Elektromobily
_Karel_
8
Mě se ty tvary, ať už ID3 nebo ID4, líbí. Ale ty interiéry.....Moc si nedovedu představit, že bych za to vysolil 1,6M. Za ty prachy tam nevidím ani výkon, ani důstojný interiér, ani...... jen ty baterky.
Přejít do diskuze
evocolt
V detstve a mladosti som aj ja toho nasluboval svojim rodicom a vacsinou z toho nic nebolo.Ratam,ze rovnako to bude aj s tym dojazdom 520 km v realnom svete :-!
Arese
...přidělovat befelem, aby v nich vůbec někdo jezdil! 😲 😒] 😒] 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…tali-jediny-typ/
https😐/www.autoforum.cz/…tali-jediny-typ/
traveldrive
Aj vám sa pri kliknutí na titulok ACZ alebo voľbu Novinky, Testy alebo Autofun namiesto požadovanej stránky často načíta reklama z pozadia? Teraz neviem, či mám v kompe nejakého trojana, alebo s nami Blesk zase vyebal...
Futurista
Tak jsem zvědavej, jestli i tady, pod vozy řady IDx s heslem "NIKDO vám nedá to, co my vám můžeme slíbit" (copyright Jerry.Gunman) se rozběhne taková diskuze, jako pod Teslou.
PowerHouse
Tak pokud to nechtějí moc prodávat, tak tu cenu trefili.
Pokud ale mají být EV masovka, tak od €50000 je to akorát pro Němce s dotacema.
Východu Evropy se tedy EV vyhýbají.
Ta EV by nebyla špatná, kdyby stála méně.
Pokud ale mají být EV masovka, tak od €50000 je to akorát pro Němce s dotacema.
Východu Evropy se tedy EV vyhýbají.
Ta EV by nebyla špatná, kdyby stála méně.
_Karel_
Tak to je přece pořád to stejný, jako evropské normy spotřeby. Jen u spalováků "slibují" spotřebu, u EV dojezd.
PowerHouse
Pokud budou chtít EV vyrábět masově, budou muset ty ceny snížit.
Pokud EV nechtějí hromadně prodávat, tak mohou snít o těchto cenách..
Zatím se výroba u VW nerozběhla, neznáme budoucí produkci, takže těžko soudit. Ale za 2 roky bude jasno, zda produkce nebo tyto vysoké ceny.
Vysoké ceny nových EV také dostanou úder, až si lidé uvědomí, že ještě musí ty baterky vyměňovat.
Pokud EV nechtějí hromadně prodávat, tak mohou snít o těchto cenách..
Zatím se výroba u VW nerozběhla, neznáme budoucí produkci, takže těžko soudit. Ale za 2 roky bude jasno, zda produkce nebo tyto vysoké ceny.
Vysoké ceny nových EV také dostanou úder, až si lidé uvědomí, že ještě musí ty baterky vyměňovat.
ericn
Jak iD3 i 4 jsou takové ocucané bombony, interiér je humus a přesto se určitě najdou uvědomělí euroobčané, kteří to s ůsměvem a nadšením vysolí nebo ještě lépe se zadluží, aby tenhle elektro zázrak koupili 😁 Na iD3 už jich spousta čeká víc než rok. VW je taky slušná slibotechna, jak s výrobou, doručením a nakonec i s tím dojezdem...
ProchyTom
Ten bílej volant, to je slušná mlíkárna. Uplne mam chuť na kindervajicko a vopatlat radicku, aha ona uz neni
Mazda666
ZA CHVILKU SI TO TADY TLAMY BUDOU KUPOVAT, MASÍRKA JE MASÍRKA. DÁVÁM TOMU 5LET
Othello
Taky mi to dělalo dřív hodně, teď nekdy. Pomůže ve ve vhodný okamžik ručně stopnout načítání stránky, než se stihne rozsypat
PowerHouse
Tak tu spotřebu a dojezd známe z ostatních EV.
Na dálnici si ten udávaný dojezd podělíme 2.
Baterie 77kWh - 7 nevyčerpatelná záloha - stárnutí = 70 kWh použitelných
A spotřeba na dálnici s klimatizací 28kWh . Takže dojezd 250 km.
Na dálnici si ten udávaný dojezd podělíme 2.
Baterie 77kWh - 7 nevyčerpatelná záloha - stárnutí = 70 kWh použitelných
A spotřeba na dálnici s klimatizací 28kWh . Takže dojezd 250 km.
Mikesus
Občas to udělá i v tom chromu. Uu se to dlouho nestalo, dřív to bylo hodně.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ericn
Na co jsem ti neodpověděl? Mluvím o Evropě, v USA nikoho nikdo ke koupi elektromobilů netlačí - prodá se tam asi 240tis elektromobilů, míň jak 1,5% všech prodaných vozů. V Číně to bude ve městech befelem, buď elektro nebo nic a musíš dokázat, že máš kde parkovat 😉 A ani se nedivím, když jsem byl v Shanghaii, tak obloha byla žlutá nebo šedivá (ale to asi nebylo kvůli autům). Japonsko netuším... Stačí ti to takhle?
ericn
Tak nějak mi vadí ten masivní tlak na prodej elektroaut místo přirozeného vývoje. No a bohužel většina našich západních sousedů volí socialisty a zelené, kteří tuhle “elektro” hysterii tlačí silou. Daněmi a pokutami, stačí se podívat na Benelux, Francii i Německo.
Taky vlastně jsem také jezdil hybridem, 5 let jsem strávil s CNG a mám ho objednaný znovu, ale ten už není “in” stejně jako PHEV už se zas zeleným nelíbí... je to na palici. Ať si každý koupí za své peníze co chce, bez tlačení do “jediné správné volby” 😉
Jsem rád, že je stále ještě na výběr :yes:
Taky vlastně jsem také jezdil hybridem, 5 let jsem strávil s CNG a mám ho objednaný znovu, ale ten už není “in” stejně jako PHEV už se zas zeleným nelíbí... je to na palici. Ať si každý koupí za své peníze co chce, bez tlačení do “jediné správné volby” 😉
Jsem rád, že je stále ještě na výběr :yes:
Blue Sun
To mi nefunguje, rozsype se taky. To samé dělá i autorevue.
Rozhodně je to prasáckou prací místních programátorů, protože se to sype jen v Edge a Firefoxu, zatímco v Chromáku ne. Jenže ten já zase používat nechci.
Rozhodně je to prasáckou prací místních programátorů, protože se to sype jen v Edge a Firefoxu, zatímco v Chromáku ne. Jenže ten já zase používat nechci.
Blue Sun
Mně se kolikrát úplně rozsype grafika stránky, takže to nejde vůbec číst. Logo auto.cz je přes celou obrazovku spolu s logem facebooku, pak sto stránek prázdnoty, pak teprve nějaký rozsypaný text. Tady to od nového systému nikdy pořádně nezprovoznili, a teď to jde zase ještě o kus zpět.
Hammunasakra
Nemáš = (nejen) to co popisuješ je místní novinka (už sem to tu před nějakým dnem psal :no: 😒
Arese
Že se východu Evropy EV vyhýbají? Většina našinců za to truchlit určitě nebude! 😉
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Blue Sun
se výkon nabíjení počítá v kilometrech? "ID.4 podporuje rychlonabíjení při výkonu až 125 kilometrů"... Asi měly být kilowatty, ale rychlopissálek zase nepřemýšlel.
Blue Sun
Fascinuje mě ta tvá posedlost "euroobčanem" nebo nějakou "uvědomělostí". Zajímavé, jak se mnozí neumí smířit s tím, že lidi prostě elektrická auta chtějí. Jen mi prozraď, jsou v USA taky euroobčani? Nebo v Číně? Japonsku?
Arese
Přesně tak. A až si uvědomí, že za takových 8-10 let od koupě jejich elektrokrumpl ztratí jakoukliv hodnotu! 😄
Blue Sun
Takže nejsou... Výborně. Sice jsi to zase napsal jen vytáčkami a kličkami, ale nakonec jsme se dobrali k tomu, že to není o uvědomělosti, ale o zájmu lidí. Ale ne, ty do toho musíš zamotat EU...