Testy

Zpět na článek

TEST Audi TT RS Coupé 2.5 TFSI – Dobře už bylo. Ale občas stále je

57 komentářů

ProchyToman
Diky za test. Super!
Avatar - wakantanka
wakantanka
Pripájam sa s pochvalou autorovi. Očividne keď chce, tak vie.
Anonym
Jj, dneska zaperlil i Mára.
Taky se mi to takhle líbí. :yes:
Edit...aha tak koukám že Kolman svůj stín nepřekročil..4 hvězdy Hahahaha. :no😒br /> Jako tahle křapka
https😐/www.auto.cz/…rednostmi-133804
Arese
A co se ti nezdá? Autor obě auta samozřejmě porovnával s konkurencí v jejich segmentu. Dávat do souvislosti hodnocení minivozu a drahého sportovního kupé prémiové značky s pětiválcem a čtyřkolkou je totálně nesmyslné! 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Opatrně TADY se rozum (moc) NENOSÍ 😉
Anonym
Vidím to jinak.
A i 4 hvězdy jsou na TTRS málo i s konkurencí v segmentu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vzhledem k ceně a těm odkazům co si neviděl i dalším autům třeba i s V8 = je to akorát. Super motor ale technicky celkově jen lepší Golf = za s příplatky HODNĚ šílenou cenu. Takže obecně palec nahoru má to ale max. 4 hvězdy

Zajímavý jak bojuješ proti Supře s lepšim podvozkem a jeho zlatym poměrem a R6 a tohle o milion dražší navíc technicky nižší střední bys..
Avatar - fOE
fOE
Co je konkurence? Za 2-2,5mio se bavime M2, Cayman, F-type? Co z tehle skvadry vidis na 5* a co vsechno je dle tebe az za TT?
Avatar - iudex
iudex
Ako píše foe, čo by si dal za TT v danom segmente? Ak by si dal TTčku 5*, koľko by si dal Caymanu?
Pre porovnanie britské EVO dalo TTRS len 3* kritizujúc, že "Powertrain has somewhat lost its edge, further e😜osing the underwhelming dynamic package".
Kdežto Caymanu S dali 4,5* a GTS a GT4 po 5*.
Avatar - Emel
Emel
4 hvězdy v rámci sportovních aut jsou asi ok. Pětiválec super, interiér pecka... na druhou stranu ale mám své pochybnosti o koncepci auta, pořád je to "Golf" (myšleno motor napříč, primárně FWD s nějakým "haldexem"... to mi jako pravověrnému zadokolkaři zní podezřele (a Supra je v tomhle víc podle mého gusta). Třeba by mě ale svezení vyvedlo z omylu.
Avatar - iudex
iudex
Presne. Ak by malo TT viac ako 4*, kde by potom musel byť Cayman GTS či dokonca GT4? Na 6*? 😉
Avatar - fOE
fOE
Vohooooo brzdi, brzdi, a neplet nam zde svou potrebu dostat cayman GTS / GT4 v hvezdickach nad TT RS s poctem hvezd vyhrazenym pro novou eresovou oktavii! 😒] 😁
Avatar - iudex
iudex
Priznávam, občas sa pozabudnem. Ereso je najlepšie. Mimochodom včera ma jedno len tak preskočilo na Slovakiaringu. Len pred tým RS malo napísané "GT3". 😉 😒]
Avatar - fOE
fOE
Tak ten vcerejsek s RS, treba s takovym https😐/i.ytimg.com/…axresdefault.jpg , tam byl svet jeste v poradku...
... a protoze svet ma byt v rovnovaze, tak timto dnesnim Eresem ti to trosku "narovnam": https😐/www.rouming.cz/…kocicka_2020.jpg
😒]
Avatar - iudex
iudex
Fuj tvl, ja som po obede, to mi nabudúce nerob. 8-s 😒]
Avatar - white label
white label
Ntwl, tak to je síla... 😲 😒]
Anonym
a tentokrát k věci. Bohužel musím trochu zmírnit nadšení z titulku.
Po osazení filtrem pevných částic (DNWA kód) Audi nechalo parametry být.
Ale auto (motor) je tupější a méně točivé. Právě charakter motoru,který autor správně kvituje, byl bez OPF ještě větší, zvuk jadrnější.
A není to můj dojem.
Při testu na QM byla verze bez OPF o dvě délky auta rychlejší a to opakovaně.
Stejně se vede i u ikonické V10 Plus v R8, kde rozdíl není tak velký, ale o to horší je, že Audi dokonce zvedlo u filtrované verze výkon na papíře o 10PS.
Ale jinak super.
Tohle je jen takové povzdechnutí a sdílení s těmi, koho to zajímá.
BTW právě TT má podle mě dokonalý interier, možná snad nejlepší ze všech aut do cca 6-7 mega (!).
Tady pro ilustraci mnou napsaného
https😐/www.youtube.com/watch?…
Čili abych parafrázoval titulek...bylo už i líp.
Avatar - fOE
fOE
Diky zes to napsal, myslim to kolem zvuku. Zrovna mi v ulici jedna novucicka TT RS pribudla, a kdyz s tim majitel odjizdel mel jsem dojem ze takhle ne, takhle ten petivalec neznival, tu je neco spatne. Prvne me napadlo nejaky sportovni vyfuk s vypnutym sport rezimem, nebo jina sousedy neotravujici vychytavka?... alee ten petival uz neznel tak kulervouce jako to umel jeste pred par lety v RS3. (soudeno ciste podle vnemu kolemjdouciho). Ted to potvrzujes.

Sakra, sakra skoda. Jak me audi obycejne nechava chladnym, tak zvuk r5 byl vzdy proste neuveritelny. Chuligansky zvuk, jaky treba BMW ze svych R6 vykouzlit neumelo, ty maji jine kouzlo, ano, ale nezni proste "dirty", ne jak to umel tenhle petivalec. Jestli tohle ted nejake ekok%&vitko zabilo, je to vazne skoda.
Avatar - white label
white label
Souhlas.
Avatar - Alf1k
Alf1k
Nemám co dodat :yes:
Edit: Ví tady někdo kdy vlastně se tam ten filtr začal dávat resp. který ročník? Předpokládám správně, že to nasadili zároveň do TT i RS3 ve stejnou dobu?
Ten zvuk byl jedna z hlavních věcí, proč jsem v té době nad RS3 vážně přemýšlel, protože tu husinu na zádech, kdy jsem to slyšel na ulici poprvé si pamatuju do dnes.
Avatar - iudex
iudex
To je známy fakt, na YT je x videí, kde sa porovnáva R5 s filtrom a bez filtra a je to počuteľný rozdiel okamžite. Niežeby aktuálna R5ka znela zle, to nie, v kontexte R4 je to stále paráda. Keď si ale vypočuješ, ako znela predtým, tak je jasné, že filter jej hodne, hodne ublížil.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - fOE
fOE
Priznam se, tohle slo trosku mimo me a az ziva zkusenost me nemile prekvapila. O chuligana min. ;-\
Avatar - _Karel_
_Karel_
Chápu kritiku základní ceny, taky mi přijde o pár set tisíc přestřelená, ale "drakonické ceny příplatků"?
Metla za 24t, kovaný kola 20" za 60t,sportovní výfuk 28t.,vyhřívaný sedadla za 10t, kůže 28t..... ? Snad ta navi je docela drsná, ale jinak mi to přijde jako příplatky u Škodovky.
Anonym
Zkrátka...není to Japonec, tak Kolman musí.
Uslintaná , v reálném světě o třídu pomalejší a o dvě třídy hůře zpracovaná, opuchlá a popraskaná pětihvězdičková ("je boží, řeči stranou!") Supra za 1,8 je podle redakce v pořádku.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
A bude hůř...pane velkouzenáři :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No můžeš si za podobnou cenu koupit i o dost VÍC válců https😐/www.auto.cz/…zdni-dojmy-84598 😄

I když když už tak už http😐/www.classicblog.cz/…je-hrubost-sexy/ :yes: 😉
Anonym
Neklik jsem.
Určo by tam byl rejžokastrol, kterej mě nezajímá neboť je hnusnej.
Sorry
Psal jsem ti 100x, že na tvoje odkazy neklikám.
Jinak jasný - třeba Mustang nebo jinej musclecar. Který maj sice V8, ale všude jinde, než v představách jejich pilotů, si s nima TTRS vytře zadek.
Touhle bombou končíme
Dobrou
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tomuhle dutohlavovi píše půlka ACZ (včetně mě) že ho má na HL a ať jim už nepíše, a stejně to dodnes nepochopil. Typicky mu to třeba Iudex napíše a ten trotl mu na to obratem odpoví. Takže odkazy ti bude posílat dál. 😁
Anonym
😁 😁 😁
Je to holt ďábel. :yes😒br /> Ale na HL to zatím u mě není.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty píšeš o mě = a bez důvodu FAKT ODPORNĚ = ste včera měli s winem koukám den https😐/www.auto.cz/diskuse/75578/1?… oba ve formě :-!

Sice je to vtipný a černej humor mám docela rád = když mi někdo tvýho IQ a znalostí a vzdělání a rozhledu třeba jen v autech oslovuje jako ty = ale vocamacaď pocamcaď. Úpadek kvality ACZ bohužel následuje i totální úpadek úrovně diskuzí = množství agresivity a urážek nemá konce

VELMI mi chybí inteligence znalosti slušný chování = co sem přinášel třeba MT. Jsou tu dál výjímky = ale dominuje tvuj styl a tvoje myšlení a tvý znalosti = takže se nedivim tomu MT že TOHLE fakt nebaví

A i když ti to stejně jako dotace nafty nebo vliv a důležitost těžiště = což ti mimochodem vysvětloval i ten MT = tak tim co furt opakuješ "dodnes nepochopil" to spíš nebude žejo = tohle bys pochopil a měl chápat i ty 😉
Anonym
Kámo...on ten příspěvek NEVIDÍ, protože tě má na HL. Je to nemožný to pochopoit?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Fakt? Fakt myslíš že tohle někdo nechápe? Ty někoho takovýho znáš? 😄

No i když to že diesl v osobáku by se bez trvalý dotace provozu neobešel proste by neexistovaly POTŘEBUJÍ TRVALOU podporu dotaci provozu = to FAKT DODNES dost lidi odmítá a asi nechápe

Karel sice taky zpočátku odmítal = ale aspoň prozřel

No a vím že si občas HL vypne a přečte = a přečtou si i jiní. To je tak když máš čistý svědomí :😉 :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dobrý ránko = jj 8mi a 6ti válců je z Asie i Ameriky vlastně i Evropy v nabídce dost = a některý zajímavý nejen nejlevnější V8 Mustang. Ale je to o zákonu nabídky poptávky = a lidi štěkaj ale nekupujou. Takže dokonce spíš něco jako = nabídka PŘEVYŠUJE poptávku

Na ten druhej odkaz bys měl kliknout = jeden novej kousek teď nově stojí v Praze :yes:

R5 je MĚ NEJsympatičtější motor koncernu = ale V8 je holt V8. Rád si vytírám při zrychlení na semaforech https😐/blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ ale ten Track edition V8 = asi holt RADŠI RADŠI RADŠI než R5 😄
Arese
A připomínka dotované nafty v tomto tvém příspěvku fakt nebude?! Nejseš nemocen? 😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Koukám že ty asi jo 😁
Taky mi to už přijde FAKT MOC = kolik opakování kolik času a FURT to nemalá část odmítá 😒

A to si představ že část mudrlantů co kvíká o dotacích pro EV dodnes FURT NEPOCHOPILA = že dieslový osobák bez trvalý celoživotní dotace provozu = prostě nefunguje 😉

Naposled mi pogo a ryccardo čumíc na odkazy k tématu v němčině angličtině slovenštině a češtině vysvětlovali že DOTACE NAFTY = opakuju ČUMÍC NA ODKAZY = s bonusy vulgarit vysvětlovali že něco takového určitě neexistuje :😉 😁 :-! 😒]
Anonym
To je diagnóza.
Anonym
Blemcá vo tom o příspěvek vejš (8:16) 😁
Arese
Však já vím, ale byl jsem "šokován", že o příspěvek níž to NEZMIŇUJE!!! 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Anonym
Karel měl pravdu, opět dáváš odkaz...jsi tupej?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne Karel myslí ve SVÝ úrovni 😉

Tvůj problém že si neotevřeš ani texty ACZ = není to až tak třeba prostě nevíš konkrétnosti = tvoje volba nevědět
Anonym
Dobře, vykoledoval sis to sám.
Volba nevědět je vlastně super. Hlavně co se týká tebe,
Jdeš na HL. Končíme. :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neni super = ale pohodlnější to bejvá = vo tom jako žádná 😉
Avatar - Emel
Emel
Jasně, příplatky úplně normální... asi šlo spíš o to, jak snadno do auta za 2M zahučel další půlmíč.
Avatar - fOE
fOE
Souhlas. Nemeli byt drakonicke ceny, ale pocet priplatku.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Což je ale běžná záležitost, že do auta s cenou od 2mil. dáš půl mio ani nevíš jak.
A tady zrovna (u sporťáku) je dobře, že má chudou základní výbavu. Jen asi tak chudá nemusela stát tolik, ale to už se opakuji.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jednim z reálnej konkurentů je Supra R6 3.0 = ta v plný výbavě vyjde skoro o milion levnějš = ne že by tady v diskuzích nepadalo že je moc drahá 😄

Tam si v diskuzi vymyslel PŘESNEJ OPAK reality = ne že je jak je popsáno v mnoha testech a článcích k tématu tahle generace Z4 nejlepší DÍKY POŽADAVKŮM TOYOTY dokonce má lepší podvozek než BMW i8, ale že se na to Toyota vyflákla https😐/www.auto.cz/diskuse/72889/1#…

Fakt zajímavý jak měl Vaculík pravdu = že buď víš znáš věci rozumíš a když ne a jen plácáš, tak to jak to je netrefíš ca 50:50 ale v drtivý většině = SI jako KAREL
Avatar - white label
white label
Cenu příplatků bych akceptoval, ale ta základní cena je (na takové "baby coupé") příliš vysoká, už vzhledem ke společnému základu s Golfem a spol. Je přiliš blízko k ceně ryze sportovních aut, když zůstaneme u koncernu, tak takový Cayman to je (proti TT) sportovní auto tzv. od základu.
Avatar - iudex
iudex
Presne, je to technický príbuzný Golfu, ale cenovo je skôr liga Caymana, teda čistokrvného športiaka. Ak teda mať obmedzenia športiaka (dvoje dvere, nulové miesto vzadu), tak nechcem ani obmedzenia hatchbackovej, primárne FWD platformy. A ak ich akceptujem, tak idem skôr do RS3, nech mám aj nejaké praktické výhody.
Avatar - fOE
fOE
Za me ma TT sve nejvetsi kouzlo v mimo TTS a TTRS variantach, idealne pak ten 230k (nebo kolik koni ma dnes) 2L. Clovek ma pohledne coupe co vykonem nezklame, dokonce diky 4x4 na svetlech bude furt nad Golfem GTI atd., interier audi v tom nejlepsim co tam jeste zbylo, prijatelna cena...
Avatar - iudex
iudex
Jasné, tomu rozumiem, aj s 2,0TSI bude TTčko pekne rýchle a ako nízke kupé bude zrejme jazdiť lepšie ako klasické hatchbacky. Ale tam sa mi zase nepáčil fakt, že ten dvojliter nemal samosvor (kdežto GGTI s rovnakým motorom ho už mal). No a proste ten R5 je pre mňa najsilnejším lákadlom a argumentom pre TT RS (a obdobne pre RS3). Len za ten R5 si Audi nechávalo vždy sakramentsky zaplatiť a keď som uvažoval o M140i, tak to aj so šesťvalcom bolo o triedu lacnejšie ako RS3 s päťvalcom, takže ani tu by to Audi napriek všetkému obdivu k zvuku a charakteru R5) nemalo šancu vyhrať.
Avatar - iudex
iudex
Tak za mňa sú aj tie príplatky drahé, ale hlavný problém vidím v tom, že aj v topmodeli RS musíš za niektoré veci priplácať. Koža OK, to mnohí v športiaku nechcú, ale prečo musíš v najšportovejšom modeli ešte priplácať za športový výfuk či odľahčené disky? Ja viem, aj základný Cayman má športový výfuk za príplatok, ale jednak Audi nie je Porsche a jednak za príplatok je ten výfuk v základe, topmodel GT4 ho má sériovo.
fortik
Pětiválec je super nebo snad byl pokud ho nezabili filtrem částic, ale za 2.5M je to dost nesmysl. Prodeje tomu odpovídají.
Arese
No nevím, jak tato generace, ale ta první se nelichotivě označovala jako "auto pro kadeřníka". 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Arese
Nějak nechápu, proč na moji "kadeřnickou" poznámku o první generaci TT reaguješ odkazy na ostrého Yarise? 😲 😁 😁
stormrider
Audi TT se u nás fakticky vůbec neprodává, v ČR v loňském roce 4 registrace, letos pouze 1 vůz!
S tím by se klidně dalo přirovnat k jednorožci... Jinak jako RS to určitě bude zajímavé svezení.