Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maserati nechystá žádné plug-in hybridy. Má pro to rozumný důvod

15 komentářů

škodovák
... už se těším co pan Tavares předvede ve funkci Ceo Stellantisu. Jestli někdo dokáže dostat Fiat Chrysler na výsluní, tak je to právě on. Myslím si, že se v Itálii začnou dít velké věci.
Avatar - Anonym
Anonym
to říkali o Serjožovi Makaronovi taky, realita je, že nebýt fůze s PSA do pár let zkrachují nebo by museli prodat a zavřit tak 5-7 značek 😄
škodovák
Jenže Marchionne to bral z účetní stránky, zbavil Fiat dluhů a teď bojují s následky koronaviru. Fiat získá CMP, Peugeot zase Girorgio. Vidím v tom velkou příležitost.
Avatar - Anonym
Anonym
Hlavně v tom účetním zisku byli pouze díky téměř nulovým investicím do vývoje a obnovy modelových řad 😄 Což je ted doběhlo 😄
Milan Reznicek
Už vidím firemní flotily s hybridní nebo mildhybridní technikou😱
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hlavne Mase je typické firemné fleetové auto že?
Avatar - beibej
beibej
Neznám jediný nový Maserati který by nebylo firemní. 😐
Niemand
Ako skoro kazde luxusne auto. Ale to nezname, ze je sucast firemnych flotil a uz vobec nie, ze bez nafty bude nepredajne.
Niemand
U nas tiez chceli nakupit pre zamestnancov Maserati, ale ked zrusili diesle nakupili Skodovky.
Kvalitar
Osobne fandim talianskym autam, mal som krasnu a.divoku Lanciu Deltu Integrale Evo2. Napriek vsetkym "objektivnym" nedostatkom ake toto auto malo, bola to droga totalne navykova. Ale kto raz mal takuto horucu talianku, vie o com to je. To sa zial uz neda zazit so ziadnou Oktaviou RS, Golfom GTi, ani nahodou.

Preto stale verim, ze renesancia talianov, hlavne tych sportovych este pride. Alfa zaspala na pol ceste a opat je skoro v hybernacii, mimo pozornost kapitanov FCA. Lancia vyraba dnes cosi, co je karikatura ich povodnej produkcie-nema to ani poriadny motor.

Tavares je naozaj drsny chlapik a osobne dost pochybujem, ze dovoli liat paralelne prasule aj do druhykrat utopenej Alfy aj do znovuzrodenia Maserati. Uvidime.

O Lanciu, ktora bude akysi perverzny remake 2008 nemam zaujem, to si chlapci strcte niekam.
Avatar - speedfred
speedfred
Písal som ti súkromnú správu. Skús na to mrknúť.
Avatar - palix
palix
"Součástí plánů je také elektrifikace kompletní modelové řady..."
Len aby na tom nepohoreli a o krátky čas neskrachovali... Poniektoré firmy sa do elektrifikácie vrhajú až veľmi rýchlo... Otázkou je, či je naozaj taký záujem o EV športiaky... Minule som kdesi čítal o problémoch Jaguáru...
Mne osobne sa páči prístup Mazdy (aj keby som ju nemal celkom rád)... Ich MX-30 má malú batériu na pár km, ktorá bude doplnená o malý wankel. Ak chcem jazdiť na elektrinu, budem dobíjať častejšie, ale nestane sa mi, že ostanem niekde stáť. Tí Japonci sú celkom praktickí ľudia. Vlastne ani Honda, Toyota... sa nejako nehrnú do EV. Je to pochopiteľné - Japonci nie sú v podstate nikdy prví, zato majú veci dotiahnuté do detailov.
Vlastne ak by išla Toyota do EV, tak v podstate ide proti sebe (vodíkový pohon).
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Toyota do EV jít musí, protože evropská emisní pravidla nedávají na výběr. Viz totální kastrace nabídky Suzuki.
Niemand
Toyota s EV urcite pride. Ale ma viac casu. Do roku 2025 sa pokut bat nemusi. Uvime ako ten cas vyuzije, ale v jej prospech hra stale klesajuca cena kompomentov pre EV. Takze by mohla EV normalne predavat a nie len robit matematicke cvicenia s tym kolko ich treba predat, aby pokuta bola najnizsia.
PJ164
Maserati mi přirostlo k srdci. Jejich majitelé jsou větší pohodáři a méně snobové než ferraristé (v Itálii Ferrari vlastní kdejaký "ctihodný" mafián). Jediné, co mi v potrfoliu Maserati chybí, je to, čím bylo Bitrurbo De Tomasa - jednoduché, výkonné, nijak předražené - prostě méně reprezentace a více dostupných jízdních zážitků. Elektrifikace by neměla být přeelektrizovaná - pouze perfektní elektromanagement. Zbytek je od puritánské po luxusní výbavu.