Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kia Stinger se představuje s decentním faceliftem

50 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
S 2,5 a 3,5 motory to vypadá slibně. Obzvláště pokud by se alespoň ten 2,5 dal kombinovat s manuálem.
Jisté je, že minimáně u nás a asi ani jinde v Evropě to prodejní trhák nebude, ale i tak je to příjené spestření. Pokud by byla příznivá cena, mohlo by to pár kupců zlákat. Dejme tomu cenu někde na úrovní Passata. Což je ale nemyslitelné az vyšší cenu se to tu zkrátka neprodává, ačkoli zadokolka, silný motor....ale je to stále v kategorii "bykupců"
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Manuál nebude, to je snad jasné každému. Do auta s délkou bezmála 5 metrů se stejně nehodí.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To, že připadá tobě, že se nehodí, neznamená, že to tak připadá všem. Je to zadokolka s poměrně silným benzínem a tam se hodí.
Avatar - Anonym
Anonym
5 metrové sedany s fofrklackem už nikdo nedělá, naco, k čemu, moderní automat řadí líp a rychleji jak ty s manuálem 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak zrovna s člověkem, co viděl fofrklacek jen na fotce to nemá cenu probírat 😁
Avatar - Anonym
Anonym
s Fofrkládou sem řídil Oktávku, Felicii a Corollu. Fakt mě to nenadchlo 😄
Avatar - zaplosak
zaplosak
vždyť má pravdu - nemáš nejmenší šanci řadit líp a rychleji než automat...
Avatar - fOE
fOE
Definuj mi to "lip", ne kazdej totiz vidi absolutni rychlost prerazeni jako jediny parametr hodnoceni toho co je nebo neni lepsi. 😉
webpaja
Ve zrychlení spoustu dnešních automatů manuálně neuřadíš. Jestli mi chceš říct, že při dobrždění před zatáčkou tam máš vždy kvalt, který je nejlepší, pak lžeš. To neumí a nemůže umět žádný automat.
Takže rychleji nahoru u některých automatů jsi u manuálu pomalejší, ale líp? To zcela jistě ne.
Avatar - Anonym
Anonym
A automatu se dá řadit v zatáčce a to i nejvíc krkolomné kde točís oběma rukama, ale přitom prsty brkneš do pádla.

Zkust to s fofrkládou 😄

A když vidím, kolik lidem dělá problém s amnuálem rozjet nebo jak rychle se odlepí z křižovatky, tam fakt nechápu, proč si to ty lidi kupují, když s tím neumí jezdit
gtr
Na co?k čemu? ...pro zábavu,to že tebe nebavilo řadit ve falicii neznamená že někoho jiného nebude bavit řadit ve stingeru, zvláště na klikaté okresce i v Porsche už to pochopili a BMW M verze v manuálu určené pouze pro americký trh viz E60 V10 manuál jsou velmi raritní vyhledávané a ceněné.
Ve své době jsem měl BMW7 e32 manuál samosvor a věř že mě bavilo řadit i u pětimetrové limuzíny 😲 :-!
Niemand
Panamera dostala manual?
webpaja
Takže ty neumíš? Pak ale nemůžeš zobecňovat. 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
No neviem, mne v Stingeri manuál nechýbal. Na rezanie okresiek či na okruh to náradie nie je. Jazdí to parádne, výkonu to má viac než dosť a radenie pádlami mi k tomu proste pasovalo viac. Pritom nemám problém s manuálom, všetky moje autá ho majú.
Mino 1
Stinger nie je sportove auto ale GT-cko, teda na dlhe, rychle a pohodlne presuny. Takze automat je tam uplne namieste.
Avatar - wakantanka
wakantanka
veď to isté píšem vyššie 😊
Mino 1
2.5 by mala prist, ale 3.5 nebude, zostava nadalej 3.3 s tym, ze vykon by mal mierne narast z 366 na 373 koni.
Avatar - kari.laz
kari.laz
ono 3,3 i 3,5 by stejně netrhalo prodeje a 2,5, byť R4 s výkonem přes 250 koní by byl naprosto v pohodě. Natož s manuálem, aby si člověk trochu užil.
Mino 1
Jasne, predaje to trhat nebude, ale prave ten V6 tvori najvacsie percento predanych aut som niekde zachytil.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To má dva úhly pohledu. Je to super a potěší, ž elidé mají stále zájem o pořádné motory a druhý pohled je ten, že prodeje jsou tak mizerné, že si to koupí jen pár jedinců, co chtějí silné auto za přiměřený peníz. Obávám se, že B je správně.
Mino 1
Ano B je spravne. Kupuju to hlavne ludia, ktori chcu vykonny V6 za cenu konkurencnych nemeckych stvorvalcov v o triedu mensich autach.
Avatar - Anonym
Anonym
Takoví lidé toho maj na výber poněkud víc - Stinger, Genesis, Chrysler 300, Dodge Charger, Cadillac CT5-V + končící, ale stále dstupné modely Cadillac CT6, Lincoln Continetal, Chevrolet Impala.....
Anonym
Ano, všechno auta se servisem na každým rohu.
Třeba Lincoln - v každým okresním městě je zastoupení.
:-!
webpaja
Ameriky se neservisují přece...
Avatar - Anonym
Anonym
Pravda, já sem v Camaru po prvním servise po koupi dělal akorát olej a antifreeze, jinak nic za ty další 2 roky 😄
webpaja
A kloboukům prý ještě místo servisu vrací peníze :-!
Avatar - Anonym
Anonym
No občas padaj z vejfuků dolary, ale to nikde nešiř, nebo z toho bude masovka 😄 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Koľko toho najazdíš? Keď to bude tak 50t km/rok tak potom uvidíš spotrebu $ na servise aj u emeriky.
Avatar - Anonym
Anonym
Jezdím denně do práce 😄 Chargerem nebo Camarem, jak kdy. Navíc sou na to levný ND 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Můžeš vyrazit do servisu

https😐/www.lincolncars.cz/kontakt/

https😐/shop.unitesta.com/…cz/lincoln-c135/

a krom toho budou Lincoln umět sazozřejmě I Impexta, Auto Outlet, Simix, Denker atd. Takže to už Máš Praha, Brno, Ostrava, Nový Jičín, Hodonín a já něvím co ještě 😄
webpaja
A vždy tam dělají milí a znalí lidé, takže není potřeba hledat jinou alternativu. To nebudu komentovat radši 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Máš zkušenosti že tam nejsou milí lidé? Fakt? Povídej...
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
3.3 TGD-i v reálu podává už od začátku výkony okolo 400 k, takže tohle je jen taková prospektová kosmetika. Téměř všechny zážehové motory s turbem dávají o dost vyšší výkon než udávaný.
Mino 1
Jasne, ze ide o kozmetiku. A suhlas aj s tym vacsinou vyssim vykonom v reale. Nahravaju tomu aj hodnoty zrychlenia merane v testoch, ked doterajsia 366 k verzia s GPF filtrom, ktora ma papierovu 0-100 za 5,5s, to dava za cca 5s.
Avatar - Anonym
Anonym
366 Hp s turbem(turby) je hodně směšná hodnota, když GM dávaj atmosféry 3,6 V6 340 koní 😄 😄 😄
Mino 1
Vobec to nie je smiesna hodnota, pretoze ten motor je naladeny na ten vykon s ohladom na fakt, aby vyrobca nanho mohol s kludom dat 7 r. zaruku, resp. 150.000 km. Samozrejme ten motor zvlada ovela viac. Btw. ma ta americka atmo V6 3.6 aj 510 Nm krutiaceho momentu? Sotva...
Avatar - Anonym
Anonym
Jinými slovy, pokud z toho vyždímeš výkon , motor nevydrží. Resp. výrobce se bojí toho že nevydrží.

A ty atmosféry jo 😄
Ne krouták zcela logicky atmosféra jako turbo nikdy mít nebude, při podobném objemu. Otázka je, že když to má 10 st. automaty jestli je ten krouták ještě tak moc důležitej 😄

Kdo chce 550 Nm a víc, tak jedině V8 - v atmosféře 😄
Mino 1
To je len tvoj nahlad veci. Ale je jasne, ze ked davas 7 r zaruku, tak sa chces poistit. Ten motor vydrzi daleko viac, H/K nema vseobecne problemy s motormi. Stingery sa bez problemov daju iba zmenou softu ladit na cca 430-450 k a krutiaci moment do cca 650 Nm (podla chipu). Len uz potom logicky prichadzas o tovarensku zaruku. A co sa tyka 10 stupnovej prevodovky tak to uz je trochu overkill. 8 stupnov staci absolutne s prehladom, aby prevodovka vkuse neradila hore-dole ako splasena.
Avatar - Anonym
Anonym
Mno asi je, nicméně takové převodovky se montují. Ono když je ten krouták, stačí i 5st 😄
Ale trošku víc to baští a nená to takové zrychlení, ale ten motor víc stupnů nepotřebuje.
Tarsinion
V US už jsou chipy toho motoru na 700 koní v sériovém stavu
Avatar - Anonym
Anonym
Cadillac 3,0 V6 Twinturbo má výkon 410 HP i bez chipů, a 3,6 Twinturbo 470 HP 😄
I s tovární zárukou 😄

Poladit na 700 koní to umí každej jouda co tuní káry 😄
Avatar - pradeda777
pradeda777
Jo, vypadá to slibně........ale ne pro EU, která nenávidí spalováky..... 😒 A o manuálu raději pomlčet nebo se nas...štvu.... ;-\
Avatar - Loptos
Loptos
Zaujimalo by ma porovnanie napr s G20. 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
genesis pojde viac po luxuse a stinger hraje zase viac na sportovu notu....
Avatar - wakantanka
wakantanka
Stinger GT je taký týpek s nadváhou, ktorý sa hodí do obtiahnutého cyklistického dresu a má pocit, že je Sagan 😁 Proste má to výkon, jazdí dobre, ale na Vuelte by dostal napráskané. 😊
breasinop
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
utasloc
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rauterpdi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
migetel
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
scarmarkro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.