Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volkswagen Passat Variant R-Line 2.0 TSI (200 kW) – Šťavnatější pašík

168 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Presne. Nemá to silný (turbo)benzín? Trápni Japonci, to nechcem. Má to silný turbobenzín: To žerie, to nechcem. Má to silný benzín a dobrú spotrebu? To je drahé, to nechcem. 😒]
westeros
Mazda nenabízí turbobenzín - béé, může za to zlá EU
Passat 2.0 TSI - to žere 9.5? to nechcíííí
Avatar - lamal
lamal
tieto tvoje múdra...to keby si povedali v 18 storoci tak dnes nemas ten svoj uzasny elektromobil
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
asi tak.. niektorym tu nevyhovies ani keby si sa...... pritom mne pride ze s takouto pojazdnou raketou to aj za nejakych 11L bude doslova radost jazdit ... navyse je to vsetko aj v automate a 4kolke ... ono zadara to zase nejde ... niektori by najradsej keby to taketo 200kw auto jazdilo za 6 litrov a este si benzin samo cestou aj vyrabalo... a potom sa bav s nimi seriozne ... leda o pocasi...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vzhladom na dane parametre podla mna aj jazda za 10- 11l tu bude este v pohode .. pecka :yes:
Anonym
Ne není. Furt tam cejtíš ty šlupky a nevyvážení.
Jediný, co pomůže, jsou 17ky, 😁
Nic lepšího, než vzduch mezi kolem a silnicí totiž nikdo nevymyslel. Teda když hydra je mrtvá.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pokud ty seš na cestách sám, tak to k bezpečnosti nepochybně přispívá. K bezpečnosti ostatních.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Cicero, že seš imbecil, se dalo poznat od tvýho historicky prvního příspěvku. Ale tohle už je vážně na hodně dobrýho doktora. Držím palce.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jako auto asi dobrý, ale zase ta cena - začíná to na 1,2mil. To je děs. Na té samé ceně začíná A4 Avant 180kw quattro. Nezbláznili se?
topten
je jasny, ze jestlize vlada snizi spotrebni dan na naftu o 2kc, tak budou v kursu opet naftaky a to vdetne tech smradlavejch z nemecka
realnej rozdil v cene benzinu vs nafta bude 6kc.
tedy ze benzin bude o 6kc drazsi, nez kdyby byl stejne zdanenej jako nafta.
prospeje to hlavne andrejoj, protoze se nafty proda vic a on proda i vic biosracek do nafty a vic tak vydela.
Avatar - iudex
iudex
Tiež som bol zvedavý, koľko by niektorí čakali. Je to veľký strednotriedny kombík s 200 kW turbobenzínom, pohonom 4x4 a automatom.
Avatar - idam.i
idam.i
Dali sme vám Babiša,chcete aj XXC???
Čo nám tu ostane. 😲
P.S.Nechcete aj jedného Kapitána. 😉
ryccardo
Tak pokud s tím pojedeš v módu 180-200 tak budeš tak na 12 litrech. To tě prostě stáhne z kůže, ale při normální cestovní rychlosti 130-140 po našich dálnicích si myslím tak 8 je reálný. To je nějakých 180 g/km CO2. Trochu mimo požadavky zmr-do úředníků z EU 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Biturbo bych vůbec neshanel. Jediná výhoda byla výkon nad 150km/h , ale do té rychlosti to jede podobně jako slabší jednoturbo. K tomu spotřeba kolem 9-10 a na 6tivalce to nemá. Moc mne nenadchlo, navíc bych se bál údržby časem...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale s Hamunou to šlehne
Avatar - lamal
lamal
som to minule pisal, xxc rad natrieska blbosti a potom si to objajuje este vacsimi nezmyslami ...
topten
skoda, ze neni i verze se 140 benzinovejma kilowatama v manualu, alespon sup takovou verzi nema
mohla by to byt 200tis levnejsi a s mensima servisnima a provoznima nakladama
a na bezny jezdeni by to stacilo
Elsin
"Zrekuperuje sa to"
Jasně, jasně...celkově to vidím na nobelkovu za fyziku 😒] 😒] :no: :no:
ryccardo
Jestli jezdíš výhradně po městě pak 200 kW motorizace není auto pro tebe to je jednoduchý.
Avatar - xxc
xxc
A koľko z tých 200 kW využil na rozdiel od iných áut?
PowerHouse
To by mě jeblo, kdybych toto měl živit.
ryccardo
Z Německa se žádný smradlavý nafty nevozej. Co by s tím kdo dělal? Uvědom si že si nikdo nekoupí horší auto než to který má doma. Takže každý auto, který se doveze k nám třeba z Německa je ekologický přínos. Ale jestli stát sníží spotřební daň na naftu tak Hamunu jebne 😁
Avatar - zaplosak
zaplosak
mě by to teda zajímalo jak mám využít 200 kw po městě kde furt stojím - poraď prosím... 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
200kw passat v 4kolke s 650L kufrom ... no to ma po... a potom ze preco farebny rozplacnuty sedan giulia moc nefrci... 8-s .... koncern sice niektore auta ma divne a dnes uz aj dost cenou odvazne posadene .. ale strednu triedu nadalej vie vyborne ( mne sa tu najviac paci arteon ) a ma to tam vyborne rozohrane ( passaty superby 4kolky sedany lifty kombiky automaty dizle benziny... na rozdiel od inych kazdy si tu vzdy vyberie )

za dane prachy teda ja by som radsej nejaky ten zakladnejsi touareg ( 1,4 mega ) ale inak uspechu passatu ako takeho sa nadalej nedivim .. v danom segmente je to nadalej ziarive eso ( a nadalej aj celkom zasluzene ) :yes😒br />
PS: inak s tymto autom ked to clovek kusok pritlaci tak urcite pod 10 spotrebou nepojde ( to felda sla za 8 alebo fabia mpi 1,4 a aj moje male 90 konove 1,2tsi vie zrat 8 ked chcem )..... ale aj za tych 11-12 alebo aj 13L to moze byt vzhladom na dane parametre ( aj spotrebou ) stale este unosne povozenicko .. proste 200kw je 200kw :yes:
webpaja
To se ti zdá na 200kw hodně?
ProchyTom
Krabice do bahna jeep k nicemu kterou potkas po praze je za plnej pocet. A i kdyby jezdila mimo silnice tak nejsme na off road webu. No a pak tu mas jedno z mala aut, ktery maji prostor, vykon, motor, a jen 4. Tak to asi bude lepsi oktavka, s pruznym motorem a obrovskym prostorem pro lednicku.
Anonym
Jako F1.
Aha.
Kde že ti dělali tu lobotomii, vocasi?
webpaja
Proč se mě ptáš na to co využije jiný? jestli neumíš i při běžných jízdách využít výkonový potenciál, pak hledej chybu u sebe. Ne v autě.
dr.Remorey
nemužu se zbavit dojmu, že benzín v Passatu je něco jako ananas na pizze nebo kuřecí steak s broskví.
Nemusí to být úplně špatný, ale je to prostě divný.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nechcete zpět alespoň toho Babiše? Přidáme k tomu Zemana a Okamuru, ten má maminku z Moravy, to už je kousek 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
To máš fuk 😁 Teda vlastně doufám, že nemá a neobjeví se tady 😁
Avatar - mrha
mrha
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak často autor článku jezdí více než 60 či 70 km za hodinu ve městě.

To je totiž hranice, kdy začíná být udržování v pruhu aktivní.

Takových míst, kde dá legálně tak rychle jet, je v Praze jen pár a tam je poloměr zatáček podobný dálnici a udržování v pruhu mi funguje v Octavii dokonale.
Avatar - xxc
xxc
Ale čo s tým má školstvo? Ľudia budú sprostí tak či tak, máme tých sprostejsich trosku viac, lebo rozumnejší odišli. Ale žeby sme boli výrazne iní, tak to nie. Stačí pozrieť, koho volili Maďari, koho teraz Poliaci a koho majú Česi.
Avatar - speedfred
speedfred
...keď ale porovnáš túto spotrebu s takou R6 40i od BMW, tak tento Pašík nie je až tak skromný aj keď trocha väčší ako 3-er.
Avatar - lamal
lamal
xxc to je super, ze si spokojny, ale vysledky ukazuju nieco uplne ine a vies, ze ma to vobec neprekvapuje v tvojom pripade ?

ozz vzdelanie resp jeho kvalita, dostupnost je problem, na SK urcite, keby nie tak nemame v parlamente nackov a roznych inych diletantov
Avatar - lamal
lamal
jj je to sporne sa bavit o vzdelani a potom vidiet co sedi v politike s doktoratmi na ukor charakteru... myslel som kvalitu vzdelania aj toho zakladneho a nizsich stupnov, ale bude to asi zlozitejsia tema 😄
Avatar - Emel
Emel
To jsi ještě optimista. Při 180-200 tam bude určitě 15.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cena je vcelku odvazna suhlas... na cenach okolo 1,5-1,6 mega sa pritom uz da uvazovat aj o premiovom SUVecku s podobne velkym kufrom a len o chlp nizsim vykonom a nie o nejakom tom passate .. ale ono tie vrcholne kombinacie cenovo nikdy nedavaju zmysel.. vid aj tie kdejake AMG verzie od medveda .. kde jedna AMG verzia od druhej ma len o 2 ci 3 desatiny lepsie zrychlenie a len par kw navyse ale uz stoji pomaly o dalsi melon viacej ako ta len o kusocek slabsia AMG verzia ( prave na tom sa ale asi fajne zaraba vyrobcom .. teda ak vobec taketo nieco niekto kupuje.. ale zda sa ze milionarov je stale dost inak by taketo rozsafne marnotratne a cenovo neobhajitelne verzie modelov ani nevznikali .. ale kto proste na to ma tak toto ani neriesi ci je to vyhodne nevyhodne a podobne somariny ... kupi to aj tak a hotovo ) ...
adamzprahy
Tak buď VW kompletně přepracoval podvozek nebo článek zase pěkně kecá 😁 Já si musel promnout oči a přečíst si to ještě jednou když jsem četl o Passatu na R19 a plavném podvozku 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jezdil jsem s DCC predfacelift (bitdi) a jediné na comfort se to přiblížilo Mondeu na obyč pružinách, jinak to trochu poskakovalo a na sport to bylo k ničemu (18"kola) na české nehezké okresce.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vypich býval OK, ale zase díky němu Radlická a Plzeňská se trochu zklidnila. Blanka to tam stáhla.
Mně fascinuje, jak se mluví o Pražském provozu, každý vytáhne minimálně 4proudé silnice.
Avatar - lamal
lamal
To preto, ze nedochadzas v spicke do prace a z prace... obcasna jazda mimo spicku do centra na najake parkovisko moze byt totalne plynula...

A tiez kazdeho pol roka - rok sa situacia na hlavnych tahoch meni, pred 2 rokmi si nevedel co je tu upchaty Vypich... takze sa to neda takto vseobecne hodnotit.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Mělo by to být v Arteonu, ale jen předokolka. Na druhou stranu by to o to bylo ještě levnější.
fortik
Mám už 4 roky předchozí verzi 206kW a dlouhodobou spotřebu mám 10,5
Avatar - Mikesus
Mikesus
Bohužel vozí. Euro5, které je, kromě homologacnich papírů, na tom hůř než předchozí motory, kromě pevných částic. Ale zbytek několikanásobně překračuje normy, NOx i benzo(a)pyren.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já bych si tipl, že tento blázen může mít klidně i doktorát .. jen kdyby ta voda obtékala ty zrcátka pořádně !😁
Avatar - S 73  ///AMG
S 73 ///AMG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Vyjeď z města 😁
Tohle primárně nikdo do města brát nebude. A to trápení s kucavým DSG za to vůbec nestojí.
Avatar - xxc
xxc
Píšem o semafore. Fakt prvý na semafore postúpil lobotomiu? Či podľa seba súdite ostatných?
Anonym
přišel o svou zdaleka nejlepší motorizaci...TDI BiTurbo.
Tak zbyl tenhle udušenec. Pocitově proti předloňský 280PS asi 30PS míň a netočí se to.
OPF ....Opravdu Po s rat Fšechno
Avatar - iudex
iudex
Jo, do auta tejto kategórie je ten 140 kW benzín ideál. Ostatne sám som chcel Sup s TSI 140 kW, ale s prekvapením som zistil, že už sa nepredáva. V Passate je, ale na vyskúšanie na celom Slovensku nebol, všade výhradne TDI.
adamzprahy
Opravdu je aktuální Passat na adaptivním podvozku tak pohodlný? Standardní podvozek na R18 kolech před fl je všechno jenom ne pohodlný nebo plavný...a hlavně duní. Proto by mě zajímalo jestli testeři vnímají takový rozdíl? Změnil se s faceliftem adaptivní podvozek? Z Arteona s adaptivním podvozkem mi ten neduh tuposti a dunění nepřišel nijak zvlášť lepší ani v komfortním režimu, který to auto spíš podivně rozhoupával. Ale už je to nějaký pátek co jsem to jel...

S verzi před fl vnímám velký kontrast s 3er G20 s M paketovým podvozkem, který je podobně tuhý, ale v "závěru" dotlumí jemněji a hlavně nezaduní tolik. Ačkoliv duní trochu taky, ale dá se to.
Avatar - S 73  ///AMG
S 73 ///AMG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - xxc
xxc
A? Som prvý, sám na ceste. Všetci sú za mnou. Prispieva to k bezpečnosti. Vyberám si pruh, cestu.
Avatar - xxc
xxc
Ja tiež v meste jazdím za menej, ako na diaľnici, ale elektromobilom 😄 Nechápem, spotreba v meste, do ktorého sa primárne spaľovacie auto nehodí, uvedená je, zato na diaľnici, kde to auto nemá konkurenciu, sa nespomína. A ozaj, na semafore štartujem ako na F1 a ono to až taký vplyv nemá. Zrekuperuje sa to.
Avatar - S 73  ///AMG
S 73 ///AMG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - PepaJ
PepaJ
To Emel..nez tu naftu v S maxu bych to videl ..treba na novou Ma 6 V6 AWD 😊
Kamil_kamil
To co pisu muzu dolozit palubakem.
Pod 9 to u mne leze strasne neochotne.
Holt mam asi cihlu na pedalu 😉
Kazdopadne nad 13.3 ustalene 200-220 jsem jeste nemel.
Avatar - Emel
Emel
To je podezřele malej rozdíl mezi dlouhodobým průměrem a absolutním maximem...

Měl jsem 2.0TSI 162kW, dlouhodobej průměr 8,15... ale uměl jsem se dostat na dvojnásobek.
Kamil_kamil
Nebude.
Mam neco velice podobneho, ale 206kw a pri jizde “na krev” co to da jsem se nedostal pres 13.3.
Dlouhodoby prumer, 80% mesto je cca 10.
Avatar - Emel
Emel
Hele... univerzální řešení neexistujou. Osobně jsem po pár letech se střední třídou spíš pro návrat do kompaktního HotKombíku typu Octavia RS, Cupra ST, Focus ST... samozřejmě v benzínu. Ale klidně můžu za pár let skončit s SMaxem v naftě.
Avatar - Dinar
Dinar
A které že auto v dané třídě, mainstreamové značky, umí ty emoce vyvolat? Docela jsem na ten seznam zvědav...

Mmch. ty ledničky v TG byly zmíněny v souvislosti se středními SUV, díl kdy tiguanem a mazdou CX5 tahali karavany.
webpaja
Na Sicílii téměř k nerozeznání od klasický. U nás je to horší a navíc ze dvou podniků v RpR ji už nedělá nikdo.
Občas bych si dal a v okolí není kde. 😉
dr.Remorey
Ok, vzdávám se, asi nejsem dostatečnej petrolhead 😁
Avatar - Emel
Emel
Tak mě baví každé z aut co jsem projel (i ve střední třídě) mnohem víc v benzínu než v naftě... a zejména ten Passat, kde před-Evo nafta nebyla nic moc a naopak 1.8TSI i 2.0TSI byly fajn motory (a nejspíš pořád jsou, ale poslední inkarnací jsem nejel... a nejel jsem ani tím TDI Evo). I když to není žádná motokára, ale třeba průlety silnicema vyšších tříd jsou fajn 😄
dr.Remorey
Ano, proto mi v dané třídě nedává benzín smysl skoro nikde 😉 u Passata/superbu ale úplně nejmíň. Jak kdysi prohlásil nejmenovaný šílenec z top gearu, tyhle auta vyvolávají emoce asi jako lednička. A na to ja nepotřebuju jezdit za 10.
Avatar - Ham.
Ham.
Je to úplně přesně opačně než píšeš. Do 150-160 je biturbo minimálně o třídu dynamičtější než jednoturbo a ujede mu velmi výrazně a do této rychlosti stíhá i šestiválce stejného výkonu. Naopak nad 160 už se zvedá velmi pomalu a třílitrům stejného výkonu v těchto rychlostech už nestačí.
kesumb
Tohle ale záleží na výbavě. Sup umí držet pruhy i při popojíždění a zastavování v rychlostech chůze..
Avatar - white label
white label
Nevím jestli výtečný, protože na pizzu obvykle dávají kompotovaný ananas. 😉
P.S. A co bezlepková pizza, dá se to vydržet?
Avatar - Ozzman
Ozzman
A nebude, měl by možná přijít ten hybrid z Kugy s 2.5atmo + elektro... a spíš nebude ani Mondeo 😁
Avatar - Emel
Emel
Nějaký bouřlivý emoce v daný třídě nevidím nikde. A spousta konkurentů má problém vůbec nějakej rozumnej benzín nabídnout. Třeba aktuální ceník Mondea... hopla, on tam žádný benzín není
https😐/www.ford.cz/…d_new_mondeo.pdf
dr.Remorey
Tak špatnej jak špatnej, řekněme, že jinej, než ty. Passat je auto bez emocí, ideální do levyho pruhu dálnice, kde bude ta nafta vždycky lepší.
Tam ti ten benzín stejně větší radost neudělá, akorát bude víc žrát.
A když už budu chtít auto střední třídy aspoň trochu pro radost, kde by mi ten benzín vonel, Passata obejdu obloukem. Takže asi tak.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je výstižnější přirovnání v kontextu passata 😊 Prostě na pizze je lepší sýr a šunka a ananas radši v ovocném salátu (sportovněji střiženém autě) 😊
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jako s tím seplým, AWD se zakousne hodně slušně do zatáčky, daleko víc, než mi je to příjemné, proto větší problém vidím v mém pudu sebezáchovy a sedačkách, z kterých mne to klouže ven a to není nic příjemného 😁 Sedačky jsou spíš nic, než moc 😁 Ale párkrát jsem i "tlačil" starší MX5 či motorky, ale je to spíš o řidiči 😁 A příjde mi, jak se blížím k 100 tisícum km, tak motor jede lépe, u MK4 to bylo nejlépe zajeté kolem 200 tisíc km
webpaja
Nebo-li jakákoliv pizza dokáže zkazit i výtečný ananas.
webpaja
Ano, víš kam to nasměruje, ale to zakliknutí a vykroužení je takový vatový 😉

Ale nerad bych, aby to vyznělo jako hodnocení z autocaru, parodovaného TG 😒]
LORASI
jj ... a top speed zostal rovnaky 😄
Avatar - white label
white label
Nebo jim tam jenom nevadí... 😉
Avatar - Emel
Emel
Jo... v Passatu (zatím?) ne, ale bude třeba v Octavii Scout.
quasimoto
Skoda, ze tato verzia sa nerobi ako 4x4.

Na druhej strane ma ako predokolka velmi dobru spotrebu, no zial benzinove 4x4 je az toto 200kw, co skusne maloktora firma.
quasimoto
TIez nerozumiem, jazdim tento FL Passat a nikdy ma v meste Lane assist neobtazoval.

Naopak som rad, ked na obchvate pri 70kmh+ funguje a robi svoju pracu.
quasimoto
s predoslou 206kW verziou som robil dlhe trasy okolo 8,2 litra pri rovnakom style, aky s 2.0 TDI 140kW 4x4 je za cca 6,2 - 6,5 litra.

Takze za mna super.
Avatar - idam.i
idam.i
Iba keď pridáš aj Kalouska.Ten vie vždy pobaviť. :-!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jsou i lidi, kterým ananas na pizze chutná 😉 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Když ona ani MK4 s těžkým TDCI v kombiku nebyla extra přesná, jako byť i zdánlivě obyčejný Fokus s lehkým ecoboostem a STline s tužšími pružinami. Nebudu to rozporovat, ale Mondeo je prostě kus auta a od něj se nedá čekat mrštnost hothatche 😊 Tenkrát si psal o tom ve smyslu, že je to jako, že tu přesnost vnímáš, ale je to spíš obalenou vatou, což by tak nějak asi mohlo být docela výstižné popsání a pod to bych se podepsal... a stejně tak vnímáš i ty nerovnosti a vlastně to sedí na popis charakteru toho auta 😊
webpaja
Komfort Mondea je na danou třídu opravdu unikátní. Bohužel však ztratil obratnost a tu pevnou jistotu. Sice projede zatáčkami zřejmě stejně rychle jako předchůdce, ale je to jiný pocit. Chybí tam ta známá přesnost.
webpaja
Asi je to věc názoru. G20 mi přes svou pevnost a tuhost přijde velmi komfortní, dokonce bych uvítal možnost ještě tvrdšího nastavení pro hladké silnice. To jak zvládá rozbité okresky je naprosto bezvadná věc a dát mu o stupeň lepší vysvědčení než Passatu by mě nenapadlo.
Avatar - Emel
Emel
Možná to bylo myšleno spíš tak, že je to nezvyklá kombinace.
Avatar - iudex
iudex
Tak to máš zlý dojem. Za mňa je ideálny motor pre Passat 2,0TSI 140 kW. Nadpriemerne výkonný, dostatočne pružný, veľmi kultivovaný a tichý, pritom so solídnou spotrebou (7,44 l podľa spritmonitoru).
dr.Remorey
na druhou stranu, A4 je proti Passatu proste malá, takže když už bych musel tuto sofiinu volbu podstoupit, šel bych do nej.
Avatar - Emel
Emel
To nesouhlasím. Máme ve firmě 1.8TSI 132kW 320Nm MT a to je fajnová motorizace... dynamičtější než 2.0TDI, kultivovanější, přiměřeně úsporná. Před pár lety tahle verze skončila... velká škoda.

2.0TSI samozřejmě taky, ale to si VW nechal vždycky dobře zaplatit.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A to se to sype do kasičky EU, zákaz úsporného dieslu a propagace užraného benzínu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tyto přerostlé SUV ve vyšších dálničních rychlostech a hlavně s R4 motory pak ztrácí na i slabší konvenční auta a na 200 se klasické auto s 150-200k dostane rychleji, samozřejmě pokud proti těm autum nepostavíš nějaký MB AMG, či X5M a další výrazně výkonnější SUV, tam nemáš šanci s 1.5TSI i 2.0TDI 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je zase ta výhoda dieslu, když opomenu městský provoz, tedy ten opravdu v centrech velkých měst, kde si i to 110kw dieslové TDI (měřeno opakovaně v několika velkých městěch jako Praha) sáhne na 9,5 na sto, tak je asi jedno, jestli jedes po dálnici 130-160 a využíváš výkon, aby si se zase dostal na cestovní rychlost po zpomalní, tak rozdíl ve spotřebě je od 5,5-7 litrů max. To i ten můj přerostlý pseudoamerický naftový kombík zvládne dálnici dynamickou jízdou za 7,5-8 a víc už to moc neleze, mimo toho města 😁 A tam je také krásně vidět, že do 150ti mu díky jeho nadváze a velikosti stačí lehčí a slabší Oktávky 110kw, ale nad tuto rychlost už ten výkon začíná být znát a karta se obrací, stejně bych to viděl i u toho BiTDI vs ty slabší TDI 😊
webpaja
Možná to bude znít divně, ale to je zrovna asistent, který pokud je to možné v jakémkoliv autě ihned vypínám. Řidič, který jej potřebuje (nejde o autonomní jízdu, tedy věnovat se řízení musí) by podle mě neměl raději za volant.
Snad jediná situace kdy jej chápu, je pojíždění v koloně při současné použití s adaptivním tempomatem.
adamzprahy
To nelze srovnávat. Malý hatchback vážící cca 1.2t vs vysoká krabice vážící cca 1.8t. Akcelerace nad 100km/h je obecně slabost SUV a to platí i pro ty prémiové s šestiválci. Mimochodem proto jsem krátkodobě šel do Passata 1.5 TSI, kde je vidět že oproti výrazně silnějším SUV má na dálnici lepší dynamiku i s takhle malým a "slabým" motorem.

K BiTDI - jezdil jsem s tím Arteonem po dálnici prakticky stejným stylem jako s 206kw OPC a i s plně naloženým (4 lidi s plným kufrem) nebyl problém opakovaně zrychlit na 250km/h tacho. A kopců si člověk všiml podle ostatních "rychlíků" (jezdících 200+) klidících se do prava 😊
Avatar - S 73  ///AMG
S 73 ///AMG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
adamzprahy
Jako jo, ono to platí asi obecně s výkonem, že se to prostě projeví při vyšších rychlostech s narůstajícím odporem vzduchu. Když jsem měl OPC, tak jsem taky vnímal, že do 100 km/h se mě i "normální" auta relativně držela, ale čím víc nad 100, tím víc jsem mizel 😁

Už jsou to skoro 2 roky co jsem BiTDI jezdil, ale jestli si správně vzpomínám, tak za vyloženě málo jako nějaké 110kw TDI to jet nedokázalo, ale zároveň když jsem jezdil hodně rychle a i hodně nad 200 po autobahnu, tak to nějak extra nenarůstalo. Myslím, že jsem pořád osciloval mezi 7-9l / 100km... Podobné cesty, ale logicky s horší dynamikou, znám z Passata 1.5 TSI a tam je to tak o 2l výš.
jozinec
Jen pro zajimavost nekde na netu jsem cetl porovnani kodiaqa bitdi a scaly 1.5 tsi. Zkoušeli zrychlení 100-200 km/h a ty auta jela +- stejne. Na 200 byla scala o par desetin driv.....
Avatar - white label
white label
To víš, to jsou (spíš byla) ta ropná lobby... 😉
Avatar - Jenik3
Jenik3
Nemohu si vzpomenou co to bylo za octavii. Asi greenline nebo tak podobne. Ta jezdila na 3.5litru papirove. Tak tomu rikam, krasna spotreba. Kilowatu mela zcela jiste mene nez tento pasat, ale ta spotreba...na dalnici max 120 kmh, aby to moc nezralo. A pak ji zrusili.
Avatar - S 73  ///AMG
S 73 ///AMG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - white label
white label
xxc má bráchu xcc? 😉
Avatar - white label
white label
Taky mě to hned praštilo do očí...
Avatar - lamal
lamal
taras zase ... ked budu ludia sprosti tak budu verit v predvolebnych kampaniach sprostostiam ako je tomu dnes...

btw tvoje nazory nedavaju nadej na potvrdenie toho co pises ...
webpaja
Myslíš ASXeriozně? Je to zhruba stejně seriózní, jako srovnávat jízdu a řízení RWD Giulie s FWD Passatem. Taky nebe a dudy a přitom o tom tak plamenně píšeš. 😉
moan78
Co ja viem. 16 L mi pri 200 bral x5 4,8 is s prisernym hydro-automatom. Ale ten bral 14-16 v podstate stale. Na tom aute sa neoplatilo jazdit pomaly, lebo aj tak zral jak prekopnuty.
Avatar - xxc
xxc
Samozrejme nespochybňujem vzdelanie, ale žiadna tragédia to na Slovensku nie je. Oproti minulosti je to lepšie. Že nemáme univerzity, ktoré sú citované a tým sú v rebríčkoch niekde na spodku, ešte neznamená, že študenti môžu vyštudovať a dosiahnuť úspech.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: 😁 To teda jo.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Passat. V kombíku. 2.0 TSI. Do města?
Avatar - idam.i
idam.i
Všeobecne získať na test benzínové auto na Slovensku je problém V minulosti som pre to nekúpil R. Lagunu, teraz nemajú Citroen C5 v benzíne. 😒
Avatar - lamal
lamal
o dovod viac ..
Avatar - Ozzman
Ozzman
On byl i problém, že nemohl mít AWD , takže to nikdo moc nechtěl za ty prachy a radši brali 132kw
Avatar - lamal
lamal
je to potencialne rizikove ako vacsina vykonnych turbomotorov, v mondeu to mozna boli emisie... preco sa ho ford zbavil, mondeo sa predava malo a za tie zvysene emisie im to asi nestoji
Avatar - Ozzman
Ozzman
To jo, ale já bych spíš řekly že problém není ve vzdělání, ale v možnostech a dostupnosti informacích, s cimz neumí lidí nakladat.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já beru jako etalon Mondeo, vím, že ho lidí (především ti, co s ním nejeli) mi neberou, ale ten ma za mne ideální poměr tuhosti a komfortu a jistoty v zatackach. Pak je skvělá Insignia . Koncern obecně vnímám jako prkenejsi, ale ne tak nejistý, naopak třeba Talisman poskakoval, byl nejistý a ještě hlučný .Pak z aktuálního D Segmentu ještě Camry, která je Plavna a komfortní, jen jí chybí cokoli do sportovnosti..jako auto pro cestování na zadních sedačkách se mi ta líbilo více ..Prémii znám sporadicky , tak to by chtělo někoho , kdo to projel.
adamzprahy
To by mě právě zajímalo. Třeba srovnání s 3er G20 se aktuálně nabízí. Zrovna jsem to projížděl a naladění jde podobným směrem, ale 3er ukazuje, že to nemusí tak dunět a nemusí to jít tak do tvrda. Chci tím říct, 3er má tuhé a sportovní nastavení, ale komfort je tak o jednu "známku" lepší. S tím že to ale pořád má do komfortu daleko. Takže s čím redakce srovnává ten komfort?
adamzprahy
Tak teď se musím omluvit za tu citaci, kterou jsem si v mém rychločtení trochu pomýlil O😄 Díky za korekci Karle a jdu si promnout oči ještě jednou 😁

Každopádně odstavec o komfortu končí: "Celkově bych za pohodlí udělil chvalitebnou.". A já nevím, nedokážu si představit Passat na R19 aby měl komfort za 2. Pro mě je neadaptivní verze rozhodně no-go pro další Passat. Komfort na na nerovnostech neadaptivní verze je tak mezi 3-4. Znám adaptiv z Arteona a není to o moc lepší. To co popisuje ten odstavec mi víc sedí k aktuální 3er s M podvozkem. V kontextu tohoto článku by muselo mít 3er jedničku s pěti hvězdičkami za komfort. A ta 3er mi teda taky nepřijde jako komfortní auto. Aktuálně se mi dostal do ruky Lexus ES a ten by musel mít asi hodně jinou stupnici jestli má mít passat za 2.
Avatar - Ozzman
Ozzman
On se toho biturba zbavil i Ford , obecně komunitou nedoporučované , ale ještě jsem neviděl žádný příklad poruchy.. to bude asi podobně ..
Avatar - Ozzman
Ozzman
A co ta spotřeba ? Já jsem s tím jezdil chvíli a čekal jsem asi větší palbu na ten výkon. Že by to nejelo, to jsem říct nechtěl. Většinou ten výkon je poznat až při vyšších rychlostech. Třeba starší 103 vs 125 kW tdi do stovky pocitově podobně a pak nad 140/150 už rozdíl, v Německu na dálnici hodně poznat.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Neměl Superb dostat jiný, lepší adaptiv , než Passati DCC ? Já jezdil jedním z prvních 2015 r.v. takže třeba to do pofaceliftovaneho Pasika taky zlepšili .
adamzprahy
BiTDI znám z Arteona a teda rozdíl jsem vnímal celkem dost 😊 Je pravda, že běžný uživatel to do 100 km/h asi tolik nevyužije, ale kdo chce výkon, tak alternativa k 2.0 TSI 200kw je to víc než slušná. A na dálnici kde se projevuje krouťák dost dobrý vzhledem k tomu, že jsme stále v mainstreamu. Mám na tom odjeto cca 2.000km. Kolega na tom má asi 60.000km, žádný problém a to jezdí často krátké trasy...
ryccardo
Přesně 😁 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
A kde jsi o tom Passatu na 19" a plavném podvozku četl, že jsem tak smělý?
Avatar - lamal
lamal
takych co nam robia meno sa najde 😁 obavam sa, ze so vzdelanim ake mame to nebude lepsie ani do buducnosti ;-\
Avatar - lamal
lamal
nechcem si zastavat koncert, no davaju to do carevelly aj do amaroku... v normalnych rukach s vymenami oleja po 15tis si myslim ze nebude mat problem,... pre prasce co menia olej po 30 a davaju mu na studeno to holt nieje... to takmer ziadne turbo
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, a ještě ve 3 ráno ...to je typická městská spotřeba 😁
adamzprahy
No právě a v testu jsou R19 kola, tak proto mě to hodnocení podvozku dost překvapuje.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Prachy máj, protože právě umí šetřit a nerozhází je..
Alfonz666
tak alespoň nějaké pozitivum 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Taky si začínám připadat, že centrum Prahy znamená pro dost lidí jízda po magistrále za Muzeem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Vyměnil si koloběžku za elektromobil ?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nemůže ls srovnávat spotřebu pri 80ti ustálenou jízdou s poskakováním centrem. Tak si na 10 sáhne i 2.0TDi
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ten vám tady dělá jméno 😁 Chapu, že půlka slovenských diskutérů radši zde žije v ČR 😁 Na druhou stranu, XCC musím vidět naživo !😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jako po ty chlumecky a poděbradský, které znají kolonu jen když je zavřený okruh nebo pár aut před semafory?
Avatar - lamal
lamal
😁
topten
jezdim cerny most - hloubetin atd ...
Avatar - iudex
iudex
Na Slovensku nie je vôbec, ani s automatom: https😐/webapps.skoda-auto.sk/…uperb_cennik.pdf?…
Avatar - Mikesus
Mikesus
Takže jedeš téměř celou dobu po 6proudé magistrále, kde se kromě špičky nestojí vůbec.
To je pražský provoz jak stehno.
Avatar - S 73  ///AMG
S 73 ///AMG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - S 73  ///AMG
S 73 ///AMG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Alfonz666
Tak jestli vláda sníží spotřebku na naftu o 2kč dolu, tak mi něco říká, že s cenou na benzínce to nijak nehne ;-\
topten
ja 140kW tsi + manual + 4x4
140kW tsi v supu jen s automatem bez 4x4
benzinova 4 kolka jen 200kW s automatem od 1035tis
pritom se 140kW tsi v manualu by mohla byt od cca 800tis
coz by byla hodne zajimava cena
Anonym
jj vždyť to píšu.
Ondris
Jezdím tímhle Passatem dovybaveným s trochou nadsázky stylem Ctrl+A (chybí akorát interiérový R-paket, celokůže a masážní sedačky) a vstupka do leasingu byla hrubě pod milion bez daně.
EDIT: jasně, milion bez daně - hned napodruhý jsme to měli.
Ondris
Možná to teď špatně chápu ve smyslu, žes chtěl manuál, ale 140 kW TSI v Supovi stále je 😊
Avatar - _Karel_
_Karel_
To nevím, beru základ proti základu.
webpaja
Kde jezdíš v kuse 200?
Anonym
Jsou tam děsivý slevy.
adamzprahy
Má ta A4 nějakou výbavu? Nevím, jen se ptám. Viděl jsem pár nabídek na Audi a všechno to bylo buď v "ceně od" kde byl snad jen volant a základní motorizace a jinak za nesmysl...
topten
prijizdim od vychodu nebo severovychodu a parkuju na karline, u hlavniho nadrazi nebo v ND.
vzdycky me spotreba v pze jde dolu
Avatar - xxc
xxc
9 pri 200ke? To sa mi nechce veriť, keď priemerku mal skoro 10.
Avatar - Emel
Emel
No pokud projedeš Jižní spojku 80 tempomat, tak jo. Pokud prostojíš centrum s vypnutým SS, tak ne.
topten
kdyz prilitnu do phy, tak me spotreba jde dolu
webpaja
Záleží v jakém městě, hustota dopravy atd.
topten
uplne nechapu 13 litru ve meste
ja ve meste jezdim za min nez na dalnici
jestlize teda nestartuju na kazdym semaforu jako kdyz startuje F1
Avatar - Emel
Emel
V tabulce je to dobře, v textu špatně.
Jinak kola designově hezký, jen holt černý...
Avatar - iudex
iudex
Tak je to jasné, si cieľová skupina pre TDI.
Inak s tými novinárskymi 9,5 litrami by som to videl na reálnych 9. A to je na 200 kW v pohode.
Avatar - iudex
iudex
Ja mám na aute pri 19" práve profil 45. Ale pri Passate máš samozrejme pravdu, tam je to 235/40 R19.
webpaja
Průměr 9, tak počítej...
Avatar - xxc
xxc
A zase, chýba tu dojazd, prípadne spotreba na dlhých rýchlych trasách. Možno to také zlé nebude, v tabuľke píšu 66 l nádrž.
Igor Helesic
Chybička se vloudila ... 2x. 19ky mají výšku 40, tzn 235/40 R19. Výšku 45 mají 18ky
Avatar - xxc
xxc
A aj keby jazdil rýchlejšie, prečo by to malo vadiť? Véd aj tak sa jazdí v pruhu. Aj keď je pravda, že niekedy to čudne z pruhu vyťahuje, ale vo veľkej väčšine to pomáha.
Avatar - xxc
xxc
Zase keď do toho dajú ten nový diesel, tak to pôjde za 4,5 l. Oproti 11 dosť rozdiel.
Avatar - xxc
xxc
Vzdelanie nie je problém, ja som spokojný aj so slovenským vzdelaním a veľmi som nepociťoval deficit informácií. Lebo existuje také tajomstvo, že knihy sú skoro rovnaké na rôznych univerzitách. Aspoň na Slovensku a v Čechách určite.
Avatar - xxc
xxc
Ja nikde, lebo mam len 88kw, ale toto má 200kw. Po koronovej diaľnici sa to dá využiť, preto sa pýtam.
Avatar - xxc
xxc
Blbosť ľudí ani vzdelanie nezachráni.
Avatar - S 73  ///AMG
S 73 ///AMG
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.