Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
CNG: 0.26kc/kWh (4kc/kg)
nafta: 1.10 kc/kWh (10.95kc/litr)
benzin 1.45 kc/kWh (12.84kc/litr)
zvednete spotrebni dan na uroven benzinu, pak 1kg CNG bude drazsi o 18kc, a 1 litr nafty o 3kc (vse bez DPH), takze nejlevnejsi jezdeni bude na benzin
nafta: 1.10 kc/kWh (10.95kc/litr)
benzin 1.45 kc/kWh (12.84kc/litr)
zvednete spotrebni dan na uroven benzinu, pak 1kg CNG bude drazsi o 18kc, a 1 litr nafty o 3kc (vse bez DPH), takze nejlevnejsi jezdeni bude na benzin
Mazda666
takový chcípák a jak píšete Menší kufr, Omezená výbava a má to 4 hvězdy, to je směšný. Je to tu zaplacený koncernem, tfuj. Se nedivím, že se neprodávají jiná auta než od vw, když je všude samá masírka.
Máš pravdu ! Hlavně by bylo fér, aby se prodávalo hodně Mazd!
A co ,,ušetří,, na palivu nasype do oprav CNG systému.
Zase není oproti základnímu benzínu tak drahá....
Zase není oproti základnímu benzínu tak drahá....
hele já mám ve firmě dvě Octy na CNG, jedna už přes 200tkm, druhá teda jen 70tkm a s motorem a CNG jsem celkem řešil 0 (slovy NULA) problémů.... tak tady zas nešiřme úplné legendy....
moje zkušenost nádrže všechny ventily ato to nemelo ani 150tkm :no:
a při těch cenach je stejně lepší 110Kw diesel a Cng čerpaček je relativně málo....
a při těch cenach je stejně lepší 110Kw diesel a Cng čerpaček je relativně málo....
ProchyToman
Netlacena stlacena skace kacena, do rybnika poslat tohodle hastrmana
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
AntiSkoda
Dráha, hnusná a nepohodlná nuda.. jak to někdo může kupovat ? Vždyť se to po 3letech rozpadne..
No jo,podle tebe se škodovek prodá málo, lidem se to nutí, všichni jsou nespokojený a za tři roky se to rozpadne. Ty si fakt génius.
lordlord
dráhé a pod stejným názvem se vyrábí toaletní papír
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
ráno 81 litrů za 802 Kč, to se to jezdí panečku a nemusíš mít motorek ze sekačky.
Kilásek za 1,40-1,80 a vyzývanej s 390 HP a full výbavou 😄
Kilásek za 1,40-1,80 a vyzývanej s 390 HP a full výbavou 😄
A jak zaparkuju, když jsou všude podzemní garáže?Takhle bych musel parkovat na ulici a to na 4 zóny, kde parkuju to vychází 36tis. rocne za každou zónu. Do města je to absolutní nesmysl.
To radši něco jiného, než takovou plynovou komoru.
To radši něco jiného, než takovou plynovou komoru.
Abych si to shrnul - auto o výkonu 66kw a 1.0 R3, na CNG se základní cenou těsně pod 0,5M ve třídě Golfu, která ani v testované výbavě za bratru nemalých 580 tisíc nemá ani navigaci, dynamiku horší, než levnější verze tohoto stejného modelu a stejně dostane 4 hvězdy z 5ti ?
Nic proti Scale, jezdil jsem silnější 1.0TSI, je to takový důstojnější nastupce Felicie, než Rapid, je trochu lépe udělána, i když jí zadní náprava bouchá, tak Rapid je o třídu horší a plastovější s dojmem starého Favoritu. I s tímto obyčejným litrem měla slušnou dynamiku, která vás odeveze na nákup a 1x-2x do roka k moři, nic proti, byť cena byla vyšší.
Tady je cena enormě vyšší, dynamika horší a ještě výbava prazvláštní.
Úsměvné je srovnání TSI s Ecoboostem.... není slyšet, ale nejede 😁 1.0 TSI, tedy to benzinivé jede jako nafta, je tiché, ale nemá moc smysl ho točit, pak se zázraky nedějí, ecoboost 1.0 R3 možná v nizkých otáčkách duní (poznáte, že je to R3), ale pak jede a ochotně leze do otáček, jenže to se do testu už nenapsalo 😉 Proč asi...
Nechci nikomu brát úsporu paliva s CNG, určitě je to super EKO (já jezdil jen starší O3 1.4CNG a bylo to mrtvé na spodek i proti tehdejší 1.2TSI), ale kdo chce šetřit, tak tohle je cenová Corolly 1.8HSD, která mimo město není nejrychlejším autem, ale pořád mi dává větší smysl... a teď do mne! 😁
Já musím upozornit, na ty neuvěřitelně hnusný kola... a vůbec, vzhledy litých kol jsou hodně prazvláštní
k tomu Ecoboostu: to byla spíš taková zajímavost a postřeh, kterého si člověk všiml při přesednutí z auta do auta. Protože nízko duněl opravdu hodně a nepříjemně, zatímco TSI vůbec... tomu se ale - aspoň v téhle CNG verzi - zase z nízkých otáček nechtělo a bylo nutné podřazovat. Jinak ale souhlasím s vámi, že je fordí tříválec ve vyšších otáčkách živější a celkově opravdu povedený... nejen na poměry tříválců.
S pozdravem,
Standa
Jasně, ceníková cen je vysoká, ale jak už jsem psal v textu, připlácí se tam za celou řadu věcí, bez kterých se člověk docela snadno obejde.
Pokud se podívám na ceny skladovek, dá se sehnat kolem 0,5M a jako konkurenta v ekonomice provozu vidím právě asi Corollu s 1.8HSD, která je trochu dražší (vycházím z cen skladovek, ceníkově začíná o 100t výše).
Teď jsem jel s tátovou Audinou, starý mapový podklady nemaj obchvat Kolína, aktualizace zdarma není (snad se dá něco koupit za 3000), informace o provozu nula, policejní hlídky dtto... pro mě je to mrtvá disciplína a je fajn, že je navi v příplatcích.
Myslím, že to je jako... třeba jako data v mobilu. Dokud to člověk nemá, tak mu to nijak neschází. Jak to ale okusí, tak není cesty zpět.
Waze nebo google to samozřejmě umí taky, s tím bonusem, že mnohem lépe zvládají body zájmu typu firma, obchod, restaurace, sportovní zařízení... protože google. Tohle offline mapa nikdy pořádně umět nemůže, na to se to moc rychle mění.
Informace o provozu na klasických navi (libovolné značky) dle TA - to je parodie, občas to nehlásí nic, občas to hlásí problém, který už tam není. O optimálnosti objízdné trasy ani nemluvě. I v Německu. V tomhle je hlavní síla Waze, proto (a kvůli hlídkám+incidentům) Waze pouštím i na notoricky známých trasách... a v době letních uzávěrek to platí o to víc.
PS: moji rodice, cerstve v duchodu, by po klasicke navigavi stekli a hlasite. 😉
PS: bezdrátové AA + bezdrátové nabíjení - to není úplně levné řešení... a vůbec to není samozřejmost.