Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PepeST
tento model v skoro "základnej" výbave (118i automat) a som maximálne spokojný po všetkých stránkach (pôvodne som chcel Ford Focus s automatom, ale keďže bolo za podobnú cenu, tak som si vybral radšej toto)
Ten FOCUS mal ale tej výbavy asi o dosť viac predpokladám ...
Tak asi neco malo navic mel, ale
1. potrebuejes to?
2. BMW ma zase jine prednosti, predevsim kvalita zpracovani a infotainment je uplne jina dimenze - a to se pocita. Dokonce mozna vic, nez nejake udrzovani v pruhu, sklenena strecha a podobna vybava.
1. potrebuejes to?
2. BMW ma zase jine prednosti, predevsim kvalita zpracovani a infotainment je uplne jina dimenze - a to se pocita. Dokonce mozna vic, nez nejake udrzovani v pruhu, sklenena strecha a podobna vybava.
Akurát minule som si ho konfiguroval a 118i s manuálom mi vyšiel okolo 26 000 Eur a to nie je vôbec zlá cena keďže O IV alebo Golf VIII s 1.5 tsi vychádza aj keď s lepšou výbavou okolo 24 000 Eur +.Chcel by som sa spýtať aký je ten trojvalec od BMW.Mne osobne sa BMW 1 velmi páči a ak dá predajca ešte malú zlavu tak môžeš mať prémiu za cenu mainstreamu a to sa myslím oplatí. :yes:Gratulujem k výberu.
Ja mám automat s daným motorom. Výkon je určite na dané auto dostatočný. Spotrebu mám zatiaľ 5,8l (jazdím tak pohodovo ale občas si rád užijem zákruty) ale najazdil som zatiaľ iba 2000 km, takže to sa ešte upraví. Auto je výborne odhlučnené, takže tichučký motor aj zvonka, keď však pridáš má pekný zvuk. Predtým som jazdil na dieseli (1.5tdci od forda) a ten rozdiel v kultivovanosti a hlučnosti je veľký.
ProchyTom
Pokud jsi s cenou okolo 750tis tak chapu ze si nekdo poridi bmw misto forda. Ten rozdil v jizde, kvalite podvozku, materiálu uz sice neni tak markantni, ale zatim porad kvalita tam je a pokud se ti auta od bmw libi, proč ne. Jsem rad za kazde nove auto co tady nema stovky clanku, nefasuje se zadarmiko a na silnici je tedy moc nepotkas. At slúží!
Mr.Murphy
.... jako pěkný auto, proč ne....
akorát teda pohotovostní hmotnost 1500kg mi přijde fakt hodně na tak malé auto.... je to už dnes standard i u jiných hatchů nebo je to Bávo trošku obézní? 😉
A pak teda civím na kolečko nastavení sklonu světlometů tady: https😐/www.auto.cz/…olidni-kombinace?… to bych u auta s takovou cenovkou fakt nečekal....
akorát teda pohotovostní hmotnost 1500kg mi přijde fakt hodně na tak malé auto.... je to už dnes standard i u jiných hatchů nebo je to Bávo trošku obézní? 😉
A pak teda civím na kolečko nastavení sklonu světlometů tady: https😐/www.auto.cz/…olidni-kombinace?… to bych u auta s takovou cenovkou fakt nečekal....
Na tom kolečku nevidím nič zlé, také intuitívne.
Věřím, že nenarážel na způsob manuálního ovládání sklonu světlometů, ale na fakt, že není automatické. 😄
Je to víceméně standart u kompaktů s dvoulitrovou naftou.
Golf 2.0 TDI naměřená hmotnost 1441 kg, udávaná 1459 kg
A 200 d naměřená hmotnost 1548 kg, udávaná 1490 kg
118d naměřená hmotnost 1518 kg, udávaná 1475 kg
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
Golf 2.0 TDI naměřená hmotnost 1441 kg, udávaná 1459 kg
A 200 d naměřená hmotnost 1548 kg, udávaná 1490 kg
118d naměřená hmotnost 1518 kg, udávaná 1475 kg
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
ProchyTom
Ano vaha narostla. Bezpecnost, tuhost skeletu, za jízdy pevnost, vsechny ty kabely, atd. Už i Mini cooper s, cca od 1300 kg dle převodovky. A tam si vždycky říkám když v tom jedu, ze to sice je jak motokára ale uz to cejtim jak působí dospěle a poctivě. Ne vzdy je vetsi vaha na skodu, a 1500 je ok.
Jenik3
Ze se tak ptám, na jakou cílovou zákaznickou skupinu míří jedničkový BMW?
ProchyTom
Chces hezky auto, libi se ti hatch, vzadu vozis vetsinou jen deti a uz netahas kočárek. Nebo jste dva bez deti, nebo jsi sám a chces novy auto. Nebo jsi zenska a tvuj starej ma bago a vysvetlil ti ze suv na nakupy a nehty nechces. No a mas do 700tis nebo muzes i lehce přes. A nechces sedej prumer hyundai a pod cenou okolo 400-500tis protoze doma mas uz jedno bmw a nejde ti o výkon, protoze stejne vsude ucpaný a tak mas levny bmw. Tečka.
_Karel_
Marně přemýšlím, k čemu potřebuje 2,0D 110kw 350Nm 2 turba. Chápu, že to bude mít lepší průběh výkonu, ale - je to základní motorizace v základním BMW, v ostatních BMW ji vidím téměř jako podřadnou, a jen se to teď pravděpodobněji pos.re a bude dráž opravovat.
Mělo už někdy BMW ohyzdnější řadičku?
Mělo už někdy BMW ohyzdnější řadičku?
118d má jedno turbo.
Pak tohle zní dost zvláštně: "Verzi 118d pohání dvoulitrový diesel, využívající dvoustupňové přeplňování pomocí nízkotlakého turbodmychadla s variabilní geometrií rozváděcích lopatek a vysokotlakého turbodmychadla, které je plně integrováno do výfukových svodů".
Ani ne tak zvláštně jako nesmyslně. Naftový dvoulitr B47 ve variantě 110 kW má jedno turbo s variabilní geometrií lopatek. Dvě turba má třeba verze 170kW, ale ta se do 1er nedává.
To je tu pořád dokola, nedá se tomu tady věřit, poměrně nedávno jsme si psali pod Macanem GTS, kde tvrdili, že před face měl jen jedno turbo, přitom v jiném starším článku psali (správně) opak. Jediná obrana je nevěřit ničemu, co se ti samotnému nezdá moc logické... 😉
.... nedavno se tady resilo ze redaktor popletl twin-scroll turbo s dvojitym preplnovanim.... aby tohle neby ten samy pripad.... jinak souhlas....
@Simpanz a ostatni: Tady se pise, ze minimalne od konce 2017 se vyrabi prepracovana verze (kapitola Technische Überarbeitung) B47TÜ1, ktera ma ve vsech variantach dvojite preplnovani (dve vtg turbodmychadla). https😐/de.wikipedia.org/wiki/BMW_B47
Samo BMW tady pise Stufenaufladung, tedy vicestupnove preplnovani (otazka je, jestli by i twinscroll brali jako Stufenaufladung, spis bych rekl ne)
https😐/www.press.bmwgroup.com/…eltig-ab-05/2019?…
Nemecka wikipedia pro model F40 taky pise 2 turba (ze zkusenosti mi to prijde, ze na nemecke wikipedii byvaji ty tabulky technickych dat detailni a presny). Takze si myslim, ze klidne dve turba mit muze.
Samo BMW tady pise Stufenaufladung, tedy vicestupnove preplnovani (otazka je, jestli by i twinscroll brali jako Stufenaufladung, spis bych rekl ne)
https😐/www.press.bmwgroup.com/…eltig-ab-05/2019?…
Nemecka wikipedia pro model F40 taky pise 2 turba (ze zkusenosti mi to prijde, ze na nemecke wikipedii byvaji ty tabulky technickych dat detailni a presny). Takze si myslim, ze klidne dve turba mit muze.
118d
strana 7, tvého odkazu
TwinPower Turbo Technologie, Stufenaufladung, Turbolader mit variabler Einlassgeometrie.
Takto označují klasické twinscroll turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek, o dvou turbách se tam nic nepíše.
Biturbo 25d, které je třeba v X1
https😐/www.press.bmwgroup.com/…eltig-ab-07/2015
Popisují jako skutečně dvě turba. Hoch - und Niederdrucklader
Dvojstupňové turbodmychadlo a dvě samostatná dmychadla (jedno nízkotlaké a druhé vysokotlaké) jsou dvě různé věci.
Je pravda, že marketing dokáže přihlouplými názvy dokonale zmást kohokoliv, kdo si nedá práci a nepodívá se třeba do seznamu náhradních dílů
525d biturbo
https😐/www.realoem.com/…w/enUS/showparts?…
118d Jedno turbo
https😐/www.realoem.com/…w/enUS/showparts?…
strana 7, tvého odkazu
TwinPower Turbo Technologie, Stufenaufladung, Turbolader mit variabler Einlassgeometrie.
Takto označují klasické twinscroll turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek, o dvou turbách se tam nic nepíše.
Biturbo 25d, které je třeba v X1
https😐/www.press.bmwgroup.com/…eltig-ab-07/2015
Popisují jako skutečně dvě turba. Hoch - und Niederdrucklader
Dvojstupňové turbodmychadlo a dvě samostatná dmychadla (jedno nízkotlaké a druhé vysokotlaké) jsou dvě různé věci.
Je pravda, že marketing dokáže přihlouplými názvy dokonale zmást kohokoliv, kdo si nedá práci a nepodívá se třeba do seznamu náhradních dílů
525d biturbo
https😐/www.realoem.com/…w/enUS/showparts?…
118d Jedno turbo
https😐/www.realoem.com/…w/enUS/showparts?…
BMW v tom má pěkný bordel, ale tady všude
https😐/autobible.euro.cz/…pomuze-spotrebe/
https😐/www.bmwblog.com/…irst-big-update/
https😐/www.bimmertoday.de/…el-vierzylinder/
https😐/www.bimmertoday.de/…fur-b47-und-b37/
se všude píše o změně na dvě turbodmychadla. Totéž v tom wiki článku o B48.
Všechny B48 motory by měly být biturbo, jedno nízkotlaké VTG a jedno vysokotlaké `obyčejné`.
Takže, můžem mít pravdu oba dva, ale myslím, že ji mám spíš já 😜 Ale čistě z oficiálních dat to zřejmě nerozlousknem, protože je v tom pěknej bordel.
https😐/autobible.euro.cz/…pomuze-spotrebe/
https😐/www.bmwblog.com/…irst-big-update/
https😐/www.bimmertoday.de/…el-vierzylinder/
https😐/www.bimmertoday.de/…fur-b47-und-b37/
se všude píše o změně na dvě turbodmychadla. Totéž v tom wiki článku o B48.
Všechny B48 motory by měly být biturbo, jedno nízkotlaké VTG a jedno vysokotlaké `obyčejné`.
Takže, můžem mít pravdu oba dva, ale myslím, že ji mám spíš já 😜 Ale čistě z oficiálních dat to zřejmě nerozlousknem, protože je v tom pěknej bordel.
Veď sa to minule riešilo myslím s tým výsledkom, že novšie verzie už majú 2 turbá. Staršie mali jedno.
dr.Remorey
Není to tak dávno, co se daly kupovat kompakty se stejnou spotřebou a (i lepší) užitnou hodnotou za cenu kolem 500tis.
A teď tu budeme hykat blahem, že 2.0naftak v kompaktu za 800tis jezdí pod šest... Pokrok fakt nezastavis
A teď tu budeme hykat blahem, že 2.0naftak v kompaktu za 800tis jezdí pod šest... Pokrok fakt nezastavis
Jenže skutečný pokrok už u novějších generací dávno nenajdeš - jen horší, ošizené motory a mraky elektronického otravného balastu navíc... 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
..... P308 s naftou 130 koní stojí 460 tisíc.... to myslím celkem jde.... Stejně stojí Tipo s prověřenou 1.6JTD..... a našly by se asi i další kandidáti.... na to že v cenách těch aut jsou už i emisní pokuty, které dřív nebývaly, to ještě taková hrůza není.....
Paradox je že možná se to drahé kompaktní Bávo prodává líp než mnou zmíněné auta.....
Paradox je že možná se to drahé kompaktní Bávo prodává líp než mnou zmíněné auta.....