Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové Porsche 911 Targa je tady! Další karosářská verze otevře střechu za 19 sekund
34 komentářů
ProchyTom
To jsou zas špekulace 😁
Jaký špekulace? Jsem napsal, že se mi líbí ale chtělo by to powertrain z Turba S, o kterém uvažuju. Ale jako Targa by se mi líbilo víc.
Ostatní k tomu napslali své názory a dokonce i zkušenosti, popř zajímavé odkazy.
Celé dokupy se tomu říká diskuse.
Tím, kdo jí nejméně obohatil, jsi ty. Jako vždy, když se zapojíš.
Ostatní k tomu napslali své názory a dokonce i zkušenosti, popř zajímavé odkazy.
Celé dokupy se tomu říká diskuse.
Tím, kdo jí nejméně obohatil, jsi ty. Jako vždy, když se zapojíš.
Vasut1974
Nejak te 992ce zacinam prichazety na chut a z pocitu obtloustleho GT se do dostava do zajimave verze 911.
Targa je proste zajimava a "jina" - a to i presto ze auto bez strechy je uplna blbost - bud zima, nebo vitr, nebo spalena hlava ....
Targa je proste zajimava a "jina" - a to i presto ze auto bez strechy je uplna blbost - bud zima, nebo vitr, nebo spalena hlava ....
jj. Víc kontaktu s pohybem, okolím a strojem. :yes:
Že máš bosou hlavu, za to ti nemůže žádnej výrobce aut. 😄
Že máš bosou hlavu, za to ti nemůže žádnej výrobce aut. 😄
Dokud nemáš v zubech mouchy, je to prdlajs kontakt s okolím 😉
https😐/www.autoweb.cz/…a-speedsteru.jpg
A ještě ušetříš za připojištění čelního skla.
A ještě ušetříš za připojištění čelního skla.
Sakra lidi, dejte mi už s těma Mazdama pokoj? To jste se domluvili?
😒]
😒]
Sorry, lehká šikmooká proVOKačka, ale to nebyla reakce na tebe... 😉
Pro představu, 911 Targa je o 110 kg těžší, než kupé, a o 40 kg těžší, než Cabrio, přičemž jen samotné (povinné) awd jí přidává 50 kg navíc proti rwd, takže proti kupé s rwd už je to 160 kg a proti kabriu s rwd 90 kg. A těch +110 kg (proti kupé s awd) je logicky spíš/hlavně vzadu, což při koncepci s motorem vzadu není zrovna vhodné pro optimální rozložení hmotnosti, což bude zřejmě jeden z podstatných důvodů nutnosti awd pro Targu, protože těch +50 kg awd je zase pro změnu spíš/hlavně vpředu.
Ono už 911 kupé s rwd a prázdnou nádrží (vpředu) může mít problém s lehkým předkem, a to nemá další (kromě motoru) skleněné "závaží" vzadu.
Pro představu, 911 Targa je o 110 kg těžší, než kupé, a o 40 kg těžší, než Cabrio, přičemž jen samotné (povinné) awd jí přidává 50 kg navíc proti rwd, takže proti kupé s rwd už je to 160 kg a proti kabriu s rwd 90 kg. A těch +110 kg (proti kupé s awd) je logicky spíš/hlavně vzadu, což při koncepci s motorem vzadu není zrovna vhodné pro optimální rozložení hmotnosti, což bude zřejmě jeden z podstatných důvodů nutnosti awd pro Targu, protože těch +50 kg awd je zase pro změnu spíš/hlavně vpředu.
Ono už 911 kupé s rwd a prázdnou nádrží (vpředu) může mít problém s lehkým předkem, a to nemá další (kromě motoru) skleněné "závaží" vzadu.
Chtělo by to v ideálním případě Targu Turbo S pro fosteka.
A "taková boubelatá" (a nejen opticky) je celá g. 992, akorát zrovna ta její boubelatost úplně retro není. Tady je nejvíc retro ten stříbrný střešní rám, který bude u GTS opět sériově v černé (tady za příplatek).
Ale já mám targu rád, kdysi jsem měl s jednou ze sedmdesátek malou epizodku.
Ale trvám na své konfiguraci...Targa Turbo S. 😄
Obecně mám rád kabria a roadstery.
Jinak, ačkoliv mi zkušenost chybí, do Targy musí foukat úplně minimálně...
A s tou tuhostí to u tohoto řešení Targy taky není žádná sláva, proti kabriu je tu pouze výhoda toho pevného střešního rámu, ale tím to prakticky končí. Celé to, sice krásné, ale velké a těžké! zadní prosklení není! napevno (je tam prakticky pouze "položené", ale zvedá se (elektricky) proto, aby člověk nemusel manuálně sundávat střešní panel. https😐/ca-times.brightspotcdn.com/…473!/quality/90/?…
Přitom si dnes stačí zaškrtnout u kupé panoramatickou střechu a za zlomek ceny má lepší řešení díry ve střeše, podobné této podobě 911 Targa.
https😐/t911.wpengine.com/…he-997-Targa.jpg
Taky je proto je panoramatická střecha u kupé tak oblíbeným příplatkem (jezdí jich čím dál víc). Výhody kupé zůstávají a k němu je možnost mít díru v prosklené střeše.
https😐/www.auto-salon-singen.de/…00x1200_crop.jpg
Stejně tak je pravda, že při panoramě máš vlastně tangu z kupé.
Takže píšeš v podstatě to samé, jen trochu jinak.
Určitě to řešili a snažili se to minimalizovat, ale přesto nejsem (a zdaleka nejen já) s výsledkem (zvlášť na poměry u Porsche obvyklé) spokojený. Není vůbec snadné vyřešit ani to, aby se to položené velké zadní sklo při opravdu sportovní jízdě ani nehlo a případně si "nevrzlo".
myslel jsem že mluvíš o tom, jak je pro sportovní jízdu kabrio vhodné, resp. vhodnější než Targa.
Stejně nebude.
A R8 Spyder rulez. 😊 lepší poměr cena/zboží. POrsche je lepší brand, ale pomalu ztrácí taky lesk s Macanama atd.
R8 spider je hodně jiný příběh, než 911 Targa.
P.S. Macan je ještě relativně v pohodě, větší, vyšší a těžší Cayenne je podstatně víc "anti Porsche".
992 je pohledná ve všech dosud představených variantách 😉 :yes:
Nikde netvrdím, že 992 vypadá špatně, jen ta její "boubelatost" je všechno možné, jen ne retro. Naopak ty retro prvky, které se na 992 objevily mají za úkol částečně odvést pozornost od jejího novodobého "přírůstku".
A viděl jsem naživo vedle sebe CS 991.2 a 992 a byl jsem hodně překvapený o kolik se 911 zvětšila během jediné generace, a to 991 logicky patří k těm větším 911kám.
Mimochodem, když se Franka Steffen-Wallsera (viceprezident pro modelové řady Porsche 911 a 71😄 zeptali, jakým směrem by se měla nová generace Porsche 911 vydat, pokud by to bylo čistě na jeho rozhodnutí: „Možná bych ji udělal trochu sportovnější než je současná (generace) 992. A pokud bych si mohl něco přát, tak možná i menší“. 😉