Novinky
Zpět na článek
Budoucnost kolínských trojčat: Zůstane jen Aygo, místo C1 přišla čtyřkolka, 108 nahradí crossover
7 komentářů
Kajmos
6
To je ten paradox. Dvoutunove SUV s hybridem typu Volvo XC90 je víc eko, než 850kg prditko. Přitom na tu dvoutunovou obludu padne při výrobě násobně víc surovin a energie. Spotřeba paliva by neměla byt jediným eko kriteriem. Viděl bych to na kombinaci hmotnosti, součinu Cx.A a spotřeby paliva. Jednoduchá malá prditka typu Aygo nebo Swift by tak logicky a správně vyšly mnohem lip než obludy typu XC90.
Přejít do diskuze
Arese
...nejmenší, nejlehčí, a také nejúspornější auta se kvůli kreténským emisním a bezpečnostním předpisům EU automobilkám už nevyplatí vyrábět..... 😒 😒 😒 :no:
Kajmos
To je ten paradox. Dvoutunove SUV s hybridem typu Volvo XC90 je víc eko, než 850kg prditko. Přitom na tu dvoutunovou obludu padne při výrobě násobně víc surovin a energie. Spotřeba paliva by neměla byt jediným eko kriteriem. Viděl bych to na kombinaci hmotnosti, součinu Cx.A a spotřeby paliva. Jednoduchá malá prditka typu Aygo nebo Swift by tak logicky a správně vyšly mnohem lip než obludy typu XC90.
Blue Sun
Jenže to XC90 zároveň uveze rodinu na dovolenou, stejně jako může jezdit po městě a do práce. Aygo je vyloženě jednoúčelový vozík na krátké pojíždění pro jednoho, dva lidi. Takže aby se s ním pak rodina někam dostala, musela by mít dvě, spíš tři auta, a ještě by i tak byla dost omezena v kapacitě.
Chce to vidět i dál, než jen za prosté číslo.
Chce to vidět i dál, než jen za prosté číslo.
Desta
Jenže s malým autem se nemůžeš tak vytahovat a vzbuzuješ jen malou závist u sousedů, což je myslím to o co v případě SUV jde především.