Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVW California není jediný bydlík na kolech. Jaké podobné vozy nabízí konkurence?
12 komentářů
tindo
0
prosim, urobte uz nieco s tou galeriou k odsekom. ved to sa neda normalne ten clanok skonzumovat. iba precitat...zle zle zle. galeriu ani neotvaram, ved sa tam nezorientujem kedy uz je to iny model. ktory obrazok pratri ku ktoremu odseku? preco to robite tak zle?
KANKUNEN
1
Hej, ale niechce sa nám s tým jebať. Asi tak
KANKUNEN
vzadu listové pera a automat z tereňáku. Na dálnici nevhodné auto. Vlastnil jsem.
žlababa
kde s těmito obytňáky udělali crashtesty, a úplně katastrofálně dopady všechny testované modely. Vybavení létalo vzduchem, střepy varné desky kosily posádku, lednička držící v podlaze na 2 šroubech se utrhla a rozdrtila spolujezdce....
To ale byly velke vany se spoustou nabytku a skrinkama i nad hlavou. To uz jsou takove nakladaky ... a crashtest s nakladem plechu nebo cisternou benzinu by pro ridice take nedopadl dobre 😊
jirik_kirij
Když vezmu cenu auta někde kolem 1,5 mega a cena noclehu ve slušném turistickém penzionu je za dvoulůžkový pokoj kolem 1000 Kč, tak je to pro dva lidi 1500 nocí v penzionu s komfortem tam obvyklým a řádově vyšším, než v bydlíku. V případě Californie 2266 nocí. Při tom provozní náklady na cestu zůstávají a jsou spíše ještě o něco vyšší než u osobního auta.
No, nevím nevím jak si to ekonomicky zdůvodnit.
No, nevím nevím jak si to ekonomicky zdůvodnit.
Ekonomicky to nevyjde, ale ty penziony holt nejsou všude, nebo nemusí mít volno. S obytným autem jsi výrazně svobodnější. I když jak kde, třeba na Korzice to už dnes žádná výhra není
Othello
Všechna "obytná" auta v přehledu jsou docela sardinky, například do toho Citroenu nedkázali strčit ani jeden bicykl bez nutnosti rozebrání. Navíc zoufale bojují s omezením daným výchozím modelem, třeba ty šoupací dveře u Crosscampu nebo Toyoty zabarikádované kuchyňsku linkou působí víc než legračně. U Tranzitu Nugget kuchyňská lika zabírající půlku auta je příšernost a ta zvýšená nástavba je zase aerodynamickou katastrofou.
Jinak klobouk dolů před výkonem Zafiry Crosscampu, v článku uvedených 250koní nastavuje laťku slušně vysoko. Teda pokud je to pravda.
A ještě drobnost - tvrzení v úvodu že model transporter se vyrábí nepřetržitě sedm desetiletí je samozřejmě nesmysl. VW sice po tuto dobu používá tentýž název pro svá auta jedné kategorie, ale ty auta jsou zcela rozdílná. Určitě se nejedná o stejný model vyráběný 70 let, to by přece odborný redaktor mohl poznat, ne ?
Jinak klobouk dolů před výkonem Zafiry Crosscampu, v článku uvedených 250koní nastavuje laťku slušně vysoko. Teda pokud je to pravda.
A ještě drobnost - tvrzení v úvodu že model transporter se vyrábí nepřetržitě sedm desetiletí je samozřejmě nesmysl. VW sice po tuto dobu používá tentýž název pro svá auta jedné kategorie, ale ty auta jsou zcela rozdílná. Určitě se nejedná o stejný model vyráběný 70 let, to by přece odborný redaktor mohl poznat, ne ?