Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Citroën C5 Aircross do zásuvky prozrazuje české ceny. Výbava rozhodne, jestli vám stačí milion

26 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
:no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele už konečně chápeš = že na tunu verze benzín dojedeš dál než na naftu?

Hele už konečně chápeš = že bez dotování dieslový motory v osobácích = nedávaj smysl a sou nekonkurenceschopný?

Hele už si vymyslel kde chceš brát ten https😐/denikreferendum.cz/…je-most-do-pekla kterej stejně jako ropu https😐/www.idnes.cz/…51539_igsvet_tom nemáme? Elektřinu SI vyrobíme https😐/cs.wikipedia.org/wiki/Gemasolar ve dne v noci jen tím že slunce svítí, vítr fouká a voda teče
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Tak jo, taky si te davam na hate-list. Tyhle plamenne boje v kazde diskusi a dokola opakovani stejnych argumentu se proste neda cist 😞
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hlavně si tam NEDAT ádu = na kterýho jedinýho s tou naftou poslední dobou reaguju 😉

A moc rád bych znal jeho odpověď = ale ani na naftu kterou FURT DOKOLA propaguje ani na plyn kterej totéž = zatím neodpověděl. Jen dál a dál a dál a ... opakuje plynafta plynafta plynafta...
Avatar - speedfred
speedfred
😒] 😒] 😒] :yes: Za chvíľu si tu bude písať Hamuna iba s Kylie.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
a Mikešukem... 😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
S tím si notují v mimozemském zrychlení na semaforech jejich hybridních Toyot 😁 a v moralizování, jak si mají majitelé nehybridů pěkně zaplatit pokuty za CO2, když nemají hybridy 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nojo kombinace nejen teoretické znalosti ze elektromotor zabírá narozdil od spalovák HNED okamžitě NAPLNO takže než ty zařadíš tak je ECVT a 80 kW elektromotoru za křižovatkou = ale I letitá praxe ŽE to tak je
Avatar - kari.laz
kari.laz
To není jeden a ten samý? 😁
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Je 😁

někdy pod nickem Kylie
někdy pod nickem Hamunasakra
a kdo ví, možná i pod nějakými jinými jmény.
To víš, když už se loni v létě(??) přiznal / přiznala ke své psychické poruše (Aspergerův syndrom), tak potřebuje každým příspěvkem dokazovat, že jím skutečně trpí 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Chápu že tě má oprava tvýho omylům ekonomii rozhodila a to jak si lhal o svým 6tivalcem uvedlo do stavu dodnes trvajícího muňkování = ale nepřeháníš to už?
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Ty snad odmítáš Teorii Dotované Nafty?
Ojojojojojojojojoj, tož to budeš brzy zhamunomasakrován 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Teorii? Jako že přes XYZ odkazů = si to stejně jako Áda dodnes nepobral? 😲 :😉 😁 :-! 😒]

Hele z barelu ropy dojedeš dál víc km😒br /> a) na naftu
b) na benzín

Hel3 bez dotování nafty bude poměr benzínových a naftových motorů v osobnich autech
a) zase ca 50:50 kam se dostal
b) při tržních cenách nafty spíš tak 95 k 5%
JiVi73
dik za reseni tohoto individua :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Cena cca v mezích konkurence.
Předpokládám, že pohon je +- identický s DS7(kromě výkonu), a ten tu kesumb docela chválil, že funguje dobře. Auto se mi líbí, ale kufr je tedy docela bída, přestože ho baterky nezmenšily. Nemít v r.2020 možnost vyhřívání volantu, to se taky moc nepovedlo, o AWD nemá cenu mluvit, inu francouzské SUV s pohonem jen na předek.
Ad cena - s nějakými bonusy 50t při protiúčtu bych moc nekalkuloval, nevěřím tomu, že mi o těch 50t automaticky nesníží nabízenou cenu za výkup.
kesumb
Hele ale ten predokolkovej hybrid od PSA se prej chova o dost blbejc takze bych to moc bez vyzkouseni nechvalil. To 4etense nebo jak se to jmenuje fungovalo slusne, lip nez volvo t8
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já to bral spíš z hlediska fungování hybridu než jízdních vlastností, aspoň tak jsem to od tebe pochopil.
kesumb
jj tak jsem to myslel ale ten predokolkovej, kterej je jestlu to chapu spravne tady, muze fungovat uplne jinak..
jiriga
Bral bych to spíše než 5008, kvůli pohodlí, ale ten kufr je bída, když má člověk 3 děti..
Avatar - kari.laz
kari.laz
S 2.0 HDI a 4x4 by to šlo.... no ale ...prostě PSA 😁 😁 😁
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Hele, já s vozy PSA jezdím někdy od roku 2008 a nalítal jsem na nich velmi spokojených skoro 700.000 km - a dosud nikdy mne nenechaly ve štychu.

Ale je fakt, že mi trhá srdce, když vidím, co se stalo z Citroënů 😞 Z automobilky, která byla vyhlášena svými krajně nekonvenčními řešeními a jejíž hydropneumatické pérování se kvalitou vyrovnalo vozům o jednu až dvě kategorie vyšší, se stal výrobce jakýchsi bezpohlavních bublinoidních samohybů, které vypadají jak vožužlaný kousek mýdla - a u nichž to, co Citroëna dělalo Citroënem (tedy hydropneumatické pérování) už dávno nenajdeš.

Nakonec i sám fakt, že vrcholným modelem evropského Citroënu je právě C5 aircross, podle mne ukazuje úpadek značky zcela zřetelně
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já mám na PSA ještě více než ty 😉 . Takže kritika z mé strany by měla být přijatelná 😄
Dokonce jsem kdysi měl na 2.2 HDI 550000 a motoru nic nebylo. Dokonce původní dvouhmoťák i vstřiky. Jediná výměna byla ve 380000 lamela spojky a turbo, kde praskla uvnitř osička.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
No vždyť jo 😁
Každému vyhovuje něco jiného :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže poslední dobou dělají spíše kočkopsy, než něco, co by měl člověk chtít. Bachratá polosuv bez přidané hodnoty, diesely, které měli skvělé omezují a motory mají jen 1,2 tříválec a 1,6 ale tam to taky omezují. Takže co z toho nakonec zbude...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Taky mě moc neberou ALE to co se nám líbí znamenalo děsivý PRODĚLEK

To co se v diskuzích moc nelíbí = raketový vzestup značky
Podnikání není o tom co se líbí v diskuzích ale o tom co se prodává

Plus dřívější vrchol Citroën se dneska jmenuje DS
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Tak na tomhle se bohužel shodneme 😞