Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
Deeeekobraz
0
heh.. Michio Suzuki vypadá jako Joseph Gordon-Levitt
SKAY
4x4 pohony skoro ve všem i V6. Legendarní Katana Gsxr a Sv super strojky v dobrých časech :yes: a na tachometru poprve k 3kilům hezke vzpomínky....
pride mi ale ze motorky maju lepsie ako auta.... su tam casy grand vitary s V6 alebo kombika baleno ... skoda za mna aj modelu kizashii ( bol aj v 4x4 ) ale chapem ... no dnes uz novy ignis fakt nic - leda parodia na predchodcu ... aj swist ( napriek masivnemu zlepseniu ) stale docela nic extra aj kufrom ci razvorom .... ale tak ok zase paci sa mi moc vitara to uznavam.. pecka auticko .. tu by som bral hned :yes😒br />
PS: GSX-R 1000 je legenda :yes:
PS: GSX-R 1000 je legenda :yes:
U vás na Slovensku jsou Suzuki hodně oblíbená (auta). U nás (na jihu u hranic s Rakouskem) jsou vidět hlavně předchozí Ignisy, ten nový (trochu fakt zvláštní) je tu jen jeden. Moje poslední motorka byla zrovna Suzuki (GSX 750 Inazuma), ale první Suzuki, která mě hodně zaujala byla RG 500 Gamma, to byl dvoutakt (4-válec) a neuvěřitelná pila. První GSX-R byla 1100 (a 750) a ta byla hoodně ošklivá, měla takový placatý (na výšku) zadek, ty následující třeba tahle červená https😐/en.wikipedia.org/…Suzuki_GSX-R1100 už byly moc hezké. Taky dělali naprosto perfektní enduro - DR-Z 400S.
Kizashi byla kusovka. Ignis občas vidím a v názoru na něj se neshodneme. Spíš nepotkávám Swift.
Tak swift jako yaris je pro dva a naco kufr když maš doma jeste neco a prodavaji se i v JP tak asi tolik k velikosti.. Ano B auto neni rodinne. A furt se zvetsuji! Naco ? Kazashi byl relativne maly. V soucasnosti asi vitara ci spis s cros ignis toje takova fakt krabicka ale vesela jako jimmy :yes: zase co maji znami suzuki sx vitaru swift jen benzin a jezdi furt :yes: a preznackovane tojky :no: bo emise a skoda 1,4 T
Pro mě je B segment vyhovující, ale požaduji, aby se tam nouzově vlezli 4 dospělí a kufr měl 300 litrů bez rezervy. Jediná Béčka, která výrazně narostla i uvnitř, jsou Pol👋Ibiza, ostatní jsou vlivem aerodynamické karoserie a bezpečnosti spíše stísněnější než dříve. Na druhou stranu nic proti tomu, aby si každý mohl vybrat.
ironmaiden1980
Abych byl uprimny, tak jsem autum od Suzuki nikdy moc neprisel na chut, snad jen Samurai a Jimny jsou legendy, ale zase mezi motorkama je u me Suzuki jednicka - sam mam doma 3. Uz v minulosti udelali spoustu uzasnych masin... uzasne rychlou Gammu RG 500, RE 5 s wanklem, GSX 400 - jednu z prvnich motorek se 4 ventily na valec, GS 500 - jednu z nejprodavanejsich "velkych" motorek, legendarni SV 650 a V-Strom s uzasnym motorem V2 o Katane a GSX-R ani nemluve. I dneska je za me Suzuki nejlepsi v pomeru cena/uzitna hodnota.