Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
2
Náhrada Pick upu
Dinar
3
Fakt ti přijde 690 litrů málo?
3_diamanty
a samozrejme aj po technickej stranke dokonalost... akurat ten dizajn za mna nic moc... je to akesi mega bachrate nafuknute zaoblene s neskutocne vysokym pontonom ... a cele je to akesi divne aj na predok .... za mna za podobne peniaze urcite radsej normalne a paradne Gecko ktore je skutocne hodnotny kus auta a stoji tie prachy a ma aj eleganciu a styl a nie tuto podivnu ponorku ktora predpokladam neporazi Gecko v nicom... a v terene uz vobec...
Exterier je priserny. Jak bachrata mala zenska. Ale oproti Gecku to bude pohodlnejsie. Asi je zo dobre auto, ale neda sa na to pozerat.
Nonsens
suv nemusim a kupe uz vobec ale ked sa odosobnim, tak je to dizajnovo dobre. celkom sa cudujem ked sa napise ze clovek s 178 nie je meritko, ved to je priemerna a pri zaratani zien nadpriemerna vyska, ja viem, je dost vyssich ludi, ale ti by nemuseli kupovat kupe, ze ano. samozrejme ak sa urobi skuska basketbalistom, nemam nic proti.
Mr.Murphy
.... klobouk dolů před těmi parametry dynamiky a ve finále i spotřeby.... aby takový mastodont jezdil kolem 12 litrů, to je velmi solidní číslo....
Optiku nemá smysl hodnotit, každý si udělá názor sám.... Každopádně že ty maličké tmavé kola jsou 22" fakt nevěřím.... 😉
Optiku nemá smysl hodnotit, každý si udělá názor sám.... Každopádně že ty maličké tmavé kola jsou 22" fakt nevěřím.... 😉
PavelZ
Napsat: "průměrem 12,1 litru, což nám na velké SUV se silným motorem, automatem a čtyřkolkou přijde solidní" není správné. Za prvé: toto SUV není velké a všechno, co má spotřebu nad 10 není pro běžného uživatele solidní v žádném případě. Za druhé: taková spotřeba vás vysaje od zbylých prostředků a je otázkou, zda třícípý znak za to stojí.
Nevím jestli si uvědomuješ k jak velkému autu píšeš. Spotřeba 12l s takto výkonným a úžasným R6 je na auto těchto rozměrů a hmotnosti opravdu majstrštyk. K poslední větě...ne, kupec GLE určitě nebude kvůli této spotřebě vysátý ze zbytku finančních prostředků.
Spotřeba se strašně přeceňuje jako finanční faktor. Je to ale hlavně psychologie, protože lidi každý týden vidí ubývat peníze u pumpy, takže je to bolí víc. V absolutních číslech to ale nedělá moc.
Představte si, že tohle auto žere třeba 2 litry víc, než by mělo (což není pravda, ale přistupme na chvíli na argumentaci PavlaZ, že ta spotřeba není solidní). Řekněme nájezd 40 000 ročně (což je dost), cena benzínu 29 Kč, tzn. za rok kvůli té "vysoké" spotřebě zaplatíte 23 200 Kč navíc. A teď považte, že to je člověk, který vyplázl třeba 2 mega za to auto... Tzn. přihodit nebo přihodit položku výbavy za 100 litrů (což je u těchto aut normální) vám pokryje tu domnělou vyšší spotřebu na 5 let...
Takže připlatit si tyhle peníze "za hvězdu" není pro kupce těchto aut faktor...
Opravdový problém vyšší spotřeby pro kupce dražších aut je spíš dojezd - nechcete na pumpu moc často. Bohužel nádrže se v poslední době dost zmenšují...
Představte si, že tohle auto žere třeba 2 litry víc, než by mělo (což není pravda, ale přistupme na chvíli na argumentaci PavlaZ, že ta spotřeba není solidní). Řekněme nájezd 40 000 ročně (což je dost), cena benzínu 29 Kč, tzn. za rok kvůli té "vysoké" spotřebě zaplatíte 23 200 Kč navíc. A teď považte, že to je člověk, který vyplázl třeba 2 mega za to auto... Tzn. přihodit nebo přihodit položku výbavy za 100 litrů (což je u těchto aut normální) vám pokryje tu domnělou vyšší spotřebu na 5 let...
Takže připlatit si tyhle peníze "za hvězdu" není pro kupce těchto aut faktor...
Opravdový problém vyšší spotřeby pro kupce dražších aut je spíš dojezd - nechcete na pumpu moc často. Bohužel nádrže se v poslední době dost zmenšují...
.... spotřeba je banalita.... to už by mě to spíš s*alo z pohledu ekologie než financí.... jestli takové auto žere 12 nebo 15 je finančně dokonale jedno..... Amortizace a pojištění, tam se láme chleba.... A pak takové ty srandičky kolem jako třeba cena té 22" pneumatiky 😄
Presne tak, spotreba je dosť nadhodnotený faktor a v kontexte ostatných nákladov na auto (nielen obstarávacej ceny, ale aj pravidelných platieb ako je poistenie, servis, zimné gumy a pod.) sa nakoniec ukáže ako tá menej podstatná položka.
Jeden príklad z praxe: cez víkend som prezul auto, kupoval som nové komplety. Pomerne racionálna voľba (t.zn. 17" namiesto letných 19") znamenala celkovú sumu cca. 900 eur. Ak by som kúpil 19ky, bolo by to o pár stoviek eur drahšie. A 200 eur, to je cca. 250 litrov benzínu. Takže či zaplatím pri tankovaní o 5 eur na nádrž viac v tomto svetle už nepôsobí nijak podstatne.
Jeden príklad z praxe: cez víkend som prezul auto, kupoval som nové komplety. Pomerne racionálna voľba (t.zn. 17" namiesto letných 19") znamenala celkovú sumu cca. 900 eur. Ak by som kúpil 19ky, bolo by to o pár stoviek eur drahšie. A 200 eur, to je cca. 250 litrov benzínu. Takže či zaplatím pri tankovaní o 5 eur na nádrž viac v tomto svetle už nepôsobí nijak podstatne.
Pak je tady ještě dost podstatný rozdíl mezi cenou dieselové a benzínové varianty, v tomto případě cca 0,5M...
webpaja
...tak za mě jsou celkové tvary X6 určitě povedenější a z hlediska přímých konkurentů sice za Cayenne Coupé, ale na stejné úrovni jako Q8. GLE pak tahá za nejkratší konec. Je to boubelka a jeho klasická verze se mi líbí více, díky lepší optické vyváženosti.
U BMW si v interiéru sice nepokecám česky, ale vše perfektně nastavím přes idrive, dotyková obrazovka není potřeba. Přístrojový panel je zase lepší u MB.
Podvozek je plavný, řízení nevím (Dinar mě prostě a jednoduše za volant svého kousku nepustil).
Motor R6 znám z jiných modelů a je to klenot, který se může bez problémů rovnat bavorské R6. Krásný zvuk, zátah, výkon i spotřeba.
Zůstávají tak otravní asistenti, které nelze defaultně uzpůsobit ani přes personifikované nastavení uživatele. Tedy jsem Servác a chci mít deaktivován LA, Eržika zase chce mít vše ON. Auto tohle neumožní a po každém startu tedy uzpůsobuješ sobě znovu.
U BMW si v interiéru sice nepokecám česky, ale vše perfektně nastavím přes idrive, dotyková obrazovka není potřeba. Přístrojový panel je zase lepší u MB.
Podvozek je plavný, řízení nevím (Dinar mě prostě a jednoduše za volant svého kousku nepustil).
Motor R6 znám z jiných modelů a je to klenot, který se může bez problémů rovnat bavorské R6. Krásný zvuk, zátah, výkon i spotřeba.
Zůstávají tak otravní asistenti, které nelze defaultně uzpůsobit ani přes personifikované nastavení uživatele. Tedy jsem Servác a chci mít deaktivován LA, Eržika zase chce mít vše ON. Auto tohle neumožní a po každém startu tedy uzpůsobuješ sobě znovu.
.... ty defaultní asistenty to je hnus.... prostě chci sednout a jet, že.... většinou ani prodejci neví jak to všechno funguje.... a člověk pokud to trochu řeší tak by si to před koupí auta měl hodně proklikat, aby pak nebyl z toho otrávený.....
53amg motorizace je super, ale jen do chvíle, než si uvědomíš, proti čemu od konkurence stojí, cenově, u bmw je to 50i, která má srovnatelnou spotřebu a dynamikou zašlape 53amg do země. Ale nic proti 53amg, jen je docela drahá.
Akt gle coupe se mi líbí asi tak stejně jako předchozí gen., z některých úhlů ok, z jiných oteklina, každopádně akt. X6 je pro mě neskousnutelná, to je hromada navršeného plechu, přitom akt x5 považuju za nej suv třídy, designově.
U gle coupe je obrovský skok v interieru, nejen design, ergonomie, ale i prostor. Předchozí gen měla velký kufr, ale na zadních sedačkách to bylo max pro děti, akt gen je vzadu špičková, takový cayenne je oproti ní o třídu menší auto uvnitř, a přitom gle zůstal parádní kufr, je to zřejmě v rozvoru.
Akt gle coupe se mi líbí asi tak stejně jako předchozí gen., z některých úhlů ok, z jiných oteklina, každopádně akt. X6 je pro mě neskousnutelná, to je hromada navršeného plechu, přitom akt x5 považuju za nej suv třídy, designově.
U gle coupe je obrovský skok v interieru, nejen design, ergonomie, ale i prostor. Předchozí gen měla velký kufr, ale na zadních sedačkách to bylo max pro děti, akt gen je vzadu špičková, takový cayenne je oproti ní o třídu menší auto uvnitř, a přitom gle zůstal parádní kufr, je to zřejmě v rozvoru.
Ceník jsem ani nestudoval. Nicméně, mě se všechny generace X6 líbí, asi mi je navrhovali na míru 😁
X5 se mi celkově líbí, jen je na příkladu X5M jasně vidět, že nepřekombinované tvary předního nárazníku dají bavorským modelům zcela jiný šmrnc. Jednoduché otvory nebo dekor, bez příček, fousků atd. Hned je to o vesmír někde jinde.
X5 se mi celkově líbí, jen je na příkladu X5M jasně vidět, že nepřekombinované tvary předního nárazníku dají bavorským modelům zcela jiný šmrnc. Jednoduché otvory nebo dekor, bez příček, fousků atd. Hned je to o vesmír někde jinde.
velitel mesta bugulmy
Z mého subjektivního pohledu se Mercedes v designu SUV vydal nešťastnou cestou. Tenhle konkrétní kousek vypadá jak ocumlaný bonbón. A myslím, že obecně jsou obliny u "přirozeně krabicoidních" SUV pořád problém. Všechny nadčasové designy SUV, které dobře stárnou, jsou bedny - viz všelijaké ty Rovery, Géčka... Naproti tomu kulaté tvary vypadají po pár letech komicky - a tenhle snad už po pár dnech.
Velice mě to mrzí, ale nějak v posledních letech nemůžu Mercedesu přijít na chuť. Týká se to bohužel i nového eska, kde si při pohledu na záď říkáte, že je to absolutně zaměnitelná Korea. Majestátnost je ta tam. Není to auto, které by si člověk kvůli designu CHTĚL koupit - maximálně se k tomu donutí kvůli jiným kvalitám.
Velice mě to mrzí, ale nějak v posledních letech nemůžu Mercedesu přijít na chuť. Týká se to bohužel i nového eska, kde si při pohledu na záď říkáte, že je to absolutně zaměnitelná Korea. Majestátnost je ta tam. Není to auto, které by si člověk kvůli designu CHTĚL koupit - maximálně se k tomu donutí kvůli jiným kvalitám.
Mám velmi podobný názor. Aktuální MB design funguje na menších a štíhlejších modelech. Ty větší s ním nekorespondují, navíc to korunují plochými zadky. To mi prostě nejde přes oči.
Ale zase se nevyžívají v překomplikovaných předních partiích jako BMW.
Ale zase se nevyžívají v překomplikovaných předních partiích jako BMW.
Svěle shrnuto, stejný design nesedí na E coupé a GLE coupé. A MB by konečně měl vymyslet nějaký mercedesácký design zadních světel, mají to takový unirvezál. Ta spotřeba není skutečně problém, problém je dojezd, protože tankování je otrava. 12 litrů ale žere GLC coupé benzín, stačí sem tam trochu víc přidat plyn.
Renoo
Takový paradox, MB nabízí krásné sexy stroje ať už GT nebo krabicoidní G pro znalce a zároveň má v nabídce i tohle opuchlý monstrum s useknutou p.delí.
Přesně tak, géčko, auto pro znalce, samozřejmě nejlíp ve verzi amg. Každopádně nejvíc takových znalců se dá potkat v Moskvě nebo Dubai...
že jste socka a takové auto si nemůžete dovolit kvůli své finanční síle, ještě neznamená, že si všichni musí koupit Škodu Fabia nebo Dacia Duster!
Nehodnoťte jiné svým prismatem!
Nehodnoťte jiné svým prismatem!
Ty jsi dobrý votroubek. Duster je znakem "socky"? Pokud odhlédnu od toho, že reaguješ na něco úplně jiného než Dinar napsal, tak jsi prokázal jen to, že jsi sám sockou...ale mentální.
😁 takhle to vypadá, když někam osel poprvé přijde, a místo aby se rozkoukal hned vyskakuje.
On tu není poprvé, ale mohlo by to být už sakra naposled 😉
Pánové, vaše reakce bych shrnul jedním slovem - ubožáci.
Dál to rozvádět ani nemá smysl, páč mentální ubohost ruku v ruce s materiální nouzí plodí takové nuly jakpó jste vy!! :no:
Dál to rozvádět ani nemá smysl, páč mentální ubohost ruku v ruce s materiální nouzí plodí takové nuly jakpó jste vy!! :no:
Jestli to má být sebereflexe a jen jsi to špatně napsal, tak to ano. Pak už zbývá se jen omluvit za první hloupý příspěvek a začínáme od nuly.
Úbožiaka uvidíš leda tak v zrkadle. Schválne, pozri sa. Len neviem, či pri odraze takého duševného mrzáka nepraskne. Tak si radšej kúp do rezervy ešte jedno, najlepšie so zlatým rámom.
Taky jsem socka. Líbilo by se mi G400D ale takovej randál bych za to nedal. A přitom bych se vsadil, že výrobní náklady ve srovnání s aktuální MLkem nebo jak se to teď jmenuje určitě nejsou dvojnásobné...
Ať si každý koupí, co chce, jiná věc je, tvrdit, že géčko je auto pro znalce. Znalce čeho? V běžných verzích typu 400d může G-Klasse dávat smysl, ve verzi amg je to jedno z nejpozérštejších aut, jaké si lze představit, reálně není ničím z toho, čím se tváří být, ani offroad ani sporťák. Je to dobré právě jen na honění se po Tverském prospektu.
Jinak, evidentně jsou tyhle debaty nad tvé schopnosti, svět nestojí jako otázka Amg nebo Duster? Že to nechápeš? Ok, takových je, tak jen ostatní nehodnoť prismatem svého chabého ducha.
Jinak, evidentně jsou tyhle debaty nad tvé schopnosti, svět nestojí jako otázka Amg nebo Duster? Že to nechápeš? Ok, takových je, tak jen ostatní nehodnoť prismatem svého chabého ducha.
jazdil som nove G Brabus ... po meste asi za 35l ( a to som sa fakt snazil jazdit s lahkou nohou ) 😄 😄 😄 tieto verzie su uplne sialene 😄 😄 😄 s "pozerstvom" suhlasim 😄
Este po Londyskych uliciach vidim hodne G v AMG , velmi uzitocny povoz po meste ...vyhodu ale ma tie spomalovacie retardery s tym preletis rychlostou o ktorej sa ostatnym autam moze len snivat a ani kavu nevylejes... :-! Jaj este budu majitelia dost nahnevany kedze mudre eko organy namontovali na cesty stlpky koli cyklistom tak este su tie uzke cesty uzsie vhodne leda tak pre Smart...
.... myslím že to není paradox.... prostě dělají auta "pro všechny"..... 😉 A nejhorší na tom asi bude že ty škaredé bečky se prodávají líp.... 😄
uzavřu své sporadické účinkování v této diskusi tím, že je dobré si uvědomit, že je několik milionů lidí na této planetě, kteří počítají peníze v milionech ($ nebo €) a tí prostě si koupí rádi taková auta, protože je prostě chtějí, netrápí je žádná cena pořizovací ani cena za spotřebu v provozu a neřeší velkost zavazedelníku.
Prostě se chce odlišit a má na to, tak to bere a nediskutuje. A výrobci prémiovek si mnou ruce, protože marže jsou na autech tohoto typu a ne na úsporných lowcostových typech.
Prostě se chce odlišit a má na to, tak to bere a nediskutuje. A výrobci prémiovek si mnou ruce, protože marže jsou na autech tohoto typu a ne na úsporných lowcostových typech.
.... sice to asi není reakce na můj příspěvek ale v kontextu toho co se děje nahoře i tak v pohodě a přeji hezký den 😄
Uzavri svoje vystoupení tím, že nazýváš sockou někoho, o němž víš kulový a kdo má do socky dal, než ty do Einsteina.
Kdo počítá "peníze v milionech ($ nebo €)" a chce se (jak sám píšeš) "odlišit" prostřednictvím nákupu/vlastnictví auta, ten zřejmě nebude vybírat mezi prémiovými SUV.
Takže nakonec tady budeš za tu "socku" spíš ty, když ti ani tohle nedochází, amerLOCKu... 😉
Takže nakonec tady budeš za tu "socku" spíš ty, když ti ani tohle nedochází, amerLOCKu... 😉
ty jseš pouze debil, který se zmůže tady na blafání a v životě ses tak zmohl akorát na kecy a možná ani řidičák nemáš :no:
Ztrapnil jsi se tu sám a dostatečně. Jsi ten typ hlupáka, který si pro vlastní omezenost již neuvědomuje svůj handicap. To je asi šťastnější varianta pro postiženého, horší pro okolí.
Naživo by jsi si tuto mentální menstruaci a napadání jiných odpustil. Na některé lidi totiž platí stále nejlépe klasické "na hrubý pytel hrubá záplata".
Naživo by jsi si tuto mentální menstruaci a napadání jiných odpustil. Na některé lidi totiž platí stále nejlépe klasické "na hrubý pytel hrubá záplata".