Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Toyota GR Yaris odhaluje svá tajemství. Víte, proč je třídveřová a v čem je výhoda tříválce?

117 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Takovému počinu přece musí fandit každý fanda aut. Kdo ne, tak není fanda aut nebo to má v hlavě pomotané vlastním bordelem.
Avatar - speedfred
speedfred
súhlas a ani motor R3 nevadí (aspoň mne).
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tvůj názor ti nehodlám brát, ale s tou psychickou bariérou úplně nevím, jak to myslíš. Jako že by ses v něčem takovém styděl ? Osobně to mám docela naopak. Přidrzlí prckové jsou mojí oblíbenou kategorií a není nic hezčího než vidět protaženej ksicht majitele "seriózního" vozu, který právě zažil nepříjemné překvapení. Dětinské ? Možná. Zábava ? Každopádně. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Kovaný karbon
Nejnovější technologie se jmenuje „kovaný karbonový kompozit“ a nepoužívá obvyklá úhledně zarovnaná vlákna tkaniny, ale krátce nasekaná karbonová vlákna smíchaná s pryskyřicí. Tenhle materiál se dá zpracovávat ve vyhřívaných ocelových formách, kde se pryskyřice roztaví a karbon formu vyplní. Přesně a dokonale. Tak přesně, že finální výrobek může být vyrobený s přesností na 0,02 mm, tak dokonale, že na povrchu výrobku mohou být „nalitá“ i čísla dílů. Hlavně ale nejsou třeba žádné extrémní tlaky ani teploty, stačí nějakých 55 až 80 stupňů a pouhých 1,5 baru, což je velký rozdíl oproti výrobě v autoklávech. Součástka je hotová během minut namísto hodin nebo dnů, navíc se tenhle typ karbonu může vrtat jako kov, bez nutnosti zesilovat místa vrtání, což je další z problémů konvenčních karbonových vláken. Tato technologie se už dnes využívá při výrobě Lamborghini Aventador, a až se ještě o chloupek dotáhne, spekuluje se, že šasi auta bude možné vyrobit za pouhých osm minut. Už dnes umí Lamborghini vyrobit strukturální skelet konceptu Sesto Elemento za devět minut. Tato technologie pomůže kompenzovat vyšší náklady na materiál. Výsledek bude o 30 % lehčí šasi než jeho celohliníkový brácha, a přitom za zhruba stejnou cenu. VW plánuje používat „kovaný“ karbon a další vysokorychlostní techniky výroby kompozitů i v normálních autech. I BMW usilovně maká na karbonové technologii – v roce 2013 chce začít vyrábět elektromobil Megacity z karbonových vláken a chce jich dělat aspoň tolik, kolik dnes vyrobí vozů Mini. Vypadá to, že za chvíli budou karbonová auta na každém rohu. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
že se jí nepříčí nakukovat do nejrůznějších oblastí. Zkostnatělý management evropských automobilek tomu nemůže konkurovat.
ACE.
Předchozí Golf R, byl jistě fajn, ale je to zcela jiná kategorie, takovej vcelku našláplej univerzál, pohodlnej i rychlej, ale na okruhu ho zcela bez mrknutí oka natřelo snad všechno v kategorii včetně jeho sestersko bratrských předohrabů.
Mig_35
Toyota postavila svůj nejsportovnější model "překabátěním" BMW...
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
Kdyby v riti byly ryby, nebylo by rybnika
Avatar - iudex
iudex
Tak 99,9% z nás si nekúpi ani Lamborghini a to nebráni vyjadriť sa o ňom pochvalne.
Že máš Mini, to už som tu tuším raz (dva-, tri-, desaťkrát) čítal, práve od teba by som preto čakal rovnakú chválu na YGR, je to totižto podobná filozofia zábavného malého auta. Akurát za cenu predokolkového Mini JCW s 231k máš štvorkolku YGR s 261k. Štvorkolka je až v karosérii Clubman, resp. Countryman a tie už sú trošku inde charakterom (sú to predsalen väčšie a ťažšie autá s automatom a jednoduchou haldexovou štvorkolkou), ako aj cenou.
ACE.
Hmmm kdyby....., ale třeba se u nového polepší a bude i do zatáček.
Avatar - Anonym
Anonym
Nevím jestli má cenu na tebe reagovat, protože ty akorát každému píšeš jaký je vůl. Někdy i mnohem sprostěji, tak každý máme nějaký styl vyjadřování se že...? Teď se rozohni do nepříčetnosti, protože já jsem tím myslel, že Toyotě nedělá problém valit miliony mainstream osobáků do celého světa, ale kromě toho si tu zkusí hybrid, tam zase vodík a jindy zase sporťák. Vím, že tě to nezajímá a že tě oblast elektromobility spíše nasírá, ale Toyota měla jako první na světě koule rozjet masově elektrifikovaná auta.
DonVito
Zalezi jakou optikou na to koukas.
Mne jsou motory bez turba sympaticky.
GT86 chybi vykon, ano. To neni o efektivite, ale o zabave. S timhle se nehoni desetiny na ringu 😉
Podobne je to s RC-F.
DonVito
Toyota ma GT86.

A to je pro fajnsmekry. :yes😒br />
A taky by byla skoda zapomenout na Lexus.
RC-F je top.
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, je ťažko uveriteľné, že v dnešnej dobe, keď hotheče vymierajú na emisie, zrazu príde takéto šialené auto, štovrkolka s 261k, notabene v karosérii ženského mestského mini. A v kontexte použitej techniky (štvorkolka s dvomi samosvormi, karbónové diely karosérie atp.) sa cena za tohto duchovného nástupcu Lanceru Evo ani nejaví až taká zlá (33200 eur). Pravda, je k tomu treba prirátať 4500 eur za paket Sport, ten je so samosvormi pre toto auto nevyhnutnosť, to máme potom 37700 a s peknou karmínovou červenou 38200 eur. To je sakra dosť za supermini s trojvalcom, ale opäť: kde sa dá kúpiť lacnejší štvorkolkový hotheč? Nikde.
Toyota za toto :yes:
Avatar - N6600
N6600
Dekuji za info a osvetu. Hodne zajimavy!
DonVito
No ale design tomu nasvedcuje. 😉

Kdyby nemel 4 vyfuky, tak to skoro nepoznas od 1.0tsi...
Mig_35
Asi to mám v hlavě pomotané vlastním bordelem, ale tahle kategorie mě úplně míjí a psychologická bariéra v hlavě by mě ve voze téhle velikosti nepustila se pořádně odvázat.
No a tříválec... uznávám, že číslo tři má svůj spirituální význam, ale ne, co se týče počtu válců v motoru😊
Mimochodem Mini už dělá "takové auta k neuvěření" hezkou řádku let.
ryccardo
Souhlas. Tohle je naprostá pecka. Sice to emisní limit 95g/km CO2 nedá ani omylem, ale to může vadit jen dementům typu Hamuna.
webpaja
Ano souhlas, navíc v této době. Podobný počin si u supermini třídy nedovolil dlouhá léta nikdo. Respektivě mě někdo opravte, ale vyjma 205 T16 si nedokážu vzpomenout na AWD s velkým výkonem v této třídě.
webpaja
A jestli to bude mít i podvozek schopný vymést díry nebo záplaty na okreskách bez poskakování, tak klobouk dolů podruhé.
Avatar - Emel
Emel
Hm
Je všeobecně známé, že za každých dalších x Kč dostaneš méně, než za těch předchozích x.
Ona ta FieSTa taky není racionálně vzato 2x lepší, než nějaké Sandero za půlku... není dvakrát rychlejší apod.
O 60k slabší auto s FWD místo AWD, přesto srovnatelnou hmontností... to je prostě jiná liga.
Tím neříkám, že bych za to ty peníze dal... ale prostě... ve chvíli, kdy nic jednoznačně lepšího nekoupíš, je těžké říct, jestli to je drahé nebo není.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Na sklonku doby benzínové, svázané horečnou snahou o snížení CO2, emisními pokutami a filtry pevných částic, je tohle malý zázrak ,který mi fakt udělal radost! Bravo Toyota!
:yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Tak hlavně záleží na době, mám za to, že mluvíme o dnešku, protože mluvit obecně napříč motory a napříč věky, tak řeknu motor z s2000 fajn, ale S54 je pořád jinde.
Avatar - Dinar
Dinar
Tříválec má sportovnější charakter než čtyřválec, právě do těch ostrých modelů v malých kubatůrách se výborně hodí, viz i vedle puma ST.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak bacha jako = tohle je předchůdce mojí zrychlovací rakety https😐/www.automobilrevue.cz/…auris_28302.html :😉
Mino 1
Nemecke testy zhodnotili podvozok ako prijemne tuhy, ale nie tvrdy, kedze auto vychadza z rallye koncepcie, kde musia byt auta schopne nerovnosti zehlit, maju aj dlhsie drahy pruzenia. Nemci auto zhodnotili auto ako velmi zabavne, skutocny sportak, hodny svojich penazi. Ocenovali v dnesnej dobe uz nie samozrejmu rucnu brzdu, ktora po zatiahnuti odpoji zaroven pohon zadnej napravy. Pacilo sa im prepinanie jazdnych modov, ktore nemeni riadenie alebo pruzenie, iba rozdelovanie krutiaceho momentu bud na 60/40, 50/50 alebo 30/70. V dnesnej dobe je skratka Yaris GR pocin, aky sa uz len tak lahko nevidi. Mala, (pomerne) lahka "pocket rocket".
Mig_35
Styděl? ne, bál... nějak mi přijde, že vysekat se v krabičce od sirek není to pravé ořechové...
webpaja
Tak samozřejmě, takový Golf R je třeba výsledkem rozhodnutí toho zkostnatělého evropského managementu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jak může být cena nesmyslná, když je vyprodaný?
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Bez ohledu na to, s čím nebo s kým Toyota něco postavila, tvoří trio GT86, Supra a nasupená Jaruna takové kombo dostupných sporťáků, které z masových výrobců nikdo jiný nemá.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jít přes střechu v dvoutunovém SUV taky to pravé ořechové není.
Avatar - Emel
Emel
Ty úpravy budou zahrnovat skořepiny, pětibodové pásy a rám, ne? 😄
Arese
...v dnešní hnusné automobilové době době skoro zázrak. Bravo, Toyoto! 😄 :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Taky jsem se divil. Ale podle dostupných informací je to prostě způsob utváření kompozitu za tlaku a tepla (tlekm není kladivo, ale nějaký lis či forma). No a jelikož máme 21. století, tak tomu vymysleli honosný název "kovaný kompozit" a tento název si nechali zaregistrovat jako ochrannou známku.
Dneska se i u aut často vyskytuje materiál zvaný Diamond-like carbon. Samozřejmě, že vůbec nevypadá jako diamant, ale přece to tak krásně marketingově zní.
Avatar - Emel
Emel
Je tam více svárů, více lepidla, pouze tři dveře... určitě ta tuhost bude ok. Byla to jen technická námitka... že bezpečnost rallye speciálu stojí na jiných věcech a běžně se jezdí rallye s kde čím, jen vyrámovaným.
ACE.
Nebudu lhát, je to poprvé co jsem se tímto pojmem setkal a i když člověk tuší že mlátit do toho je asi nesmysl, prvotní asociace si nedá poručit 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Já osobně moc nejsem příznivec přístupu Toyoty, takže mám asi ten bordel.
Na jedné straně na dnešní dobu skoro neuvěřitelné specialitky jako tenhle Yaris GR nebo model GT86. Za to palec nahoru.
Jenže na druhé straně, zbytek nabídky je "hybridní nuda". Neříkám, že je to špatně, Toyota dělá jednoznačně nejlepší hybridy a její auta jsou velmi spolehlivá. Pokud chce někdo hybrid a/nebo spolehlivé auto do města s automatickou převodovkou, je Toyota o parník před ostatními.
Ale nevidím tam nic mezi tím. Nějaký běžný model v mírně modifikovaném provedení pro aktivnějšího řidiče. Více se mi líbí přístup například Hyundai a jeho modelů N a N-Line.
Avatar - SKAY
SKAY
kovat ,lisovat furt jeto stlačit 😁
Dost pankové auto na dnešní dobu Super :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A ještě má psa na korbě.
webpaja
A Sakra se sakra nikdy nenaučí číst😒br /> "RC-F v běžné verzi není nijak top. Na to už musí být v té limitce a ta je neskutečně drahá."

Proto je pak potřeba plevelit diskuze, když to nejde napoprvé 😉
ProchyTom
Kolik z vas si to koupi, vy pecky 😁 Btw, mam ted Mini coopera Jcw a jsem zvedavej co udela euro6 z trihrnkem, kdyz uz 4val ma problem to profouknout tu elektroniku 😁 Svezete se?
Avatar - miromen
miromen
Předchozi Yaris GRMN byl jen takovy nacvik, ktery zrovna nevyšel před tim než Toyota vypusti zřejmě pověstne uhozeni hřebiku na hlavičku.
Mig_35
GT-86 s motorem od Subaru😊
RC-F moc top není, to bych asi jmenoval spíš LFA... ale jo, Toyota taky umí.
Mig_35
Asi záleží na tom konkrétním motoru, ne? Třeba čtyřválec z Hondy S2000 vs Fabia 😉
webpaja
Běž si vylhávat někam jinam a můžeš i s něčím Horkým 😒]
Avatar - miromen
miromen
TVL ty jsi neuvěřitelne hovado :no:
Niemand
Chápeme si fanúšik Fordu, ale nechápeš WRC. Focus RS je prerastený a ťažký. Pomer výkon váha ma na úrovni Yarisa GR len vozíš kilá navyše. Ak si k tomu prirátaš kratšie sprevodovanie Yarisa, tak je jasné, kto by ma mal v rýchlostnej skúške navrch.
Motor v Yarise bol navrhnutý, aby zvládol ostré tempo počas pretekov a spĺňa všetky homogenizačné prepisy kategorizácie WRC2. Ak chce niekto skúsiť rallly, tak nelacnejšia cesta je kúpiť Yarisa a dovybaviť ho bezpečnostnými prvkami. S 500 koňovým Focusom môžeš tak robiť dojem pred obhoďákom, alebo si isť zakrúžiť na verejne jazdy na okruh.
adamzprahy
Reálně je to kvótované. Naposledy koncem léta jsem měl od prodejce info, že už byla vyprodaná Q1 2021 a nedivil bych se kdyby už to bylo obsazené i dál... První auta dorazí na konci 2020 a byla vyprodaná snad hned první týden.
adamzprahy
Přečti si ještě jednou článek kde píšou jakou má Yaris GR techniku a pak se zamysli nad Fiestou ST...
Avatar - _Karel_
_Karel_
"ale kromě toho si tu zkusí hybrid...." - ano, Toyota občas vyzkouší vyrobit hybrid. 😁
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
U nejsportovnejsiho modelu Toyoty ( LFA ) zacina zabava tam, kde by ti klikovka od nemecke konkurence podala uz davno ruku. A tu Supru neber jako slabost od Toyoty, spis jako vychcanost.
Niemand
No v tomto prípade je to aj jedno z mála sériových aut čo by mohlo vydržať aj nejakú ostrú jazdu na okruhu.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Vzhledem k tomu, že středoevropská kvóta už je rozebraná a reálně si koupíš leda auto, které bude nejdřív dělat demo někde na showroomu, tak je těch pecek asi docela dost.

Říká se, že lidi kolem rally po tom jeli jak po uzeném, protože na najíždění mají polátané a staré Lancery a trh nic podobného dlouho nenabízel.
Anonym
Samozřejmě.
Proto je to první sportovní auto vyvinuté po dvaceti letech, jak se píše v článku, viď.
Děláš ze sebe vola.
Mig_35
Nevím, nemůžu soudit, s výše jmenovaným motorem od Toyoty jsem ještě nejel😊
Mig_35
Prochy už jsem říkal že jsi můj hrdina?
Mig_35
Ojeté. Ty nejlepší auta už dnes koupíš stejně jenom ojeté😞
webpaja
Já tomu rozumím, jen pro dokreslení, že AWD s výkonným motorem v HB (o kategorii výš) dělá jeden z "nejzkostnatělejších".
Avatar - Dinar
Dinar
Nee, 2013 je správně, tohle je starý článek z netu, kovaný karbon není žádná novinka. Z čeho myslíš, že jsou karbonové kardanové hřídele v m3 nebo julče. 😉
Avatar - lamal
lamal
ta krabicka od syrek ma vsak tuhsiu karoseriu nez tvoja c5 a pravdepodobne aj tuhsiu ako f30
Avatar - Dinar
Dinar
Ono si dost lidí pod pojmem kování představuje mlácení kladivem do železa...
webpaja
No s podobnými výkony a hmotností nic zřejmě nekoupíš. Toho je opravdu ojedinělé, jsem zvědav, zda se toho chytí i Hyundai s i20. Nevím zda a kdo bude ve WRC po ohlášení hybridů z evropských výrobců pokračovat. Po spojení PSA s Fiatem to bude maximálně jeden a tak nějak si neumím představit, že by to byl Fiat, protože nemá na čem stavět. C3 taky v nové generaci nemyslím a P208 s Corsou nevím nevím.
Avatar - lamal
lamal
carwow hodnotil podvozok ako tuhy, ale bez problemov daily, ze je poddajny... a na dialnici to je tiez bez vacsich kompromisov, vraj nema vyraznu slabinu a typecek si ho chce kupit a predat svoju 911,... som zvedavy 😄
Anonym
Pozor, tohle nemají kojota--boys v lásce. Takový kecy, Koukej, jak tě vypalcujou, ani nemukneš.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Na druhou stranu, kdyby se okruhově upravil v duchu toho GR, budou na něj ostatní jen smutně koukat z dálky.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Jak vyprodaný? Nepleteš se GRMN? Na konfigurátoru je to novinka......
Avatar - Emel
Emel
Čo bolo, to bolo. Focus RS už je minulost, stejně jako STi a Evo.
Ono teda jak poznamenal kolega... GR už taky nekoupíš, takže vlastně... jsme v pytli 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Bohužel nežiju v Kanadě.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Aha, to je mi prd platné.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
WTF Corolla s dvoulitrem a MT? Kde?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Né plug-in né a Camry bude óda na nudu. GT86 doufám nástupce dostane, ale Tycoon asi narážel na absenci rozumně motorizované Corolly. eCVT by mě asi nebavilo.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Spíš je úžasné, že karoserii ženského supermini nemá, resp. zbyly z něj jen světla a možná kapota.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Za chvíli ti xxc vysvětlí, že nechápe, proč takové auto vzniklo a že Citigo iV je mnohem lepší.
Avatar - Emel
Emel
Hm... a co jiného bys mi doporučil, pokud chci auto pro radost... ale zase za hračku nechci utratit 1M+? GT86 u nás končí, takže je to už skoro akademická diskuse, ale pořád je to auto, které svoje místo na trhu má... a volba mezi GT-86 (s bonusem sportovní posaz, RWD) a GRYarisem (výkon!) by byla složitá.
Avatar - Mikesus
Mikesus
nene. Nemá to 3x isofix
Mig_35
Mini má většině případů, s výjimkou dvoulitroveho turba, nižší výkon a je “prevykonovane”?
Avatar - Emel
Emel
Ano jasně, reálně to tak je, od 400t se dají Toyobaru koupit, pro auto na pár tisíc ročně je to racionální volba... mám to ve stádiu "předběžný průzkum", občas sjedu inzeráty jestli nenatrefím na něco, co by mě nakoplo 😄 . Ale pořád to beru tak, že primární je ten trh novejch aut.

BTW, na inzerci je neuvěřitelné množství skladovek vč. té final edition, prodejci se zřejmě předzásobili 😄 - 800 za normal a 1000 za final.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ty už jsi s tim jel, ze to můžeš srovnavat?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To se shodnem 😄
Deadlift
Ty lidí dávno jezdí ve Focusu RS, který rozhodně nahrazuje třeba EVO lépe než tohle, RS může mít klidně 500 koní když někdo chce. Což u tohohle GR moc nehrozí, pokud to nebude motor rovnou z WRC za cenu dvou GR 😁 😲
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kanada USA možná asi i jinde. 2litr = 135kW hybrid nebo 125kW s manuálem
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kde asi, v USA, Austrálii a Asii. V Evropě máme oficiální cestou smůlu.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Pod "takovým autem k neuvěření" jsem si představil JCW GP, protože zbytek produkce je standardní hot hatch segmentu supermini, na němž nic k neuvěření nebude.

A JCW GP je jednoznačně hyperaktivní a převýkonovaně působící fracek. Obyčejné Coopery a Coopery S doufám s GR Jarunou srovnávat nechceš.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Mini dělá splašené převýkonované a částečně nepoužitelné krávoviny. Tohle vypadá na fungující homologační hot hatch, který zalepí díru po mrtvých STI a EVO, ba co víc, hmotností naváže někam na roky, kdy tahle japonská dvojka zažívala své nejlepší roky. A to už je hodně dávno.
Avatar - SKAY
SKAY
Myslim že BMW i1 ma stoho monokok někde je dokument jak to vyrabi :yes: takovy lepsi material ala trabant 😄
Mino 1
No prave Toyota si vdaka hybridom mohla tuto specialitku dovolit, pretoze tych limitovanych 25.000 ks nijako neohrozi ich flotilovy emisny priemer.
Niemand
Tá krabička bola stavaná na to, aby si ju s úpravami mohol použiť v triede WRC2.
Niemand
Toyota určite nepôjde proti hybridom. Ale toto auto cieli na WRC2 a tam to ešte dlho bude v réžii čistých spaľovákov.
Niemand
To ale nie je to isté. Pre Golf R som BY-kupec. Je to auto s ktorým môžem v pohode rozvážať deti a pri tom cestou spraviť veľký nákup. Yaris GR je víkendovka, podobne ako kupé 2+2. Síce ho môžeš používať každý deň, ale nebude to bez veľkých kompromisov.
Deadlift
Ano trivalec s fitrem pevných částic je opravu to co GR nemá 😁 😁 😒]
Deadlift
Auto je pěkné ale cena nesmyslná. Fiesta ST stojí půlku, a že by to GR jelo jednou tak lepe to asi těžko... jo kdyby mělo 350 koní tak to byla jiná píseň..


Sice je hezké že Toyota udělala menší AWD HH, ale zabila to cenou. Reálná hodnota toho auta bude kolem 800 tis...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V Corolle je i 2litr 125 kW a 6st. manuál = kdo chce vyšší výkon tak na to je speciální auto = GT86. To je ten rozdíl místo něčeho jako Type R = pro zábavu udělaný celý auto. Ostřejší hatchback má každý = uz brzy uvidime co nové Toybaru. Popravdě viz průměrný výkony německých aut na který sem dávám občas odkazy i tam je těch 125kW nadprůměr. A nejen v nižší stredni
Mig_35
Já myslel ze se bavíme o modelech Mini ALL4
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Z toho co jsem zatím vyčetl (a co šťastní majitelé v ČR prozradili), to funguje pdobně jako třeba v CUPových Renaultech - podvozek se při běžné jízdě zdá tuhý, ale jakmile začneš tlačit, začne fungovat a filtrovat.
Niemand
To určite, ale kasňa nemôže byť z papiera, lebo musí vydržať skoky a iné situácia kde je extrémne zaťažená. Asi by ťa ako jazdca naplašilo keby ti po dvoch skokoch z auta ostal len rám.
Yazaman
Nepřijde někomu divný střešní panel z "kovaného karbonu"? Co vím, tak do karbonu se moc mlátit nedá, pokud ho tedy nechtějí rozmělnit na milion kousků. Že by chybný překlad?
webpaja
RC-F je protiklad. GT86 oplývá ovladatelností a chybí ji výkon. Lex je na tom obráceně. A vůbec nejde o nějaké desetiny na Ringu.
Avatar - Emel
Emel
Možná to Metro 6r4? Ale po pravdě nevím v jaké specifikaci se prodávala "sériovka"
Niemand
Podstatné, je či kolesá na rozbitej ceste udržia stopu. Komfort na úrovni civilných HB sa asi čakať nedá.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne až tak moc předzásobili = jako (není to kombík v naftě) není zájem

Slovně v diskuzích je to hlavně o jízdním chování atd. ale realita = je SUV
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
GT86 bude mít (přes místní až velmi výrazný nezájem) samozřejmě nástupce = a i přes místní nezájem o taková auta = se sem asi vrátí
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
webpaja
GT86 chybí výkon, trochu zaspala dobu. RC-F v běžné verzi není nijak top. Na to už musí být v té limitce a ta je neskutečně drahá.
Takže ano, Toyota má Supra kupé BMW 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo bordel je teď všude https😐/magazin.aktualne.cz/…b230cc47ab5f122/ 😄

Pro aktivnější bude možná tenhle pohon https😐/autobible.euro.cz/…alerie-157040-1/ zvlášť až dorazí do Camry

Z mého pohledu to rozdělení aut u Toyoty je optimální = naprostá většina má běžný auto = ve verzi od Toyoty spolehlivej držák a pro tu velmi okrajovou skupinu modely jako https😐/autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/ a https😐/autoroad.cz/…ripravi-o-papiry a tenhle jeho následovník ale i https😐/www.autoforum.cz/…ekanym-debaklem/ a časem https😐/www.auto.cz/…v-le-mans-136105

Že nenabízí https://www.novinky.cz/…ivovana-40324447 je fuk = klidně Hondu :yes: 😄
webpaja
Jo tydle vidle! 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vítám ZMĚNU NÁZORU = dřív si psal že mezi RC-F a verzí Track edition NEMŮŽE být rozdíl 😄

Popravdě ani ten https😐/www.autickar.cz/…-v-rouse-vlcim/. se nevyrovná https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966

Budeš ZASE (pokolikátý už) v rozporu s Vaculíkem = ten RC-F T.E. chválí a nad motorem se rozplývá a velmi chválí i 8st. převodovku ALE bere v potaz prachy = a vychází mu přes všechny vylepšení jako lepší RC-F = a to doporučuje KUPTE
Avatar - pradeda777
pradeda777
K tomu podvozku. Na autoe😜ress, co se týče komfortu, nebyli zrovna nadšení. Testovaný vůz měl Sport paket, což by vysvětlovalo větší tuhost a následně ztrátu komfortu. Uvidíme jaké budou dojmy u vozu s VIP paketem.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
webpaja
Myslel jsi 2023, že jo? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
https😐/templeofspeed.cz/…hybridni-pohony/ otázka je co je to "ešte dlho"

I tam může za relativně krátkou dobu dorazit elektřina https😐/archiv.ihned.cz/…hovanim-skodovek
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Prostě víš že sem fanda V8 https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 tak mi bude vadit R3 😲 😁 :-!

V diskuzi v roce 2015 měsíc po Dieselgate si to měl za HON NA ČARODĚJNICE = prostě si bojovník PROTI snižování emisí co pamatuju

Což bohužel znamená že viz tenhle tvůj NESMYSLNÝ příspěvek = furt nechápeš co proč to ten svět v tomhle CELÝ tvůj ŽIVOT vlastně dělá. Jinak bys takovouhle blbo3,14čokravinu jako teď nevypustil 😄