Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyTom
2
Fajn test, pekny auto, motor super. Barva taky, ikyz bmw to ted hrne vsude zeleny 😁
SKAY
2
Tak chcou byt zelení 😄 zamě pěkné.
adamzprahy
Tato 40i ještě není mild-hybrid verze, kterou má facelift 5er, je to tak?
Traduje se, že tyhle R6 od BMW jezdí i pod 10l/100km. Z mé zkušenosti s 540i (xdrive) souhlasím s tím, že i přes lepší parametry (250 kw) a hmotnost (1.8t) žere v průměru o něco méně než co jsem měl vyhnaný dvoulitr (206kw) v lehčím FWD. Ale pod 10l se dostanu jedině když jedu klidně tempomat 70km/h tunelem Blanka v Praze. Běžně se dá za 11-12l (dálnice i okresky nebo mírný městský provoz), ten průměr co svítí autu v testu tedy odpovídá. Ale 8.5l/100km za týden nechápu. Jak a kde jste s tím jezdili? 😲
Traduje se, že tyhle R6 od BMW jezdí i pod 10l/100km. Z mé zkušenosti s 540i (xdrive) souhlasím s tím, že i přes lepší parametry (250 kw) a hmotnost (1.8t) žere v průměru o něco méně než co jsem měl vyhnaný dvoulitr (206kw) v lehčím FWD. Ale pod 10l se dostanu jedině když jedu klidně tempomat 70km/h tunelem Blanka v Praze. Běžně se dá za 11-12l (dálnice i okresky nebo mírný městský provoz), ten průměr co svítí autu v testu tedy odpovídá. Ale 8.5l/100km za týden nechápu. Jak a kde jste s tím jezdili? 😲
Taky mi to přijde nesmysl, i když věřím, že motor je úsporný. Kór když víme, že redakce jezdí téměř vždy za víc, než je běžné. Pokud oni mají po týdnu 8,5, musel by snad někdo snaživý jezdit za 7. A ve městě do 10l - no prostě fakt nevěřím.
Prečo nie? Ja jazdím dlhodobo za 8.9, pričom jazdím dosť mesto.
😉 :yes: A to máš včetně okruhových výletů?
Ano, to je priemer od kúpy. 😄
EDIT: sranda, že za neutrálnu otázku a vecnú odpoveď máme po 2 mínusky. Zdá sa, že Mig tu má kamoša. 😁
EDIT: sranda, že za neutrálnu otázku a vecnú odpoveď máme po 2 mínusky. Zdá sa, že Mig tu má kamoša. 😁
Ty de.mente, v životě jsem tu neznamkoval a mám dostatečné sebevědomí rovněž na to, aby mi bylo úplně u prd.ele, jaké hodnocení dostávám - projdi si moje příspěvky a zjistíš, ze takovyma detinskyma kktinama se opravdu netrapim...
Edit: teď ti přibyl čtvrtý ode me abys viděl jaky jsi de.bil
Edit: teď ti přibyl čtvrtý ode me abys viděl jaky jsi de.bil
Zjavne nie si úplne vyrovnaný, ak okamžite vyletíš a nadávaš do de.mentov a de.bilov. 😉 Už som to skonštatoval viackrát, debata s tebou nemá zmysel ani úroveň, takže už
nadobro končím.
nadobro končím.
hlavně, že vyrovnaný jedinec si počítá pluska a mínuska a zjišťuje, kdo mu je dal :yes:
máš malé péro? pluskama se ti nezvětší...
máš malé péro? pluskama se ti nezvětší...
Vypadá to, že ty už si to párkrát zkoušel a nepomohlo ti to, takže tahle osobní zkušenost
se ti dá výjimečně věřit... 😉
se ti dá výjimečně věřit... 😉
výstraha: prosíme osoby s vyšším BMI než 40 aby nepodceňovaly onemocnění
COVID19, morbidní obezita může být výrazně negativním faktorem 😐
COVID19, morbidní obezita může být výrazně negativním faktorem 😐
Vidím, že jsem zasáhl tvé citlivé místo a opět tak rychle zmizel z tvého BL. 😒]
Co bys ty dal za to, kdybys měl přes 40 hodnotu svého IQ. 😲 😁
Co bys ty dal za to, kdybys měl přes 40 hodnotu svého IQ. 😲 😁
Já mám spoustu fanoušků, ať sem dám cokoliv. Napsat o bílé, že je bílá, dostanu hned pár mínusů. 😁
Neříkám, že se to nedá. Ale v kontextu zdejších testů a spotřeb to nesedí. Má být daná nějaká metodika aby to bylo vypovídající. Např. Supberb 1.5 TSI zde měl po týdnu "pod osm litrů" https😐/www.auto.cz/…-prumerne-132609?… což je motor s kterým jsem měl průměrně taky okolo 8l a ve stejném režimu mi 540i bere 11-12l. Jestli se dá s 1.5 TSI jezdit za 5-6l/100km, tak to je režim kdy 40i pojede za 8-9l.
btw v čem to 40i máš?
btw v čem to 40i máš?
V jedničce nebo dvojce - o par set kilo lehčím aute. Te spotřebě z testu moc nevěřím - ale při te pořizovací
Cene je to úplně jedno...
Cene je to úplně jedno...
Ďakujem svojmu hovorcovi, ale nemá správne informácie. 😉 A rozdiel v hmotnosti je len
95 kg.
95 kg.
Tak poprvé, tady testovali auto stejné, dokonce se stejnou SPZkou a uvádí hmotnost
1845 kg, která se mi zdá podstatně uvěřitelnější.
https😐/auto-mania.cz/…rive-coupe-2020/
na stránkách BMW se uvádí taky 1845 kg, ovšem jak pro verzi s pohonem všech, kol,
tak bez nich, takže to asi trochu nesedí😊
u 340ix se uvádí 1745 kg, sorry, že jsem to nevěděl, ovšem ta hmotnost, to je úlet - a to je bez mild hybridu?
ještě jinde vidím RWD 840i 1685 kg...
https😐/www.ultimatespecs.com/…-Coupe-840i.html
a to už je číslo, které je hodně slušné... potom je RWD osmička lehčí než Xdrive trojka?
1845 kg, která se mi zdá podstatně uvěřitelnější.
https😐/auto-mania.cz/…rive-coupe-2020/
na stránkách BMW se uvádí taky 1845 kg, ovšem jak pro verzi s pohonem všech, kol,
tak bez nich, takže to asi trochu nesedí😊
u 340ix se uvádí 1745 kg, sorry, že jsem to nevěděl, ovšem ta hmotnost, to je úlet - a to je bez mild hybridu?
ještě jinde vidím RWD 840i 1685 kg...
https😐/www.ultimatespecs.com/…-Coupe-840i.html
a to už je číslo, které je hodně slušné... potom je RWD osmička lehčí než Xdrive trojka?
Tak tie informácie sú rôzne, asi najspoľahlivejšie ale budú na stránke nemeckého
BMW. Tam udávajú 840i: 1805 kg a s 😁rive 1870 kg. Takže sa javí, že 1770 kg v
teste je naozaj málo.
BMW. Tam udávajú 840i: 1805 kg a s 😁rive 1870 kg. Takže sa javí, že 1770 kg v
teste je naozaj málo.
ze stejného zdroje jsem chtěl zjistit hmotnost 340ix ale není v nabídce? asi čekají na verzi s mild-hybridem...?
BMW 340i
Áno, v tomto kontexte je to zvláštne. Teda nepochybujem, že 840i jazdí za 8,5, ale asi nie
novinárom, ktorí za toľko jazdia s 1,5TSI. Ale viem si to predstaviť: iný testér, iná trasa, iné
počasie a potom 1,5ka môže mať priemer ako trojliter.
novinárom, ktorí za toľko jazdia s 1,5TSI. Ale viem si to predstaviť: iný testér, iná trasa, iné
počasie a potom 1,5ka môže mať priemer ako trojliter.
Jake oktanove cislo? A pokud si zkousel vic, pozorovals nejaky rozdil v chovani vztazeny k benzinu?
N95. Ak aj natankujem lepší, rozdiel vôbec necítim.
rozdíl bude v karbonizaci, doporučuji při každé výměně oleje žádat u servisu proplach.
Spláchnout ten bordel přes ventil do válce není zrovna nejlepší nápad.
Lepší je suchá cesta s odsáváním, skořápky, příp. jedlá soda.
Lepší je suchá cesta s odsáváním, skořápky, příp. jedlá soda.
Tohle by mě hodně zajímalo. Já mám pocit, že to nejde tak odspodu a více mi podřazuje na N95. Takovéto typické ježdění 1500-2000 otáček, pak pružně zrychlit bez podřazení, bojuju s tím obecně a mám pocit, že s N95 to dělá častěji, ale možná to je jen má sugesce 😊
Každopádně za možnost N95 velký palec nahoru. Přecijen na obyčejné ježdění je to velký rozdíl v ceně a není potřeba 101% výkon. Cenu paliv jsem nikdy moc neřešil, ale tankovat OMV 100 za 36Kč+ vs N95 u Globusu pod 30 je velký rozdíl s průměrem 12l+ / 100km a střídám to. Případně odpadá stres po vesnicích kde N98 standardně nemají. To jsem třeba s tím dopovaným dvoulitrem nemohl.
Každopádně za možnost N95 velký palec nahoru. Přecijen na obyčejné ježdění je to velký rozdíl v ceně a není potřeba 101% výkon. Cenu paliv jsem nikdy moc neřešil, ale tankovat OMV 100 za 36Kč+ vs N95 u Globusu pod 30 je velký rozdíl s průměrem 12l+ / 100km a střídám to. Případně odpadá stres po vesnicích kde N98 standardně nemají. To jsem třeba s tím dopovaným dvoulitrem nemohl.
Je to poznat právě při nástupu od spodu, u 100 okt to jde do otáček s větší lehkostí...
Ale u OMV ten efekt není tak výrazný, jako u Shell (VPR).
A chce to vyjet úplně nádrž, pak natankovat a počkat až se vyjede zbytek paliva v palivovém systému.
Ale u OMV ten efekt není tak výrazný, jako u Shell (VPR).
A chce to vyjet úplně nádrž, pak natankovat a počkat až se vyjede zbytek paliva v palivovém systému.
Zajímavé, no přesně tak bych to popsal. Často jedu na pohodu a převodovka mě vyruší z mého pohledu zbytečným podřazením...ale nedělá to vždycky a nemůžu najít ten správný cit v noze. A ono si za to asi můžu sám tankováním N95 😁 Paliva různě střídám. Jak to víš? 😊
Zkoušel jsem to mnohokrát na různých autech a poznat to bylo vždycky zřetelně až jasně.
Porovnával jsem i různé vysokooktanové benzíny a u nás VPR podle mě nemá konkurenci.
V Německu jsem zkoušel i Aral Ultimate (102 okt.), ale tam už mi ten rozdíl proti VPR přišel prakticky neznatelný. VPR 100 a Ultimate 102 jsem porovnával konkrétně na 911 GTS (991.2).
U nás jezdím výhradně na VPR, jsou tu i Shellky (mimo dálnice) kde ho mívají za relativně slušnou cenu.
Ten rozdíl 95/100 trochu připomíná rozdíl mezi starým/špinavým a novým/čistým vzduchovým filtrem motoru.
Porovnával jsem i různé vysokooktanové benzíny a u nás VPR podle mě nemá konkurenci.
V Německu jsem zkoušel i Aral Ultimate (102 okt.), ale tam už mi ten rozdíl proti VPR přišel prakticky neznatelný. VPR 100 a Ultimate 102 jsem porovnával konkrétně na 911 GTS (991.2).
U nás jezdím výhradně na VPR, jsou tu i Shellky (mimo dálnice) kde ho mívají za relativně slušnou cenu.
Ten rozdíl 95/100 trochu připomíná rozdíl mezi starým/špinavým a novým/čistým vzduchovým filtrem motoru.
Jezdím VPower racing a rozdílů si moc nevšímám, ale jak to čtu, tak je fakt, že když už jedu na pohodu domů do toho posledního kopce, tak na 100 okt mi to kolem 95 stále v pohodě drží osmičku, na N95 to fakt asi podřadí...kopec to je docela pěkný (cyklisté ho chodí většinou pěšky)
Jezdím s novou kombíkovou M340i. která má motor jinak naladěný, a od koupě průměr 8 litrů. Ani na klobouka, ani Fitipaldi. A to má mít 1850kg. Takže motor umí jezdit za málo.
To je velká paráda :yes:
Na takovou spotřebu se s C43 nedostanu snad
ani při eco run jízdě 😁
Na takovou spotřebu se s C43 nedostanu snad
ani při eco run jízdě 😁
Parádna spotreba, ešte ma prekonávaš (8,9l), a to je moje auto ľahšie a s manuálom (aj keď ten automat skôr spotrebu znižuje než zvyšuje). :yes:
Mám 540i xdrive 2019 a dá se i pod 8...obecně pod 10 dojíždění do práce není absolutně problém. Já mám průměr 10,5 a to to fakt nešetřím
_Karel_
Cenu laku bych neskousl ani v kontextu ceny auta, je to prostě fest zlodějina. Za 90 tisíc čtyřkolka+natáčecí zadní náprava, a za 160 jiná barva laku? WTF? Tady už bych měl intenzivní pocit, že ze mě dělají vola.
Kdyby ty peníze za ten nesmysl klienti nedávali, pak by to museli dát za míň. Reálná cena toho laku bude max o pár procent dražší než běžná metalíza, tenhle příplatek je otřesný.
ProchyTom
Mrknete na spritmonitor.de. Tam zacinaji 5ky i s xdrive 250kw se spotrebou 8 litru. No ja taky jezdim z420i za 6,5 a nikdo mi neveri 😁
Good point https😐/www.spritmonitor.de/…-BMW/38-5er.html?… Začínají sice na 8, ale celkový průměr 80 aut je 10,24l. Výše jsem zmínil zdejší test Superba kde to bylo "do 8" a na https😐/www.spritmonitor.de/…/400-Superb.html?… začínají na 5 a průměr všech je 7l. To mě celkem bije do očí, zrovna obojí jsem jezdil dost 😊
Podle mě je to i tím, jací lidé to auto řídí. Dovolím si tvrdit, že majitel 540 nějaký litřík navíc fakt neřeší, oproti Supu... Co je ale pěkné, že se s tím motorem dá bez nějaké větší tortury opravdu jezdit kolem 8-9...jinak bych řekl, že kdybych jezdil fakt hodně dynamicky, mám to kolem 13, což je pořád pěkné... Jízda na prasáka je za 16
Machýrek
Ani po 3/4 roce jsem si na ně nezvyk.
Chci zase ty kulatý s ručičkama.
Naopak ovládání tempomatu na volantu se jim fakt povedlo, zatím nejlepší “nepáčkový”, co jsem měl možnost srovnat.
Chci zase ty kulatý s ručičkama.
Naopak ovládání tempomatu na volantu se jim fakt povedlo, zatím nejlepší “nepáčkový”, co jsem měl možnost srovnat.
Slibovali upgrade přístrojového štítu už na jaro. Předpokládal jsem to s FL 5er, pak s M3/4 a pořád nic. Nechápu to, kritika je pořád, prodejci to vědí, fabrika feedback dostává a stále nepřišli s nápravou.
Ani facelift 5er to nedostal? Tak to je ostuda, už o tom hovoria dlho a furt nič?!! ;-\
Celkově se FL 5er nepovedl 😞
Tak za mě naopak moc vydařený. Na originále mi vadily mohutné kryty světel, celkově málo dynamická přední část a unylá optika zadních světel. To je s FL pryč. Jen podpis LED je jak u Octavie.
Ano, to je fakt, mě ale zklamala nabídka motorů, možná kromě navýšení výkonu u 530d...čkeal jsem, že 540 aspoň zachová výkon, ale bohužel, i přes navýšení hmotnosti, instalace mild hybridu, je výkon nižší...
Treba vidi jake problemy dnes dela soft konkurenci a s heslem "kdo nic nedela nic nezkazi" radeji voli cestu funkcni jistoty 😊
Fakt nevím, hledal jsem to a nikde tu informaci nenašel. Spíš je to naše přání, resp. třeba na bimerpostu se to probíralo, že by snad měli atp., ale četls někde ofic vyjádření automobilky, že budou ty budíky nějak inovovat?
Mám tie nové budíky na X5. Oproti pôvodným v 5ke sú veľmi fajn. Krok vpred. Aspoň pre mňa. Rešpektujem, že má niekto iný názor 😊.
webpaja
Stále není opravené řádkování, co máme ještě napsat, nafotit a poslat vám, aby se konečně začalo něco dít. Tohle je strašná bída, číst rozdělená slova.
Uprimne se divim ze te bavi je na to upozornovat. Tyhle veci by uz mel vychytane i student "informatiky" z brnenske podnikatelky, a to i ten ne nejbystrejsi, ale takovy co kdyby nesledoval tlupy ostatnich studentu tak zapomene kde ma vystoupit. A kdyz by to za ty dva roky dal on, o cemz jsem skalopevne presvedcen, pak ze to tu nefunguje nemuze byt nahoda, ale zamer.
Dinar
motor je na 8er dostatečný, chápu i ten xdrive, má-li to být daily car, přesto bych asi sáhnul čistě po 40i, a klidně i po té zelené, osmičce sluší. :yes:
Xdrive je i pro daily car v našich podmínkách zbytečnost. Motor a kastle sladký 😉
Moc pěkná kombinace motoru a auta. :yes:
Moc pěkná kombinace motoru a auta. :yes:
a ta spotřeba! Kolega Machala testoval kabriolet s 840d a skončil s osmilitrovou spotřebu. Který bloud by si ještě koupil naftu?
https😐/www.auto.cz/…ez-se-zda-131707?…
https😐/www.auto.cz/…ez-se-zda-131707?…
Dva motory, jeden čas, jedna trasa a můžeš porovnávat. Taky umím zajet se stejným autem trasu za 7 a jindy za 10.
Nesrovnával bych kabrio a kupé. Nicméně do 8er bych vždy uvažoval o benzínu, u 5er už váhám.
Nesrovnával bych kabrio a kupé. Nicméně do 8er bych vždy uvažoval o benzínu, u 5er už váhám.
byla to spíše ironie. Rozhodně nevěřím půllitrovému rozdílu. nicméně kabrio je s tímhle. motorem přes 2 tuny a to může taky hrát roli...
Sluší, mnohem víc, než ta hnědobéžová metla na M8.
Akorát ten příplatek 160 litrů za barvu není zrovna malý, a to ani na tak drahé auto...
Akorát ten příplatek 160 litrů za barvu není zrovna malý, a to ani na tak drahé auto...