Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Tiborek
Testovaná verze s příplatky v hodnotě ceny základního modelu.. 😁 Ale jo, vydělávat čtvrt mega měsíčně, taky si tam naklikám všechno možné.
Tak tohle nikdy nebylo myšleno jako sockokára.
Jinak příplatky jsou za 1/3 ceny modelu. Nebos myslel jako základní A6? Asi jo.
Jinak příplatky jsou za 1/3 ceny modelu. Nebos myslel jako základní A6? Asi jo.
No tak já osobně bych byl s tím vyděláváním opatrný. Řekneme, ze i když vydelam 3x čtvrt mega měsíčně, určitě bych dneska nekupoval auto na několik let dopředu a ještě k tomu na úvěr. Predikce úspěchu v podnikání je nízká. Takže mnoho lidí okolo, vydělávající hodně peněz ruší objednávky na AMG a další stroje a kupují Superby atd.
Presne tak! Auto by malo byť v hodnote cca 6 mesačného čistého príjmu/zisku (max).
Záleží... tohle platí když je pro tebe auto jen dopravní prostředek. Pokud je to koníček, nebo vysněná hračka, dá se odvázat i víc 😉
RS6 jako koníček? No, nevím, to co říkáš, bych chápal u veterána, youngtimera, u nových aut moc ne. Opravdu by to chtělo držet proporce, proporce příjmu (sociálního statusu) ve vztahu k autu před domem, minimálně je to otázkou dobrého vkusu. Ono mít peníze na to, koupit si třeba astona, není zas takový problém, jenže aston stojící před řadovkou někde v satelitu je prostě fail. 😉
V londone v sirsom centre je taka ulica, radova zastavba. Vsade spina, odpadky, tie domceky z von vyzeraju, ze posledna fasada sa robila v 1970 a pred kazdym vchodom aston, porsche, ferarri. Vzdy mi to zlepsi naladu
Londýn, širší centrum, kde tam vidíš satelit s domkem za dvaapůl? Píšu o proporcích...
Přiznám se, že této debatě moc nerozumím. Celé je to o odpovídajících příjmech. Proporce s nemovitostí nebo jiným majetkem je každého věc. V Praze nebo i těch satelitech stojí dneska řadovky běžně přes 15M. Nevím proč by někdo s autem za 4M musel mít nutně palác za desítky milionů. I kdyby třeba někdo koupil bydlení za hubičku před pár lety, dneska se mu znásobil plat a pošle to do auta. Simple as that.
Navíc jak tady poznamenal fostek, auto máš na firmu s odečtama a bez DPH, tzn. autem si kompenzuješ část příjmů nebo snižuješ daňový základ a šetříš zhruba 20% na tom DPH a to včetně provozních nákladů. Takže tě to reálně nestojí ani zdaleka tolik jako když si někdo šetří pod polštářem vydřené peníze z továrny. V době kdy 3kk v Praze stojí 10 a víc milionů to tak klidně může parkovat někde na sídlišti a neznamená to, že si někdo lže do kapsy.
Navíc jak tady poznamenal fostek, auto máš na firmu s odečtama a bez DPH, tzn. autem si kompenzuješ část příjmů nebo snižuješ daňový základ a šetříš zhruba 20% na tom DPH a to včetně provozních nákladů. Takže tě to reálně nestojí ani zdaleka tolik jako když si někdo šetří pod polštářem vydřené peníze z továrny. V době kdy 3kk v Praze stojí 10 a víc milionů to tak klidně může parkovat někde na sídlišti a neznamená to, že si někdo lže do kapsy.
Já jí rozumím. Finančně gramotný jedinec chápe, ze nemovitosti v cene porostou a auta brutálně ztratí na hodnotě. Pokud má někdo bydlení za stejné peníze jako vozový park, je to blázen...
Tak auto není investice, ale spotřebák. To že ty bys třeba vysypal kapsy a běžel za to koupit další a další nemovitost je tvoje strategie. Někdo peníze točí (investuje) ve firmách, někdo v akciích, někomu stačí bydlení / majetek jaký má a chce jezdit vysněným autem. Já co znám případy (včetně mě), tak prostě ukrojím jedné z firem EBITDA a mám za to auto, zbytek peněz se točí a soukromě hospodařím s nějakým rozpočtem (a s tím třeba dělám další soukromé investice). A co? Každý to má jinak a prostě když na to někdo nějakým způsobem má, tak si to koupí.
Neporozuměním jsem narážel na poznámky typu "bydlet s RS6 v řadovce je fail". To prostě nechápu. Někdo má za 10M 2kk v centru a syslí víc na další, někdo má za 3M řadovku v satelitu a zbytek utrácí za auta. To že to je pro někoho nerozumné chápu, ale je to soukromý majetek a každému to může být jedno, důvody můžou být různé.
btw mrkni níž na vlákno kde řešíme co si koupíš za zdaněné peníze vyplacené z HPP (popř. zisk fyzické osobě, vyjde to podobně) vs mít auto v podnikání. A barák na podnikání takhle nekoupíš, v tom se ty cenové nůžky rozevírají. Proto vždy uvidíš hodně luxusních aut, ale málo majetku fyz. osob.
Neporozuměním jsem narážel na poznámky typu "bydlet s RS6 v řadovce je fail". To prostě nechápu. Někdo má za 10M 2kk v centru a syslí víc na další, někdo má za 3M řadovku v satelitu a zbytek utrácí za auta. To že to je pro někoho nerozumné chápu, ale je to soukromý majetek a každému to může být jedno, důvody můžou být různé.
btw mrkni níž na vlákno kde řešíme co si koupíš za zdaněné peníze vyplacené z HPP (popř. zisk fyzické osobě, vyjde to podobně) vs mít auto v podnikání. A barák na podnikání takhle nekoupíš, v tom se ty cenové nůžky rozevírají. Proto vždy uvidíš hodně luxusních aut, ale málo majetku fyz. osob.
Pokud to děláš pro sebe, a jsi autíčkář, může být. Jen se nemůžu zbavit dojmu, ze ve spoustě případů je to spis snaha zapůsobit na okolí.
Já bych zkratka takové peníze utratil za ojeté Ferrari, nové Porsche, ne za rodinný kombik. A dokážu si ospravedlnit procestovat spoustu peněz, ale ne být od rana do večera v práci, vydělávat hromady peněz a vyhazovat je komínem, protože ztráta hodnoty je brutální. A ze to jde do nákladů ještě neznamená, ze to není mrhání...
Já bych zkratka takové peníze utratil za ojeté Ferrari, nové Porsche, ne za rodinný kombik. A dokážu si ospravedlnit procestovat spoustu peněz, ale ne být od rana do večera v práci, vydělávat hromady peněz a vyhazovat je komínem, protože ztráta hodnoty je brutální. A ze to jde do nákladů ještě neznamená, ze to není mrhání...
Jistě, na okolí mnohem líp zapůsobíš s RS6, než s Porsche nebo Ferrari, byť ojetým.....
Jde o to, ze Ferrari nebo Porsche
- mi přijde pro nadseneho řidiče jako daleko zajímavější auto
- bude mít daleko menší ztrátu hodnoty
- mi přijde pro nadseneho řidiče jako daleko zajímavější auto
- bude mít daleko menší ztrátu hodnoty
Moc to pitváš, ten domek jsem zmiňoval jen jako příklad, ano, jde právě o proporce příjmů a ceny auta. Ty čtyři pět mega na auto "našudlí" prakticky každý, nemluvě o tom, že se to většinou pořídí na firmu, splátky v řádu desítek tisíc unese skoro každá funkční firma. Píšu ale o vkusu, prostě kupovat auto v cenové v kategorii, v jejíž řádech už se daný jedinec pohybuje jen při svých investicích, je prostě mimo dobrý vkus, auto se má chovat, ve vztahu k příjmům, jako spotřební věc.
Jasně, v tom souhlas, jen podle toho co je vidět "zvenku" se nedá usuzovat vůbec nic, ačkoliv to všichni dělají 😁
Minimálně se dá usuzovat to, že je pro někoho podstatnější v čem jezdí, než v čem bydlí. Ale samozřejmě, může to být manažér, který má vysoký budget na přemisťovadlo, ale ne tak velký plat...
Ano, ale pak se dostavame k preferencim, ktere jsou z povahy veci subjektivni. V ekonomicke teorii jsou preference proste dany, nediskutuje se o nich. Proto dle meho nelze rict, ze je "fail" nebo ze je nevkusne, kdyz nekdo bydli v radovce za 5M a jezdi autem za 5M. V takove situaci lze jenom rict, ze MOJE preference jsou takove, ze toto neni MOJE optimalni alokace zdroju.
ano, bezpochyby jsou to osobní preference, když se někdo rozhodne prohrát celý svůj majetek v kasínu a nikomu do toho nic není😊
No, tam spise pujde o zavislost (=absenci svobodne vule). Na RS6 snad nelze byt zavisly..Nebo vlastne... 😊
pokud někdo pořídí auto v hodnotě svojí nemovitosti, je to podobně hloupé rozhodnutí jako ty peníze vyhodit oknem. chápu, že někdo vydělá sto miliónů za rok a tudíž ztrátu 1M vyhodnotí jako nepodstatnou, ale u člověka s příjmem dejme tomu 3M - to je vážně nerozum.
Ja to pocitam jinak. Pokud to auto budu mit 10 let (tak to mame v rodine) a pocitam po 10 letech zustatkovou hodnotu 10%, tak to znamena rocni spotrebu (ztratu, chceme-li) 405 tis. To jde snest i pri nizsim prijmu nez 100 mega rocne. Zejmena pokud je auto pro cloveka vice nez jen 4 kola, ktera jej nejak prepravi z bodu A do B.
Nikdo z lidí, kteří si pořizují takové auto ho nebude mít deset let. Po dvou-třech letech musí mít nové, aby nebyli out.
Já neříkám že RS6 má být něčí vysněné auto nebo koníček (ale vlastně proč ne, lidi jsou různí a přemotorovaný kombík klidně může být něčí vlhký sen 😄 ). Myslel jsem to tak, že není potřeba se dogmaticky držet těch šesti platů, zvlášť pokud pro člověka to auto není obyčejná spotřebka.
Zrovna Aston mi na rozdíl od RS6 dává smysl i před tou řadovkou. Prostě zhmotněný plakátový sen. Jasně, není to pro každého, ale takoví "blázni" jsou mi sympatičtí.
Zrovna Aston mi na rozdíl od RS6 dává smysl i před tou řadovkou. Prostě zhmotněný plakátový sen. Jasně, není to pro každého, ale takoví "blázni" jsou mi sympatičtí.
Pak je jasný důvod složení a průměrného stáří našeho autoparku 😁 To by bylo tak na předváděcí Sandero nebo ojetou Oktávku.
Móda je neuprosna . Fake IT before u make IT. Někdo začne podnikat, po půl roce si řekne, že do nákladů to schová, pak ho na dva měsíce vypnou a šup zpátky na zem.
Obávám se, že na pořízení a provozování tohohle auta příjem čtvrt mega měsíčně nepostačí...
Čtvrt mega měsíčně je sakra málo na to, koupit si auto za 4 a půl Mega brácho 😐
čistě teoreticky, to auto bude ztrácet na ceně milión za rok? a jestli vyděláš tři, tak to lze v pohodě utáhnout.
občas tady u nás když se jdu projet na kole tak vidím stát dvě auta v hodnotě odhaduju tak za 3-4M před barákem, který má tak o milión větší cenu... řekl bych, že pro spoustu lidí je ta veřejná prezentace důležitější, než bydlení...
občas tady u nás když se jdu projet na kole tak vidím stát dvě auta v hodnotě odhaduju tak za 3-4M před barákem, který má tak o milión větší cenu... řekl bych, že pro spoustu lidí je ta veřejná prezentace důležitější, než bydlení...
To já myslím, že z 250 měsíčně se tohle dá celkem v pohodě financovat. Nicméně otázka je kolik nadšenců s takovým exklusivním příjmem si koupí AUDI za 4,5 mičudy.
Zbytečná debata. A kdybychom fakt chtěli řešit kdo na to má, tak je rozdíl 250k hrubého na HPP a to zdanit a teprve z toho nakupovat (včetně DPH) anebo 250k EBITDA v rámci one-man-show podnikání, tzn. auto jde do firmy s odečty atd. Úplně jiná matematika potom. Berme taky v úvahu, že tohle je ceník.
Rovná se standardně 170k celkový měsíční zdaněný příjem. Auto bez DPH a s 20% slevou je 3 mio. Neboli v praxi 18 celkových měsíčních příjmů bez provozu a dalších nákladů. Matematika sice jiná, výsledek ale stále nereálný.
Btw, znám dva lidi, kteří si koupili předchozí RS6 jako novou (standardní dd, dvě auta v rodině). Jejich příjem je řádově jinde. Novou si už nekoupí, už u předchozí generace měli obavu, že to bude vidět...
Btw, znám dva lidi, kteří si koupili předchozí RS6 jako novou (standardní dd, dvě auta v rodině). Jejich příjem je řádově jinde. Novou si už nekoupí, už u předchozí generace měli obavu, že to bude vidět...
No 3M/250 je 12 příjmů a 3.5M/170 (dle https😐/www.vypocet.cz/cista-mzda 166k) je víc než 20 příjmů. Narážím jen na to, že to je velký rozdíl, který si většinou lidé co jsou zvyklí na HPP neuvědomují. Jestli to stačí nebo ne je každého věc. Asi se shodneme, že toto nekupují lidé co chodí na 8h do zaměstnání na HPP, ale lidé co podnikají nebo mají cash na účtě a tam to funguje úplně jinak.
Nathan Detroit
Čtyři a půl mega za kombík? To dá jen blázen.
Proč proboha? je to v poho s výkonem nedávných supersportů.
Dáš do do firmy a jseš tam, pokud platíš daně, pod 3.
Dáš do do firmy a jseš tam, pokud platíš daně, pod 3.
“To dá jen blázen.” ....alebo taký čo na to má a chce to.
Přesně. Hlavně aby to neměl Lojza Brčko co bydlí přes ulici..... 😉 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nie je lacne, ale kvality tomu zodpovedaju. Urcite lepsia volba pre toho kto chce velky kufor a rychle zvezenie nez rovnako drahe suv.
Anonym
mě docela zklamavá. Když si představím, jaký domácí HiFi za tu vatu pořídím...a navíc ta značka. Tak je to málo.
Burmestr v MB mě připadá na první poslech lepší - ale ten tak dobře neznám.
Burmestr v MB mě připadá na první poslech lepší - ale ten tak dobře neznám.
176 tisíc za lepší poslech radiožurnálu.. no já nevím 😁
Tak ak je niekto audiofil a púšťa si (zvukovo) kvalitnú hudbu, nech si priplatí. Mne to ale tiež príde ako úplne vyhodené peniaze. Bežný šofér počúva rádio, príp. nejaké MP3ky z USBčka a to skutočne žiadny rozdiel nepoznať. Ja mám v poslednom aute "lepšie" Bose audio, ale nevidím žiaden rozdiel oproti základu v inom aute.
Já třeba mám nyní standart a předtím jsem měl příplatkové rádio (žádné hifiporno, než se tady zjeví Hamuna😁) a při hlasitějším poslechu těch MP3 tam rozdíl poznám. Samozřejmě je to jak říkáš, většině lidí je to k ničemu, v autě si asi nesedneš s doutníkem a sklenkou blue labelu (modří ví 😁 ) a nepustíš si svou oblíbenou pecku jen tak a budeš rozjímat, spíše si v autě pro to, aby si ho řídil 😁
BTW: příplatkové Audio (právě Bang Olufsen) mám i na notebooku a chrastí to jako standartní HPčko 😁
BTW: příplatkové Audio (právě Bang Olufsen) mám i na notebooku a chrastí to jako standartní HPčko 😁
Vlastne aj ja mám na notebooku "prémiové audio", mám tu hrdo napísané, že "sound by harman/kardon". 😁
A inak áno, aj ja v aute rozoznám lepší zvuk pri stojacom aute a vypnutom motore. Ale na to autorádio primárne určené nie je, je určené na počúvanie za jazdy a tam tie jemné zvukové nuansy spoľahlivo prebijú zvuky podvozku, motora a aerodynamický hluk.
A inak áno, aj ja v aute rozoznám lepší zvuk pri stojacom aute a vypnutom motore. Ale na to autorádio primárne určené nie je, je určené na počúvanie za jazdy a tam tie jemné zvukové nuansy spoľahlivo prebijú zvuky podvozku, motora a aerodynamický hluk.
Chlapi neviem čo porovnávate a akú hudbu počúvate ale rozdiely v repro su fakt veľké a počuť to samozrejme aj za jazdy. Zvuky podvozka, motora? V nejakom S classe asi ťažko, ja mozem priamo porovnať burmeister v GLE a harman v w221 a rozdiel je to veľký v prospech gle. Ostatne harman som nepočul hrať dobre v žiadnom aute či to je subaru alebo alebo MB, určite ale doporučujem sa previesť na novej 7er s bowers&wilkins to skutočne nemá nič spoločné s nejakym seriovym chrastítkom. Nie každý to ocení, nie každý si púšťa hudbu z vlastného zdroja a nahlas ale nie je pravda že tam nie su vyrazne rozdiely.
Som ochotný pripustiť, že v limuzíne typu S klasse to bude rozdiel, predsalen úroveň utlmenia a zvukového komfortu je tam trochu inde. Ale v bežných autách, napr. stredná trieda to nemá zmysel. Opakujem, mám príplatkové "prémiové audio" Bose a za jazdy akékoľvek zvukové detaily prehluší motor, vietor a gumy. Ak nechcem chodiť ako rapper s vypeckovaným rádiom, tak nie je šanca.
Presne ako písal kolega foe, auto je tým najmenej vhodným priestorom na počúvanie hudby.
Presne ako písal kolega foe, auto je tým najmenej vhodným priestorom na počúvanie hudby.
Pokud v autě posloucháš Radiožurnál apod., tak je to celkem jedno, ale pokud si chceš občas něco pořádně "ohulit" z CéDéčka, pak to rozdíl znatelný určitě je.
Jo, asi to bude tým, že ja nezvyknem v aute hudbu "poriadne ohuliť", na to som už asi starý. V aute (aj) pre radosť aj tak viac hučí výfuk a motor a v cestovnom by som ocenil skôr lepšiu zvukovú izoláciu.
Tyhle spickove audia v autech, imho nejhorsim moznem prostoru pro poslech hudby, jsou spis o tom ze muzes, nez ze by z toho mel byt nejak zasadne kvalitni poslech v absolutni mirce. Ta o pleteni bicu z h...a zde plati vic nez kde jinde.
iudex
Tak RS6 je z môjho pohľadu dokonalá kombinácia rodinného auta a športiaku. Priestor, praktickosť akomfort kombi vyššej strednej triedy skombinovaná s výkonom a dynamikou športiaku (resp. ešte nedávno superšportu). Aj výzorovo mi neskutočne sedí (len tú základnú šedú by som zvážil). Proste petrolhead s deťmi, ktorý je za vodou, má ľahkú voľbu. Len pri tej cene (ako základu, tak najmä príplatkov) už musí byť veľmi za vodou a najmä pri cene testovanej predvádzačky je otázne, či to stojí za to. Našťastie sú v každej triede zaujímavé hot-kombi, od Focusu ST v nižšej strednej cez RS4 v strednej. Z môjho pohľadu sa ako optimálny kompromis javí práve stredná trieda: https😐/ipravda.sk/…-nestandard1.jpg
Ozzman
To je ta otázka, co mne trápí, až na tu barvu (ale žít bych s tím uměl), je tohle kombíkové nebe.... no, asi bych se spokojil se slabším biturbovým TDI 3.0, to je trochu pomalejší, ale nic drastického 😊 Skvělé auto :yes:
Žít bys uměl s čím? bez ledviny nebo bez střechy nad hlavou? 😁
ProchyTom
Vypada to dobre, tenhle styl audi sedi. Uvnitr moc pekny a je fajn, ze i se zakladni a6 dostanes kvalitu. Ty ostry hrany uvnitr mi tady sedi vic nez u jinych aut a ten displej uprostred je rozhodne hezci nez ty tablety co tam maji vsichni ostatni. U BMW jsme porad u kapličky uprostřed s plno funkcemi na tlacitka, to je ok ale pro cloveka co ma uz treti bmw za sebou by to chtelo neco novyho. Ale funguje to! Cena je silena, ale co je dneska levnyho? Navic, normalne tohle clovek na sebe neporidi. Nebudu rikat, ze ja bych sel do Panamery, protoze jsem nejel ani s jednim, ale v hlave by me to porad hlodalo, mit Porsche a nebo Audi?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
scadar
Škoda, že 80% místních testů audi jsou samé S/RS modely... jsem sám, koho spíš zajímá jak vypadá třeba obyčejná a6 se silnějším dvoulitrem, na základním podvozku za třetinovou cenu (takový ten typický konkurent pro e220d/520d)? Nebo tu narozdíl ode mně všichni objednávají/fasují rovnou RS? 😁
Ano, ale to neřeší ACZ nýbrž dovozce. Ten objednává novinářská auta a dává specifikace. Vzhledem k tomu, jak se snížil počet nových Audi na silnicích, si chtějí zvýšit takto prestiž. Ale i mě by dávalo větší smysl se zaměřit na nejklasičtější prodejní specifikace.
pradeda777
...ale zase ta délka cca 5 metrů.....jako rodinný dálniční křižník super.....ale do města na nákupy nic moc.... 😒
Cena ? Asi poplatná době..... :-!
Cena ? Asi poplatná době..... :-!
Asi uznáš, že řada 6 nebyla primárně vyvíjena jako nákupní taška 😉
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_Karel_
Souhlas s autorem, ta ***čanda vzadu okolo koncovek výfuku se moc nepovedla, méně je někdy více.
A ač zvenku je to (kromě výše zmíněného) fakt pecka, o to míň se mi líbí uvnitř - přitom dřív nejsilnější zbraň Audi.
Adaptivní tempomat za příplatek? Já ho mám od koncernu ve výbavě povinně, sám bych byl rád za běžný tempomat, ale takhle to tu asi nebylo myšleno. Takže - u auta za minimálně trojku docela trapas.
A ač zvenku je to (kromě výše zmíněného) fakt pecka, o to míň se mi líbí uvnitř - přitom dřív nejsilnější zbraň Audi.
Adaptivní tempomat za příplatek? Já ho mám od koncernu ve výbavě povinně, sám bych byl rád za běžný tempomat, ale takhle to tu asi nebylo myšleno. Takže - u auta za minimálně trojku docela trapas.
Ad adaptívny tempomat: práve včera som išiel dlhšiu trasu a občas som mal z neho nervy. Hoci v princípe ten adaptívny tempomat je fajn, najmä v kolónach, pri typickom použití, t.j. na diaľnici ma rozčuľuje. Ideš nejakou rýchlosťou a približuješ sa k autu pred sebou, si ešte ďaleko na predbiehanie, ale aj v najmenej citlivom móde začne auto brzdiť. Preto ak človek nechce strácať rýchlosť, musí sa zaradiť do ľavého zbytočne skoro, čo predlžuje predbiehací manéver a môže obmedziť rýchlejšie autá za mnou. Alebo ak už som v ľavom a predbieham, tempomat udržuje zbytočne veľkú medzeru od auta vpredu, do ktorej sa mi obvykle strčí auto z pravého, čo opäť vyvolá panickú reakciu tempomatu a auto začne brzdiť. Plus plané poplachy typu zákruta a reakcia tempomatu na predbiehané auto v druhom pruhu a pod..
Bol by som rád za možnosť prepnutia na "hlúpy" tempomat, žiaľ sa to nedá (alebo som na to neprišiel).
Bol by som rád za možnosť prepnutia na "hlúpy" tempomat, žiaľ sa to nedá (alebo som na to neprišiel).
Píšeš o Mazdě? Ty plané poplachy v rychlém pruhu v zatáčce jsem ještě nazažil, ale zní to vyloženě nebezpečně. 😒
Dosud jsem se asistentům úspěšně vyhýbal, ale už jsem to povinně nafasoval taky, a nejvíc mě se.re že se drze zapne znovu po každém nastartování a ani tunerům se do deaktivace nechce. 😒
Dosud jsem se asistentům úspěšně vyhýbal, ale už jsem to povinně nafasoval taky, a nejvíc mě se.re že se drze zapne znovu po každém nastartování a ani tunerům se do deaktivace nechce. 😒
Podobná skúsenosť a preto som vyberal auto ktoré má oba (moje dokonca 3) druhy tempomatu. Na adaptív jazdím viacmenej v noci alebo keď na jazdu kvoli hustote už rezignujem.
Mám to úplně stejně. V autech s adaptivem jezdím z 90% na klasiku (pokud šla jednoduše přepnout). Takže to, že ho prémie nutí připlácet mi zrovna jako jedna z mála věcí nevadí 😁
Este si zabudol dodat, ze ked sa uvolni lavy pruh tak mu fakt dlho trva kym sa zacne rozbiehat na povodnu rychlost.Na dialnici treba tempomat vzdy prerusit ked sa blizis k inemu autu a zapinat znovu az ked sa to auto odprace z laveho pruhu co je teda otravne, hlavne ked nema ovladanie na volante.
Presne. To zbytočne váha, či už to auto naozaj uvoľnilo pruh, alebo ešte nie. Už som to začal vypínať, ak som blízko iných áut (čo potom stráca adaptívny tempomat trochu zmysel, to robím aj s obyčajným).
Ale včera pod Strečnom v kolóne som to ocenil, na posúvanie je to fajn, dokáže to aj úplné zastavenie.
Ale včera pod Strečnom v kolóne som to ocenil, na posúvanie je to fajn, dokáže to aj úplné zastavenie.
No tohle je u prémie klasika i v těchto třídách. U mě v autě v ceně přes 2M není hodně věcí včetně parkovací kamery. Paradoxně skoro nejhůř vybavené auto, kterým jsem za poslední 3 roky jezdil 😁 Ale ta hodnota je jinde, to je fakt...
hugino
Aj keď som celoživotný fanúšik Mercedesu tak toto Audi fakt môžem.Jasné že cena je aká je ale za špičkovú techniku si jednoducho treba zaplatiť.Som rád že dostalo 5 hviezdičiek lebo RS 6 si ich určite zaslúži.V podstate ak si niekto v tomto segmente a výkone vyberá z nemeckej trojice MB,BMW alebo Audi vždy ide o špičkovú techniku a záleži len na tom kto akú značku preferuje.Super kára ale na CARWOW v DRAG RACE ho Mercedes -AMG E 63 S dal dole.A to ma tiež teší. :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
displacement
Jsou zde nazory, ze RS6 ma korespondovat s prijmem, s bydlenim, nenucene / lehce zapadat do statusu cloveka atp. Souhlasim. V teto souvislosti: kolik je "adekvatni" vydej za automobil? Lze to vubec rict bez znalosti funkce uzitku daneho jedince? Je nejake "rule of thumb" typu " porizovaci naklad auta ma byt 10% hrubych / cistych prijmu za dobu ocekaveneho uzivani" ?
K tejto téme povedal svojho času kolega GTI múdru vetu: kupuj si auto tak, aby si si zajtra mohol kúpiť také isté. Samozrejme to písal zo srandy, s veľkou dávkou nadhľadu, ale racio to má: teda nevyhádzať sa z posledných peňazí na kúpu vysnívaného auta, lebo je to len spotrebná vec, ktorú môžeš zajtra rozbiť a si bez peňazí a bez auta.
Jasne, nedas za nej vsechny penize, ale to, co implikuje veta GTI je, ze za nej v case t das polovinu uspor existujicich v case t (ktere jsou z definice odrazem Tveho minuleho ekonomickeho postaveni). Ochrani Te to pred udelanim kompletni hlouposti (=koupa auta za vsechny uspory), tj. je to pravidlo "bezpecnostni", ale je to i pravidlo optimalni?
Tak já jsem zrovna případ, který za vysněné auto dá klidně značnou část příjmů. Pro mě auto rozhodně není čistě spotřební věc. A o chlubení před sousedy mi vážně nejde, bo někdy je to spíš kontraproduktivní (závist, pomluvy).
Ty reci o chlubeni casto ukazi neco o tom co je pronese nez o tom na koho miri, takze s tim clovek nic nezmuze a vubec bych se tim nezatezoval. Jinak souhlas.
Pro nekoho ma (nejake) auto hodnotu tvorenou jen tim ze ho dopravi z bodu A do B, pro jineho je to i oblast zajmu, dalsi tim primo zije a je to jeho jedine hobby. Kazdy z nich da do auta jine procento svych prijmu a zadny z nich pritom nemusi udelat chybu. Je to jen otazka priorit...
...kdyz teda vyfiltrujeme ty uplne extremy koncici exekuci na jedne strane, nebo multimilionare jezdici na kole a salinou. 😄
Pro nekoho ma (nejake) auto hodnotu tvorenou jen tim ze ho dopravi z bodu A do B, pro jineho je to i oblast zajmu, dalsi tim primo zije a je to jeho jedine hobby. Kazdy z nich da do auta jine procento svych prijmu a zadny z nich pritom nemusi udelat chybu. Je to jen otazka priorit...
...kdyz teda vyfiltrujeme ty uplne extremy koncici exekuci na jedne strane, nebo multimilionare jezdici na kole a salinou. 😄
Můj nedozírný vzor bydlí ob jeden dům. Bydlení za 80M a k tomu Passat B5. Ale připouštím, že tohle už je opravdu extrém😊
Markus1
audi rs6 je dobre vyzerajuce a vykonnostne uzastne auto.....ALE....ked sa nan clovek pozrie v ramci konkurencie uz si tak dobre nevedie co sa tyka vykonnosti a to je skoda...mal som moznost jazdit rs6 performance minulej generacii na okruhu spa a to auto bolo aj v ramci konkurencie na vrchole potravinoveho retazca... vsetky nove rs modely su bohuzial v ramci konkurencie nemeckych vyrobcov (bmw, mercedes, porsche) vykonnostne najslabsie a to je skoda...vyhoda audi bola vzdy v tom ze v rs modeloch ponukali quattro a tym padom to boli auta pouzitelne v kazdej situacii aj ako daily car..po tom ako mercedes a bmw presli pri m a amg modeloch tiez na awd sa tato vyhoda stratila.....takze pre mna audi rs6 ako auto top...ale v ramci konkurencie to moc ruzove nie je....
Při výběru z této skupin(k)y hraje počet koní minimální roli, všichni zástupci jich dnes mají dost. Podstatnější rozdíly jsou jinde.
Ze zajimavosti: ktere to podle Vas jsou?
Prakticky všechno ostatní...
Např, posaz za volantem, jiný v RS6 a jiný v M5, kde je výrazně sportovnější.
Např, posaz za volantem, jiný v RS6 a jiný v M5, kde je výrazně sportovnější.
samozrejme v tejto kategori je to o osobnych preferenciach k znacke ....to viem podla seba..a nejde tak ani o pocet koni ale celkove jazdne vykony...rs6/7 rs4/5 rs3 boli v minulych generaciach na vrchole segmentu a dnes uz co sa tyka jazdnych vykonov skor zaostavaju....ked som kupoval s5 nemal mercedes adekvatnu odpoved a 335i xdrive dost zaostavalo..dnes je situaciaq ina kym audi dava do s5 diesel bmw ma uzastnu m340i xdrive a mercedes ma c43 amg..a podobne sa karta otocila aj v segmente rs6..
Tak pokud možno zůstaňme u RS6, když budeme lítat až k dieselové S5 apod., tak se do večera nikam nedostaneme.
tak ako som uz povedal ..audi profitovalo dlho z toho ze konkurenti sa drzali rwd koncepcie ..a dnes ked uz aj m5 ma awd je tato vyhoda prec..a bohuzial motoricky rs6 na konkurentov motoricky straca...su to sice len desatinky ale efektivne je rs6 z trojice m5 e63 amg najpomalsie a ma najhorsiu reakciu na plyn a to je skoda
Píšeš doslova "motoricky", dokonce dvakrát.
RS6 600PS/800Nm
M5 600PS/750Nm
E63 AMG 571PS
RS6 600PS/800Nm
M5 600PS/750Nm
E63 AMG 571PS
ano ...vykon je sice rovnaky ale podla testov a porovnani je rs6 najpomalsie vozidlo...
Potom RS6 neztrácí motoricky, ale (mírně) dynamicky. Otázkou je, jakou váhu to bude mít pro případné zájemce o RS6.
a presne to som povedal hned v prvom prispevku ze rs6 je uzastne auto....ale ked sa vezme do uvahy aj konkurencia tak je to auto najpomalsie z daneho tria.....a chcel som tym povedat ze minula rs6 ( s ktorou som stravil krasny vikend v spa) bola z daneho tria najrychlejsia..a to iste je aj u rs4 ....v teste ho ,,dynamicky,, takmer poraza ,,bezna,, m340i xdrive
Já bych si takové auto podle nějakých nepatrných rozdílů v dynamice určitě nevybíral.
Samozrejme to sa ani nesnazim povedat... je to o osobnej preferencii.... co hovorim je ze audi je v ramci konkurencie ,,dynamicky,, najhorsie auto a ze stratilo dlhorocnu vyhodu awd.... poznam mnoho ludi (a som jeden z nich) ktori audi z tohoto dovodu opustili a sli ku konkurencii
Na normálních pak šedá metal.
V Německu v současnosti šedá dominuje jako nikdy žádná barva v historii.
Je to hnus.
Za mě je šedá Nardo ideální volbou třeba pro RS5 coupé, RS6 už je na ten odstín trochu moc velká, ale z toho co se na RS6 běžně nabízí je to pořád dost dobrá volba i na RS6.
Jsou auta, kterým sedne i ta zelená, jakémukoli podobnému zobecňování, bych se spíš vyhnul...
P.S. A k nadpisu, jestli má být něco od Audi - Golfem R Variant pro bohaté, tak určitě spíš RS4, než RS6.
I na operáky bývají s barvami problémy. Pamatuji si, jak můj někdejší švagr (žijící v Německu) střídal v 90. letech (ještě před! bílou vlnou) na operáky 7er stylem černá, černá, černá, stříbrná...
a já ho naváděl, ať zkusí změnu - bílou!
Řekli mu tehdy černá, nebo stříbrná, bílá je prý na takové auto příliš výstřední a špatně by se pak prodávala. A za pár let tam bylo skoro každé nové auto bílé, včetně 7er.