Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
ProchyTom
3
Asi taky koupim. Bmw i8 a čau
Jerry.Gunman
Nechť se na mne pan Kabát nezlobí, ale pokud se skutečně dopoustil výroku, že výměna klasického automobilu za plug-in hybrid ideální volbou, protože plugin hybrid "Nabízí komfort klasického auta s dlouhým dojezdem, zároveň při běžném denním dojezdu do 50 kilometrů využije zákazník výhod elektrického auta.", tak je to ukázkový příklad zastírání, překrucování a manipulace.
Spotřeba, kterou má plug-in hybrid deklarovanou v TP, se výrazně a dramaticky liší od spotřeby, za kterou to auto bude skutečně jezdit na dlouhých trasách - pokud tedy jeho řidič každých 100 km nezaskočí někam na hodinku nabíjet 😁 😁
- většinu nových osobních automobilů si v ČR kupují firmy
- daňově uznatelný náklad na PHM se počítá podle průměrné spotřeby, deklarované ve velkém TP
Která firma si dobrovolně koupí auta, jejichž spotřeba v reálných podmínkách může být klidně i 3-4x větší, než co se deklaruje v technickém průkazuý vozidla?
Zvláštní a smutné je, že většině lidí, kteří chtěli ukřižovat VW za jejich podvod s emisemi u nafťáků (a že to podvod skutečně byl!) je tato forma podvodu ouplně jedno
Spotřeba, kterou má plug-in hybrid deklarovanou v TP, se výrazně a dramaticky liší od spotřeby, za kterou to auto bude skutečně jezdit na dlouhých trasách - pokud tedy jeho řidič každých 100 km nezaskočí někam na hodinku nabíjet 😁 😁
- většinu nových osobních automobilů si v ČR kupují firmy
- daňově uznatelný náklad na PHM se počítá podle průměrné spotřeby, deklarované ve velkém TP
Která firma si dobrovolně koupí auta, jejichž spotřeba v reálných podmínkách může být klidně i 3-4x větší, než co se deklaruje v technickém průkazuý vozidla?
Zvláštní a smutné je, že většině lidí, kteří chtěli ukřižovat VW za jejich podvod s emisemi u nafťáků (a že to podvod skutečně byl!) je tato forma podvodu ouplně jedno
Pořád dokola, opakovaně, máš potřebu operovat s tím, že zákazníci jsou trotlové? Je to možné, často jsou, ale to není podvod od výrobce. Kup to auto manželce a velmi pravděpodobně s ním bude jezdit ještě za míň, než je v techničáku.
Eeee???
Píšu o tom, že většinu nových aut kupují firmy, pro které plug-in takto výhodný není ani omylem. Proč do toho pleteš manželku, trotly a operace ??
Píšu o tom, že většinu nových aut kupují firmy, pro které plug-in takto výhodný není ani omylem. Proč do toho pleteš manželku, trotly a operace ??
Pochopil jsem tě tak, že vyčítáš výrobci podvod kvůli spotřebě. Pokud jsem tě špatně pochopil, tak sorry.
Spotřebu pokud vím nemusíš brát jen z TP, můžeš ji dokládat stvrzenkami+knihou jízd. Nebo ne?
Spotřebu pokud vím nemusíš brát jen z TP, můžeš ji dokládat stvrzenkami+knihou jízd. Nebo ne?
Stvrzenky (pokud vím) se mohou používat pro určení ceny PHM a kilometry dle knihy jízd. Ale daňově uznatelnej náklad je spotřeba podle TP 😞 Alespoň takovéto bylo na jaře 2018 oficiální stanovisko FÚ, který jsem v této věci žádal o vyjádření
Á konto podvod se spotřebou - ano, považuji to za podvod, protože na spotřebu, v TP deklarovanou, se můžeš dostat jenom za velmi výjimečných okolností a nejlépe u auta, které slouží jako druhé v rodině. Čili efektivita takovéhoto řešení je dosti vepsí 😒
Á konto podvod se spotřebou - ano, považuji to za podvod, protože na spotřebu, v TP deklarovanou, se můžeš dostat jenom za velmi výjimečných okolností a nejlépe u auta, které slouží jako druhé v rodině. Čili efektivita takovéhoto řešení je dosti vepsí 😒
A) Pokud si firma může vykázat jen 1/4 nákladů na palivo, proč by si PHEV kupovala?
B) Pokud vím, výrobci si neurčují průběh testu spotřeby. Pokud vyrobí auto a nadřízený orgán svojí metodikou určí spotřebu, kdo koho podvedl?
Ty myslíš, že drtivá většina chlapů najede denně víc, než desítky km? Tedy že provoz -do práce-nabít- domů- nabít- je "velmi vyjímečný?
B) Pokud vím, výrobci si neurčují průběh testu spotřeby. Pokud vyrobí auto a nadřízený orgán svojí metodikou určí spotřebu, kdo koho podvedl?
Ty myslíš, že drtivá většina chlapů najede denně víc, než desítky km? Tedy že provoz -do práce-nabít- domů- nabít- je "velmi vyjímečný?
(A) bereš mi to od úst
(B) přijde Ti tedy správné, aby automobilka dodávala na trh auta, jejichž údaje jsou evidentně nepravdivé? Je fakt, že firma Hyundai touto formou obhajoby mohla ušetřit nemálo peněz ... https😐/www.idnes.cz/…204_automoto_fdv
Jestliže většinu z nových aut kupují firmy, asi to nedělají proto, aby svým zaměstnancům zajistily lepší mobilitu. A ano, skutečně jsem přesvědčen, že většina chlapů fakt nejezdí služebními plug-in hybridy
(B) přijde Ti tedy správné, aby automobilka dodávala na trh auta, jejichž údaje jsou evidentně nepravdivé? Je fakt, že firma Hyundai touto formou obhajoby mohla ušetřit nemálo peněz ... https😐/www.idnes.cz/…204_automoto_fdv
Jestliže většinu z nových aut kupují firmy, asi to nedělají proto, aby svým zaměstnancům zajistily lepší mobilitu. A ano, skutečně jsem přesvědčen, že většina chlapů fakt nejezdí služebními plug-in hybridy
Vzhledem k výše uvedeným obtížím, se kterými se zaměstnavatel musí potýkat při přesném stanovení hodnoty objemu spotřebovaného dílčího druhu pohonné hmoty 😲 při konkrétní soukromé cestě zaměstnance, se autoři domnívají, že by mělo být možné stanovit objem spotřebované pohonné hmoty při soukromých cestách nikoliv samostatně za každou jednotlivou soukromou cestu zaměstnance, ale jako poměr za celý kalendářní měsíc.
... neco k soukromemu vyuziti PHEV.
To s ctvrtinovym mnozstvim paliva je podle me nesmysl.
https😐/www.dauc.cz/dokument/?…
Nechapu proc to nemelo byt tak, jak pise Karel.
Nejak nechapu v cem by mel spocivat problem pro firmu nebo pro zamestnance u PHEV s nizkou papirovou spotrebou.
... neco k soukromemu vyuziti PHEV.
To s ctvrtinovym mnozstvim paliva je podle me nesmysl.
https😐/www.dauc.cz/dokument/?…
Nechapu proc to nemelo byt tak, jak pise Karel.
Nejak nechapu v cem by mel spocivat problem pro firmu nebo pro zamestnance u PHEV s nizkou papirovou spotrebou.
Teda Jerry, až teď jsem koukl na tvůj odkaz, a srovnávat evropská měření s americkým Hyundaiem?? "Automobilka dnes ale přiznala, že tento údaj založený na testech v JEJÍM výzkumném centru " tak to je (tvými slovy) ukázkový příklad zastírání, překrucování a manipulace.
Karle, řekl bych, že většině zákazníků je naprosto, zcela totálně u pééérdele, zdali ten z palce vycucaný, leč oficiálně prezentovaný údaj pochází od samotné automobilky nebo z měření podle nějako EU metodiky. Podstatné je, že ukazuje spotřebu, které lze dosáhnout jen za velmi výjimečných okolností, pokud vůbec
Uz vidim jak si zamestnanec nadsene dobiji sluzebni auto kazdy den za svoje penize ze sve zasuvky 😁 Spis bude jen tankovat a na dobijeni se vykasle.
Ja si to predstavit umim, PHEV se v elektrickem rezimu chovaji tak dobre, ze bych se (u casti ridicu) nedivil tomu, kdyby nabijeli jen kvuli tomu pohodli.
A nebo jim zamestnavatel prispeje nejakym pausalem. Kdyby jim pridal petistovku az tisicovku k platu, tak tim pokryje naklady bezneho mesicniho dobijeni (pocitano zhruba z hlavy pro kapacitu dnesnich baterek u PHEV, bezny D02d a pocet pracovnich dni v mesici) a vsichni budou spokojeni.
A nebo jim zamestnavatel prispeje nejakym pausalem. Kdyby jim pridal petistovku az tisicovku k platu, tak tim pokryje naklady bezneho mesicniho dobijeni (pocitano zhruba z hlavy pro kapacitu dnesnich baterek u PHEV, bezny D02d a pocet pracovnich dni v mesici) a vsichni budou spokojeni.
Jestli ty to nevidíš moc růžově 😉 Natankovat benzín za firemní peníze a dobít si baterku spalovákem při jízdě je pohodlnější, než někde běhat v saku se šnůrou a strkat auto do zásuvky.
Muze byt, nemuzu mluvit za vsechny. Ale dost verim tomu, ze kdo ma technicky tu moznost (parkovani na dosah od zasuvky bez toho, aby tahal kabel ze 3. patra panelaku) by to auto dobijel.
Po dvou letech s PHEV me docela mrzi, kdyz auto nastartuje. Dlouhe trasy jsou samozrejme, ale kdyz nekdy startuje motor 3km pred dojezdem domu, tak mi to uz zacina vadit. To auto je v elektrickem rezimu proste lepsi.
Po dvou letech s PHEV me docela mrzi, kdyz auto nastartuje. Dlouhe trasy jsou samozrejme, ale kdyz nekdy startuje motor 3km pred dojezdem domu, tak mi to uz zacina vadit. To auto je v elektrickem rezimu proste lepsi.
Až na to, že podle průzkumů většina firemních plug-in hybridů nikdy nabíječku neviděla. Prý má často to auto i po několika letech provozu nabíjecí kabel ještě v neotevřeném igelitu! 😒] 😒] 😒]
A jakou to má pointu?? Automobilka podvádí, protože řidiči firemních aut nejezdící za své kálí na nabíjení, ke kterému je auto určené?
To je podobně stupidní jako obvinit automobilky z podvodu, protože někdo pojede trasu Pha-Ova na zařazenou jedničku, přestože auto má šestistupňovou převodovku.
To je podobně stupidní jako obvinit automobilky z podvodu, protože někdo pojede trasu Pha-Ova na zařazenou jedničku, přestože auto má šestistupňovou převodovku.
Z toho jen vyplívá, že lidi prostě touží po normálních autech, které jen jedno za čas pohodlně natankují. Žádné dráty, žádné nabíječky, jen co možná nehlehčí, jednoduchá a cenově dostupná technika vyspělého, nízkoemisního spalovacího motoru (a nejlépe mechanická převodovka!). 😄 :yes:
Zase už se snažíš mluvit za ostatní? Plyne z toho jen, že jsou líní u služebáků šetřit prachy zaměstnavateli. Pokud by to byli soukromé osoby, plynulo by z toho, že jsou nejspíš id1oti.
nase elektricka auta co mame doma maji originalni kabel taky jeste zabaleny v originalnim obalu 😒]
Kterych pruzkumu? Myslis ten jeden mezi fleetovymi zakazniky, na ktery se odkazuji vsichni, co krici "PHEV nikdo nenabiji" ?
EDIT: Moje PHEV taky nikdy nabijecku nevidelo. Presto je nabijeno denne, casto i nekolikrat. Takze na otazku "nabijite vase auto z nabijecky?" bych po pravde odpovedel, ze ne.
EDIT: Moje PHEV taky nikdy nabijecku nevidelo. Presto je nabijeno denne, casto i nekolikrat. Takze na otazku "nabijite vase auto z nabijecky?" bych po pravde odpovedel, ze ne.
asi si hybridy moc nepochopil, pri aktualnych cenach elektro aut a hybridov, mi prave plugin dava aky taky zmysel, kombinuje vyhody troch roznych pohonov😒br />
- klasicky hybrid - ak nenabijas a jazdis po meste tak rekuperujes energiu pri brzdeni
- elektro auto - kratke trasy do cca 60 km vie ist bezemisne iba na elektrinu
- klasicky spalovak - moze jazdit dlhe trasy bez obmedzenia dojazdu s rychlym tankovanim
zial ciste elektro auto ma stale kratky realny dojazd, nech su promo clany ake chcu, realitu v praxi neoklamu, preto pri elektro aute clovek musi mat v rodine aj druhe auto so spalovacim motorom, ak obcas potrebuje aj cestovat za mesto. Preto mi plugin pride stale ekologickejsi.
- elektro auto - kratke trasy do cca 60 km vie ist bezemisne iba na elektrinu
- klasicky spalovak - moze jazdit dlhe trasy bez obmedzenia dojazdu s rychlym tankovanim
zial ciste elektro auto ma stale kratky realny dojazd, nech su promo clany ake chcu, realitu v praxi neoklamu, preto pri elektro aute clovek musi mat v rodine aj druhe auto so spalovacim motorom, ak obcas potrebuje aj cestovat za mesto. Preto mi plugin pride stale ekologickejsi.
Asi jsi moc nepochopil, že polemizuji s tvrzením článku, že výměna klasického automobilu za plug-in hybrid je ideální volbou
ano to mas pravdu, ale neviem ci to niekoho prekvapuje ak clanok nieje uplne objektivny, v clanku nemoze byt univerzalna rada pre kazdeho, ziaden pohon nieje jednoznacne najvyhodnejsi vo vsetkych podmienkach, preto tu mame rozne moznosti a kazdy by si mal vybrat podla toho na co auto planuje pouzivat
Tak tohle Ti z fleku podepíšu - nechť si každý vybere dle svého gusta
A přesto se dnes elektromobilita prezentuje jako prakticky zaručená spása planety, na kterou dříve či později budou přinuceni všici přistoupit ...
A přesto se dnes elektromobilita prezentuje jako prakticky zaručená spása planety, na kterou dříve či později budou přinuceni všici přistoupit ...
Problémom je u teba. Ty nevieš asi ani do 10 napočítať...
Ak máš plug-in hybrid, ktorý zvládne cca 50-60 km, tak na bežné jazdy po meste to veľkej väčšine ľudí, ktorí bývajú v rodinných domoch, stačí. Nevravím všetkým, ale veľkej väčšine. A zvlášť ženám, čo rozvážajú deti do školy a na krúžky.
Praha je samozrejme špecifická,
Ak máš plug-in hybrid, ktorý zvládne cca 50-60 km, tak na bežné jazdy po meste to veľkej väčšine ľudí, ktorí bývajú v rodinných domoch, stačí. Nevravím všetkým, ale veľkej väčšine. A zvlášť ženám, čo rozvážajú deti do školy a na krúžky.
Praha je samozrejme špecifická,
No, ještě štěstí že ty, když si zuješ boty, zvládneš napočítati i do 20 😁
Píšu o FIREMNÍM používání auta a ty do toho plantáš rodinné domky, ženy, děti, kroužky a podobně
Hodinky, aj holínky, obojí sa to natahuje, takže je to vlastně totéž, viď? 😁
Píšu o FIREMNÍM používání auta a ty do toho plantáš rodinné domky, ženy, děti, kroužky a podobně
Hodinky, aj holínky, obojí sa to natahuje, takže je to vlastně totéž, viď? 😁
Lhat se nesmi jen s emisema NOx a o dotovany nafte 😁 O emisich CO2 se lhat muze to je v ty Hamunove bibli napsany na strane 1432 pod obrazkem Toyoty 😁
Arese
...za plug-in hybrid je prý ideální volbou! 😲 😁 😁 😁 😁 😒] 😒] 😒] Pan "odborník" by měl mluvit laskavě jen za sebe a svoje "moudra" si šetřit na nějaký pseudoekologický levičácký kongres! 😄
jozephko
Jak je to možné, že sa tak elektromobily predávajú, keď ani nie sú v ČR dotované?
Ako to zdôvodníte ?
Ako to zdôvodníte ?
_Karel_
Když jsme tu samí Tesla haters - to jste zaznamenali, že těm verglům už po odjezdu z autosalonu neodpadávají jen kola, ale i střechy? Kam ty střepy ještě zajdou?
https😐/www.autoforum.cz/…eti-noveho-auta/
Kam se hrabou rozvodové řetězy a nefunkční sw.
https😐/www.autoforum.cz/…eti-noveho-auta/
Kam se hrabou rozvodové řetězy a nefunkční sw.
Kam dojdou? No třeba sem😒br />https😐/www.autoforum.cz/…-nikym-nebavila/
😒] 😒] 😒] 😒] Ale některé elektroovce to stejně budou kupovat, aby byly "in"! 😒] 😒] 😒]
😒] 😒] 😒] 😒] Ale některé elektroovce to stejně budou kupovat, aby byly "in"! 😒] 😒] 😒]
To bude určitě nějaký fejk, pcházejíc z dílny arcizločince Putina nebo alespoň Trumpa.
Což nevíš, že základní článek, jenž jest přímo úhelným kamenem víry pravé elektrofilní, zní "co Musk a Tesla činí, VŽDY dobře a geniálně činí" 😁
Což nevíš, že základní článek, jenž jest přímo úhelným kamenem víry pravé elektrofilní, zní "co Musk a Tesla činí, VŽDY dobře a geniálně činí" 😁
Když autoforum to je něco jako blesk..
"Podle informací serveru Electrek.co Tesla zrušila v USA svoje centrální oddělení pro komunikaci s novináři. "
"Podle informací serveru Electrek.co Tesla zrušila v USA svoje centrální oddělení pro komunikaci s novináři. "
kabrio se strechou ktera se odklapi asi v rekornim case mezi kabriama a lidi si jeste stezujou 😁