Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNová Škoda Fabia vsadí výhradně na benzinové motory. O elektrifikaci se jedná
37 komentářů
Anonym
že příští rok bude nová Fabia (všichni to víme) a že nebude diesel (všichni to víme, není už asi 2 roky) a že nic ostatního (elektrifikace, čtyřválec) autor neví a stejně píše.
"Hybridní pohon je ve hvězdách"
"by pak mohl uspokojit čtyřválec 1.5 TSI, byť není vyloučeno, že jej Fabia nakonec nedostane"
Výborně, zejtra bych prosil o fantastické odhalení že je úterý a ráno se byl každej vychcat, někdo se možná odvázal a vydělal se (ale nevíme kdo) a je možný, ale nelze to s jistotou potvdrit ani vyloučit, že se pár těhulí a vožralů ráno poblilo.
"Hybridní pohon je ve hvězdách"
"by pak mohl uspokojit čtyřválec 1.5 TSI, byť není vyloučeno, že jej Fabia nakonec nedostane"
Výborně, zejtra bych prosil o fantastické odhalení že je úterý a ráno se byl každej vychcat, někdo se možná odvázal a vydělal se (ale nevíme kdo) a je možný, ale nelze to s jistotou potvdrit ani vyloučit, že se pár těhulí a vožralů ráno poblilo.
cjoctavian
Autor clanku vari z cistej vody ale aspon sa tvari, ze ma nejaku bombasicku novinku. :yes: za dalsie deja vu 😁
iudex
Tak donedávna som sa pri predstavení nového modelu tešil na to, aké nové motory bude mať. A väčšinou každá generácia prišla s novými zaujímavými motormi. Poslednú dobu sa však z predstavenia nových koncernových áut (ale platí to aj pre ostatných) stala nuda s istotou, že akýkoľvek nový VW, Seat, Cupra a Škoda (a menšie Audi) dostanú motor 1,0, 1,5 alebo 2,0. Jediné "vzrušenie" môže byť tipovačka, či tá Fabia dostane aj 1,5TSI (nedostane), alebo či Ibiza dostane 2,0TSI (nedostane). Proste 90% áut pokryje motoricky liter a jedenapolliter v známych, všade už nasadených verziách, rozširovať sa budú len hybridy.
Nová verzia koncernovej nudy. ;-\
Nová verzia koncernovej nudy. ;-\
Horší je, že se už člověk začíná obávat, jestli vůbec budou ty obligátní dvě 1.0 TSI a silnější MPI. Jejich nabídka je v koncernových Béčkách poslední dobou velmi nestálá.
Jenik3
Už se ví, zda ty litrové oturbene tri-hrnky vydrží alespoň 200k km? Byly pochybnosti, podle mne odůvodněné, že to není motor na deset let (200k).
Na cesty po městě a okolí to je 3R asi ok, ale v ČR je občas třeba jet i dál po dálnici.
Na cesty po městě a okolí to je 3R asi ok, ale v ČR je občas třeba jet i dál po dálnici.
Arese
...jak Ford model T před více jak 100 lety. Pokud to tedy budu parafrázovat, tak Škodovka může zavést reklamní slogan: "Do Fabie si můžete přát jakýkoliv motor, pokud to bude benzinový tříválec!" 😲 😲 😲
Na zahraničních trzích jsou diesely zapotřebí k dojíždění do velkých měst z okolních satelitů.
Třeba pro Francouze to bude znamenat okamžitý přechod ke svým značkám v dieselu.
Dnešné benzínové autá majú tak nízku spotrebu, že sa neoplatí kúpiť diesel pokiaľ ho naozaj nepotrebujem. Na druhej strane... ani moderný turbo benzín nie je nejako extrémne vhodný do mesta. Stará dobrá "atmosféra" je tu bezkonkurenčná, aj keď ani tie už nie sú jednoduché...
Ale viz výše - měla bejt nová 1,5.
Však by ti jí nikdo nenutil.
A jestli si myslíš, že vibrací a dunění se zbavíš, když jediná volba bude tříválec s kvaltama dlouhejma jak 2.0TDi, tak to ti gratuluju. Možná bys měl taky občas "porozmýšlať" než něco vypustíš. :-!
Pokiaľ viem, okrem chybnej vodnej pumpy (co mali aj 2.0tdi) nemal tento motor žiaden konštrukčný problém.
Ide naopak o dlhoveky a úsporný motor.
Keď ho porovnávam sú súčasným moderným 1.5 bluehdi, tak žiaden rozdiel nevidím, dokonca bluehdi ma vyššiu spotrebu.
Áno, je hlučný, ale to sú všetky diesle.
A vibrácie? Nezmysel. Stačilo nejazdit pod 1500ot.