Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
zakladne gti s 6st manualom za 832 tisic ... fuha.. pekne nam tie auta zdrazuju.. ved predchodca siel za 700 .... to je vcelku prudky narast ...navyse sa novy G8 voci predchodoci zase ani nejak zasadne nezmenil ci ano? aha.. akurat sa na nom este viac setri ako na predchodcovi... a je za podszattne vyssiu cenu... divna taktika na zakaznika ... za mna radsej za 850 tisic uz faceliftovaneho arteona s 1,5tsi 110kw... s 6t manualom... ktory ma tiez digitalny kokpit.,. 17tky elektrony... a spustu dalsej vybavy ... tu nejaky vytuneny hatch v podobnej cenovke ako uz pomaly polopremivoy arteon je fakt blud....
Auta strašně zdražujou.
Navzdory kovandovo žvanění.
Navzdory kovandovo žvanění.
ale preco tak vysoka cena? ved predchodca bol ani nie za 700 tisic... kto ma byt potom cielovka takychto kuskov ked uz neustale zdrazuju? vyrobit sikovne dostupne sportove auto pre mladych to dnes uz nie a nie... ani za svet... ale golfik za melon ano ... pre koho? za dane prachy pritom uz si vies kupit fakt arteona...a to pri vsetkej ucte ku gti je ina supa ked to zbadas na ceste.. ina liga a ani nemusi mat zdaleka vykon ako golf.. celkovo je to auto uz inde https😐/img2.auto.cz/…ull/6407076_.jpg ... golf v cene arteona mi preto fakt nedava ziaden zmysel bez ohladu na jeho super silny vykon .. ...
Preto zdrazuju, lebo je v cene schovana pokuta pre EU. 95 € za kazdy gram CO2 nad 95 g...
robia si z toho uz kusovku... pritom este G6 gti je docela vidiet aj starsie G5 ... ale novsie G7 uz malo a nova G8 to uz bude fakt kusovka.. za danu cenu u nas urcite ... a to si zober ze ked ho chces s dsg a v metle a to uz mozes cakat cenu okolo 900 tisic ... za.. za golfa... vytuneneho s bruchom na zemi ale inak nadalej s docela skostnatelym dizajnom bez nejakej viditelnej pridanej hodnoty a prestize.... ved to aj ten novy captur za polovicu na viac smrncu a stylu ... ako za dane prachy neskutocny blud... to uz od vw urcite stylovy a elegantny arteon v tejto cene :yes:
A můžeš zmínit nějaké to šikovné dostupné sportovní auto pro mladé na úrovni GTi, když to vždy byl vrchol daného modelu? Třeba první Okta RS, mereno dnešními příjmy, vyšla v roce 2001 na "dnešních" 1,7M CZK.
A možná sis už za ty roky mohl všimnout, že ceny aut u daného modelu jdou klidně napric několika třídami. Golf R s příplatky bude nekllikanasobne dražší než základní litr skladovka.
A možná sis už za ty roky mohl všimnout, že ceny aut u daného modelu jdou klidně napric několika třídami. Golf R s příplatky bude nekllikanasobne dražší než základní litr skladovka.
Neměl bys tu začít psát, jak si Golf začíná hrát na prémii, viz Mazda?
tak tu platis hlavne za vykon a specificke riesenia tykajuce sa takehoto auta ( sportovy podvozok.. pripadne aj samosvor a pod ) ... inak k premii ma novy golf 8 ako taky totiz este dalej ako jeho predchodca G7 .... v tomto sa dovolim si tvrdit nikam neposunul a zakladny golfik je aj v najnovsom vidani docela bida.. kdez to aj zakladna mazda 3 uz tu premiu skutocne pripomina a akoby aj nahanala .... mazda je inde ako golf... o level inde dnes uz
Škoda slov...
tak veru,..... aj skoda penazi za obe tieto kusky dnes uz :yes:
Arteon je jina třida ale do miče se vejdeš s Civic R a máš i veliký kufr 😁
ved prave ze je to uz ina trieda .aj ina liga celkovo... a za podobne prachy
teraz pozeram ze arteon je este o 1mm dlhsi ako superbecko.... ja viem ze vw to urcite nedalo .... kedze pasast je rozmerovo este pod superbom... kazdopadne arteon je uz skutocna vykladna skrina koncernu... ( aj ked za mna uplna topka je nadalej touareg ) ... a uz aj zakladny arteon je fakt naslapany.. navyse je aj s manualom.. ideal :yes😒br />
ja uz sa tesim na noveho civica ( ten bude uz konecne opat paradny ) ... ja som to vedel ze za tymi ufo civicmi mi este ude smuto.. a tak aj je
teraz pozeram ze arteon je este o 1mm dlhsi ako superbecko.... ja viem ze vw to urcite nedalo .... kedze pasast je rozmerovo este pod superbom... kazdopadne arteon je uz skutocna vykladna skrina koncernu... ( aj ked za mna uplna topka je nadalej touareg ) ... a uz aj zakladny arteon je fakt naslapany.. navyse je aj s manualom.. ideal :yes😒br />
ja uz sa tesim na noveho civica ( ten bude uz konecne opat paradny ) ... ja som to vedel ze za tymi ufo civicmi mi este ude smuto.. a tak aj je
na slovensku žiju pet let, ale nikdy jsem nepochopil ten debilní zvyk říkat Superbu "Superbéčko". WFT???? Superb je Superb.
jinak neskutečný, kam ty se dostaneš.... jablka, hrušky, slivky, všecko dohromady 😁 😁 😁
jinak neskutečný, kam ty se dostaneš.... jablka, hrušky, slivky, všecko dohromady 😁 😁 😁
Čo je na tom nepochopiteľné? Slovo "superb" sa vyslovuje zle. Keď povieš "superbéčko", ide to cez jazyk ľahšie. Vôbec to nie je vnímané ako "béčko", teda že niečo v slabšej kvalite. Je to presne to isté, ako keď nehovoríš "octavia", ale "oktávka". Proste ľudia si to meno prispôsobia. 😉
Uděláš z normálního slova o dvou slabikach slovo o čtyřech. Klasická win win situejšn 😁 😁 :😉
Máš nejaký zvláštny dôvod šetriť slabikami? Čo na tom záleží? Tvoje starosti by som chcel mať.
A nebo 3 dačie. Tva mimoznost je bezedna. Ty by si misto objednaneho stejku klidně přijal kuřeci řizek přes cely taliř a ještě by jsi mlaskal jak jses nažral.
Tak taky to auto musi nekdo vymyslet, naprogramovat, postavit, a vsichni tihle lidi taky berou vic nez pred lety.... me taky dnes trva vydelat na golfa 8 stejnou nebo kratsi dobu nez mi tehdy trvalo vydelat na golfa 7, prestoze je osmicka drazsi.
A pak samozrejme ruzne emisni pokuty a ceny za povinne emisni a asistencni systemy...
A pak samozrejme ruzne emisni pokuty a ceny za povinne emisni a asistencni systemy...
_Karel_
Už jen kvůli infotainmentu a celkové poctivosti (dle testů) bych asi raději šel do výrazně levnější i30, byť je Golf podle mě hezčí.
utasloc
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rauterpdi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
migetel
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
scarmarkro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Za to 245k tesíčko to nebude na zahodenie...
Und die inzwischen serienmäßige Vorderachse-Quersperre (VAQ) arbeitet sehr subtil, aber offenbar höchst wirkungsvoll.
https😐/de.motor1.com/…golf-8-gti-2020/
A rychlost řizeni jen 14,1:1 to jako važně hm
O infotainmentu se bavit nemusíme, to je na levačku.
A do jiste miry to tahani rukou bych u řizeni uvital. Velice se mi zamlouvalo u rcz r, kde to bylo za mě akoratni, kdy celkově na mě řizeni udělalo velky dojem.
Nechat si remcat od pohonu do volantu je strašný. Naposled mě takhle (ne)pobavil poslední Mini Cooper. Něco tak šíleného jsem nečekal. Nejdřív překvapení, pak otrava.
Dnes je třeba dle zkušenosti značne tahani patrne u meganu rs trophy narozdil od klasickeho RS, ktere je udajně opravdu značne a až velmi otravne i při kratšich štrekach. A přesto je u něj zaroveň chvalena pravě zpětna vazba. hm Nevim, zas až tak velkou zkušenost s auty, přesněji počtem modelu, ktere by trpěly na torque steering nemam. Z těch co jsem poznal, ale určitě vim, že by mi nevadily, ale samo určitě bude zaležet na konkretnim modelu, respektive do jake miry je to dejme tomu otravne a degradujici celkově řizeni. Vim, že prostě někdy stači jiste drobnosti či detaily, ktere mužou u auta zasadněji ovlivnit jejich celkove chovani a odradit od něj.
Citlivost na koleje je horší v tom, že to nečekáš. Když šlápneš na plyn a znáš svoje auto, tak víš, že případně musíš vzít volant pevně do ruky, dá se s tím počítat. Ale koleje můžou přijít na nečekaným místě a zase nechceš jezdit dlouhý trasy s pevně sevřeným volantem...
Takže jasně, progresivní řízení je v sérii, dá se čekat stejný poměr jako dřív, tj. 14,1-9,5:1
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…2020-mit-245-ps/
PS: samozřejmě to není tak, že čím strmější řízení, tím lepší... udělat řízení strmé není nic těžkýho, ale cenou za to je, že v tom nemáš takovej cit... a taky nervozita auta třeba při vyšších rychlostech. Lékem na to poslední je právě variabilní převod, kdy při jízdě rovně auto funguje "normálně", ale do nějaké vracečky jsi schopný ho poslat bez vánočky z rukou.
V článcích je spousta kravin, je potřeba trocha kritického myšlení a porovnat to s tím, co člověk ví.
V tomto pripade by to chcelo pomalsie riadenie...
Riadenie ma odpovedat celkovemu setupu, v tom focuse je problem to riadit na pozdejší apex, pretoze riadenie je moc rychle a to auto tam s tym riadenim uz len nejakeho nadhodis, ale nemas moznost nejakej plynulejsej korekcie... na to treba v riadeni viac priestoru.
Nijak ti to ovsem nenutim...
To inak tvrdi vacsina co porovnavala pred FL a FL - ten je vyrazne preladeny v ulozeniach a makksich tlmicoch.
Známý si před týdnem koupil CTR, už se těším jak to projedu. Pak sepíšu dojmy, zda-li je tam vesmírný rozdíl nebo ne. 😉
Na cliu si cenim, ze ten predok je stabilny a torque steer je velmi dobre potlaceny... naprava z meganu RS s oddelenou tehlicou robi v tomto good job a na clio je prijemne predimenzovany ten predok.
) , tak si ich predsa moze kupit ... to ale neznamena, ze bude hejtovat Golf GTI, ten jednoducho smeruje na inych zakaznikov. vyslovene zabavne auta a nepochybne skvele, su Toyota 86 a jej dvojicka Subaru BRZ, ktore sa ale napríklad v EU, napriek ich nespornym kvalitam ( neviem ci je vôbec nejake podobne velke coupe ) nepredavaju prilis dobre. ja som napríklad uplne obycajny priemerny vodic a preferujem sportove derivaty, ktore su ale lahko ovladatelne. manual, RWD a 600 koni nie je nic pre mna ( na bezne denne jazdenie )
😁S nie je VAQ... podla clanku sudim
Inak mas samozrejme pravdu, hlavne na ACZ vychadza kopa hluposti, ale zakazdym si to niekde inde overovat, nevis... to aby to tu clovek uz necital a ani nediskutoval.