovější Škodovky trochu kulhá - kdyby tam chtěli šibnout Citig👋Up/Mii tak to dává smysl. A Bratislava na tom taky není co do nákladů moc dobře, protože tam si před pár lety vystávkovali odboráři ještě šílenější cifry než ti ve Škodovce.
OLIVER _
Tak to tedy slyším opravdu hrozně rád 😊 Já jsem se také docela dost začal zajímat o nějaké ty investice a hrozně se mi zalíbil tento web zde - https😐/www.investice.cz , kde mají opravdu nepřeberné množství informací jak o investování do zlata, tak i třeba do kryptoměn, což je hrozně moc fajn 😊 Alespoň dle mého.