Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
kde jsou BYkupci aby nám řekli, že CTR je lepší.
BTW podle reakce ano, mělo o půl hvězdy víc.
Vůbec fantastickej ten totální výslint vo těch japonskej kusovkách, co byly "lepší"
BTW podle reakce ano, mělo o půl hvězdy víc.
Vůbec fantastickej ten totální výslint vo těch japonskej kusovkách, co byly "lepší"
Já ti nevím Fostku, ale docela bych tipnul, že CTR se v české kotlině prodalo víc než těch Áček... A japonské limitky prostě byly na stovce rychleji no... co tom máš dál?
Byly, ale byly to limitky a hlavně v dobách úplně jiných předpisů/limitů.
Ale to tam je zmíněno. Kdyby to bylo pominuto, někdo by tu vyskakoval, že A45 rozhodně nemá nejlepší zrychlení, protože už to kdysi mělo hento a tamto. A předpisy bych do toho netahal,navzdory jejich limitům máme nyní nejvýkonnější motory v historii.
Ale dnes celkově taky na úkor hmotnosti...
A kde jsou ty japonské limitky (a nejen ty) dnes, taky bys do toho (jejich dnešní absence) netahal předpisy/limity?
A kde jsou ty japonské limitky (a nejen ty) dnes, taky bys do toho (jejich dnešní absence) netahal předpisy/limity?
Asi nerozumím. Já tady jen reagoval na typický fostekův asiafobní slint. V článku jsou naprosto korektní informace a přijde mi podivné opomíjet to či pozastavovat se nad tím.
Japonci dělali rychlé čtyřkolky a už je v Evropě nenabízejí. To je fakt. Teď dělá suverénně nejrychlejší kompakt Mercedes a není to jen limitka. To je taky fakt.
Japonci dělali rychlé čtyřkolky a už je v Evropě nenabízejí. To je fakt. Teď dělá suverénně nejrychlejší kompakt Mercedes a není to jen limitka. To je taky fakt.
Dinar
jsem vzal na milost, i když to je čtyřválec. Jde o to, že přidanou hodnotou víceválců ve sportovních variantách konfekce byly vždycky dva aspekty, zvuk a "tah na branku", taková ta gradace výkonu v horní třetině ot. spektra, kterou ty šesti a osmihrnky umí i přes osazení turby a čtyřválec ne.
Jenže se staly dvě věci, ta první je smutná, kvůli všem tlumivým "eko" aspektům zní dnes většina amg osmihrnků nebo i bmw M šestihrnků ve sport verzích velmi sterilně, žádný řev ze sání, žádný mechanický zvuk motoru, buď jen jalové bručení skrze klapky výfuku nebo dokonce umělé stereo. Takže zvukový argument pro víceválec už zcela neplatí, protože amg45 motor umí ta ártifišl kouzla úplně stejně a bohužel koupí v8 amg si v tomto člověk moc nepomůže.
Druhá věc je veselejší, a je jí prostý fakt, že amg stvořilo opravdu skvělý motor, jeho projev netrpí turbočtyřválcovým neduhem, tah v horní třetině otáček neuvadá, má to šťávu a charakter. Osobně bych pořád dal přednost šestiválci konkurence, ale čistě ze zvyku, moje auto prostě musí mít min. šestiválec, každopádně mercedesu za tento motor tleskám. :yes:
Jenže se staly dvě věci, ta první je smutná, kvůli všem tlumivým "eko" aspektům zní dnes většina amg osmihrnků nebo i bmw M šestihrnků ve sport verzích velmi sterilně, žádný řev ze sání, žádný mechanický zvuk motoru, buď jen jalové bručení skrze klapky výfuku nebo dokonce umělé stereo. Takže zvukový argument pro víceválec už zcela neplatí, protože amg45 motor umí ta ártifišl kouzla úplně stejně a bohužel koupí v8 amg si v tomto člověk moc nepomůže.
Druhá věc je veselejší, a je jí prostý fakt, že amg stvořilo opravdu skvělý motor, jeho projev netrpí turbočtyřválcovým neduhem, tah v horní třetině otáček neuvadá, má to šťávu a charakter. Osobně bych pořád dal přednost šestiválci konkurence, ale čistě ze zvyku, moje auto prostě musí mít min. šestiválec, každopádně mercedesu za tento motor tleskám. :yes:
Vdaka twin-scrollu sa podarilo znizit dieru pri nizkych otackach,ale aj tak na spodku bola citi turbo diera kym sa vacsie turbo nafuklo.Zato ked sa nafuklo s plnych sil,tak bol to slusny zatah az po vrch.Proste objem a vakce nicim nenahradis a ked chces vydolovat vysoky vykon z 2.0,tak musis nieco obetovat..a tym je turbodiera na spodnych otackach..nastastie,ze existuje als,ktory tu dieru eliminuje
....existuje als????? What the hell is als?????
Antilag systém, v skratke ALS, je system proti oneskoreniu nastupu tlaku turba.pouzivaju to rally auta na eliminovanie turbo lagu.
a to sa dá kupiť pán vedúcí?
Migu,vies ako sa tam u Vas hovori: "Za penize v Praze dum" :-!
Kazda sranda, ale nieco stoji a v tomto pripade tomu musis prisposobit motor,zakupit programovatelnu riadiacu jednotku od Motecu,alebo lacnejsiu od Ecuteku,sikovneho elektrikara a ladica "piana".Dost na vysokej urovni to ma u Vas zmaknute Mr.Komarek (Komvetracing.cz)
Potom,ale je ta jazda so zapnutym ALS uplne o niecom inom,ked to kope,striela do vyfuku a non stop to taha na plny výkon.
Kazda sranda, ale nieco stoji a v tomto pripade tomu musis prisposobit motor,zakupit programovatelnu riadiacu jednotku od Motecu,alebo lacnejsiu od Ecuteku,sikovneho elektrikara a ladica "piana".Dost na vysokej urovni to ma u Vas zmaknute Mr.Komarek (Komvetracing.cz)
Potom,ale je ta jazda so zapnutym ALS uplne o niecom inom,ked to kope,striela do vyfuku a non stop to taha na plny výkon.
a taky se sluší dodat, že to zdechne ve zlomku času oproti klasickému plnění turba...
Sounds good....myslím, že jsem o tom již někde četl. Používá se tam el. motor, který pomáhá roztočit turbo v nízkých otáčkách....?
Nemá to aj Focus ST?
To pochybujem,ze to v podstate likviduje motor a turbo,zeby to dávali do serioveho auta.Videl som to max tak na Focuse RS,ale aj ten bol motoricky porobeny a mal nahodenu zavodnu riadiacu jednotku,kde sa da v programe aktivovat ALS.
No neviem, ja som všade čítal: Turbo Petrol Engine in the New Ford Focus ST Features Anti-lag Function.
https😐/www.springerprofessional.de/…i-lag-f/16494438
https😐/driftandtuning.cz/…anti-lag-system/
https😐/www.springerprofessional.de/…i-lag-f/16494438
https😐/driftandtuning.cz/…anti-lag-system/
Ked to pisu,tak to tam asi ma,ale ocividne v miernejsej forme,kedze ja som mal na mysli agresivny anti lag..nieco taketo..
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ano, je pravda, že ten motor (ve vztahu k jeho max. výkonu) dole moc nejede, ale umí tu gradaci v horní třetině, což je jednak to, co ho odlišuje od většiny čtyřválců, jednak to, co z něj dělá správné amg.
S tým zvukom bohužiaľ súhlas. Dnešné filtrom utlmené viacvalce sa zvukovo zhoršili. Už prechod z atmo na turbo mal negatívny vplyv na zvukový prejav a GPF to dokonal. Diskutovalo sa o tom hodne pri päťvalci 2,5 od Audi, aj pri R6 v M2, všetky po inštalácii GPF zvukovo upadli, proste doslova ten GPF je štupeľ do výfuku.
Bavorácka šestka B58 je parádny motor, radený medzi top 10 motorov v histórii BMW a aj s turbom má stále výborný zvuk, ale do celkového zvukového prejavu musí vypomôcť výfuk (a keď je upchatý GPF, tak aj reprákmi). Keď naštartuješ a potočíš atmo R6 N52, tak ten prejav je úplne o niečom inom, samotný motor znie ostro, mechanicky, proste iná liga.
Samozrejme to utlmenie platí aj pre R4, len s tým rozdielom, že tie ani predtým žiadny zvuk nemali, tak veľmi nebolo čo zabiť.
Bavorácka šestka B58 je parádny motor, radený medzi top 10 motorov v histórii BMW a aj s turbom má stále výborný zvuk, ale do celkového zvukového prejavu musí vypomôcť výfuk (a keď je upchatý GPF, tak aj reprákmi). Keď naštartuješ a potočíš atmo R6 N52, tak ten prejav je úplne o niečom inom, samotný motor znie ostro, mechanicky, proste iná liga.
Samozrejme to utlmenie platí aj pre R4, len s tým rozdielom, že tie ani predtým žiadny zvuk nemali, tak veľmi nebolo čo zabiť.
Přesně.
OPF zacpalo hubu i atmo V10ce. A nejen hubu, ale i apetit k vytáčení.
Nejvíc je to asi znát u R5 v Audi jak píšeš.
Akorát bych nesouhlasil s poslední větou - hele A45 před OPF řvalo, ječelo a střílelo, dokonce to prásknutí při přeřazení bylo až čílený...zkrátka někdy i R4 může mít zvuk.
OPF zacpalo hubu i atmo V10ce. A nejen hubu, ale i apetit k vytáčení.
Nejvíc je to asi znát u R5 v Audi jak píšeš.
Akorát bych nesouhlasil s poslední větou - hele A45 před OPF řvalo, ječelo a střílelo, dokonce to prásknutí při přeřazení bylo až čílený...zkrátka někdy i R4 může mít zvuk.
Jak to vlastně je s tou nekorektní věcí, ehm... vyndání toho zlého filtru? Benzín oproti dieselu emituje pevných částic řadově méně, takže by to snad i mohlo projít?
Tak videl som YT videá kde to borci spravili. Ale silne pochybujem, že to prejde emisnou. ;-\
No, to bych právě rád věděl. Přece jen emise částic je u benzínů stále řadově nižší než u dieselů a limity pro uspěšné absolvování emisní kontroly jsou benevolentnější než homologační limity, takže mě to vede k myšlenkám, že to není až tak nerealizovatelné...
Já teď legálně prolezl emisema jen s polovinou katalyzátorů, které bych měl na autě mít 😄
Já teď legálně prolezl emisema jen s polovinou katalyzátorů, které bych měl na autě mít 😄
Zapomněl jsi ale na osmiválcový Mustang, tam je zvuk ještě pořád top! 😄 :yes: :yes: :yes:
No..prostě V8 jako Camaro nebo Challenger/Charger. Že by to rvalo koule, to se říct nedá. A netočí. Ale jasný, atmo V8 zní pořád skvěle.
To před OPF A45AMG prskala a střílela víc.
To před OPF A45AMG prskala a střílela víc.
Nie je ale nad kombinacie hutnej V8 s doprovodom kviliaceho kompresoru..nic krajské som v zivote nepocul :😉
https😐/www.youtube.com/watch?…
Yaaa baby, big american balls 😒]
https😐/www.youtube.com/watch?…
Yaaa baby, big american balls 😒]
Londonbridge
Na testy tohto trageda sa neda pozerat.
maca02
Ještě je tu "socka", tedy verze bez "s", kterej je v mým vážným hledáčku. Řídil jsem ale esko a i na 19" kolech 255/35 je dost dobrej, určitě pohodlnější než třeba Golf R. On taky MB používá o 5% vyšší profil a/nebo širší gumy a je to sakra znát. Verze bez "s" má 245/40 a jelikož moje zadání zní malý auto, rychlý a zároveň pohodlný (zdánlivě neslučitelný) tak je to jasná volba. Rozdíl ve výkonu zanedbatelný, kraviny typu drift mod nebo vyztužení jsou v reálu zanedbatelný nebo k ničemu. Máme u MB citelný firemní slevy, v koupi mi ale brání to, že v Brně to prakticky vůbec není kde servisovat. Kamarádi, co mají MB to v Brně neservisují, Hošek nemá dobrou pověst.
Nevýhody: je to pouťovka, plná cingrlátek, blikátek a zbytečných položek v menu a už je to auto, ve kterým se všechny bezp. asistenti nedají TRVALE vypnout tak aby po restartu nenaběhli. Ten hloupej hlasovej asistent se naštěstí nechá vypnout a aktivovat tlačítkem.
Odspodu to moc nejede, Golf R jede dole určitě víc. Testovačku jsem jel půlku normálně, druhou šnečím tempem, průměr 10.3. Servis, byť znám řčení o opici a banánech, je až nesmyslně drahý pokud servisováno u dealera.
Výhody: pohodlí a ještě jednou pohodlí, fakt mě to dostalo. Head up displej, matrixový světla, palubní kamera, skvělý řízení, na který Golf R nemá ani omylem. Rozumná cena 18" pneu pro bez "s" verzi. Je to ještě auto s tlačítkama. Červená + černý doplňky nemá chybu.
Nevýhody: je to pouťovka, plná cingrlátek, blikátek a zbytečných položek v menu a už je to auto, ve kterým se všechny bezp. asistenti nedají TRVALE vypnout tak aby po restartu nenaběhli. Ten hloupej hlasovej asistent se naštěstí nechá vypnout a aktivovat tlačítkem.
Odspodu to moc nejede, Golf R jede dole určitě víc. Testovačku jsem jel půlku normálně, druhou šnečím tempem, průměr 10.3. Servis, byť znám řčení o opici a banánech, je až nesmyslně drahý pokud servisováno u dealera.
Výhody: pohodlí a ještě jednou pohodlí, fakt mě to dostalo. Head up displej, matrixový světla, palubní kamera, skvělý řízení, na který Golf R nemá ani omylem. Rozumná cena 18" pneu pro bez "s" verzi. Je to ještě auto s tlačítkama. Červená + černý doplňky nemá chybu.
245/40 má slušnou výšku (profil), skoro jako 225/45 (rozdíl jen 3,25 mm).
Ano, přesně je to slušná výška, prakticky stejná jako na nejklasičnějších volkswagnovských 17" 225/45 a to je moc dobrý. A kdyby se k tomu dal i nastavitelnej podvozek, nebyl by to snad špatnej povoz. A i ty kola (čistě za mě) nevypadaj nijak strašně na to že je to základ, mně se naopak často spíš nelíběj některý ty 19".
Alf1k
Není to tak dávno, co jsem si říkal jestli se tohle auto vůbec v dohledné době po uvedení na trh dostane i sem, takže potěšilo. :yes:
Ten motor je nejspíš momentálně technicky na špičce ledovce všech čtyřválců, který se daj dnes pořídit a je fajn, že nezaostává auto ani jako celek a funguje brutálně. Bohužel zvuk resp. hlasitost má dnes už taky svoje normy + filtry a v tu chvíli i 5válec RS3 (předfiltrová podle mě etalon toho jak má HHatch znít) ztrácí hodně ze svého kouzla.
A45S jsem zvažoval, než jsem si do toho nějak vlezl, nebo spíš jsem se tam musel naskládat, je to maličký, pro mě trošku klaustrofobie.
Ať už vyberu jakejkoliv HHatch co se dá dnes objednat, tak co se týče čtyřválcového motoru tak všichni včetně BMW jen pozorují AMG jak i ze čtyřválce dělá klenot, samozřejmě cena je vysoká.
Ale i přes to všechno si ho nedokážu představit místo bezfiltrového šestiválce v C43 s performance výfuky. A právě jedna bába už povídala, že taková je budoucnost ;-\
Ten motor je nejspíš momentálně technicky na špičce ledovce všech čtyřválců, který se daj dnes pořídit a je fajn, že nezaostává auto ani jako celek a funguje brutálně. Bohužel zvuk resp. hlasitost má dnes už taky svoje normy + filtry a v tu chvíli i 5válec RS3 (předfiltrová podle mě etalon toho jak má HHatch znít) ztrácí hodně ze svého kouzla.
A45S jsem zvažoval, než jsem si do toho nějak vlezl, nebo spíš jsem se tam musel naskládat, je to maličký, pro mě trošku klaustrofobie.
Ať už vyberu jakejkoliv HHatch co se dá dnes objednat, tak co se týče čtyřválcového motoru tak všichni včetně BMW jen pozorují AMG jak i ze čtyřválce dělá klenot, samozřejmě cena je vysoká.
Ale i přes to všechno si ho nedokážu představit místo bezfiltrového šestiválce v C43 s performance výfuky. A právě jedna bába už povídala, že taková je budoucnost ;-\
Súhlas so všetkým, od RS3 ako etalónu zvuku až po chválu A45AMG, ale jeho nezmyselnosť v kontexte väčších hotsedanov s V6/R6.
Mimochodom nespravíš aspoň stručnú recenziu na Tvoju C43? Dosť by ma to zaujímalo.
Mimochodom nespravíš aspoň stručnú recenziu na Tvoju C43? Dosť by ma to zaujímalo.
bufes
Ked ma taku obrovsku turbo-dieru a netaha odspodu, ako to ze ma 0-100 za 3.9s?
K čemu potřebuješ zrovna u 0-100, aby to "tahalo odspodu"?
Nespletl sis to náhodou s pružným zrychlením? 😉
Nespletl sis to náhodou s pružným zrychlením? 😉
Poté, co umřelo EVO a WRX a FoFoRS, je tohle překvapivá alternativa.
Ovšem k dokonalosti mu chybí jediná věc - jako mnohaválcový supersport nejen skoro jede, ale i váží. A fyzika je fyzika.
Vozenie v A45 je to zaujimave,ale bez vzrusenia.Snad ten pocit vzrusenia zo soferovania prinesie spat ten Yaris..uvidime..
Já vnímal svezení v A45 docela vzrušivě - na dnešní dobu.
Aj ked niektore automaty pokial sa nemylim uz davaju automaticky medziplyny..
Ja som mienil,pocitac menil co sa mi tu v poslednej dobe stava casto,ze ma to prepisuje...
Bez vzrušenia bolo pre mňa M135i, ale jasné, tu sme aj cenovo už inde.
Když se nenaskládá do auta, na co 420PS?