Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
hugino
Tu je v texte presne napísaný problém prakticky všetkých Ázijských áut.Nemôžeš si ich nakonfigurovať ako chceš ale ak chceš niečo navyše tak si musíš vybrať paket kde zas môžu byť položky ktoré nepotrebuješ ale aj tak ich musíš zaplatiť.Pri Európskych autách si môžeš dohadzovať jednotlivé položky alebo takisto pakety a to vidím ako velké plus.Za mňa z tejto dvojice jednoznačne BMW. :yes:
Za mě z této dvojice jednoznačně lepší auto Toyota :yes:
EDiT díky požadavkům Toyoty je to nejlepší BMW Z4 = díky požadavkům Toyoty s lepším podvozkem než několikanásobně dražší i8
EDiT díky požadavkům Toyoty je to nejlepší BMW Z4 = díky požadavkům Toyoty s lepším podvozkem než několikanásobně dražší i8
no neviem, nedávno som zhodou okolností pozeral test od Čabáka (autospeed) a ty s tvojou výškou (ak je pravda že máš cca 190) by si z toho nevidel vôbec do strán. 😊 Takže je dosť otázne čo je lepšie a pre koho. 😁
No POMĚR stran rozvoru a rozchodu = zůstane ideální ať řidič měří kolik chce 😄
Bohužel mě je Supra dost malá = blbě se nastupuje eště hůř vystupuje. Což ale nic nemění na tom že je :yes: :yes:
Bohužel mě je Supra dost malá = blbě se nastupuje eště hůř vystupuje. Což ale nic nemění na tom že je :yes: :yes:
Mozno bejvavalo, teraz ked sa lepsie pozries, aj europske znacky predavaju safety packy, infotaiment, winter atd, a niekedy je nemozne kupit co chces. Napr. Nik nepredava mrtvy uhol samostatne, vzdy je v nejakom blbom packu, kde je dalsich 5 zbytocnosti, alebo chces mirror link, a android auto a musis si kupit navi pack, ale potom ti to je na prd. Alebo to vobec nejde skombinovat s tou vybavou. A mohol by som pokracovat, napr. Ma napada obmedzena farebna skala pre m paket u bmw
Anonym
dal jsem jenom první odstavce a připomíná to debatu se svědky jehovovými, hamunou nebo teslafans. Nebo jen s římskokatolickým bigotním věřícím, když se ho zeptáš na inkvizici.
Máro, ať chceš nebo ne a blábolíš cokoliv...JE TO BMW.
Ty trapáku.
Máro, ať chceš nebo ne a blábolíš cokoliv...JE TO BMW.
Ty trapáku.
Viz já 8:20 = zdrojů i v češtině je dostatek
Že ty věcem nerozumíš neznáš atd. = neznamená že ti co jo sou svědci = sou prostě jen znalejší inteligentnější a tak 😄
Že ty věcem nerozumíš neznáš atd. = neznamená že ti co jo sou svědci = sou prostě jen znalejší inteligentnější a tak 😄
Emel
Auto postavené pro šestiválec s čtyřválcem pod kapotou mi velký smysl nedává. Chtěl bych to s manuálem... cena 1,2M je vysoká. Vlastně... nejlepší by bylo šoupnout tenhle motor do GT-86, zvednout cenu o 80-100t a vymalováno 😉
Šestiválcová Supra, to je jiná... i tam je cena vyšší a radši bych to s manuálem, ale jako celek mi to dává větší smysl, to bych si třeba v garáži představit uměl... já kabriolety nemusím.
PS: srovnání pružnosti na pětku mezi 6MT a 8AT bych nepřikládal větší význam.
Šestiválcová Supra, to je jiná... i tam je cena vyšší a radši bych to s manuálem, ale jako celek mi to dává větší smysl, to bych si třeba v garáži představit uměl... já kabriolety nemusím.
PS: srovnání pružnosti na pětku mezi 6MT a 8AT bych nepřikládal větší význam.
Pružnost = je při ježdění důležitější než klišé 0-100
Ad převodovka https😐/autobible.euro.cz/…-nas-nesezenete/ :😉
Ten manuál u malýho auta a 285kW https😐/www.auto.cz/…edine-ale-134259 to už je spíš na automat. Připomenu že nedávná super pecka BMW 850i V12 měla výkony 160 (840i) až 240kW. Finálová nejvýkonnější varianta CSi pak V12 5,6 výkon 280kW
V Toybaru není o čem = JASNĚ manuál. U Supry by MOHL být v nabídce ale.. viz předchozí odstavec
Tady https😐/www.novinky.cz/…i-verzi-40336930 bude asi taky jen automat 😄
Ad převodovka https😐/autobible.euro.cz/…-nas-nesezenete/ :😉
Ten manuál u malýho auta a 285kW https😐/www.auto.cz/…edine-ale-134259 to už je spíš na automat. Připomenu že nedávná super pecka BMW 850i V12 měla výkony 160 (840i) až 240kW. Finálová nejvýkonnější varianta CSi pak V12 5,6 výkon 280kW
V Toybaru není o čem = JASNĚ manuál. U Supry by MOHL být v nabídce ale.. viz předchozí odstavec
Tady https😐/www.novinky.cz/…i-verzi-40336930 bude asi taky jen automat 😄
Co to je za blábol? Auto postavené pro... pro kterou motorizaci je postavené třeba pětkové BMW?
Je postavené tak, aby ustálo silné šestiválce... a s příslušnýma úpravama třeba i víc. Pokud do toho dáš nějaký dvoulitr, tak to samozřejmě fungovat bude, jen je to trošku mrhání talentem... což asi u limuzíny vadí míň, než u sporťáku.
Já jsem četl pochvalné recenze třeba na MX-5 1.5i, jak je to hravé a zábavné auto... ale sám bych si to nekoupil.
Ale jinak samozřejmě každému dle jeho gusta.
Já jsem četl pochvalné recenze třeba na MX-5 1.5i, jak je to hravé a zábavné auto... ale sám bych si to nekoupil.
Ale jinak samozřejmě každému dle jeho gusta.
Sorry ale nesmysl = viz před 30ti lety to BMW 8er 160-240kW a pak nejvýkonnější spec. verze 280kW
Takhle to bylo VŽDY a výkon dnešních i R4 rsp. vlastně i R3 https😐/www.auto.cz/…ci-jezdec-136273 co má vyšší výkon než to BMW 830i
Takhle to bylo VŽDY a výkon dnešních i R4 rsp. vlastně i R3 https😐/www.auto.cz/…ci-jezdec-136273 co má vyšší výkon než to BMW 830i
Lehčí čtyřválec naladěný na stejný výkon pojede lip.
Důležitý je výkon, ne počet válců.
Důležitý je výkon, ne počet válců.
Teoreticky. Teoreticky bys mohl naladit dvoulitr na 250kW... a pak zjistit, že ten třílitr stejně jede líp.
Prakticky https😐/www.auto.cz/…-421-koni-129988
Supra s R4 se líp ovládá než s R6 = tomu AMG R4 Supra R6 s asi lepším podvozkem ale NEujede, ale naopak
Supra s R4 se líp ovládá než s R6 = tomu AMG R4 Supra R6 s asi lepším podvozkem ale NEujede, ale naopak
Už jsem tu dával odkaz na společný test R4 a R6,
Autor popsal slabsi Supru jako zábavnější... nejel
Jsem ani jednou upřímně takže přímý závěr ee
Autor popsal slabsi Supru jako zábavnější... nejel
Jsem ani jednou upřímně takže přímý závěr ee
Viděl jsem jiný test, kde se jako zábavnější brala Miata 1.5 než 2.0
Viděl jsem ještě jiný test, kde byla jako lepší hodnocená Astra 1.0T proti Astře 1.4T
I jsem slyšel, že je 1.0TSI lepší než 1.5TSI nebo 1.0VTEC než 1.5VTEC
Za sebe píšu, že tomu moc nevěřím... a určitě je to do nějaké míry subjektivní... a třeba bych testerovi zrovna u Supry dal za pravdu, kdo ví.
Z druhé strany... za 1.2 toho dneska moc nekoupíš... ta cena není tak marná, ono BRZ už taky není pod 800.
Viděl jsem ještě jiný test, kde byla jako lepší hodnocená Astra 1.0T proti Astře 1.4T
I jsem slyšel, že je 1.0TSI lepší než 1.5TSI nebo 1.0VTEC než 1.5VTEC
Za sebe píšu, že tomu moc nevěřím... a určitě je to do nějaké míry subjektivní... a třeba bych testerovi zrovna u Supry dal za pravdu, kdo ví.
Z druhé strany... za 1.2 toho dneska moc nekoupíš... ta cena není tak marná, ono BRZ už taky není pod 800.
No tady to je o VÝHODÁCH 4válce https😐/www.novinky.cz/…-vyhody-40309996 který má naprosto dostatečný výkon = pro jízdu po okreskách apod. Rozdíl poznáš leda při velmi vysokých rychlostech mimo povolené limity na 99% planety
R6 je JAKO pro POCIT jasně lepší = na ježdění (bohužel) spíš naopak
R6 je JAKO pro POCIT jasně lepší = na ježdění (bohužel) spíš naopak
Bývala doba, a není vůbec dávná, kdy se slova na řádcích dělila jak u bělochů, nikoli na jednom řádku půlka slova a druhém zbytek. Zase nějaká prasečina místních IT amatérů? To fakt tluče do očí.
Súhlas. Ostré športové kupé, fakticky jednoúčelový stroj v tejto cenovej kategórii si pýta jednoznačne šesťvalec. Ako bolo povedané, dvojliter má dosť výkonu a určite parádnu dynamiku, len to proste akosi nebude ono, ten zvuk a charakter hrajú pri športiaku oveľa väčšiu rolu ako pri sedane. Proste ak Supru, tak s R6.
U Z4 je to trochu iné, síce tam by som tiež uprednostnil R6 (jazdil som s ním a bol som nadšený, pričom polovicu dojmu robil práve ten motor), ale Z4 je predsalen roadster, určený aj na korzovanie so stiahnutou strechou a tam tá dynamika nemusí byť úplne zásadná. Takže ak by nevydalo na R6, v pohode by som bral aj R4. A keď už R4, tak ten slabší 20i než 30i. A to hlavne kvôli manuálu. Proste auto pre zábavu viac ocením väčšiu interakciu s autom cez manuál a obetoval by som kvôli tomu aj trochu výkonu.
U Z4 je to trochu iné, síce tam by som tiež uprednostnil R6 (jazdil som s ním a bol som nadšený, pričom polovicu dojmu robil práve ten motor), ale Z4 je predsalen roadster, určený aj na korzovanie so stiahnutou strechou a tam tá dynamika nemusí byť úplne zásadná. Takže ak by nevydalo na R6, v pohode by som bral aj R4. A keď už R4, tak ten slabší 20i než 30i. A to hlavne kvôli manuálu. Proste auto pre zábavu viac ocením väčšiu interakciu s autom cez manuál a obetoval by som kvôli tomu aj trochu výkonu.
Důvod jsou zase ty emise CO2. R6 by prostě chlastal tolik, že to je v současným světě (zejména v EU) nerealizovatelný. Buď rád za ten oturbenej R4. Mohlo to dopadnout nějakým hybridem s variátorem. Emise CO2 sice taky zdaleka neplní, ale asi to ještě na výpalným nestojí tolik, aby se to nedalo homologovat a prodávat.
Emise CO2 = je JEN forma vyjádření SPOTŘEBY
A tady má vliv víceméně nula prd = zato viz https😐/www.novinky.cz/…-vyhody-40309996 dvě výhody trochu zkušenější lepší řidič (a jen takový si tyhle auta užije) pozná
Že dnešní R4 a dokonce R3 192kW má výkony nedávných velkých motorů třeba v tom BMW 8er 160-240 a později maximální verze CSi 280kW = to je jiná. A pro chování ovládání vozu viz odkaz i uložení motoru je LEPŠÍ když je to menší motor
A to nemluvím o R3 koenigsegu 600 koní z benzínovýho R3 plus 3 elektromotory hybrid 1700 koní = zrychlení 1,9 s a maximálka 400 km/h. To eště nedávno nedal ani ten V12
A tady má vliv víceméně nula prd = zato viz https😐/www.novinky.cz/…-vyhody-40309996 dvě výhody trochu zkušenější lepší řidič (a jen takový si tyhle auta užije) pozná
Že dnešní R4 a dokonce R3 192kW má výkony nedávných velkých motorů třeba v tom BMW 8er 160-240 a později maximální verze CSi 280kW = to je jiná. A pro chování ovládání vozu viz odkaz i uložení motoru je LEPŠÍ když je to menší motor
A to nemluvím o R3 koenigsegu 600 koní z benzínovýho R3 plus 3 elektromotory hybrid 1700 koní = zrychlení 1,9 s a maximálka 400 km/h. To eště nedávno nedal ani ten V12
Já neříkám, že se z toho R4 nedá vydojit velikej výkon. Jenže z toho R6 se dá dostat logicky víc. Pravda je, že třeba v F1 byla nejlepší éra, když tam jezdili 1,5 v turbu a dávali 1400 koní. Ovšem ta životnost nic moc. Líbí se mi jak ty se upínáš na ty kusovky, který jsou k vidění, tak v muzeích nebo na výstavách. Jedno jestli Lexus RCF Track edition s objemem výroby 400 kusů pro celý svět nebo ještě větší kusovka Koenigsegg.
2 litr MB AMG dává 310kW = jo R3 1.0 se určitě prodá víc = ale dávno to není o kusovkách
Jo MĚ je sympatickej V8 atmo https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a viz Vaculík velmi chválí že mj dík kombinaci přímýho a nepřímýho vstřiku je to proti D3 konkurenci i velkej držák = ale to neznamená že ten R3 192kW stejnýho výrobce nebo ten Koenigseggu se budou sypat
RCF Track edition je sice limitka = ale jinak ten V8 je STEJNEJ i v základní běžný verzi za 2,6 mega a je to FURT ten samej starej Toyota V8 https😐/en.wikipedia.org/…Toyota_UR_engine#2UR co byl v prvním Lexu IS-F a https😐/www.auto.cz/…-atmosferu-96355 a https😐/www.auto.cz/…z-m5-video-89688 a tady https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 a teď nově https😐/www.auto.cz/…zeni-roku-136296
Jo MĚ je sympatickej V8 atmo https😐/www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 a viz Vaculík velmi chválí že mj dík kombinaci přímýho a nepřímýho vstřiku je to proti D3 konkurenci i velkej držák = ale to neznamená že ten R3 192kW stejnýho výrobce nebo ten Koenigseggu se budou sypat
RCF Track edition je sice limitka = ale jinak ten V8 je STEJNEJ i v základní běžný verzi za 2,6 mega a je to FURT ten samej starej Toyota V8 https😐/en.wikipedia.org/…Toyota_UR_engine#2UR co byl v prvním Lexu IS-F a https😐/www.auto.cz/…-atmosferu-96355 a https😐/www.auto.cz/…z-m5-video-89688 a tady https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 a teď nově https😐/www.auto.cz/…zeni-roku-136296
Každá motorizace může někomu dávat smysl. Za
Atmosférických časů byl dvoulitr málo ale dneska je to jinak...
Atmosférických časů byl dvoulitr málo ale dneska je to jinak...
Nemyslím si, spoustě lidí čtyřválec postačí. Zrovna tento konkrétní v tomto konkrétním autě jede velmi slušně. Obecně mi přijde na hlavu rozumovat u auta, proč si nepřiplatit za silnější motor. Je v nabídce, je levnější, jede no problem 250, zrychluje pod 6...
jenda
Prosím opravte cenu u Z4 před příplatky a po příplatcích.
ProchyTom
Mel sem z4 r6 motor 3i z roku 2013. To navrhla zenska jako jediny auto u bmw. Bylo to proste pekny auto, malo najeto, peknej zvuk, nedojebany. Mel sem ho rad, ale jizdne me nepresvedcilo. Ten predek dlouhej a tezkej. Jasne, bylo to takovy gt pro dva. Stylovka. Dali jsme v tom pekne alpy, super, ale tenkrat jsem jeste chtel trochu zabavy a tahle zabava me netankovala. Takze 4val bude lehci a asi i zabavnejsi
e85 moc gt nepřipomíná, je tvrdé na runflatech až uskákané, v zatáčkách podle mne velmi zábavné. Se čtyřválcem zrovna tehdejší z4 nestála za nic.
E85 stála jako zábavné auto docela z prd. Supra je na tom úplně jinak - nejvíc mi sedí popis, že to je rychlejší, prudší a agresivnější GT86. S šestilválcem mě bavila víc než dostatečně 😄
StigPohlafsson
Hezke srovnani.
Co usporadat velky test takovych sportovnich aut se 4 valcovym motorem o objemu 2000 ccm do 2500 ccm ? 😄
BMW Z4
Porsche 718 Cayman
Toyota Supra 2.0
Audi S3 Sportback
Audi TT RS
Chevrolet Camaro
Mustang EcoBoost
Mercedes C kupe
Urcite by se nasla jeste dalsi auta 😁 :yes:
Co usporadat velky test takovych sportovnich aut se 4 valcovym motorem o objemu 2000 ccm do 2500 ccm ? 😄
BMW Z4
Porsche 718 Cayman
Toyota Supra 2.0
Audi S3 Sportback
Audi TT RS
Chevrolet Camaro
Mustang EcoBoost
Mercedes C kupe
Urcite by se nasla jeste dalsi auta 😁 :yes:
pirata.della.strada
Nová generace Z4 je o poznání celkově lépe udělaná. Nicméně s motorem 30i (4 válec) není sice vůbec špatná, ale varianta M40i s 8°automatem z ní dělá o poznání jiné auto - v této variantě to má opravdu význam :yes: Motorizace 20i je bezpředmětná v jakémkoli současném BMW.
Ta minulá gerenace měla výhodu, že se ještě dala sehnat s atmosférickým 6 válcem což pro někoho je svatý grál, nicméně s motorizací 35is a dvouspojkovou převodovkou jezdí taky velmi dravě.
Také je zásadní rozdíl v technologii skládací střechy, kdy minule byla pevná, nyní je zase látková = více místa v kufru, méně hmotnosti, za mě žádný problém.
Výrazně se zvětšil prostor pro řidiče a spolujezdce uvnitř. To je poměrně důležitý aspekt. Pokud nejste zakrslík (nemyslím špekoun) tak býval dost problém. Kdo chce roadster pro dva s pořádným ostrým svezením a nechce vyhodit peníze do kanálu nějakým teplým Boxterem apod. tak Z4M40i je skvělá varianta. Zvažoval bych snad ještě F-Type cabrio, taky super :-! :yes:
Ta minulá gerenace měla výhodu, že se ještě dala sehnat s atmosférickým 6 válcem což pro někoho je svatý grál, nicméně s motorizací 35is a dvouspojkovou převodovkou jezdí taky velmi dravě.
Také je zásadní rozdíl v technologii skládací střechy, kdy minule byla pevná, nyní je zase látková = více místa v kufru, méně hmotnosti, za mě žádný problém.
Výrazně se zvětšil prostor pro řidiče a spolujezdce uvnitř. To je poměrně důležitý aspekt. Pokud nejste zakrslík (nemyslím špekoun) tak býval dost problém. Kdo chce roadster pro dva s pořádným ostrým svezením a nechce vyhodit peníze do kanálu nějakým teplým Boxterem apod. tak Z4M40i je skvělá varianta. Zvažoval bych snad ještě F-Type cabrio, taky super :-! :yes:
ProchyTom
Zkratka GT, je druh vysokovýkonného luxusního automobilu navrženého pro cestování vysokými rychlostmi na dlouhé vzdálenosti. Nejčastějším typem je dvoudveřové kupé s celkově dvěma či čtyřmi sedadly.
ProchyTom
“Motorizace 20i je bezpředmětná v jakémkoli současném BMW.” No, mam taky jedno 20i a je to vyborne auto na kazdy den. Motor neslysis, spotrebu mam 6,5, podvozek mam Mkovej, takze po dlouhý dobe auto, ktery nemam problem ze je premotorovany. Pritom pohodlny, miminko i babku kdyz vezu k doktoru tak mi tam nelita a libi se ji to ticho. Plyn reaguje ciste, prevodovka radi super. No a pritom necelejch 200 koni postaci k bezpecnymu predjeti i s rodinou. Tolik k tomu co je bezpredmetne.
Pokud se bavíme o G20 320i? ...tak to gratuluju.Vždycky je zásadní si vybrat auto přesně pro sebe, podle toho co každýmu vyhovuje, pokud to tak je tak super. Věř mě, že mám ty auta odzkoušení v "realitě" a né od počítače.
O "přemotorovanosti" se asi nebudem bavit, do toho asi zasvěcenej moc nebudeš, takže v pořádku. Pokud máš Mpaket, škoda M sportovního podvozku - zbytečně tvrdej. Lepší varianta zvolit "standartní podvozek" pokud chceš ušetřit 16 000,- kč a nekoupit si perfektní Adaptivní. Spotřeba se u tohoto auta o kterým mluvím reálně pohybuje o kolo 10l/100km a dynamika je velmi nízká. V každým případě 100% doporučuju verzi toho samého motoru označenou dnes 30i která má výrazně lepší parametry a zvuk a dá se s ní jezdit za stejně nebo za míň. :yes:
O "přemotorovanosti" se asi nebudem bavit, do toho asi zasvěcenej moc nebudeš, takže v pořádku. Pokud máš Mpaket, škoda M sportovního podvozku - zbytečně tvrdej. Lepší varianta zvolit "standartní podvozek" pokud chceš ušetřit 16 000,- kč a nekoupit si perfektní Adaptivní. Spotřeba se u tohoto auta o kterým mluvím reálně pohybuje o kolo 10l/100km a dynamika je velmi nízká. V každým případě 100% doporučuju verzi toho samého motoru označenou dnes 30i která má výrazně lepší parametry a zvuk a dá se s ní jezdit za stejně nebo za míň. :yes:
ProchyTom
Tak ja nejsem borec jako ty, ale co me nebavilo kazdodenne byl premotorovany mustang 500 plus koni a nekdy u predokolky mini jcw 225 koni, ale dobre, nejsem takovej borec ve stylu “ty auta znam”. Ja normalne dal penize a nechal to na sebe prihlasit a zaplatil pojistku a prijel s tim domu a servisoval a takovej normalni zivot. Viz ze nejaky auto jezdí za tolik a tolik realne. Takze klidne ti nechám spotrebu 10 litru u 135kw benzinu a ja zitra pojedu opet za svych 6,5. Tech 17tis km co jsem najel a je tam ta spotreba ulozena je asi z bmw na dalku nejak upravena, ale dekuju ze jsem si diky tobe uvedomil ze mam motor v poradku a nezere jak blbec.. Mam Mkovej podvozek protoze se mi to tak líbilo. Chapes? Proste prijdes, svezes s nekolika autama a reknes si co se ti libi. Tobe, ne nekomu jinymu ty trenére bezpředmětnej. Ale delas to hezky, pises kultivovane az to vypada ze ze zadku vypadnou venusiny kulicky ale pritom si hrajes na svem pisecku. Pekny, asi to chvilku trva, uplne z toho sala ta soustredenost. Prague styl jak vysitej. Ale koncim, zase jeden zbytecny a bezpredmetny borec.
ProchyTom
A to sis ani neprecetl ze jsem mel z4 e85 coz bylo vic gt nez sportovec? A ze reaguju na toho kdo povida o z4 s kterym se mozna svezl ale spis cetl test. Ja jsem to auto mel dva roky, ale nevadi, opet trener co mu neco prijde a neco si mysli ale pritom nevi. Ale nevadi, mas uz dva palečky hore, jedes krutej styl. Je to mrzuté jezdit s autem co nechces..
KANKUNEN
Každý si zapamatuje, že se jedná o záchranku.
No viz můj úvodní odkaz = ono to je od hasičů až po policii 😁
Ta záchranka je jen střed :-!
EDIT ale ta furt dokola reakce CO NEVIM co JÁ neznám TO NEEXISTUJE = ta je neskutečná 😲 :😉 😒]
Přitom ti chytřejší už dááávno říkali https😐/www.mamtalent.cz/…-nic-nevim.phtml?… nebo viz my co si nechali udělat díru do hlavy https😐/www.kinobox.cz/…770-recenze-dark "KAPKU VÍŠ OCEÁN NEVÍŠ" 😉
Ta záchranka je jen střed :-!
EDIT ale ta furt dokola reakce CO NEVIM co JÁ neznám TO NEEXISTUJE = ta je neskutečná 😲 :😉 😒]
Přitom ti chytřejší už dááávno říkali https😐/www.mamtalent.cz/…-nic-nevim.phtml?… nebo viz my co si nechali udělat díru do hlavy https😐/www.kinobox.cz/…770-recenze-dark "KAPKU VÍŠ OCEÁN NEVÍŠ" 😉
Kdepak 😁
Nejlepší číslo je 1911 - s případným dovětkem A1 😁
A když se k tomu ještě připojí přípodotek 45 ACP, pak jsou všechny problémy vyřešeny 😁
Nejlepší číslo je 1911 - s případným dovětkem A1 😁
A když se k tomu ještě připojí přípodotek 45 ACP, pak jsou všechny problémy vyřešeny 😁
webpaja
Rozhodilo se vám formátování diskuzí. To to vidíme jen my, nebo to někdo opraví???
Mig_35
Supra 2.0 vs 3.0
https😐/www.cnet.com/…rst-drive-review
https😐/www.thedrive.com/…at-lacks-an-edge
https😐/www.slashgear.com/…s-more-27630783/
https😐/www.automobilemag.com/…erformance-0-60/
https😐/www.hagerty.com/…pra-3-0-and-2-0/
v testech se opakuje totéž, lépe řiditelná, zábavnější, s horším zvukem. v podstatě jsem nenašel ani jeden test, kde by autor napsal "jednoznačně šestiválec"...
https😐/www.cnet.com/…rst-drive-review
https😐/www.thedrive.com/…at-lacks-an-edge
https😐/www.slashgear.com/…s-more-27630783/
https😐/www.automobilemag.com/…erformance-0-60/
https😐/www.hagerty.com/…pra-3-0-and-2-0/
v testech se opakuje totéž, lépe řiditelná, zábavnější, s horším zvukem. v podstatě jsem nenašel ani jeden test, kde by autor napsal "jednoznačně šestiválec"...
webpaja
...dnes jsem jich pár viděl na okruhu a smekám před těmi, co tvrdí, že se jim líbí i za střízliva.
Tahle fotka dokonale vystihuje bezradnost a dojem toho, že už je po několika dopravních nehodách😒br />
https😐/www.auto.cz/…vnatelne-zaklady?…
Rozdíl charakterů je snad nabíledni, proč by BMW Toyotě poskytovalo techniku pro přímého konkurenta? Z4 je i v top motorizaci spíše pohodový a hodný roadster, Supra samosebou roadsterem není a zajisté větší ostrost byla součástí dohody automobilek.
Tahle fotka dokonale vystihuje bezradnost a dojem toho, že už je po několika dopravních nehodách😒br />
https😐/www.auto.cz/…vnatelne-zaklady?…
Rozdíl charakterů je snad nabíledni, proč by BMW Toyotě poskytovalo techniku pro přímého konkurenta? Z4 je i v top motorizaci spíše pohodový a hodný roadster, Supra samosebou roadsterem není a zajisté větší ostrost byla součástí dohody automobilek.
Ten extrémní BOJ PROTI nadprůměru dokonce spíš anomálií v tuctové nabídce ostatních výrobců = dovedeš (si) říct PROČ?
Mám to opačné = chci aby podobně výjimečných aut bylo víc. Neboj větší šance jsou na tvé straně
Mám to opačné = chci aby podobně výjimečných aut bylo víc. Neboj větší šance jsou na tvé straně
V jiných barvách vypadá lip, nová čtyřka nezná barvu, která by k ni byla milostivá 😊
JdetedopicestimzkurvenymradkoVanim :no:
JdetedopicestimzkurvenymradkoVanim :no:
Dnes jak říkám jsem jich viděl několik a ještě jsem nenašel barvu ve které by ta nabouraná karoserie měla lepší vzhled. Mě se oproti tomu Z4 líbí, i když nechápu proč nevypadá přesně jako koncept.
Chce to asi nějaký body-kit, správně úchylný, třeba tohle je nádhera
https😐/www.tuningblog.eu/wp-content/uploads/2020/02/Street-Hunter-Widebody-Kit-Toyota-Supra-A90-Airride-Tuning-6.jpg
https😐/www.tuningblog.eu/wp-content/uploads/2020/02/Street-Hunter-Widebody-Kit-Toyota-Supra-A90-Airride-Tuning-6.jpg
Já tyhle věci á la rychle a zběsile nemusím. Tohle je extra úchylárna 😁
K japonskému sportaku mi to sedí... sushi neni guláš 😊
NSX nebo původní Supry nepotřebovaly žádnou úchylárnu. Vem si jak vypadaly první dvě generace Eclipse nebo 3000GT, nebo 300ZX. Všechno krásná auta.
Tady měli japonci díky koupené platformě, motorům, převodovkám a v zásadě celému interiéru spoustu času na design. Ani to nepomohlo.
Když je Supra skvělé auto, tak nechápu proč by nemohla být i pohledná.
Tady měli japonci díky koupené platformě, motorům, převodovkám a v zásadě celému interiéru spoustu času na design. Ani to nepomohlo.
Když je Supra skvělé auto, tak nechápu proč by nemohla být i pohledná.
No... je to trošku střet s realitou. Koncept FT-1 byl nádherný... ale výsledné auto je prostě o kus užší a vyšší a holt to není ono.
Jasně, museli napasovat kastli na hardware BMW, takže ke kompromisům došlo. Samozřejmě je člověk rád za RWD kupé na trhu. Jen vzhled je nepovedený a hýkalové co tu oslavují techniku Toyoty, jakoby to byl čistě jejich vývoj nejsou ani k smíchu, spíš k pláči.
Možná hlavně ty tvary mrzí, když už Toyota dostala výborný základ, který přiostřila a nakonec ho oblékla do divně boubelatých tvarů, které prostě vizuálně nesedí.
Možná hlavně ty tvary mrzí, když už Toyota dostala výborný základ, který přiostřila a nakonec ho oblékla do divně boubelatých tvarů, které prostě vizuálně nesedí.
Hele nechtěl by sis NEJDŘÍV přečíst něco o vývoji týhle generace a až PAK o tom psát?
Nepsal by si CO SIS ZROVNA VYMYSLEL = sorry pájo ale propadáš se úplně pod dno zcela mimo realitu. Už od toho ODMÍTÁNÍ co říkal vaculík o podvozkovém dílu 3er vs Okta = myslím ODMÍTÁNÍ to probrat a místo toho SI VYMÝŠLET a radši ho roky furt pryč urážet. Je to blbý ale měl prostě pravdu = bylo to JEN menší horší vs větší lepší díl = bohužel přesně obráceně než by to mělo být = v prémii vs mainstreamu. Proč ty si zvolil cestu = navždy ho budu za fakt (který většina recenzentů možná ani neví a neřekne) urážet = to fakt netušim
Já radši lidi co to říkaj narovinu https😐/www.autoforum.cz/…-obvykle-nebral/
No a to samý tady = prostě si TRVÁŠ na SVÝM jak to CHCEŠ vidět ty
Nepsal by si CO SIS ZROVNA VYMYSLEL = sorry pájo ale propadáš se úplně pod dno zcela mimo realitu. Už od toho ODMÍTÁNÍ co říkal vaculík o podvozkovém dílu 3er vs Okta = myslím ODMÍTÁNÍ to probrat a místo toho SI VYMÝŠLET a radši ho roky furt pryč urážet. Je to blbý ale měl prostě pravdu = bylo to JEN menší horší vs větší lepší díl = bohužel přesně obráceně než by to mělo být = v prémii vs mainstreamu. Proč ty si zvolil cestu = navždy ho budu za fakt (který většina recenzentů možná ani neví a neřekne) urážet = to fakt netušim
Já radši lidi co to říkaj narovinu https😐/www.autoforum.cz/…-obvykle-nebral/
No a to samý tady = prostě si TRVÁŠ na SVÝM jak to CHCEŠ vidět ty
Mjo... ale tak ten koncept byl ultimativní "placka", to prostě nebylo zralé na produkční auto v týhle kategorii (ještě poměrně dostupného sporťáku). Spíš... tam je vidět, jak třeba ta světla na konceptu fungujou... a na produkčním autě už pak jsou moc blízko u sebe na to, aby působila nějak dynamicky.
https😐/i.pinimg.com/…e47d59e19bf9.jpg
That said... já bych to kousnul 😄
https😐/cdn-ds.com/…a_o-1038x375.jpg
https😐/i.pinimg.com/…e47d59e19bf9.jpg
That said... já bych to kousnul 😄
https😐/cdn-ds.com/…a_o-1038x375.jpg
Jj mě s líbila, než jsem ji viděl na živo, je to fakt divný, ne vyloženě hnusný, ale divný.
....souhlasím s tím, že Supra vypadá dost divně. Ale co nesouhlasím, že by Z4M40i byl "pohodový a hodný roadster" - je to sakra rychlá kousavá ***, stačí jen malinká nečistota na silnici a máte hooodně co dělat. A skutečně, BMW sdílí s Toyotou Supra spoustu dílů a technologií. Je to patrné pouhým okem.. (brzdy, interierové prvky atd) :-! :yes:
Ale neeee. Abych si se Z4 trošku užil, tak kvůli její až nebavorské hodnosti a netečnosti musí přijít aspoň náznak severského švihu, než se vydá zadek na výlet 😉 Sem si jaký výkon to auto má a jak se chovávala auta před pár lety. Je to velmi, velmi hodný auto. 😄
Kvůli jízdě po změněném povrchu bych o kousavosti rozhodně nemluvil. To je věc řidiče, musí vědět po čem jezdí.
Kvůli jízdě po změněném povrchu bych o kousavosti rozhodně nemluvil. To je věc řidiče, musí vědět po čem jezdí.
Supra pro mě je auto u kterého jsem vnímal možná největší rozdíl mezi fotkama a realitou. Na fotkách mi přijde ohavná, na živo se mi regulérně líbí - všechny ty nesmyslné linky mi prostě sedly, zapadají, nevadí... A při pohledu z výšky typického evropského muže je to prostě pořád rozkročené a docela placaté 😄
Ja ji na obrazku taky nemusel, na zivo to bylo vyrazne lepsi a po 2 mesicich v garazi ji miluju. Nutno rict, ze hodne dela barva, ja vzal cernou, zanikly detaily a kudrlinky, zustal profil a proporce 🥰
https😐/auto-mania.cz/…ni-mozna-nevite/
Zlatý poměr je 1,618.
Tady mluvíme o poměru rozvoru a rozchodu podvozku auta
Stejně jako poměr hmotnosti 50:50 http😐/www.classicblog.cz/…tu-a-je-suprova/
S matematikou a popravdě nevím proč ten poměr 1,618 na nás působí optimálně opticky = tohle nemá nic společnýho. Asi že to je poměr který používá i matka příroda = a jsme na něj zvyklí nebo tak něco 😉
Ptam se, proc zrovna 1,55 a proc by se tomu melo rikat "zlaty pomer". Jednoducha otazka.
No POPLETL sis to = to je celý
Poměr hmotnosti 50:50 a poměr stran podvozku = je tak jak sem napsal. TY si napsal v 8:59 nesmysl = že si to někdo VYMYSLEL a hlupáci napříč planetou to bez myšlení převzali. No tak ne = tvoje chybka
Jednoduchá odpověď = hele ty :no: a :yes: to je tvá práce? 😄
Porad jsi mi nevysvetlil nic, ale uz mne ta diskuse nebavi, Evidentne se nedozvim, proc by se pomeru 1,55 u aut melo rikat zlaty pomer a odkaz na nejaky relevantni zdroj uz vubec ne.
Dávám :yes: :yes: jako příspěvek = když už je to něco mimořádného ABY bylo vidět že to je MŮJ názor. Stokrát sem se po spršce :no: (když to bylo třeba jen za odkaz) ptal PROČ nebo KDO = nikdy nikdo neodpověděl
No CO KONKRÉTNĚ chceš vysvětlit? Ideální poměr hmotnosti mezi nápravama = nezpochybňuješ. Tohle je stejný = praxí vyzkoušeno že to tak je viz odkaz. Opakuju TY sis poplet zlatý řez a zlatý (ideální) poměr rozvoru a rozchodu podvozku
CO bys viděl za RELEVANTNÍ zdroj? Jak si napsal automobilový recenzenty novináře NE
Popravdě možná se dá najít ale těžko by se asi hledala nějaká analýza i k tomu rozložení hmotnosti mezi nápravy
Hele proč píšeš HÁDAT = o čem z toho bys ses chtěl HÁDAT? 😲 😄
Jestli tě trápí že malá holka má neskonale víc zkušeností s autama a víc i znalostí a asi by ti a asi i docela snadno ujela = tak tímhle to URČITĚ nezměníš
Jirka si to poplet = matematick😲ptický zlatý řez a zlatý (ideální) poměr podvozku vyjasněno uzavřeno = každý se občas splete
Inteligent to vezme a hotovo = ubožák používá výrazy jako TETKA
Ale za to že myslíš že neteta má takovejhle vliv na Toyotu a BMW :yes: 😁
Ty nechápeš ideální rozložení hmotnosti a poměru rozvoru a rozchodu? Nebo důležitost těžiště a závěsů kol atd. atp.? No mě to učili už jako malýho = že TOHLE sou ty důležitý věci. Tady v diskuzích mám občas pocit že pro chlapY je nejdůležitější VZHLED :-!
Problém nebo spíš smutný je = že většina lidí (a tady taky) dá fakt jen a hlavně = na ten vzhled
Lehce mi ale vadí ty viditelné díly, které pochází ze starých dílů bmw (interier) a nekousnu ty tuzingové prvky vně na karoserii.
Z těchto dvou konkrétních kusů bych na jízdu určitě volil supru. Manual z4 není žádný přínos.
Někomu se líbí tlustý ženský = znám pár https😐/www.lechaton.cz/…lena-konarovska/ ona tlustá on hubenej = a je to ideální manželství :😉
Já s designem moc problém nemívám = na prvním druhém třetím.. místě mám techniku a věci příbuzné. No a ten vzhled i když náhodou není úplně můj šálek kávy, na tom desátém (nebo kolikátém) místě až tak moc vliv už nemá :-!
155 je komplexní číslo, které označuje skupinové IQ Tomáše Sedláčka, tetky Kylie a Ha, muňky sakra 😁
A protože Tomáš Sedláček je skutečně vysoce inteligentní člověk, byť dosti nekonvenční, na ty dva přícmrndky toho mnoho nezůstalo 😁 😁 😁
MOŽNÁ to bude trochu jinak = jako že JerryŽVANIL je prostě jen a pouze ŽVANIL
Občas zábavnej (skoro) vždy TUPEJ = PROTO skoro ve všem s opačnými názory než ten https😐/www.reflex.cz/…as-sedlacek.html
Buď jako ON buď jako JÁ = ne IQ to nejde ale názory = to (ne)dáš? :-!
Doporučuji nasazení na "ignore list" - a máš svatej klid
Nemohlo by to čistě náhodu = být až jako naopak?
Skoro fascinující = kolik :yes: nasbíral Jirkův omyl kdy si spletl ideální poměr rozvoru a rozchodu auta aby se co nejlíp ovládalo a http😐/www.zroutik.cz/…ly_zlaty_rez.pdf fakt fascinující = asi že by platila viz já předchozí odstavec/věta? 😲
Škoda že neplatí KDYBY HLOUPOST NADNÁŠELA = hned by se poznalo "kdo chybí" :-!
Ale že TOBĚ vyhovuje mít klid od faktů a vysvětlení jak je to správně a odkazů to potvrzujících to rozhodně CHÁPU = ten klid blekotat kraviny co tě zrovna napadnou ten pocit určitě stojí za IGNORE realitu 😄
BTW... T50 má 1,612, LaFerrari Aperta ale třeba 1,77... protože tam prostě je ten spoiler
https😐/s3.amazonaws.com/…9a1585dbe986.jpg
Viz odkaz https😐/www.novinky.cz/…-vyhody-40309996 ty 2 výhody tam jsou a R4 můžeš přesně jak sám píšeš = narvat VÍC do středu MEZI nápravy: "ideál je samozřejmě motor uprostřed a celý mezi nápravama" = tak co teď s tím :-!
Holt na to naletěli všichni profíci = odborníci z diskuzí ACZ ale NIKDY :😉
Jirka se aspoň jen spletl = zlatý ŘEZ vs zlatý POMĚR = ty si to pomotal VÝRAZNĚ důkladnějš :yes: 😉
EDIT to je na ACZ další novinka = že slovo textu nedrží pohromadě a ROZDĚLÍ se? Fakt NEJvětší jízda na webu :yes: 😁 :-!
ZNÁTE někdo HORŠÍ stránky? HORŠÍ hůř fungující velkej profi web?
Proč je ideální? No to sem ti taky napsal = si mě tím "NE JÁ jsem SE NEspletl" docela zklamal 😐
EDIT vehementní sprška :no: za fakt známý věky a používaný VŠEMI automobilkami pro podobné vozy (jedno jestli Porsche Jaguar nebo tady Toyota/BMW) možný podpořit ODKAZY v mnoha jazycích sbírá :no: 😁
Popírání dané prostě asi jen neznalostí = a viz konkrétně ty OMYLEM že ideální konstrukce podvozku pro ovládání vozu tedy ideální POMĚR rozvoru a rozchodu je TOTÉŽ co tzv zlatý ŘEZ = je oceňováné naopak sprškou :yes: :-!
Tam sis právě spletl ideální poměr rozvoru a rozchodu s ideálním ŘEZem
A vysvětlení kterého se furt dál dožaduješ je hned v úvoduu diskuze v odkazu http😐/www.classicblog.cz/…tu-a-je-suprova/ ideální pro OVLÁDÁNÍ auta ZLATÝ POMĚR rozvoru/rozchodu
"Klíčovým je poměr mezi délkou rozvoru a šířkou rochodu. Za ideální ve smyslu agility a stability se považuje poměr 1,5 až 1,6" a dál pak samozřejmě 50:50 to už nikdo nezpochybňuje. Tu ČÁST zpochybňuješ proč = bez urážení PROTOŽE si o tom dodnes nevěděl?
Protože F1 to ani zdaleka nejsou (vůbec žádný) auta = jak VÍŠ viz https😐/sport.aktualne.cz/…19e0cc47ab5f122/ a https😐/f1news.autoroad.cz/…lni-svetla-vyska
Plus u tý formule bude asi NUTNOST delšího rozvoru = pro rychlosti https😐/www.idnes.cz/…2_motorsport_ald to 1,5-1,6 je ideální poměr pro OVLADATELNOST auta = viz citát 15:00
Takže taky trochu ti TUPOUNI se specializací na auta tedy automobiloví NOVINÁŘI se napříč planetou PLETOU vs inteligence a znalost diskutérů ACZ? 😄
Občas se taky najde ale naštěstí VĚTŠINA diskutérů netvrdí že https😐/www.hifi-voice.com/…61-gryphon-ethos je to NAOPAK a lidi co se desetiletí 12 hodin denně věnují JEN tomu = sou proti nim... tupouni co to VŠICHNI bez myšlení převzali 😄
TEĎ si vlastně ťukl hřebík na hlavičku = když NEVÍŠ tak člověk VYMÝŠLÍ (a bohužel současně platí to KAPKU VÍŠ OCEÁN NEVÍŠ 😲 😁
Bohužel VYMÝŠLÍ ne jak si o tématu kterému nerozumím nevím neznám třeba něco přečíst ale VYMÝŠLÍ proč to tak NENÍ
Plus bohužel platí a NENÍ to výjímka a teď mluvím OBECNĚ O VŠEM že to co jako působí logicky je často i přesně naopak = viz vaculíkovo pravidlo je NUTNÁ znalost. Jen tak od boku = to je často přesně naopak
EDIT hele JAK to myslíš ty s těma novinářema napříč planetou? Taky jako Jirka že to OPSALI a neví co píší = zatímco tady je solidní koncentrát lidí co jim to vysvětlí? 😄
Co to Porsche 718 = náhoda = nebo ŽEBY přece jen..? :😉 :-!
Další EDIT tak sem koukl na Jaguar F-Type a taky matlové 1,59 další paka Lotus Exige 1,526 = no eště že máme ty diskutéry na ACZ = jinak.. bych nevěděl čeho se chytit = a já naiva věřil těm troubům inženýrům a těm novinářům. Bych si jinak sám od sebe myslel že tohle sou ty nej ovladatelný auta = a souhlasil s neschopnejma neznalejma inženýrama těch automobilek a těma novinářema co tupě opisujou PR materiály. No nejdřív si jeden splete zlatej ŘEZ https😐/en.wikipedia.org/…iki/Golden_ratio#… s podvozkem aauta a sbírá mraky :yes: a tvrdí že si NIC nesplet = a já dávám odkazy a říkám že 2+2 = 4 a dávám na to odkazy a sbírám :no: 😁
Dotaz = PROČ lidi vyvíjí TAKOVOU energii ABY POPŘELI (něco co neví neznají věci nerozumí) místo aby zlomkovou = se to snažili pochopit (viz třeba jen ten úvodní odkaz z rána k tématu = a netvrdit meVYMÝŠLET si že autoři profesionální recenzenti aut jsou jen tupá hovada bez mozku co umí leda opsat reklamní leták
Ne vážně = tohle je od druhého POPÍRACÍHO příspěvku diskuze po teď už MOC :no: 😐 ;-\ 😒 😢 😲
EDIT smutný je kolik Jirka za svůj omyl posbíral :yes: a já za fakt včetně odkazu :no: 😲 :😉 😁 :-! 😄
Viz já 11:08 první iodstavec = na někoho to platí holt víc :-!
Podobný to má SAMOZŘEJMĚ třeba Porsche 718 = prostě ten ideál viz můj odkaz v úvodu = sou to prostě automobiloví novináři versus FAKT NETUŠÍM PROČ pár místních diskutérů
OPTIMÁLNÍ poměr = oboje
Není problém že nevíš. Není problém ani že sis popletl (viz já 9😁5) dvě RŮZNÉ věci = historicky známý (viz odkaz na starověké Řecko) zlatý ŘEZ a zlatý (ideální) POMĚR = podvozku aut
Ale tohle JE problém (a zklamání) :no😒br />
Tak JAKOU otázku = že OBOJE je považováno u aut za OPTIMÁLNÍ? Nebo JAKOU odpověď stále dokola nechápeš? Chápu ten úvodní TVŮJ OMYL = popletl sis ZLATÝ ŘEZ https😐/cs.wikipedia.org/…t%C3%BD_%C5%99ez#… ideál v umění mající mnoho pozoruhodných vlastností i v matematice = a ideální ZLATÝ POMĚR rozvoru a rozchodu auta = IDEÁLNÍ pro OVLÁDÁNÍ vozu = budiž to se stane. To dál ale už není dobrý
A naopak ŽÁDNÝ odkaz JEN křičení: NE NE NE to NENÍ možný 😲 :-!
EDIT prostě furt ten Vaculík popisující vysvětlující stejnej díl podvozku Škoda Okta vs BMW 3 = jeden VĚTŠÍ předimenzovanější kvalitnější jeden MENŠÍ poddimenzovanější fungující JEN na rovný hladký vozovce a ty rsp. TVÁ reakce 😉
Nojo ale já NAPSAL proč to je považovaný za nej (plus je to i v tom odkazu!
Nojo projdi si diskuzi a NEJDŘÍV přišlo zpochybňování a urážení že to tak není PROTOŽE JÁ to nevím = to není MŮJ problém s komunikací
I když chápu že to tak je vnímáno = já prostě NAPSAL FAKTa jak se to snažím dělat vždy PLUS dodal odkaz ŽE to tak je. Že to často je i tak nepochopeno nebo odmítáno = to má pravdu. A můžeš tomu říkat VELKÝ PROBLÉM S KOMUNIKACÍ = většina lidí fakta a všeználky atd. atp. NEmá moc ráda 😄
Nojo já ale už hned v 9😁5 napsal že poplést si zlatý ŘEZ a ideální POMĚR rozvoru a rozchodu aut JE chyba ale MŮŽE se stát = projdi si tu diskuzi mě a Jirky ještě jednou = tam není chyba na MÉ straně. Já prostě jen říkám co vím = tady je jasná chyba na Jirkově straně = včetně (hlavně) po tom co sem mu vysvětlil ŽE se plete a hlavně V ČEM se plete = a jeho dál striktní ODMÍTÁNÍ že napsal nesmysl
Nebavím se Z PATRA = ale když VÍM že 2+2 je 4 a někdo mi říká že NE a všechny autory odkazů kde se píše to co říkám já nazývá zmanipulovanými apod. = nebudu mu ustupovat
Hledej chyby i JINDE než jen u mě = tady prostě jirka JEDNOZNAČNĚ pochybil (a nemyslím jen tu úvodní chybu = mě vadí to vše POTOM
http😐/www.classicblog.cz/…tu-a-je-suprova/ z toho sem přece citoval. Ale jak píšu dál = je to VŠUDE stejné = jedno jestli čeština němčina angličtina
A bohužel problematicky reagoval i na odkaz a vysvětlení = a bohužel doteď
Takže chronologie kdo nejdřív je jasná = jestli někdo ani po vysvětlení a celkem jasnym vysvětlení v odkazu = dál tvrdí že všichni v tomhle případě novináři se pletou a kdo to vidí stejně = je č-urák, no to je DLE MÉHO hrubá CHYBA ne na mý straně. Ale těch č-uráků apod. sem za vlastně to samý furt dokola nasbíral už mraky. Eště jednou mrkni na CHRONOLOGII = zpochybňování a urážení
To prvotní urážení a bůhvíproč vymýšlení si že se VŠICHNI pletou a sou naprosto tupí takže opakují nějaký PR a nechápou že to je blbost = ti zdá se nevadí a nikomu = viz sbírka :yes:
Přitom ten jirkův OMYL že tzv zlatý řez https😐/cs.wikipedia.org/…t%C3%BD_%C5%99ez#… je samozřejmě něco JINÝHO a netýká se konstrukce aut = je prostě JASNEJ (minimálně po vysvětlení) snad každýmu
EDIT ne že to je pro TEBE ty máš specifický nároky JEN na sníh ale po citátu Vaculíka o obrovský progresi DÍKY tlaku na dodržování emisí nových motorů z poslední TECHNIKY = mj to 2.0 tdi EVO teď citát šéfredaktora AutoTipu o testu AutoBildu aktuální generace celoroček (éra konečně použitelných začala modely CrossClimate Michelinu a 2. generace Goodyear Vector) ale k věci: "Velmi podrobný test 32 celoročních plášťů zjistíte že pokud zvolíte některý z předních pozit celoročky zimáky a letní dokonce PORAZILY"
Plnohodnotný univerzální pneu v jednotlivých parametrech LEPŠÍ než průměrný letní/zimní sou
Goodyera Vector 4Seasons Gen-3
Vredestein Quatrac
Michelin CrossClimate+
Falken EuroAll Seasons a
Continental AllSeason Contact
Aby nebylo pochyb sou už téměř absolutní i na sněhu = lepší je koupit si JEN špičkovou řekněme tu samou pneu letní/zimní = levnější modely už nestíhají ani ve verzi letní/zimní. Myšleno celkovej běžnej evropskej provoz
Nebo to zase někde pláclo reklamní oddělení, či nějaký novinářský chlebíčkář 😄
No tvůj oblíbený Jag F-Type ten poměr bude mít podobný = ostatně stejně jako nejovladatelnější Porsche. Ale obecně ty reakce CO JÁ nevím to NEmůže existovat :yes: :yes: :yes: 😁 :-!
No zrovna ty ses dodnes nedostal přes novinářský (a fajn že sou takoví co na to maj znalost a koule) upozornění na větší menší díl škoda vs BMW = a dodnes místo ocenění autora :yes: ho urážíš a pomlouváš = fakt NEskutečný = neuvěřitelný jak MOC MIMO a nesoudný a SEBE namyšlený sou některý lidi. Nevadí že neví neznaj nerozumí = ale to FURT DOKOLA SEBE nadřazovat nad profíky z oborů = to mě asi nepřestane fascinovat
No tak pájo = co tě dovedlo k psaní těhle BLBOSTÍ? O tomhle ideálním poměru mezi rozvorem a rozchodem si můžeš přečíst v mém úvodním odkazu = a stovkách dalších po světě o Supře a stejně tak v testec aut typu Porsche 718 a Jag F-Type apod. = prostě "ti nejlepší automobiloví vývojáři na světě se na tom shodli" = tvá formulace. Holt to jen TOBĚ neřekli 😉
A popravdě teď mě dost zaskočil Jirka kterej se prostě spletl a viz úvod diskuze spletl si prokazatelně dvě různé věci = a snaží se to = popírat?
EDIT tahle novinka že se DĚLÍ při psaní slova = ACZ od doby co mu šéfuje machi(avelli) fakt :no: 😒
PROTO to byl od začátku POŽADAVEK Toyoty na společný dílko = textů o vývoji je dost
No a jsou to novináři napříč planetou kteří to chápu = vs místní diskutéři kteří se snad krom toho poměru 50:50 vysmívají všemu techničtějšímu = jedno jestli vlivu těžiště nebo důležitosti typu zavěšení kol
Takže vše při starém = to co neznám nechápu nerozumím = to je blbost 😲 😁
Problém je to z toho (výborného) seroše: "Kapku víš oceán nevíš"
EDIT jak už sem opakovaně napsal = ono jen tak narychlo najít nějaký rozbor analýzu proč je ideál rozložení hmotnosti 50:50 taky asi nebude úplně jednoduché. Internet a Google sou geniální = ale na jednodušší věci. Odbornější to je na delší dobu a často to chce i angličtinu nebo alespoň němčinu = v češtině je jen blbá wikipedie silně omezená velmi často horší
EDiT 2 = to rozdělování slov to je novinka? Teď sem tu chvíli nebyl = ale je to ÚDĚSNÝ :no: 😒
Je to pro CO NEJlepší OVLÁDÁNÍ vozu = zábavný auta typu F-Type, Porsche 718 apod. viz úvodní odkaz tam je to docela dobře napsáno
Bohužel okrajový segment aut = ale je zajímavý CO to vyvolalo. S jakým klidem a kolik lidí píše že všichni oboroví novináři sou PROTI NIM tupý hovada (popravdě HODNĚ mě zklamaly reakce JirkyV = ne až tak ta první že nevěděl rsp. že si to popletl s https😐/www.wlyceum.cz/…bory/jozefik.pdf to se stane tu a tam každému = ale to POTOM to pro MĚ tedy zklamání (na místní odpor a popírání jsme zvyklý) bylo 😐
Supra poslední generace není nic jiného než vzatý základ Z4 s karoserií a odladěním Toyoty.
Takže je zbytečné glorifikovat Toyotu. Proto jsem psal o chlebíčkářích. Navíc nemusím přepisovatele cizích mouder, jak se tu někteří neustále prezentují.
Takže proč si VYMYSLET že to je jinak?
PS: 50:50 je taky boží zaklínadlo. Jednak to rozložení u spousty aut vůbec reálně 50:50 nedosahuje, druhak je naivní myslet si, že to automaticky znamená lepší vyvážení nebo ovladatelnost oproti autům, které to budou mít třeba 40:60 nebo 60:40.
Legendární McLaren F1 měl 42:58... což už je dost velký nepoměr. Pokud je víc váhy vzadu tak to až tolik nevadí... největší přesun hmotnosti je tak jako tak při brzdění... a pak u těhle aut hraje roli i přítlak.
😁