Twl, takže kúpim si nové auto a mám ešte svojpomocne riešiť antikoroznu ochranu? Ak to hoc aj šedý dovozca nie je schopný urobiť sám, tak moje peniaze určite neuvidí. U veterána to chápem, ale u nového auta ani náhodou.
No já si koupit nové auto, tak dělám nástřik podvozku nejpozději druhý den. Možná to je tím, že nejsem z těch, kteří se auta zbavují už po šesti letech.
Zdravím. Díky moc za nádherné video. O tomhle autě sním že s ním budu jezdit všude ;-) .Doma máme krátkou nivu z roku 1998. Hlučnost je pravda větší, ale jezdím s ní moc rád. Přišel jsem ale na trik - při jízdě na velké kvalty větší rychlostí - řekněme od 90 km/h stačí na páku redukce položit ruku a to protivné kňučení se zásadně ztlumí. Domnívám se, že samotná redukce není udělaná až tak mizerně, ale že páka funguje jako zvukovod do interiéru. Navykl jsem si tak jezdit a je /skoro/ klid ;-)
hezký den a těším se na další zajímavé video.
Lada je vyloženě pracovní stroj, případně auto pro horské oblasti se svými potřebami a nutnou péčí ( pravidelné voskování, protikorozní nátěry a konzervace dutin ) .
Duster je mnohem víc auto pro "běžného" uživatele a v celku pohledné.
Je to podobné jako s novým Suzuki Jimny...je to fajn retro,ale pořád je to pravověrný rámový offroad který ocení opravdu úzká skupina lidí. I když vypadá sakra dobře
vážně radil bitumen? To dle mého názoru ta největší blbost, protože pak to auto obvykle shnije pod tím gumoasfaltem. Lepší to narvat voskem co se ho tam vejde, ať to stříká ze všech děr.
Pokud se ti pod ten bitumen nedostane voda a vlhkost, tak ti nemá co a jak shnít.
Spíš je problém, že časem se ti ten nástřik poruší a dostává bordel pod něj a ty to nevidíš. Ale určitě nevidím důvod proč to neošetřit ochranným nástřikem na bázi bitumenu.
Spíš se divím, že tohle neudělá už prodejce. Nabídnout k testu nezajetý auto, který už hnije.. V dnešní době?
Jsou ale bitumen / valvoline/taky neni zly :yes: co 3-4 roky neco prepatlas a Ok
Nebo dinitrol ci wurtz ale chapu ze dnds kanal ci rampu ma malokdo doma.
to je strašně alibistická podmínka "když se ti nedostane pod bitumen voda". Jenže to nezabezpečíš. Pokud máš dva plechy přes sebe, jsou mezi nimi relativně velké mezery, a ty je z vnější strany uzavřeš bitumenem, tak ti tam ta voda nateče z druhé strany a už neodteče. Takže to tam bude reznout možná ještě rychleji. Proto je lepší vosk, nebo něco mastného, co vodu vytěsní, ale neuzavře možnost odtoku.
Kdyby stála tak o polovinu míň tak asi neřeknu nic. Za málo peněz málo muziky. Ale za 390 už to levné není. Jasně, je tam AWD a redukce, což v téhle ceně nikdo nenabízí. Ale z praktického hlediska k čemu to je? Duster na potřeby lesáků apod. prostě s průchodonstí stačí.
A šlo by celou tu hnanou zadní nápravu i s tou redukcí odpojit? Je mi jasný, že šlo ale spíš jestli to sníží spotřebu a zmizí to šílení kvíleni, ale nic se nerozbije. Ano chci hranaty auto z navstevniku a budu stim jezdit jenom po Vaclavaku... jakoze fakt, ucim tam ve skole :D
A čo to vyrieši? Spotreba pôjde dolu o pár deci, navyše to zhorší jazdné vlastnosti. Už teraz sa dá kúpiť set na prestavbu na odpojenie predka, ale je to o ničom. Aj tak ti bude od kolies točit kardanom, tak načo?
Nachytal bych nejspíš Martina na švestkách :) Pokud jsem to dobře pochopil z německých testů Lady Taiga, tak hlavním důvodem montáže airbagu bylo SOS nouzové volání, které k automatickému spuštění potřebuje impuls i z vystřeleného airbagu. Kvůli konstrukci přesně jak to Martin popsal,byl zvolen boční airbag.
Lada power řeší hlučnost následovně http://youtu.be/v105_DNZRe0
PS: Ten spoj na podvozku který Martin zmiňoval je nejspíš daní za tu pětidveřovou karoserii, je to prostě napojované.
Naopak mě se Chevy/Lada Niva líbí...podvozek a technika stařičký Nivy a celkem hezkej pětidveřovej kabát
Původně jsem chtěl napsat, že je fajn, že si člověk i dnes může koupit jednoduchý, nenáročný a LEVNÝ offroad, dokud pan Vaculík nezmínil cenu...
390 000Kč, za konstrukčně 50 let staré auto s motorem z žigulíku a nulovou pasivní bezpečností, to jako opravdu? To se asi soudruzi posr*li v kině :D:D:D
Lada je fajn.Inu asi bych si ji koupil,teda dle potřeb.Ikdyž je pan Vaculik nejlepší a absolutně jediný zapalenecký autař,co dokáže hovořit mechanickou řečí,nemohu souhlasit se spotřebou.Ta je inu vysoká a to moc.Jezdíval jsem s quattrem 1650kq,pancerny 5tival,namotáno 600tis,stálá 4kola bez nesmyslů a uchyláren dnešní vanilkové doby pro neřidiče a dlohodobou jsem mival 5.7l při dlouhodobém průměru cca44km/h včetně dálnic...Tdi a Lada to by bylo perfektní skloubení..Jasně že konstrukcí pouze od Piecha.. :-)