Design
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSbohem, třídvířka! Prohlédněte si galerii kompaktů, o které jsme přišli, nebo ani nevznikly
30 komentářů
Emel
U některých (třeba BMW) mám pocit, že mohl grafik přední dveře klidně ještě kousek natáhnout.
Docela se mi líbí Focus a Astra, o kousek míň Megane a Leon. U Mazdy (zejména při pohledu zepředu) naopak vynikne ještě větší pustá masa plechu vzadu, ani Mercedesu, Audi a Scale 3d moc nesvědčí.
Docela se mi líbí Focus a Astra, o kousek míň Megane a Leon. U Mazdy (zejména při pohledu zepředu) naopak vynikne ještě větší pustá masa plechu vzadu, ani Mercedesu, Audi a Scale 3d moc nesvědčí.
Podla môjho vkusu vychádza víťaz Ceed :-!
Tak ten se mi zrovna spíš nelíbí. Zadek je na 3d moc "stěhovácký" (kolmé zadní dveře)... a ta stříbrná ploutvička v bočním okně, kterou moc nemusím ani u kombíku, je po posunutí za přední dveře vyloženě pěst na oko. Navíc... ten zadní blatník bez dveří vypadá líp, když na něm jsou nějaké prolisy, rovný plech působí pustě (hlavně u Mazdy, ale trošku i u Ceeda).
Áno, je to taký sťahovák, ale imponuje vo mne osobne staré elegantné trojdveráky s veľkými zadnými oknami - preženiem to trochu príkladom - Fiat Punto I. alebo Tipo (3dv), Honda HR-V a podobne, kde masívne predné dvere nie sú dominantou celej karosérie.
Povedal by som, že u väčšiny renderov to pôsobí príliš prázdne, vzadu je veľká masa opticky nerozbitého plechu. Z môjho pohľadu to daným autám viac uškodilo než pomohlo, najhorším príkladom budiž Scala (nasledovaná Ma3). Najlepšie vyzerajú autá, ktoré majú zadnú časť výrazne profilovanú, najmä v okolí zadných blatníkov či C stĺpika (Megane RS, Corolla), ale to sú autá, ktorým to svedčí minimálne rovnako aj v 5dv.
Anonym
třídvířek strašně moc. Ale bohužel kromě designu a trochu tuhosti to přináší samé nevýhody.
A taky byla tehdy auta menší. Pětidveřovej kadáfí nebo R19 vypadaly divně.
Ovšembyly i střely - zařil jsem kadáfáho 3dv. KOMBI 1.6D automat. 😊
A v době, kdy lidi nekupujou ani sporťáky, protože si myslej, že sportovní je SUV, neměly třídvířka šanci na přežití.
RIP 3dooors.
A taky byla tehdy auta menší. Pětidveřovej kadáfí nebo R19 vypadaly divně.
Ovšembyly i střely - zařil jsem kadáfáho 3dv. KOMBI 1.6D automat. 😊
A v době, kdy lidi nekupujou ani sporťáky, protože si myslej, že sportovní je SUV, neměly třídvířka šanci na přežití.
RIP 3dooors.
Ono to je asi aj tým, že dnešné autá veľmi vyrástli a ich 3 dv. varianty mali "obrovské" dvere, s ktorými bol denný život mierne povedané na oštaru. Takže ostala táto varianta hlavne pre HH či iné autá, ktoré neplnia bežne rolu daily caru a ani tam to drvivá väčšina kupcov neocenila. Tak čo iné sa dalo čakať, že sa stane ? To čo sa stalo. Automobilky túto variantu zarezalí a nazdar. Bohužiaľ.
fOE
😒] 😒]
Tak čakal som tu húf staromilcov oplakávajúcich staré dobré trojdveráky, ale asi label a spol. tento článok ešte nezaregistrovali. 😄
Za mňa je trojdverových kompaktov rovnako ľúto ako telafaxov, proste boli, nie sú a... nikomu reálne nechýbajú. 😁
Za mňa je trojdverových kompaktov rovnako ľúto ako telafaxov, proste boli, nie sú a... nikomu reálne nechýbajú. 😁
Stejsn
který to fakt nesluší, jsem přesvědčený že naopak aktuální Fabia by byla ve třídvéři vyloženě hezký auto.
No ak by to trojdvérko vyzeralo ako R5 s rozšírenými blatníkmi, prečo nie. 😊
Super 5 jsem vlastnil a ačkoliv to bylo na svou dobu jízdně hodně zábavné auto, tak zrovna jenom 3 dveře mě na tom vadily nejvíc a od té doby žádné třidvířko nechci a může vypadat sebelépe. Nicméně dodnes lituji, že jsem ho prodal, protože by to dnes byl zajímavý veterán.
Superpětka byla jedinečná v tom, že 5dv. mělo delší rozvor, než 3dv. Pak už s tímto logickým řešením přišla pouze končící generace Leonu, ale tam byl ten rozdíl mnohem menší.
lordlord
Auta rostou, dveře se taky zvětšují, ale parkovací místa jsou pořád stejně úzká. Otevřít dveře u mého 2dveřového auta alespoň do první polohy - jen párkrát do měsíce a občas jsem nastupoval přes spolujezdce...
Přesně tak, stavební normy na garážová a parkovací stání měly být už dávno změněny k větším rozměrům!!! 😒 😢 ;-\
Arese
...velmi pěkných aut, jenom bych řekl, že v některých případech to chtělo ty boční dveře ještě o trochu víc protáhnout.
Každopádně se mi moc líbí 3dv. Tipo, ale i kdyby bylo v nabídce, stejně bych dal přednost 5dvířku. A takto to prostě v posledních letech má naprostá většina zákazníků, takže je naprosto logické, že automobilky 3dv. hatchbacky postupně zařízly. Úplně stejně by měl fungovat trh i v případě elektropleček, ale tady je bohužel tržní princip hnusně znásilněn bruselkými byrokraty! 😒 😒 😒 :no:
Každopádně se mi moc líbí 3dv. Tipo, ale i kdyby bylo v nabídce, stejně bych dal přednost 5dvířku. A takto to prostě v posledních letech má naprostá většina zákazníků, takže je naprosto logické, že automobilky 3dv. hatchbacky postupně zařízly. Úplně stejně by měl fungovat trh i v případě elektropleček, ale tady je bohužel tržní princip hnusně znásilněn bruselkými byrokraty! 😒 😒 😒 :no:
Na co zadní sedačky?
😒] 😁
těma to začíná. A končí sedmimístným SUV. 😄
Navíc to vypadá sportovněji 😁
Rapid, Fiat 128, Fiat Ritmo. A jakej je ze mě borec!
:-!
Samozřejmě, že k tomu mám ještě to Mondeo kombi (které je už menší co do kufru, než MK4) 😁 Právě proto vidím, že to jde, ale musíš trochu přemýšlet a nebrat zbytečnosti... sám o tom vím dost 😁
Co teprve, když bych tam měl dát 3 sedačky? I když věřím, že by se tam možná i vešly