Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
3
Hummer má o 400 koní více, Porsche o 100. 😉
scadar
1
Tu obludnost z recenze si ale narozdil od toho hummeru muzes koupit a jezdit v ni... u hummeru to jeste rok az dva nehrozi.
ProchyToman
1,5 za vybavu, to uz je kruty. Jinak meli jste to nechat projet Řepku, když je to pro kopačku. Akorát se obávám, že by to hned poslal na bazoš a “při rychlém jednání sleva”
webpaja
...přímé srovnání s X6M a Cayenne Turbo. Běžná jízda, okresky i okruh. Jakkoliv byly strojovny V10 úžasné, tady se turbo a V8 hodí víc. 😉
Máme už objednané pro generálního. Sám jsem zvědavý 👍 proti A8L s 12 ti válcem atmo to bude asi o dost svižnější
Ak by sa uvolnilo miesto generalneho, dajte vediet, momentalne som okamzite k dispozicii. Dufam, ze ste ho objednali v zelenej, aby som nebol hned prvy den sklamany....
Dinar
současných audin mě vůbec nebere, když už full dotyk, tak třeba u range to vypadá o kus lépe. A do kanálového roštu, co má to auto místo masky, by se vešly hned tři óbr bobří zuby aktuální emtrojky, ale musím uznat, že jinak je Q8 designově povedená, jedno z mála velkých (jediné?) audi, které nevypadá jako krabice od bot. A jízdní výkony impresivní. 😉
JJ, musí mít černý čumák. Q8 je úplně jiná liga než Q7 z hlediska exteriéru. V interiérech tahá z D3 i pohledu JLR za kratší konec.
Za mě úplně nutně nemusí... ta sériová šedokovová je taky celkem ok
https😐/img.carismo.cz/…9571b133eb82.jpg
Naopak třeba černý logo OOOO je podle mě spíš na škodu, reálně není vidět a o to větší je ta černá plocha.
https😐/img.carismo.cz/…9571b133eb82.jpg
Naopak třeba černý logo OOOO je podle mě spíš na škodu, reálně není vidět a o to větší je ta černá plocha.
Tak ta šedá se mi naopak líbí ještě míň, než lakovaná v barvě karoserie. Vypadá jako v základu před finálním lakováním.
Na druhou stranu s těmi kruhy OOOO souhlas😒br />https😐/www.carscoops.com/…0-Audi-RS-Q8.jpg
Na druhou stranu s těmi kruhy OOOO souhlas😒br />https😐/www.carscoops.com/…0-Audi-RS-Q8.jpg
Ono se to dělá i v barvě? Nojo, fakt že jo... https😐/s3.paultan.org/…nmarie_Ext-5.jpg
To jsem snad ještě nepotkal. No... za mě šedivá s oranžovou v pořádku.
To jsem snad ještě nepotkal. No... za mě šedivá s oranžovou v pořádku.
nippon
Machi, v teste píšeš päťlitrovy osemvalec. Poprosím opraviť. 😉
Machýrek
Tyhle mastodonty mám v oblibě. Iracionálně toužím vlastnit Urus. I když vím, že žádný extra štěstí to nebude. Protože na to zrychlení, co využiješ leda na dálnici, si brzy zvykneš. Pak sjedeš někam vedle, jako že se pobavíš, jenže místo toho zjistíš, že nikomu neujedeš, protože zatáčky a každej autobus, dodávka nebo náklaďák v protisměru ti připomene, po jak moc úzký cestě jedeš, tak si řekneš “se.ru na to, přece si to tady nevodřu” a vrátíš se zas na tu dálnici, no a tak pořád dokola to asi bude.
Hezky napsaná úvaha... jen připomínám, že mezi dálnicí a úzkejma klikatejma okreskama jsou ještě takový ty normální silnice 😄
A na tých normálnych okreskách sa ten výkon dá pekne využiť na obiehanie spomenutých autobusov a im podobnych keď idú pekne za sebou.
Řídil jsem Urus pár desítek kilometrů, a to i po opravdu bídných a úzkých silnicích...a musím říct, že to auto je naprosto neskutečný. V porovnání s M2 Competition bylo i na těch nejužších silnicích minimálně vyrovnaným soupeřem...ale chybí tomu ta zábava, to spojení se strojem. Každopádně Urus jede neuvěřitelně a z rychlostí, ve kterých se vrhá na silnici 3: třídy do 90°zatáčky přechází nejen zrak, ale i rozum...
Nicméně cena s výbavou oproti RSQ8 je dvojnásobná a nejsem si jistý, jestli to za logo Lamba stojí...ale lidi z této skupiny uvažují jinak 😁
Nicméně cena s výbavou oproti RSQ8 je dvojnásobná a nejsem si jistý, jestli to za logo Lamba stojí...ale lidi z této skupiny uvažují jinak 😁
Tak problém na který asi Machýrek narážel spočívá v tom, když na těch úzkých silnicích nejsi sám.
ano, ale rozdíl šířky kolem 15 cm je spíše v hlavě, zvykneš si...
To si právě myslím, že nezvykneš, prostě je to široký a s tím nic nenaděláš. Mohu to potvrdit vlastní zkušeností, kdy s M3 jsem v navigaci často volil “vyhnout se placeným úsekům”, kdežto s M5 se na okreskách necítím dobře.
Jasně, ono je to subjektivní, já přecházel z Leona Cupry na BMW 5 a ze začátku mi to přišlo krapet jako loď, teď už tu šířku nevnímám. Na druhou stranu, když zase sednu do Cupry, mám pocit, že jsem v malém autíčku...
Ale prdlajs, si pozri nový Top Gear kde na ich trati Urus porazil RS6. Síce o desatinu sekundy, ale aj keby to bolo naopak, tak je to neskutočný výsledok. Stodola vs športové kombi.
Naopak, v tomhle ujedeš skoro všem, jen musíš za volantem trochu umět.
S první částí věty nesouhlasím, s druhou ano. Zatím jsem ujel skoro všem i ve slabších autech. Problém je ve velikosti, šířce, váze. Představa, jak s Urusem nebo RSQ8 na okresce všem vytřeš zrak je z říše snů.
kesumb
Má někdo srovnání, jak se liší dojem z pohonu s jinou mezinápravou?
Виталий Соколов
Příspěvek podléhá schvalování.