Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEvropský trh v dubnu 2020: Škoda těží z pandemie koronaviru, je třetí největší značkou
20 komentářů
mrazik
A kde je Tesla, jak vzdy ctu nejhodnotnejsi automobilka na svete ?
iudex
Pre mňa je zaujímavý poznatok, že nemecká prémiová trojka je komplet v top 10, z toho dvaja v prvej päťke. Naopak značky, ktoré predávajú pomerne lacné/dostupné autá padajú (Dacia, Opel...). Čo by potvrdzovalo známy ekonomický fakt, že kríza sa najmenej dotýka luxusných tovarov, resp. najmenej postihuje bohatších.
A tiež koncern VW, ktorý padol menej ako ostatní (a to napriek konštantnému rastu cien v poslednej dobe).
A tiež koncern VW, ktorý padol menej ako ostatní (a to napriek konštantnému rastu cien v poslednej dobe).
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak seat padol celkom dost a ked si neporiesia rychlo octu a golfa mozu sa este toho roku zapotit, alebo pojdu rovno vyplakavat k nemeckej vlade
Seat padol o 31% medziročne, čo je menej ako VW (37😖 aj Audi (33😖, najmenej padla Škoda (29😖.
Ale s Octaviou a Golfom máš pravdu, ak rýchlo nevyriešia pr_ser s elektronikou, pôjdu dramaticky dolu a to sú kľúčové modely, ťahúne značiek.
Ale s Octaviou a Golfom máš pravdu, ak rýchlo nevyriešia pr_ser s elektronikou, pôjdu dramaticky dolu a to sú kľúčové modely, ťahúne značiek.
Ten softwarový problém je pro výrobu a objednávky celkem nepodstatný. Golfa i Octávku si můžeš pořád objednat, Škodovka ho normálně vyrobí a odstaví na parkoviště. Až se problém vyřeší, auta jen flashne a dodá zákazníkovi. Samozřejmě si počkáš, což může být nepříjemné, ale pokud objednáš teď, tak to auto stejně dostaneš za 3 měsíce, což už bude dávno vyřešené.
Horší to je s neschopností koncernu naběhnout další varianty motorů a derivátů. Pořád se to všechno posouvá.
Horší to je s neschopností koncernu naběhnout další varianty motorů a derivátů. Pořád se to všechno posouvá.
Tak teraz by objednaval golfa/octu/leon iba blazon. Vzdy sa oplati pockat rok kym vyrobca vychyta nedostatky s nabehom vyroby, skodovka pravidelne casom upravuje podvozky, vzhladom na krizu je predpoklad lepsich cien, neexistuje jediny dovod na kupu teraz
Tak premia urobila nie jeden, ale viac sikovnych krokov smerom k zakaznikom a dnes sa to iba hemzi a, b, gla, cla, xyz... A1, a3, g2.. Etc Minuly tyzden tu bol priaznivo naceneny glb?/ sa stracam v tych skratkach, dnes uz kupa mensej premie je cennovo dostupna.
Ve všem je takový chaos, že porovnávat čísla v této době je absolutní nesmysl a může tom udělat jen b.l.b.e.c.
Dejte si ke článku: R E K L A M A.
Že to je celé ovlivněné koronou a zavřenými salony, to všichni vědí... a pro mě osobně je třeba zajímavý vidět, jak velkej ten propad je a jak se to vyvíjí, třeba březen vs. duben... jestli se ten propad zvětšuje nebo ne (zvětšuje).
Mi vadí to vlezdo***kovství, asi se jim prossttituce vyplácí.
Co bych třeba přivítal je nějaká analýza toho, jaké trhy padly víc a jaké míň... jestli třeba Škoda těží z relativně dobrého postavení na ruském trhu, který nebyl tak zasažený (to teď plácám, jen jako příklad)... ale chápu, že tohle jsou prostě komentované výsledky a ne nějaká hluboká analýza trhu.