Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
M-A-R-S
To je úžasně, samé skvělé věci, jako napříkla😜 ....mobilem můžete s autem třeba i popojíždět. - úplně jako v Bondovce! No prostě všechno, co by každý chtěl mít ve svém AUTĚ :no:
A hlavně to prdění, to jsem si přál mít v autě celý život................................ 😉
to já tam celý život mám a nepotřebuju tablet.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jasne, zeby kazdy chcel mat v aute. Male dieta je niekedy problem nalozit do autosedacky sposobom, ze tu pockaj (vedla dalsieho auta na parkovisku), trosku vyjdem a nalozim ta. Inak rieseni situacii moze byt viac. Trosku ma zaraza, ze to neodpoji kolesa pri hre a toci to kolesami o asfalt. A dalsia vec, kedy konecne spravia kufor vpredu ako vzadu, ktory by sa normalne otvaral a nie ako kapotu, ktora sa otvara len sem tam?
:yes:
Jen Tesla neumi kola odpojit od rizeni.
Ja bych si pneumatiky neosoupaval...
S tou predni kapotou nejak nechapu.
Jen Tesla neumi kola odpojit od rizeni.
Ja bych si pneumatiky neosoupaval...
S tou predni kapotou nejak nechapu.
Z toho si nič nerob, ten pánko nad tebou to má v hlavičke všelijak čudne poprehadzované. 😉
Pri prednej kapote islo o to, ze dozadu do kufra su normalne dvere, a dopredu do kufra az take normalne nie su. Aspon nie na kazdom aute sa otvara predny kufor porovnatelne dobre, ako zadny. Aj ked tam niekto skladuje len kable, musi to otvarat packou pod volantom a Tesla neviem, ci vobec ma moznost elektrickeho otvorenia predneho kufra. Zadny tu moznost predpokladam ma.
Alfonz666
Ma například nová Kia Sorento
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jerry.Gunman
Čas u nabíječek si můžete zkrátit koukáním na vestavěný YouTube, Netflix, nebo třeba hraním závodní hry.
A nebo si můžete namísto tohoto samo-rozpadajícího se verglu koupit auto, do kterého během 5 minut natankujete dostatečnou zásobu energie na dalších 1.000 kilometrů a takovýmato ptákovinama nemusíte ztrácet čas. Je to na vás 😁
A nebo si můžete namísto tohoto samo-rozpadajícího se verglu koupit auto, do kterého během 5 minut natankujete dostatečnou zásobu energie na dalších 1.000 kilometrů a takovýmato ptákovinama nemusíte ztrácet čas. Je to na vás 😁
I ty zpátečníku. Však za pár let budeš taky poslušně postávat u nabíječky, než na tebe dojde řada.
Ja jezdim vic nez cini dojezd Tesly parkrat za rok.
Tudiz s elektromobilem stravim mozna tankovanim casu min nez ted.
O "plny" kazdy den rano - skoda slov...
PS Mam praci, ktera mi umoznuje vyuzit cas behem nabijeni... pracovne.
Tudiz s elektromobilem stravim mozna tankovanim casu min nez ted.
O "plny" kazdy den rano - skoda slov...
PS Mam praci, ktera mi umoznuje vyuzit cas behem nabijeni... pracovne.
Ja som tiez bol minule tankovat a mne osobne pride lepsie radsej 20x zastrcit a vybrat kabel, ako sa trepat na pumpu, tankovat, platit v budke a naspat domov. Ine to je cestou na dovolenku, tam radsej natankujem a pokracujem. Len tie dovolenky su par krat do roka.
mrha
Dojmy z auta, kterým jaksi chybí dojem ze samotné jízdy 😲
zlysoused
že je to auto hnusný, tak jediný, na co se hodí, je občasný závodění na semaforech.
Jednoduchosť interiéru, dotiahnutá do extrému, sa mi tiež nepáči. Ale zvonka ide o jedno
z najkrajších a najelegantnejších áut vôbec, naviac s vynikajúcou aerodynamikou.
z najkrajších a najelegantnejších áut vôbec, naviac s vynikajúcou aerodynamikou.
O aerodynamice nebude sporu, ale že by to bylo jedno z nejhezčích aut na trhu ? No nevím, že je hezká bych dokázal říct tak o Tesle S.
krása je v oku pozorovateľa.. podľa mňa najkrajší interiér.. Hold niekto potrebuje tažké baroko a
niekto čistý minimalizmus
niekto čistý minimalizmus
Keď už, tak holt a nie hold (hold=pocta). 😉 Nie že by heslo "v jednoduchosti je krása"
nič neznamenalo, ale predsa sa mi interiér trojky zdá byť fádny a prázdny. Nejaké oživenie by to predsa len chcelo. Aspoň ten rýchlomer priamo pred volantom, keď už iné nie.
nič neznamenalo, ale predsa sa mi interiér trojky zdá byť fádny a prázdny. Nejaké oživenie by to predsa len chcelo. Aspoň ten rýchlomer priamo pred volantom, keď už iné nie.
Přesně tak, krása a je v oku provozovatele, mně se to prostě nelíbí, přitom interíéry Volva jsou taky postavený na velkým tabletu, ale působí to na mě daleko líp, Tesla působí dost vykradeně.
caliban
Já v autě umím taky prdět. Jednou jsem zahnil tak mocně, až jsem se při***. A v ten moment mi konečně došlo, proč si kupují staří páprdové (rozuměj chlapy po čtyřicítce) do aut kožené sedačky.
DonVito
Kdyz neco umi BMW, tak je to COOL nova funkce.
Kdyz se jedna o Teslu, je to zbytecnost...
https😐/youtu.be/PT3NiB4ssLU
A to nemuvim o tom, kdo ma asistenty a podobny prvky vyspelejsi.
Kdyz se jedna o Teslu, je to zbytecnost...
https😐/youtu.be/PT3NiB4ssLU
A to nemuvim o tom, kdo ma asistenty a podobny prvky vyspelejsi.
Ted hleda jine EV, ktere by bylo trochu rozumnejsi, zatim nic nekoupil.
A nepletu si dve veci dohromady... nechtel jsem psat vsechny veci, ktere mi popisoval. Hlavni problem OTA updatu je stejny jako u PC a mobilou - proste si nejsi jisty, jestli se po updatu bude auto chovat stejne jako pred nim. A podle kamarada se obcas veci zmeni k horsimu (casto i k lepsimu, samozrejme).
Diky, ale za tohoto stavu si radeji koupim auto, ktere OTA updaty nepotrebuje a chova se za celou dobu jeho zivotnosti stejne. Problemu s update si uziju dost u PC a mobilu, u auta by mi to vadilo fakt hodne.
BTW, stará obchodní poučka říká, že je-li něco ZADARMO, pak cenou za to jste vy sám...
Silných řečí jako když nasörö -a počet arguzmentů a faktů čistá nula
Stenlí (pouze ve svých představách moudrý to muž, který úsloví "je blbej, jak daleko vidí" dostojí až tehdy, až bude státi na vrcholu Gerlachovského štítu s dalekohledem na oku) píše o dokupování výbavy - tedy dálkovém dokupování toho, co v tom auťáku nejni.
BTW, kdybychom to vzali doslova, tak "dokoupit na dálku" se dá téměř cokoli a u kohokoli, problém je spíše s montáží...
Tak se ptám, jak se na dálku a po síti dá změnit zavěšení kol nebo co já vím třeba barva a materiál potahů sedadel. Přiznám se, že toto si nějak představit nedokážu - ale Stenlí s tím evidentně zkušenosti má, když to tu tak halasně prosazuje.
BTW, podobně to měly i AZNP Mladá Boleslav, když jeden z rozdílů mezi Škodou 105 L (posledních sérií) a Škodou 105 LS spočíval v tom, že "eLko" mělo v přístrojovém štítu několik kontrolek nezapojených, zatímco u "eSeLka" zapojené byly. A za určitý poplatek ti je zapojili i v servisu. Takže, voiláááááááá, nic nového pod sluncem 😁
Ale abychom to nezakecali - jak to tedy je s tou "na dálku dokupovanou výbavou"? Jak se dá se na dálku a přes noc změnit zavěšení kol a jak se dají změnit ta sedadla? Á propos - ta sam😲dundávací střecha typu targa https😐/autozine.cz/…trzenou-strechu/ , to byla také na dálku dokupovaná výbava a nebo je naopak ve standardu a "na dálku" si musíš dokupovat střešní panel, který na svém místě vydrží déle, než dvě hodiny po odjezdu od dealera?
Já jen abych v tom nedej pánbůh neměl zmatek. To víš, prostému člověku jest zatěžko pochopit tak vysokou míru geniality, kterou se vyznačují zejména zdejší orální příznivci elektromobility všeobecně a Tesly zejména... 😉 😁 😉 😁 😉 😁
Bohužel většinou jde o vzhled a image... Tak to prostě je, ale když na to většina kupujících nepřistoupí tak se to změní. Trh funguje a nabízí lidem co většinově chtějí.
Točení na místě - všímáš si jak lidi např parkují s posilovačem. Bez pohybu z dorazu do dorazu není nic co by bylo výjímka.