Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
ať je to tenhle vošizenej nebo origo VW - je dobře vidět, jak čísla neobsáhnou všechno.
Spotřeba, zrychlení, krouťák...a pak se svez s hybridem a normální 1.5 s stejným výkonem v reálným světě. Rozdíl ve skutečnosti je znatelný, v číslech skoro není.
Spotřeba, zrychlení, krouťák...a pak se svez s hybridem a normální 1.5 s stejným výkonem v reálným světě. Rozdíl ve skutečnosti je znatelný, v číslech skoro není.
Nejznatelnější rozdíl je hlavně v ceně.
Ne, ten hybrid máš tak za 10-15 jenom.
Kdyby se někdo chtěl hádat, že je to 60 (nemyslím nutně tebe), ať si vytáhne hlavu ze zadku a podívá se na ten ceník pořádně.
A i kdyby to potom chtěl v manuálu...tak to právě bylo vyvíjeno v podstatě jako komponent s tou dvojspojkou do kupy - když to hodně zjednoduším.
Kdyby se někdo chtěl hádat, že je to 60 (nemyslím nutně tebe), ať si vytáhne hlavu ze zadku a podívá se na ten ceník pořádně.
A i kdyby to potom chtěl v manuálu...tak to právě bylo vyvíjeno v podstatě jako komponent s tou dvojspojkou do kupy - když to hodně zjednoduším.
Wolfalack
Co těmi falešnými koncovkami výfuků chtějí v koncernu (a nejen v něm) dosáhnout? Vždyť to je pokrytectví jak prase. Když se stydí za to, že to jezdí na benzín a naftu, tak ať tam ty falešné díry nedělají vůbec. Proto třikrát sláva Mazdě, tam je svět ještě v pořádku 😉 https😐/www.auto.cz/…e-ne-pro-kazdeho?…
Mám na Mazdě CX-5 1 výfuk, 185 k, poctivé.
U podobných aut má Škoda klidně výfuky 4 :no:
Brawo poctivé Mazdě.
U podobných aut má Škoda klidně výfuky 4 :no:
Brawo poctivé Mazdě.
Mám 180k poctivý diesel a 2 koncovky, z kterých se valí dým... žádný fake.
Fake to být musí. Žádný dým ti z toho nešel. 😁
Tak tohle, tohle si obzvláště od tebe zapamtuji 😁
Řekl bych, že dokonce je máš i čistší než já. S kouřem tě strčím do kapsy, tedy pokud je méně než 15 stupňů 😁
chudák diesel, ked dymí zle je, ked nedymí zle je 😁
Za chvíli asi budou tyhle trapné cirkusové atrapy výfuku dávat i na EV. Ještě hustokruté křídlo pod zadním sklem, mračítka a pořádné nasávadlo na kapotě a bude to komplet.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JJ, Mazda je v tomto super, poctivé klasické koncovky výfukov. A oceňujem aj to, že tie dvojité koncovky nie sú len v najsilnejšej motorizácii, ako pri niektorých značkách, ale aj pri slabších (napr. 6ka nielen pri 2,5, ale aj pri 2-litri). A žiadne hranaté, lichobežníkové a iné vymýšlance, klasika okrúhle, proste načo vymýšľať nanovo koleso.
Lepší je spíše otázka, kdo dnes fake výfuky nemá...
V dané třídě mají skutečné koncovky výfuku například Kia Ceed a Ford Focus. A pak je spousta těch, co si na nic nehrají a prostě je tam nemají. Na tom novém Leonu to vypadá obzvláště trapně.
Pokiaľ sa dobre pamätám tak s falošnými výfukmi prišla v koncerne Škoda pri Octavii RS III... 😁
https😐/podkapotou.zoznam.sk/…afta--ci-benzin-
:no:
https😐/podkapotou.zoznam.sk/…afta--ci-benzin-
:no:
silversurfer
u VW je tragedie..hlavne, ze to maji mista na rozdavani, ale sedaky proklate nizko....
máš rád bidýlka?
twl vod strašný cesty v Meganu Scenic Mk1 vzadu ...jsem rád, když zapadnu.
twl vod strašný cesty v Meganu Scenic Mk1 vzadu ...jsem rád, když zapadnu.
Scenik MK1 bylo na svou dobu vcelku pohodlnné auto, když to porovnám s dobovou Ochcávkou, tak co do komfortu o třídu lepší, navíc slušně prostorný.
No já jel vzadu kdysi z Boskovic do Znojma a děsí mě to dodnes. Jako koza na brusu.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale no tak, mě se bohužel přihodilo, že jsem v tom autě (taxi v Bilbau) musel jet asi půl hodiny na zadních sedačkách a dodnes si to pamatuju, páč to byla vyloženě tortura. Byl tam sedáček, ne sedák, a jako na bidýlku, opěradla mi končila v půli zad a do lopatek tlačily opěrky hlavy, hlava ve stropě (v mpv!!). Jestli tohle mělo být rodinné auto, tak pro rodinu trpaslíků maximálně. A komfort? Být dítě, tak z toho poskakování vzadu hodím tyčku už někde na půl cesty k babičce. 😁
Ježíši, to muselo být nějaké rozbité, kamarád to auto má ještě dnes, v celkem dobrém stavu, v zádu jsem nejel, ale vepředu pár desítek km jo a má to krásné měkké francouzské sedačky, stejně mám v Cliu z te doby a auto je měkké. Navíc jsme do něj na skládali víc věcí, než do mého o 15 let novějšího kombíku střední třídy 😁
Poskakovanie neviem, ale dinar má pravdu minimálne v tom, že vzadu to bolo fakt len pre deti, ja som to mal presne ako dinar, t.j. sedáky do polovice stehien a operadlo do polovice chrbta, opierky hlavy niekde pri lopatkách, proste tam mi podstata MPV (= veľkorysý vnútorný priestor) nejak chýbala.
To je všeobecný problém variabilných sitznov. Čím viac sú variabilné (samostatne sklápateľné, vyberateľné, otáčateľné) tým menej sú vhodné na sedenie.
TWL nadpis tohohle vlákna je SEZENÍ VZADU!
Sorráč, ale nejels vzadu, polož to.
Sorráč, ale nejels vzadu, polož to.
Pokládám, vrátím se, až se svezu 😁
Hele - to nechceš. 😁
PowerHouse
Připlatíte 60 000 a průměrná spotřeba poklesne z 4,8 na 4,7.
S mým bržděním bych měl spotřebu nižší max o 0,5l, ale jsou zde i brzdiči, co tvrdí, že ušetří 1,5l (velký obdiv).
Tedy u mě návratnost milďásu po 400 000 km.
S mým bržděním bych měl spotřebu nižší max o 0,5l, ale jsou zde i brzdiči, co tvrdí, že ušetří 1,5l (velký obdiv).
Tedy u mě návratnost milďásu po 400 000 km.
Reálně je to litr.
Navíc to líp jede, a to o dost.
Zapomínáš v návratnosti (jako všichni s kalkulačkou bez znalostí problematiky) na wiederverkaufsvert. Typicky donedávna u diesel vs benzín hustej faktor. Tady už míň.
Navíc to líp jede, a to o dost.
Zapomínáš v návratnosti (jako všichni s kalkulačkou bez znalostí problematiky) na wiederverkaufsvert. Typicky donedávna u diesel vs benzín hustej faktor. Tady už míň.
Odkiaľ máš ten údaj? Liter je brutálny rozdiel (to je rozdiel medzi TSI a TDI), tomu proste neverím.
A zostatková hodnota? To môžeš brať do úvahy pri posudzovaní, či si kúpiš VW Golf alebo Kiu Ceed, ale nie pri zvažovaní Golf 1,5TSI vs Golf 1,5eTSI.
A zostatková hodnota? To môžeš brať do úvahy pri posudzovaní, či si kúpiš VW Golf alebo Kiu Ceed, ale nie pri zvažovaní Golf 1,5TSI vs Golf 1,5eTSI.
No tak hlavně ten pašák s kalkulačkou zapoměl, že ten ETSi je automat, že jo. To normálně taky něco koštuje.
DSGéčko se suchými spojkami je v podstatě manuální převodovka s robotizovaným řazením ... a o moc víc než klasický manauál nezbaští.
A co se týče zůstatkových cen, to je věštění z křišťálové koule. Ale obecně druhý nebo třetí kupec za "fičůry" nepřiplácí, takže amortizaci DSG-hybridu bude muset zaplatit první majitel.
A co se týče zůstatkových cen, to je věštění z křišťálové koule. Ale obecně druhý nebo třetí kupec za "fičůry" nepřiplácí, takže amortizaci DSG-hybridu bude muset zaplatit první majitel.
Litr to není ani náhodou, to je ca 30g CO2... když by to byl 1 litr na 100 tak už jsou všechna auta mild hybridy. Je to ca. třetina.
Mildhybrid se podle mého na provozu moc nevyplatí oproti klasice, tedy podle toho jak moc ho nastřelí cenově.
No a to si zober, že to má batériu cca 0,6kWh a Corolla 1,8HSD ma batériu cca 0,75kWh. Takže ak raz dôjde na výmenu batérie, tak cenový rozdiel bude minimálny.
mild bude hlavne vylepsovat prevadzkove vlastnosti pohonu, reakcia na plyn, nejake zlepsenie pruznosti a uberie spotrebu tam kde ma zmysel plachtenie... okrem ceny by som sa riadil pridanou hmotnostou, pokial sa vmesti do 30kg tak why not... nad 50kg na predku by som do toho uz nesiel
lamal
"Podvozek je pak až nečekaně sportovní, zároveň však pořád dodává moře jistoty, a tak si s ním svižnou jízdu budete náramně užívat. "
Asi necakane komfortny tam chcelo byt ...
Asi necakane komfortny tam chcelo byt ...
hugino
Toto je pre mna momentálne najkrajšie auto v segmente C a to som ho ešte nevidel na živo.Golf ma dosť sklamal hlavne predok a Octavia je fajn ale pre mna zbytočne dlhá.Leon by bola momentálne jasná volba. :yes:
To jsem neslyšel ale super... 😁 😁 😁
Ked niekde staci len to, ze je to moje, asi to moc nefunguje ;-\
...ale to je kua skoro čtvrt století. Co je to raflo?
Bude hůř...zase se bude oblit.
Taková Mazda121/Fiesta omg